Hop til indhold
Guest Liderligfyr

tik tak uret går

Recommended Posts

Denne kommentar må få de ord med på vejen, den end må afstedkomme, det får være derved :!: 

Men jeg håber at Romantica og andre med vil tage ordene til sig i den ånd de er skrevet, og være villige til at se gennem alt støjen, for at tage det grundlæggende budskab til sig?

Jeg har med glæde noteret mig at Romantica har oprettet sig som bruger på Eroguide.dk pr den 4/4 dette år.

Først velkommen til Romantica, og jeg håber at I vil opleve det som givtigt at annoncere her på sitet, for jeg ser at I nu også annoncerer her på Eroguide :)

Uden at ville tage modet fra jer på forhånd, der vil I også kunne konstatere at de få klinikker der har været her længe, og som har valgt at gå aktivt ind i debatten fra tid til anden, har måtte tage imod og give igen i debatten.

Samme håber jeg at I vil gøre, men valget er naturligvis jeres.

Jeg ser nu at I må have fulgt debatter hvori I har indgået, og ser det ud til, derfor nu har valgt at komme med et nyt tilbud, der kunne være så godt, men er jeg bange for, desværre ikke er godt nok?

Romantica

http://www.eroguide.dk/forum/topic/20190-romantica-østerbros-diskrete-perle/#entry148427

Romantica.dk

http://www.romantica.dk/

Frækt forårs tilbud 20 min med alle blide former 900kr :) 

- gælder hele April

Hos Pigerne på Romantica

Marstalsgade 6

2100 kbh Ø

Tag godt imod vores 2 nye piger Manja & Melina

På frækt gensyn

post-15688-0-06352300-1396981826_thumb.jpost-15688-0-64351900-1396981858_thumb.j

post-15688-0-91019800-1396981842_thumb.jpost-15688-0-54656600-1396981849_thumb.j

Før jeg argumenterer videre vil jeg indsætte et citat fra eget indlæg:

tik tak uret går

Rejsenetværk

Skrevet 05 april 2014 – 20:05

Side 1

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Til gengæld synes jeg at klinikker og piger i deres egen interesse burde tilbyde købesvage kunder til enkeltydelser og cocktails, en opgradering til 20 standardminutter med standardydelser for 800 kr, så er valget deres egen, og har de ikke råd, burde de i min optik ærlig talt hellere være blevet hjemme, for så har de realistisk betragtet ikke råd til at gå på bordel.

Hvis vi er derude hvor vi tæller knapper fra 500 - 800 kr, når vi står udenfor døren til et bordel, tror jeg at mange ville stå sig bedst ved at lade sig nøje med egen højre hånd, men mit indtryk er at taler vi først om 1000 + kr, så begynder smertegrænsen at tegne sig hos mange gæster med trang til at købe sex.

I mine øjne er det ren stivsind hvis piger ikke vil dette, for de sidder på vagter fra 6 - 12 timer, ofte bare og venter og venter på næste kunde, hvad går der af dem for at toppe de 15 minutter til de 20 minutter for en pris max 800 kr, hvis det så løser hele dette belastende problem, den type gæster udgør, som nu Apmøller.

I mine øjne er det eneste der er galt med jeres tilbud at I tager 900 kr, og ikke 700 eller 800 kr.

Det har intet som sådan med prisen at gøre, jeg tror at I er nødt til a tænke jeres tilbud ind i hvad 100 kr er, og ikke er alt efter hvilke gæster I har til hvilke ydelser.

Hvis I har et segment af gæster, der altid køber halve og hele timer til 1100 kr for 30 minutter, og 2200 kr for 60 minutter, så er det nok ikke dem der motiveres af 20 minutter for 900 kr, de er nok alligevel flest interesseret i 30 minutter mindst, og villig til at betale prisen.

Men når nu gæsterne til enkeltydelser og cocktails i forvejen køber for max 800 kr, så tror jeg altså stadig at 900 kr er for mange penge for dette segment af gæster.

Oprigtigt og ikke for min skyld, for jeg kommer ikke og afprøver tilbuddet, men for at give tilbuddet optimale muligheder, så tilbyd de 20 minutter de sidste uger af april måned for 700 kr, for ellers tror jeg at risikoen for fiasko er for stor.

Pussy Galores forsøgte i januar måned med 20 minutter for 700 kr, med den forskel fra Romantica, at det præciseredes at ikke alle piger ydede dette tilbud, og at man derfor skulle spørge efter det hver gang.

Det tror jeg, udgjorde et minus for Pussy Galores, Romantica derimod har sat det på menuen generelt, som jeg har forstået tilbuddet – det er i mine øjne det eneste rigtige som et kampagne tilbud.

Pussy Galores ses ikke siden at være fortsat med deres tilbud.

Jeg benyttede mig af tilbuddet hos Pussy Galores for at kunne anmelde det, det var jeg tydeligvis ikke den rette til, og jeg håber at nogle med evnen til at kunne på 20 minutter, det vi går på bordel for, vil afprøve og anmelde det nye tilbud hos Romantica.

Men 900 kr for 20 minutter, tror jeg altså er dømt til at mislykkes – uanset hvad Romantica beslutter sig for, held og lykke :)

Og så synes jeg at Romantica selv skulle oprette en kampagne tråd, og gå i tæt dialog med interesserede brugere her på EG, resten af april måned om deres tilbud.

Der er forhåbentlig andre end jeg der har en mening om hvordan I bør gå til værks, ikke mindst nogle, der i modsætning til jeg selv, rent faktisk kunne tænke sig at gøre brug af et tilbud om 20 minutter med alle blide ydelser til en rette pris, hvilken pris denne så end er?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Rejse,

Har du slet ikke overvejet om grunden til at de tager kr. 900,- for 20 min, er at det ofte er de besværligste kunder, der ikke kan blive færdige på 20 min, der vælger det billige tilbud fremfor en hel ½ time til kr. 1100,-  

Tror du ikke bare de ville få flere besværlige kunder, hvis de tilbød 20 min til en lavere pris?  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Jernsvin

Hele min præmis beror på at enkeltydelser og cocktails købes af mænd, der gerne ville købe mindst 30 minutter, men som ikke har råd til at gøre det.

Hvis så tilfældet er at det i et væsentligt omfang gør sig gældende, at det netop er enkeltydelser og cocktails, modsat fra halve timer til mere tid, der giver anledning til at piger og mænd under afviklingen af den købte meget kortvarige ydelse, reagerer modsatrettet, ud fra hver sin modsatrettede interesse, sådan at pigen vil at manden ikke får mere end han har betalt for, og manden forsøger at opnå hvert minut udover den tid han har betalt for, ja så er det at der opstår alle disse anledninger til ganske vist på præmissen uberettiget negative anmeldelser.

Det værste er at det er et minefelt som både piger og mænd betræder, og som piger og sted kun på den meget korte bane fra sceance til sceance tjener på, mens det på den langsigtede bane tærer på, og skygger for det potentielt gode navn Romantica, kunne bygge op på et grundlag de gode erfaringer de købestærke gæster, der køber god tid gør sig, men som jo ikke kommer til syne på et community som Eroguide.dk, på nær sådan vis, som nu den meget profilerede anmeldelse af APmøller.

Det her bør på den ene side handle om ret og rimelighed, derfor var vi også flere der tog pige og sted i forsvar i tråden under den anmeldelse som APmøller skrev, men vi lever nu en gang ikke i den perfekte af alle verdener, hvorfor vi på den anden side også må lægge følelserne til side, og se på hele problemstillingen med de rent rationelle briller.

Rationelt betragtet mener jeg at det for Romantica ikke udgør et både og valg, hvad de bør gøre, men et enten eller valg!

1. De kan afskaffe enkeltydelser og cocktails helt og aldeles, for fremadrettet kun at sælge tid fra 30 minutter + særlige tillægsydelser.

2. De kan beholde muligheden for at købe enkeltydelser og cocktails, men supplere det med et tilbud om 20 minutter til en pris, der både gør det meningsløst ar købe enkeltydelser og cocktails, og yder køberen det samme som de får, dem der køber 30 minutter, men som den traditionelle køber af enkeltydelser og cocktails simpelthen ikke har råd til.

Som jeg ser det udgør et tilbud om 20 minutter med alle blide ydelser for 900 kr,  et forsøg på både at blæse og have mel i munden, der i den kontekst jeg argumenterer for er dømt til at mislykkes på forhånd.

Men husk lige at følge Jasmins gode råd om at opfordre kunderne, særligt til de kortvarige ydelser, til at tage en potenspille rettidigt inden at det går løs - så har begge parter gjort hvad de kan for at akten kan blive vellykket, bordellet har givet kunden et tilbud denne har råd til, kunden har hjulpet sin potens det på vej han kan  :)

Tænk på Arla, Den Danske Bank og Carlsberg når vi diskuterer dette emne, et langt stykke er der tale om de samme udfordringer, kommercielt som kommunikativt.

Det er virksomheder der ikke er fejlfrie, men de er først og sidst stjernehamrende dygtige til at analysere en udfordring, for derefter at udtænke en strategi der langsigtet evner at vende en folkestemning, og formår at få medierne vendt mere og mere fra at omtale dem negativt, til at de ender med at stå med et langt stærkere brand end de gjorde før krisen.

Min personlige favorit er Arla, hvor jeg husker at jeg som forbruger indtog den stik modsatte holdning af pøblen på tabloidavisernes redaktioner, og hos gadens parlament, før, under, efter og siden krisen derfor konsekvent har købt deres fremragende produkter.

Det er mig derfor i dag en kilde til tilfredshed, at Arla i dag er et stærkere og mere populært brand hos forbrugeren, nationalt som globalt end nogensinde tidligere.

Jeg skal være den sidste til at forsvare Den Danske Bank, men i dag efter at have fulgt hvordan Jyske Bank billigt forsøgte at sparke til en konkurrent der ligger ned, mens banken selv var den mest uvillige af alle storbanker til at følge afgørelserne i sektorens eget ankenævn, kommer jeg aldrig nogensinde til at skifte til Jyske Bank, men jeg vil ikke et øjeblik betænke mig på at bede om at blive kunde i Den Danske Bank, hvis ikke det var fordi jeg er udmærket tilfreds med at være kunde i Nordea.

Jeg er i øvrigt helt på linje med Den Danske Bank og dennes tidligere Administrerende Direktør Eivind Kolding, i dennes forsvar for et helt rimeligt og samtidigt socialt afbalanceret kundeprogram, hvor de 40 % af bankens kunder der er/var en underskudsforretning, de betaler et beskedent beløb for at være kunde i banken.

Men igen, det handler om kommunikation, her er og var Arla afsindigt dygtige, Den Danske Bank temmelig udygtig, men samtidig ydmyg, og nu lærevillig, mens Jyske Bank simpelthen i mine øjne bare kommunikerer uanstændigt på konkurrenternes bekostning.

Ovenpå et ganske vist ikke uskyldigt erhversliv, bærer medierne gerne ved til den laveste fællesnævners bål - men der er som regel en langsigtet vej ud af krisen, hvor der er vilje er der en vej :idea:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne der ikke aftales en startpris og en minutpris, så kunne der afregnes når kunden  forlod klinikken, lige som når man kører i taxa. Kunden kunne f. eks. betale forud, og få penge tilbage for ubrugt tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Rejse,

I min lille biks har jeg af og til kunder, der prutter om prisen og tror de kan få det samme som andre, men til en lavere pris. Havde f.eks en, som jeg på forhånd havde lovet en lavere pris - da han så kom, brugte han laaang tid på at forhandle en endnu lavere pris - til sidst fik han lidt ekstra afslag, så jeg kunne slippe af med ham og han var tilfreds - næsten gang han kom, havde jeg bare skruet priserne til ham lidt ekstra i vejret, så jeg kunne give ham rabat = han var tilfreds bare han fik rabat og jeg fik det hjem, som jeg havde måttet give ham i ekstra afslag i første omgang  :wink:

Jeg tror de søde piger har det på samme måde, at de besværlige kunder kan de måske ikke helt undgå, men kommer de, så skal de også have lov til at betale for den ekstra tid, de ligger beslag på - husk på at om en kunde bestiller 20, 30 eller 60 min, så tager det ca. samme tid at få ham ind og ud af døren.

Kunden der kun lige har råd til 3 utilfredsstillende besøg á kr. 900,- = 2700,-/md. burde måske overveje at spare lidt og få 2 gode oplevelser/md for kun kr. 2200,-, så havde han jo kr. 500,- ekstra om måneden til andre fornøjelser eller kunne spare op til et extra langt besøg á 1 time ca. hver 3 måned  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Jernsvinet

Sådan ser verden ud fra din og min vinkel, men ser verden sådan ud hos Romantica med deres gæster til deres billigste ydelser?

Som jeg ser det må de jo tilpasse deres udbud den oplevelse, de selv har af de gæster der kommer i huset, for så at træffe en konsekvent beslutning i henhold hertil.

Som jeg skrev, enten afskaffe enkeltydelser og cocktails helt, eller give et tilbud om 20 minutter med alle blide oplevelser, der er så meget bedre end enkeltydelser og cocktails til så god en pris, at dette segment af kunder vælger at købe 20 gode minutter, hvor de når de gør det går til makronerne med den modsatte forestilling af den frygt de plejer at nære før hvert besøg, for at de ikke når at opnå udløsning inden at gongongen lyder og kampen er slut - uforløst :sad:

Jeg tror at det for nuværende gør sig gældende, at den mentale frygt hos manden for fiasko allerede inden pigen og manden går i gang på lagnet, i kombination med pigens bevidsthed om samme hos mange af lige netop den type gæster, af sted kommer en selvforstærkende risiko for at det bare ikke kan lykkes på 10 - 15 ultrakorte minutter, mens en mand med små penge at gøre godt med, modsat kan ventes at møde både forventningsfuldt og beroliget ind til et tilbud, der er så meget bedre end det han plejer at købe, og samtidig til en pris han også er i stand til at betale :)

Går alt dette op i en højere enhed, ender det forhåbentlig med at det ikke kun er, det tror jeg, mindretal af gæster hos Romantica der har mange penge, og som køber meget tid meget dyrt, der udgør de mest tilfredse gæster, men og det er min forventning, flertallet blandt det formentlige flertal af gæster til de billige til billigste ydelser, vil kunne omvendes fra en altid nagende økonomisk bekymring over at bruge penge til formålet, til modsat at besidde et mentalt overskud, fordi de når de køber, går derfra med oplevelsen af at det de fik til prisen var det værd til prisen, vel at mærke en pris som også de kan betale uden nødvendigvis, hverken at nære bekymring før eller efter deres køb af sex hos Romantica.

Sker det, tror jeg at Romantica på kort tid kan rykke kvantespring op i markedet, på synlighed, goodwill, og profilering af eget navn, der optimalt over tid, men ikke fra den ene dag til den anden, også udmønter sig i øget omsætning og et forbedret resultat på bundlinjen.

Det er lidt lige som når juice og havregryns fabrikanterne gerne vil sælge noget mere, men ikke vil sætte prisen ned, så vælter det ud med tilbudsaviser med magnum juice kartoner, og poser med 20 % mere havregryn til prisen, og det virker åbenbart :rolleyes:

Men pas stadig på kræmmeren

Som jeg ser det er det foreslåede tilbud målrettet den ressourcesvage forbruger, der vel grundlæggende har helt det samme behov for at købe sex, som den ressourcestærke forbruger, men førstnævnte kan selvsagt modsat den sidstnævnte, ikke købe hverken lige så meget sex, lige så god tid, lige så ofte.

Denne købesvage kunde findes overalt i markedet, og jeg tror at der består et betydeligt økonomisk potentiale i at give dem det rette afbalancerede tilbud, der på den ene side er et godt tilbud til kunden, men samtidig ikke er så godt et tilbud at pigerne skyder sig selv i foden med det.

Her udover findes desværre også altid den type gæst, måske ofte en med en fed tegnebog, og derfor i virkelighede ham der har rigtig godt råd til at betale prisen for god tid, men han er den her kræmmer type der går på bordel på samme måde, som han ville gå på Hjallerup hestemarked - han vil altid prøve på at prutte, måske åbent forinden så det dog er muligt at vise ham døren prompte i tide, men måske også nogen gange mere udspekuleret undervejs på lagnet.

Den slags mænd er det hensigtsmæssigt for så vidt overhovedet muligt, at kunne plotte tidligst muligt, sådan at de om muligt kan vises døren på stedet.

Ingen grund til at spilde tiden på dem, for de ødelægger bare pigernes gode humør, og underminerer med deres adfærd hele grundlaget for det tilbud til den pris jeg foreslår.

PS

Jernsvinet

Nu sælger du formentlig noget, som mænd når de køber, køber det de har brug for når de har brug for det, og nogle af de kunder er måske nogle værre kræmmere altid, men pigerne sælger noget som mænd oftest gerne vil have meget af, ud fra en ubændig lyst til samme meget ofte, men som altså kun meget meget få mænd kan købe løs af når de har lyst.

Så jeg er bange for at du ikke er helt stillet som pigerne, killingerne der stimler sammen om skålen med lun mælk, men til gengæld er du nok ikke plaget af gratist stønnere i røret, som teledamerne rundt om i de små lysthuse, og fake lurere på besøg, der ingenting køber, men bare går hjem med billedet af pigerne til en hjemlig spiller, men uden at de når til skålen med den lune mælk.

Dine kunder ved når de ikke har råd, og bliver derfor fornuftmæssigt væk, desværre bliver ikke alle de kunder der har lyst til købesex, men som ikke har råd væk - det har noget at gøre med mænds problematiske forhold til at lade det øverste, eller det nederste hoved styre deres liv :???:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Nu er jeg ikke sikker på, det er hos Romantica man har noget imod de korte cocktails. Det er vel kunderne der har svært ved at tiden er så kort??

Har selv kommet galt afsted med det på et tidspunkt. Besøgte et sted med en knap så intelligent prispolitik. 20 min 500kr 30 min 1000 kr, ja jeg valgte altså 20 min hver gang. Havde en pige jeg besøgte hver gang hun var i området men en dag gik det galt. Jeg nåede simpelthen ikke at komme på tiden hun havde været sød og lade tiden løbe over, men måtte til sidst sige stop. Først var jeg sådan lidt AAHHHH og hun var ked af det og undskyldte. Men det var jo ikke hendes skyld jeg havde købt for lidt tid! Så gav hende en kæmpekrammer og sagde alt var i den fineste orden fejlen var min og jeg havde nydt besøget som altid

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...