Riesenschwanz 588 Skrevet 4. April, 2014 Lækker mås - bare ærgerligt den er revnet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2014 De nye billeder får tilsyneladende alle "numsemændene" på banen, men Nikita er skam meget andet end mås, og jeg kan lide alt det andet også :D Rolig nu, vi numsemænd har også følelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11509 Skrevet 4. April, 2014 Den rene vare og ikke noget med Tivoli-halløj. Tivoli??? Det er vel da ikke mine (det tog 45 minutter at blæse op) balloner, du taler om her, vel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gog 187 Skrevet 4. April, 2014 Angående de der selfie's, så blev jeg jo bare inspireret af den smukke Trine. Jeg synes bare, at det var smart, at have noget til enhver smag. Så vil jeg da gerne hermed give Smukke Trine en stor tak .-) Og til dig Nikita en stor tak fordi du turde at følge det op .-) SMUKT .-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 5. April, 2014 Tivoli??? Det er vel da ikke mine (det tog 45 minutter at blæse op) balloner, du taler om her, vel Jo det var det da. Men skal de 2 sidste balloner (altså dem norden for navlen og sønden for halsen) pustes mere op, så kommer jeg gerne og hjælper. Det kan du nemlig ikke klare selv. Det er uden beregning. Godt og gedigent arbejde. Nå men go` weekend. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 5. April, 2014 Okay!! Nikita du er hermed skrevet på min liste over "skal prøves inden jeg dør". Der må spares op til en tur på Østerbro. Så må alle andre småknald lægges på is imens, så der bliver budget til en tilfredsstillende session. :-P 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 8. April, 2014 Hvor kan man få et samlesæt med hende Kære Nille - - nej Nille, du kan ikke få Nikita i et samlesæt Hendes skabere (mor og far) lavede den dag da de satte Nikita til spirring et mesterstykke til et 13 tal med pil opad. Så der findes kun prototypen. Jeg ved godt det er surt show!! - men fortvivl ikke, prøv at lave et farve print af Nikita, og klip det i "tusinde stykker" og lav så dit eget intime puslespil med Nikita. Og for nu at gøre det hele lidt mere spændende/trængende - så smid 5-10% af brikkerne væk, - - så kan du få rigtig meget god tid til at gå sammen med Nikita. - Nikita, jeg håber du kan tåle at jeg joker Nille lidt, det er ihvertfald kærligt ment overfor dig. Mange hilsner Nyder livet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. April, 2014 (edited) Ups, dobbelt post – men der er jo også to baller Redigeret 8. April, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. April, 2014 (edited) Lækker mås - bare ærgerligt den er revnet Nikitas numse har den revne, som numser skal have. (Skjult citat: Tante 1 til tante 2 i Gustav Wieds "Skærmydsler") Numsen, ja man troer det neppe, Men kom selv, bese den lidt! (Skjult citat: Strofe 3 i "Jylland mellem tvende have" af H. C. Andersen) Den er, kort sagt, et besøg værd ;). Redigeret 8. April, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnok 276 Skrevet 8. April, 2014 Kære Nille - - nej Nille, du kan ikke få Nikita i et samlesæt Hendes skabere (mor og far) lavede den dag da de satte Nikita til spirring et mesterstykke til et 13 tal med pil opad. Så der findes kun prototypen. Jeg ved godt det er surt show!! - men fortvivl ikke, prøv at lave et farve print af Nikita, og klip det i "tusinde stykker" og lav så dit eget intime puslespil med Nikita. Og for nu at gøre det hele lidt mere spændende/trængende - så smid 5-10% af brikkerne væk, - - så kan du få rigtig meget god tid til at gå sammen med Nikita. :-P - Nikita, jeg håber du kan tåle at jeg joker Nille lidt, det er ihvertfald kærligt ment overfor dig. Mange hilsner Nyder livetJeg køber en 3D-printer. De skulle være i stand til at printe en original kopi af hvad som helst - så en Nikita eller 2 kan den vel også klare. Skal så bare lige have lokket originalen forbi en scanner. Måske BrorX har så godt et indre billede af skønheden, at han kan levere en brugbar 'original'? Men vil han? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. April, 2014 Jeg køber en 3D-printer. De skulle være i stand til at printe en original kopi af hvad som helst - så en Nikita eller 2 kan den vel også klare. Skal så bare lige have lokket originalen forbi en scanner. Måske BrorX har så godt et indre billede af skønheden, at han kan levere en brugbar 'original'? Men vil han? Hæhæ, det indre billede har ganske rigtigt brændt sig godt fast , men som jeg citerede ovenfor "kom selv, bese den lidt!". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 8. April, 2014 Efter at jeg har studeret billederne grundig, er jeg kommet til den resultat. At så smuk en bagdel findes overhovedet ikke, og at hr Borende X er både nærsynet og senildement, hvis han påstår, at der findes to så perfekte afrundinger. Hvis noget er for godt til at være sandt, så er det det nok også. Jeg melder mig frivillig til at tage en tur til Hammershøj, for at få opklaret svindelnummeret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. April, 2014 (edited) Efter at jeg har studeret billederne grundig, er jeg kommet til den resultat. At så smuk en bagdel findes overhovedet ikke, og at hr Borende X er både nærsynet og senildement, hvis han påstår, at der findes to så perfekte afrundinger. Hvis noget er for godt til at være sandt, så er det det nok også. Jeg melder mig frivillig til at tage en tur til Hammershøj, for at få opklaret svindelnummeret. :lol: :lol: :lol: Jeg erkender at være både (svært) nærsynet og alzheimerramt :o. Men min svære myopi har dog medført, at jeg altid har måttet stikke snifferen ret tæt på for at sanse noget. Og herfra fejler udsigt eller smag intet. Bortset fra, at jeg synes, at jeg ser en vandflywer :P . Jeg synes bestemt, du skal tage af sted for at afsløre svindelnummeret. Måske er du heldigere end mig med at få lov til at tage en "ekstern" selv'er af vidunderet . Havde Nikita nu i de sidste par år stillet op i Travbladets "kampen om røven", så havde hun vundet :eek: . Men andre ting omkring hende er nu mere interessante for mig ;). Redigeret 8. April, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 8. April, 2014 Hr X sagde (Jeg synes bestemt, du skal tage af sted for at afsløre svindelnummeret. Måske er du heldigere end mig med at få lov til at tage en "ekstern" selv'er af vidunderet.)Hvis det så viser sig til min store forbavselse, at vidunderet er autentisk nok. Så vil jeg ansøge Skov og Naturstyrelsen om at de straks får fredet disse smukke klenodier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. April, 2014 (edited) Hr X sagde (Jeg synes bestemt, du skal tage af sted for at afsløre svindelnummeret. Måske er du heldigere end mig med at få lov til at tage en "ekstern" selv'er af vidunderet.) Hvis det så viser sig til min store forbavselse, at vidunderet er autentisk nok. Så vil jeg ansøge Skov og Naturstyrelsen om at de straks får fredet disse smukke klenodier. Jeg antog faktisk dit indlæg for at være humoristisk ment, men nu kommer jeg faktisk ret meget i tvivl. Imidlertid garanterer jeg for, at "vidunderet" er autentisk nok. Hvad er det egentlig, der holder dig tilbage fra selv at besøge Nikita og selv finde ud af, om skriverierne er wohlangebracht? Redigeret 8. April, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 11. April, 2014 Måske ren frygt for at drømmen ikke skulle vise sig at være virkelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 11. April, 2014 Altså nu den numse. Jeg har rørt ved den, aet, kysset, slikket, nusset. Jeg har set den bagfra, fra siden, oven fra, nede fra tæt på, meget tæt på og lidt på afstand. Jeg har ligget på den og under den-nej ikke i den- det mås man ikke. Ved i hvad? Den er fantastisk-men den er ikke guddommeligt oppe i himlen. Den kan findes en god benlængde over jordoverfladen. Den er i den henseende som mange andre pigenumser -opnåelig. Man skal bare være lidt aktiv, så opfyldes drømmen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 11. April, 2014 Jeg er sgu helt misundelig på dig Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg