Missetand 738 Skrevet 3. April, 2014 (edited) HOLY FUCK siger jeg bare. Den kvinde er bare ALT svidende HOT!! http://www.eroguide.dk/forum/topic/20031-nye-billeder-og-nej-det-er-ikke-selfies-d/ Redigeret 3. April, 2014 af Missetand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. April, 2014 HOLY FUCK siger jeg bare. Den kvinde er bare ALT svidende HOT!! http://www.eroguide.dk/forum/topic/20031-nye-billeder-og-nej-det-er-ikke-selfies-d/ Jamen så er det bare at komme afsted med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. April, 2014 HOLY FUCK siger jeg bare. Den kvinde er bare ALT svidende HOT!! http://www.eroguide.dk/forum/topic/20031-nye-billeder-og-nej-det-er-ikke-selfies-d/ Uhmmmn, det har du helt ret i. Og det er faktisk opnåeligt at møde hende. Nikita svarer på de mails man sender, såeeeee. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 4. April, 2014 Dejlige billeder Ganske indbydende.... man får jo helt lystige forårsfornemmelser.... Og mon ikke billederne er taget i Nikitas nye "hygge"-lejlighed på østerbronx? Og derudover så er der sørme kryderet med lidt selfies på Nikitas hjemmeside... nam nam.... jeg siger bare... go home Thorning/Obama/Camaron-selfie... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9595 Skrevet 4. April, 2014 Går Borende X nu fremover glip af en teledame, der kan modtage ham, afsyngende opera arier Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2014 Nam nam, gode og flotte billeder smil. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. April, 2014 Og mon ikke billederne er taget i Nikitas nye "hygge"-lejlighed på østerbronx? Jo, det er de. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2014 WOW, den mås der, -den må drive mænderne til vanvid 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 4. April, 2014 WOW, den mås der, -den må drive mænderne til vanvid Jo Molly. Af sikkerheds grunde burde den måske også være forbudt. Jeg har aldrig selv besøgt Nikita, men jeg kan se hendes skaber virkelig har haft en heldig dag da han samlede hende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 4. April, 2014 hendes skaber virkelig har haft en heldig dag da han samlede hende. Hvor kan man få et samlesæt med hende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Playfull 97 Skrevet 4. April, 2014 Nikita, du er vild hot:), men i mine øjne, hottest på selfies, flere af dem, please:) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 738 Skrevet 4. April, 2014 Ja fuldstændig. Jeg optog lige en selfie video i går da jeg så de nye billeder. Den kvinde kan få selv den mest standhaftige mand til at gå op i limningen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 4. April, 2014 Frække billeder. Lige sådan en påklædning der får mig helt oppe at ringe!! Din fotograf er super dygtig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9595 Skrevet 4. April, 2014 Jeg vil rose Nikita for noget helt andet! Hendes flotteste professionelle billeder sælger hos mig, i lighed med konkurrenters samme, mens hendes selfies uanset at Nikita er en pæn pige på alle billeder, i kontrast til de professionelle billeder ville få mig til at fravælge et besøg hos Nikita - skulle jeg overveje et besøg, hvad jeg ikke gør uanset. Nu har Nikita ærligt altid stået fast på at lave professionelle billeder, der ikke er manipulerede i Photoshop, og derfor heller ikke er misvisende. Men amatør billeder har hun altid afvist fordi, som jeg forstod hende, der sælger de dårligere, og det virker helt rigtigt set af hende. Men ros skal der lyde uanset, for det er en af de helt store hager ved hjemmesider, at de fastholder og skaber en interesse der skal lokke os mænd til truget, hvor så først sandhedens time går op for os når vi ankommer en klinik. Så ja selfies i almindelighed vil dæmpe min interesse for at købe, mens de sædvanlige gallerier desværre lokker - men heldigvis ikke nok, nu jeg har fokus på klub. Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 738 Skrevet 4. April, 2014 Rejse. De par gange vi har haft emnet oppe på chatten,, der har det vist sig at så godt som alle er særdeles begejstrede for selfies/amatør billeder. Ikke at professionelle billeder er dårlige (så længe de ikke er skampulet i PS). Så jeg tror umidelbart at det rent salgs mæssigt er et meget stort plus med nogle selfies og/eller amatør billeder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 4. April, 2014 Hos mig "sælger" både de professionelle billeder OG selfies-billederne. Kombinationen synes jeg giver et bedre, mere ærligt og troværdigt helhedsindtryk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9595 Skrevet 4. April, 2014 (edited) Jeg er afgjort tilhænger af at pigerne er så ærlige som Nikita og Sunny The best her: Sunny The best http://sunny45.dk/index.html Jeg husker den hjemmeside Sunny havde for 10 + år siden, hvor hendes billeder var lige så ærlige som hendes billeder er i dag, men hvor hendes billeder af Sunny for 10 + år siden kunne trække mig til truget, ville jeg besøge klinik, hvad jeg helst ikke gør, så kan hendes billeder af 2014 afgjort ikke - for jeg er til små/høje, som lave slanke nips. Men hvor er det modigt og ærligt af både Nikita og Synny, og mon ikke deres lange karierre har overbevist dem om, at med ærlighed kommer man længst, mens fup og photoshop, der skal der smedes mens tid er, indtil kunderne bliver træt af endnu en ny hypet rejsende stjerne på massage himlen. Hvor mange af sidstnævnte ser vi fortsat i branchen 10 - 15 år efter deres debut? Nye stjerne skud kommer og går - Nikita og Sunny The best består Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 4. April, 2014 af Rejsenetvaerk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2014 Der skal også lyde ros herfra - virkelig skønne og stemningsfulde billeder. Med hensyn til amatør/prof billeder, så træffer jeg ikke en endelig beslutning ud fra billederne, men ud fra det indtryk jeg samlet får af kvinden (teksten) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 4. April, 2014 Okay, tak for opmærksomheden, Misse (rødme, rødme) Og tak for alle jeres søde kommentarer - jeg slubrer det i mig og bliver så glad. Angående de der selfie's, så blev jeg jo bare inspireret af den smukke Trine. Jeg synes bare, at det var smart, at have noget til enhver smag. Iøvrigt blev jeg mobbet med den der numse i folkeskolen - børn er onde - men i dag har jeg lært at leve med den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 738 Skrevet 4. April, 2014 Okay, tak for opmærksomheden, Misse (rødme, rødme) Og tak for alle jeres søde kommentarer - jeg slubrer det i mig og bliver så glad. Angående de der selfie's, så blev jeg jo bare inspireret af den smukke Trine. Jeg synes bare, at det var smart, at have noget til enhver smag. Iøvrigt blev jeg mobbet med den der numse i folkeskolen - børn er onde - men i dag har jeg lært at leve med den. Og AF den...Right? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2014 Iøvrigt blev jeg mobbet med den der numse i folkeskolen - børn er onde - men i dag har jeg lært at leve med den. Ja, misundelse er en grim ting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 4. April, 2014 Og AF den...Right? Fortolkningsspørgsmål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 738 Skrevet 4. April, 2014 Underordnet. Du er satme en lækkermås 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 4. April, 2014 Det er efter mine fattige meninger de aller bedste billeder af skønjomfru Nikita. Den rene vare og ikke noget med Tivoli-halløj. Godt gået. Desværre har jeg skullet betale restskat. Ellers ville jeg gerne være første mand på pinden næste torsdag. Men foråret så sagte kommer - Nikita så snart besøges. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 4. April, 2014 (edited) Så er det godt, at jeg har fået skat tilbage :P . Nikita har efter min mening altid haft fantastiske billeder, hvoraf nogle stærkt nærmer sig kunst. De nye billeder får tilsyneladende alle "numsemændene" på banen, men Nikita er skam meget andet end mås, og jeg kan lide alt det andet også :D Redigeret 4. April, 2014 af Borende X 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg