Hop til indhold
Missetand

Nikita

Recommended Posts

Dejlige billeder :-) Ganske indbydende.... man får jo helt lystige forårsfornemmelser....

Og mon ikke billederne er taget i Nikitas nye "hygge"-lejlighed på østerbronx?

Og derudover så er der sørme kryderet med lidt selfies på Nikitas hjemmeside... nam nam.... jeg siger bare... go home Thorning/Obama/Camaron-selfie...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og mon ikke billederne er taget i Nikitas nye "hygge"-lejlighed på østerbronx?

Jo, det er de.

Del dette indlæg

Link til indlæg

WOW, den mås der, -den må drive mænderne til vanvid ;)

Jo Molly. Af sikkerheds grunde burde den måske også være forbudt. Jeg har aldrig selv besøgt Nikita, men jeg kan se hendes skaber virkelig har haft en heldig dag da han samlede hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja fuldstændig. Jeg optog lige en selfie video i går da jeg så de nye billeder. Den kvinde kan få selv den mest standhaftige mand til at gå op i limningen :D:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg vil rose Nikita for noget helt andet!

Hendes flotteste professionelle billeder sælger hos mig, i lighed med konkurrenters samme, mens hendes selfies uanset at Nikita er en pæn pige på alle billeder, i kontrast til de professionelle billeder ville få mig til at fravælge et besøg hos Nikita - skulle jeg overveje et besøg, hvad jeg ikke gør uanset.

Nu har Nikita ærligt altid stået fast på at lave professionelle billeder, der ikke er manipulerede i Photoshop, og derfor heller ikke er misvisende.

Men amatør billeder har hun altid afvist fordi, som jeg forstod hende, der sælger de dårligere, og det virker helt rigtigt set af hende.

Men ros skal der lyde uanset, for det er en af de helt store hager ved hjemmesider, at de fastholder og skaber en interesse der skal lokke os mænd til truget, hvor så først sandhedens time går op for os når vi ankommer en klinik.

Så ja selfies i almindelighed vil dæmpe min interesse for at købe, mens de sædvanlige gallerier desværre lokker - men heldigvis ikke nok, nu jeg har fokus på klub.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rejse. De par gange vi har haft emnet oppe på chatten,, der har det vist sig at så godt som alle er særdeles begejstrede for selfies/amatør billeder. Ikke at professionelle billeder er dårlige (så længe de ikke er skampulet i PS). Så jeg tror umidelbart at det rent salgs mæssigt er et meget stort plus med nogle selfies og/eller amatør billeder ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er afgjort tilhænger af at pigerne er så ærlige som Nikita og Sunny The best her:

Sunny The best

http://sunny45.dk/index.html

Jeg husker den hjemmeside Sunny havde for 10 + år siden, hvor hendes billeder var lige så ærlige som hendes billeder er i dag, men hvor hendes billeder af Sunny for 10 + år siden kunne trække mig til truget, ville jeg besøge klinik, hvad jeg helst ikke gør, så kan hendes billeder af 2014 afgjort ikke - for jeg er til små/høje, som lave slanke nips.

Men hvor er det modigt og ærligt af både Nikita og Synny, og mon ikke deres lange karierre har overbevist dem om, at med ærlighed kommer man længst, mens fup og photoshop, der skal der smedes mens tid er, indtil kunderne bliver træt af endnu en ny hypet rejsende stjerne på massage himlen.

Hvor mange af sidstnævnte ser vi fortsat i branchen 10 - 15 år efter deres debut?

Nye stjerne skud kommer og går - Nikita og Sunny The best består :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Der skal også lyde ros herfra - virkelig skønne og stemningsfulde billeder. Med hensyn til amatør/prof billeder, så træffer jeg ikke en endelig beslutning ud fra billederne, men ud fra det indtryk jeg samlet får af kvinden (teksten)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay, tak for opmærksomheden, Misse (rødme, rødme) :D

Og tak for alle jeres søde kommentarer - jeg slubrer det i mig og bliver så glad. heart_smiley.gif

Angående de der selfie's, så blev jeg jo bare inspireret af den smukke Trine. Jeg synes bare, at det var smart, at have noget til enhver smag. :)

Iøvrigt blev jeg mobbet med den der numse i folkeskolen - børn er onde - men i dag har jeg lært at leve med den. tongue.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay, tak for opmærksomheden, Misse (rødme, rødme) :D

Og tak for alle jeres søde kommentarer - jeg slubrer det i mig og bliver så glad. heart_smiley.gif

Angående de der selfie's, så blev jeg jo bare inspireret af den smukke Trine. Jeg synes bare, at det var smart, at have noget til enhver smag. :)

Iøvrigt blev jeg mobbet med den der numse i folkeskolen - børn er onde - men i dag har jeg lært at leve med den. tongue.gif

Og AF den...Right? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja, misundelse er en grim ting. tongue.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er efter mine fattige meninger de aller bedste billeder af skønjomfru Nikita. Den rene vare og ikke noget med Tivoli-halløj. Godt gået. Desværre har jeg skullet betale restskat. Ellers ville jeg gerne være første mand på pinden næste torsdag.

Men foråret så sagte kommer - Nikita så snart besøges.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er det godt, at jeg har fået skat tilbage :P :P :P.

Nikita har efter min mening altid haft fantastiske billeder, hvoraf nogle stærkt nærmer sig kunst.

De nye billeder får tilsyneladende alle "numsemændene" på banen, men Nikita er skam meget andet end mås, og jeg kan lide alt det andet også :D :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...