Hop til indhold
Gæst

Har i virkelig råd??

Recommended Posts

Gæst

Der er ikke fri prisdannelse på markedet idet pigerne skal følge klinikkens priser og de fleste danske klinikker kører med priser der ligger på samme niveau. Hvis man kender til ordet fri prisdannelse og fri konkurrence så ved man at det ikke er der på købesexområdet når mange af de små selvstændige erhvervsdrivende, læs pigerne, ikke må tage den pris de ønsker, hvis de er på en klinik.

De fleste steder er der ret ens priser og det er jo ikke fri prisdannelse, helt enig. Kan huske Jasmin havde en tråd med netop denne problematik, faktisk en god  tråd. Overhold priserne eller bliv smidt ud!! egentlig er det ærgerlig for den pige, der egentlig gerne vil være glædespige, men må stoppe pga manglende kunder. Hun ville måske gerne (ligesom jasmin ønskede) pille lidt ved prisen, for at se om det kunne gøre hende interessant.

 

Ved privat-diskret bestemmer pigerne vel selv prisen? dog har de en tendens til at ligge sig ca 20 % under klinikkerne og deres priser er ret ens. Spørgsmålet er om de får et "lille besøg" hvis de skejer for meget ud med prisen, tror det nu ikke :-) de kigger sig nok lidt over skulderen hvad de andre piger tager! Prisen har jo også lidt med hvor meget pigen føler sig værd i forhold til de andre piger, så hvis hun tager en noget lavere pris, melder hun er faktisk ud, jeg tror ikke jeg er så meget værd som Jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Dette indlæg lagde jeg også i strengen >Pigernes afrening. Det passer faktisk rigtig godt i denne tråd også.

 

 

 

HOLD DA  KÆFT hvor ville jeg bede mine kunder om at gå et helt andet sted hen og købe deres ting - det kan de så ikke, idet jeg sælger unika som pigerne også gør - hvis de som betingelse for at købe hos mig ville kende mine omkostninger.

Jeg kunne da også bede mine kunder om at fremlægge deres indtægts/udgift forhold - så kunne jeg vurdere om de havde hvide penge til at købe mine produkter, eller om de var ude i noget sort snavs.

 

Den her tråd er da  helt ude i tynd glad mudder efterhånden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligger problemmet ikke i, jeg ikke vil falde for Riddernes lanse??? at jeg bliver ved at rejse mig. og bare modargumenter og ikke er enig. Ikke så sødt gjort af mig, men det kaldes for debat ;-)

Nej!

Debat er, når man forholder sig til de modargumenter, man præsenteres for og ikke bare kører blindt og døvt videre af sit eget spor uden slinger i valsen.

Du debatterer ikke, men gentage ureflekteret dine egne holdninger. Du synes købesex er for dyrt - fair nok, men når mange har forsøgt at indgå i dialog om, hvorfor det forholder sig sådan, bliver du bare som en gammel plade, der kører i samme rille.

Formålet med debat er at udvikle alle debatters deltagere og at udvide deres horisont. Det ønsker du ikke, for jeg er overbevist om, at du kan.

"hvis det er fakta, så benægter a fakta", synes at være din holdning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle mener prisen er ok, da de leverer en meget intim ting i forhold til f.eks frisøren. Argumentet hørt, og jeg skriver også et par steder at der er tale om en meget intim ting og de skal ligge meget sjæl i, men jeg stadig ikke mener det skal prissættes så højt! Dog skal det naturligvis prissættes højere end så meget andet ( det er bare de 7 gange højere vi ikke er enige om)

 

nej du er ikke enig i 7 gange - for så har du personligt ikke råd...

 

hvis du havde råd - så ville du ikke have et problem med 7 gange og ville vel næppe have rejst problemstillingen ?? Det her er kun et issue for dig fordi du - for at opretholde din personlige levestandard - arbejder ca 37 timer om ugen til mindsteløn.... den situation er resultat af dine egne valg gennem årene.

 

vi må være enige om at være uenige, for jeg vil på den anden side af hegnet med 65-80 timers arbejdsuge og måneders opsparing for at få de luksus-ting jeg ønsker ikke under nogen omstændighed acceptere at udbyder skal sælge billigere fordi der er nogen der har arrangeret sig på en måde så de kun har råd til nødvendighederne

 

hvis man vil noget må man arbejde for det... hvis man vil noget rigtig meget - så må man arbejde rigtig meget...  som mig fx... fordi jeg er single med eget hus, bil, husdyr og en hobby der ikke er helt billig... vil jeg have noget ekstra når regningerne er betalt - så må jeg sgu lette røven... 

 

 

Prisen har jo også lidt med hvor meget pigen føler sig værd i forhold til de andre piger, så hvis hun tager en noget lavere pris, melder hun er faktisk ud, jeg tror ikke jeg er så meget værd som Jer.

 

ja og det er her der bliver hældt utrolig meget vand på sex-købs-modstandernes mølle, for hvis pigen melder ud at hun ikke er noget værd - så vil de med det samme male med den brede pensel der siger "piger der sælger sig selv føler sig værdiløse"

 

det er både for pigerne og for branchen (hvis den skal eksistere frit) et meget meget meget uheldigt signal at sende

 

ved at presse eller ønske at presse prisen - så nedvurderes hele erhvervet... og på den måde øges modstandernes argumenter for ulovliggørelse... og SÅ skal du se det blive dyrt

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej!

Debat er, når man forholder sig til de modargumenter, man præsenteres for og ikke bare kører blindt og døvt videre af sit eget spor uden slinger i valsen.

Du debatterer ikke, men gentage ureflekteret dine egne holdninger. Du synes købesex er for dyrt - fair nok, men når mange har forsøgt at indgå i dialog om, hvorfor det forholder sig sådan, bliver du bare som en gammel plade, der kører i samme rille.

Formålet med debat er at udvikle alle debatters deltagere og at udvide deres horisont. Det ønsker du ikke, for jeg er overbevist om, at du kan.

"hvis det er fakta, så benægter a fakta", synes at være din holdning.

jeg har taget flere ting til mig. Jeg reflektere over at pigerne skulle tage imod alle og kom med modargument. Jeg tog også den til mig, at det ikke er en normal serviceydelse der bliver leveret. Hvis du kigger fra start til slut er der stor forskel i mine argumenter. Men jeg er stadig så fej jeg ikke har skiftet holdning, men det har mange andre vist heller ikke :wink:

 

Så igen….. nej vil ikke gentage for så kører jeg i samme rille. (men prøv at læs mit foregående indlæg igen)

 

P.s jeg har givet de samme svar rigtig mange gange når jeg bliver stillet de samme spørgsmål. Men det er fordi jeg har været høflig at svare så mange som jeg har kunnet overkomme. Der har jo ikke ligefrem været meget udvikling i de modargumenter jeg er blevet stillet overfor

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg er stadig så fej jeg ikke har skiftet holdning

Det er ikke fejt at skifte holdning. Det er at blive klogere, oplyst - og erkende det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sunny the best

Arhmeeeen Havnebums.

Tror da mange respekterer at du har en mening og at du argumenterer hvorfor du har den mening, vi giver jo så også bare dig vores mening. Pigerne fortæller hvorfor vi er så dyre og mændende fortæller hvorfor de har råd eller vil give prisen for grisen.

At du kalder os for ludere er jeg sådan set ligeglad med. Og at det bare er sex du vil have er vel også fair nok. Det er jo det vi sælger.

Det der pisser mig af er at du brokker dig over prisen og hvorfor vi tager de( for dig høje priser).

Det er fordi vi har valgt at sælge en del af os selv. Nogle mere eller mindre. En del som du ikke bare kan få af hvem som helst. En del du fanme ikke kan sammenligne med frisør, psykolog og hvad har vi. Jow jow der er selvfølgelig de gratis piger på scor, dating osv...

Der kan så medfølge det at de vil have mere af dig end bare sex, eks har de så en drøm om børn, hus osv...

De mænd der kommer til os har så valgt at betale for det uforpligtende.

Mange af os lever altså af det her. Altså vælger vi ikke de gamle, de grimme,de tykke, de handicappede, de gifte mænd fra for det er jo dem vi lever af. Men dem vi vælger fra er dem der ikke kan opføre sig ordentlig, dem der ikke respekterer os, eller bare vælger at møde med en helt forkert indstilling til hvad man kan få for de penge de vil betale. De piger der vælger at tage de mænd ind alligevel betaler en fucking høj pris for ikke at respektere eller passe på sig selv. Og her taler vi om danske så vel som udenlandske piger endda de gratis piger.

Prisen er det den er hos os. BOM. Respekter det eller lad være. Og når det så bare drejer sig om sex for dig så vælg dog en gratis havneluder.

Du får lige et spark i røven herfra Esbjerg. Fordi du vælger at blive ved med at øvle rundt i at vi er for dyre og det bare er sex vi sælger. Kom igen når du har prøvet at sælge din spæde krop. Så kan vi måske få mere seriøs debat om hvorfor vi tager den pris vi tager.

Sunny.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er ikke fejt at skifte holdning. Det er at blive klogere, oplyst - og erkende de

:mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen: håber så sandelig du mener, hvis man syntes det andet er klogere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisen er det den er hos os. BOM. Respekter det eller lad være. Og når det så bare drejer sig om sex for dig så vælg dog en gratis havneluder.

Du får lige et spark i røven herfra Esbjerg. Fordi du vælger at blive ved med at øvle rundt i at vi er for dyre og det bare er sex vi sælger. Kom igen når du har prøvet at sælge din spæde krop. Så kan vi måske få mere seriøs debat om hvorfor vi tager den pris vi tager.

Sunny.

 

YOU ROCK GIRL!! :) 

 

bowing.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg

Erklærer mig 100% enig med Jasmin der. You rock Sunny :P
Betyder det jeg kan knalde dig for 700 i en time Jasmin eller Sunny?......... Piiiiiv piv jeg skal yde for at købe luxus :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

De fleste steder er der ret ens priser og det er jo ikke fri prisdannelse, helt enig. Kan huske Jasmin havde en tråd med netop denne problematik, faktisk en god  tråd. Overhold priserne eller bliv smidt ud!! egentlig er det ærgerlig for den pige, der egentlig gerne vil være glædespige, men må stoppe pga manglende kunder. Hun ville måske gerne (ligesom jasmin ønskede) pille lidt ved prisen, for at se om det kunne gøre hende interessant.

 

Ved privat-diskret bestemmer pigerne vel selv prisen? dog har de en tendens til at ligge sig ca 20 % under klinikkerne og deres priser er ret ens. Spørgsmålet er om de får et "lille besøg" hvis de skejer for meget ud med prisen, tror det nu ikke :smile: de kigger sig nok lidt over skulderen hvad de andre piger tager! Prisen har jo også lidt med hvor meget pigen føler sig værd i forhold til de andre piger, så hvis hun tager en noget lavere pris, melder hun er faktisk ud, jeg tror ikke jeg er så meget værd som Jer.

 

Jeg tror egentlig mange privat/diskret piger har samme eller højere nettoindtægt/kunde som mange klinikpiger, som må erlægge x antal kroner (læs: betjene x antal mænd) til stedet, telefondame, annoncer mm. før de har noget til sig selv. Men i løbet af en vagt kan en attraktiv og velbesøgt pige på en klinik sagtens have mere med hjem end privat/diskret pigen - hun har så bare haft 10 kunder, fremfor kun 2 - 3.

 

Jeg tror ikke, der er ret mange der har ondt af pigernes nettoindtægt - det vi bare ikke kan kapere - er hvorfor skal pigerne betale så høje priser for en vagt, som slet ikke hænger sammen med de reelle udgifter til at drive sådanne lusede steder, hvor der i årevis kun ofres det mest minimale på maling, tapet, gardiner, gulvtæpper, fliser, dørklokke, udenomsarelaer, brusetermostat, belysning, inventar, alm. hygge, osv.

 

Jeg besøgte for et par år siden Marietøsen - en attraktiv ældre ca. 70-årig, men pæn og velholdt privat-diskret dame, som boede virkelig pænt og hyggeligt langt ude på landet på et lille landsted med flot udsigt. Stuen var spækket med flotte møbler, malerier, nips og pyntegenstande, men selvom hun røg, var der ikke et støvkorn at se nogen steder. Først blev jeg budt på kaffe og vi havde en hyggelig samtale i en ½ times tid, inden vi gik ovenpå og hun pyntede den, hun mente var ulovlig med flødeskum, som hun derefter slikkede op - og senere sprøjtede jeg hende i munden med lidt ekstra flødeskum - det havde hun ikke prøvet før  :D Det kostede kr. 1000,-, men oplevelsen var meget større end en ½ time på en tilfældig klinik, som man har glemt efter 14 dage.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sunny the best

Haha. Naichhhhh lille Missetand. Selv om du tilsynladende er rigtig god til at slikke røv så koster det altså ekstra. :p

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et forslag til Havnebumsen

 

Hvad med om du fandt 10-15 af de faste "billigere" piger. besøgte dem alle sammen og fik dig et lille HJ og så vælger du bare den tøs der har den sødeste og bedste udstråling og som du virkelig godt kan lide, eller i nogens tilfælde, den med den bedste krop og hende kan du jo så vælge at holde dig til.

På den måde finder du jo det du gerne vil have og til den pris, som du gerne vil betale

Det skulle vel ikke koste så meget og i længden betaler din søgen sig hjem igen plus det at det jo også kan blive en helt fornøjelig "skattejagt" ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har taget flere ting til mig. Jeg reflektere over at pigerne skulle tage imod alle og kom med modargument. Jeg tog også den til mig, at det ikke er en normal serviceydelse der bliver leveret.

Måske var der en misforståelse på spil?

Et argument var jo, hvor svært det er som sexsælger at skulle præstere det kunden søger:

1. Find ud af hvad kunden faktisk vil (folk er meget forskellige, Nogle vil fx slet ikke have deres nosser rørt, andre bliver stærkt utilfredse, hvis det ikke sker.)

2. Kunden vælger sælger, fordi sælger tænder kunden på et eller andet plan. Det er et godt udgangspunkt for sex. Men sælger kan ikke sortere på, hvilke kunder der tænder. Realistisk kan sælger frasortere kunder, hvor det slet ikke går, men næppe vente på der kommer en som tænder, så snart døren åbnes. Kunden kan i mange tilfælde forberede sig ved at tjekke billeder eller cruise på fkk eller ... Det kan sælger sjældent.

Det er et svært udgangspunkt for (god) sex på 1 eller ½ time.

Så parallellen til "ufaglært" arbejde, der ofte drages er skæv. Der er måske en del ufaglærte, men så bliver det ofte også derefter - dvs. svingende kvalitet. Det er mere rimeligt at sammenligne med kunstnerisk virksomhed, hvor talent kommer i spil.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et forslag til Havnebumsen

Hvad med om du fandt 10-15 af de faste "billigere" piger. besøgte dem alle sammen og fik dig et lille HJ og så vælger du bare den tøs der har den sødeste og bedste udstråling og som du virkelig godt kan lide, eller i nogens tilfælde, den med den bedste krop og hende kan du jo så vælge at holde dig til.

På den måde finder du jo det du gerne vil have og til den pris, som du gerne vil betale

Det skulle vel ikke koste så meget og i længden betaler din søgen sig hjem igen plus det at det jo også kan blive en helt fornøjelig "skattejagt" ;-)

Toddy det gør jeg da også :-) dog vælger jeg 30-60 min hver gang. Er ikke til de der cocktails. Søger rundt blandt masser af dejlige søde piger, nogle bliver det til mange gentagne besøg. Jeg mangler ikke noget!

Derfor kan man godt sætte spørgsmålstegn ved prissætningen herhjemme. Det er da meget sundt at debattere ens økonomiske disponeringer.

Da der ikke kommer flere nye argumenter og den ene part brillierer med konstant at gå efter personen, så vil jeg trække mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mistet overblikket over dette tråd. Og jeg ved ikke om der overhovedet er nogle der har argumenteret med, at enhver selvfølgelig tager den pris, der er mulig. Det gør de udenlandske piger også. Personlig foretrækker jeg at handle en sted, hvor de har en forretningsinteresse for at levere en ydelse, der gør at de ikke får en dårlig rygte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt er relativ

 

men bid mærke i at prisen er ens uanset kunden indtægt. jeg kan hurtigt købe mig fattig i købesex det er somme tider mit månedlig madbudget. Det er dyrt luksus er dyrt, det er derfor det er luksus og hvorfor det lige er 2000 kroner nogen gange det ved jeg ikke. men jeg skelner mellem nødvendighed og oplevelse. 

 

jeg synes det er kedeligt at handle og lave mad når jeg er alene, så bliver det ikke det store gastronomi men skal jo ikke dø af sult. ville ønske jeg ikke skulle betale så meget i skat, men er jeg glad for at jeg kan gå til lægen, hvis jeg er syg. Tage et tog hvis jeg vil til København for at se en kunstudstilling eller andre seværdigheder, eller besøge nogen af de mange klinikker. 

 

hvis det at gå til glædespige er kun nødvendighed enten har man får mange penge eller også har man brug for hjælp. selvforkælelse og forkælelse noget der absolut ikke sker til hverdag fordi man ikke har råd eller tid ( har masser af tid, men ikke råd )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Alt er relativ

 

men bid mærke i at prisen er ens uanset kunden indtægt.

 

Skarpt bemærket. Prisen på økologiske varer er heller ikke differentieret i forhold til kundens indkomst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er de 131 kr før skat jeg betaler sexen med. Sorry det kan jeg ikke ændre på! og jeg kan heller ikke ændre på jeg skal arbejde 33 timer ekstra for at købe en times samvær.

Hvis du mener pigerne ikke kan nøjes med at tage 131kr så har du ret.

Jeg driver sgu på ingen måde et firma eller noget, men kan da godt se det bliver lagt noget oveni. Afspændingsmassører og thaimassøsser tager 300 kr i timen og faglærte folk 450 kr i timen. Det er jo nok prisen, med alle de der ting......

Men sjovt nok tager luderen 7 gange gentager lige 7 gange så meget som massøren :sad: vi mænd må jo være frygtelige at være sammen siden de skal have så meget. Tror sgu nødig massøren vil massage i 10 timer! Så lokaler udgifter og hvor meget man kan yde kan vel sammenlignes. Men ok hun skal være nøgen og mere intim men det er da vist også betalt :wink:

 

 

Jeg er for så vidt enig i dine betragtninger, men der er lige et par steder vi er uenige.

Når elektrikeren er på besøg, så tjener han også lidt på de materialer der medgår i arbejdet.

Så man kan roligt sige at 450,- i timen ikke er nok til at dække de faste og variable omkostninger.

Og på thaiklinikkerne, kan de altså ikke leve af kun at give massage.

Med mindre det er en der selv ejer butikken, og betaler en meget lav husleje, og har mange kunder hver dag.

Men så er de jo altid så flinke at tilbyde en håndtrold, så timeprisen kommer op på 500,-til  600,- og det hele kan løbe rundt.

 

Ud over det, så er det sgu da pudsigt at der kan være så markant prisforskel på de forskellige former for håndværk. (bemærk håndværk, ikke ydelser fra advokater og lignende)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg er ganske enig om der er forskel på debat og bare vil høres! men forstår ikke du skriver det til mig.

Draco m.m. har skrevet at pigerne tager imod gamle knap så kønne mænd, så derfor er prisen ok. Hørt argumentet, modsvarer det med hun kun skal tage imod dem hun vil, der er ingen pligt!

Nogle mener prisen er ok, da de leverer en meget intim ting i forhold til f.eks frisøren. Argumentet hørt, og jeg skriver også et par steder at der er tale om en meget intim ting og de skal ligge meget sjæl i, men jeg stadig ikke mener det skal prissættes så højt! Dog skal det naturligvis prissættes højere end så meget andet ( det er bare de 7 gange højere vi ikke er enige om)

Nogle mener jeg taler ned til pigerne. Går ud fra det er ordet luder, der hentydes til. Sorry Riddere på den hvide hest, men det er altså det mest anvendte ord om pigerne i befolkningen og ikke imod EG´s regler om personangreb etc. Så det må vist betegnes som værende ok at bruge. Jeg skriver også at jeg bare opfatter det som sex, hvilket jeg kun gør! er det at tale ned til pigerne? at jeg ikke respekterer dem? synes jeg ikke, når jeg flere steder skriver at det de leverer er mere intim og der er mere sjæl i end f.eks frisøren, men for mig er det altså tale om sex

Nogle mener Danske piger er himmelske til at tale med og udlændinge bare er dårlige. Argumentet hhhmmmm jo det er jo hørt men…… Jeg håber virkelig folk dyb inde i sig selv ved, at det ikke er et spørgsmål om Nationalitet men at det er meget individuelt fra pige til pige. Jeg godtager i hvert fald ikke, at udlændinge ikke duer! det er ikke min erfaring at de hverken er bedre eller ringere. Og der er jeg sgu nok lidt stivnakket den holdning kan der ikke pilles ved, beklager.

Ligger problemmet ikke i, jeg ikke vil falde for Riddernes lanse??? at jeg bliver ved at rejse mig. og bare modargumenter og ikke er enig. Ikke så sødt gjort af mig, men det kaldes for debat ;-)

Men ordet Luder begyndte du først at bruge da du fik kam til dit hår!

Sjovt nok.... Du ved at pigerne herinde ikke er vilde med det ord... Og når du så ikke får ret, så er vi Ludere og ikke piger osv , som du brugte så pænt før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et forslag til Havnebumsen

 

Hvad med om du fandt 10-15 af de faste "billigere" piger. besøgte dem alle sammen og fik dig et lille HJ og så vælger du bare den tøs der har den sødeste og bedste udstråling og som du virkelig godt kan lide, eller i nogens tilfælde, den med den bedste krop og hende kan du jo så vælge at holde dig til.

På den måde finder du jo det du gerne vil have og til den pris, som du gerne vil betale

Det skulle vel ikke koste så meget og i længden betaler din søgen sig hjem igen plus det at det jo også kan blive en helt fornøjelig "skattejagt" :wink:

 

Da jeg startede "min karriere" inden for det her segment kikkede jeg også efter pige der havde et tilbud der faldt i min smag. Jeg fandt jeg også en del piger, ikke de billigste men dem jeg syntes var attraktive og levede op til mig - og så valgte jeg en :wink: og betalte prisen...

 

Hende jeg valgte, ja hun var en super dejlig kvinde og jeg har aldrig fortrudt selv om prisen ikke var den laveste jeg kunne have valgt.

 

Problemet har siden været at jeg ikke lade være med at besøge hende :-P og ind imellem er jeg slet ikke ked af det :wink:

 

Jeg har heller aldrig anmeldt hende, og gør det nok heller ikke, selv om jeg burde - så fik hun for mange kunder (egoistisk - måske en dag), men som tråden hedder: "Har i virkelig råd ?"  - nej, men jeg tager mig den luksus og glæder mig ved det :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende jeg valgte, ja hun var en super dejlig kvinde og jeg har aldrig fortrudt selv om prisen ikke var den laveste jeg kunne have valgt.

 

Problemet har siden været at jeg ikke lade være med at besøge hende :-P og ind imellem er jeg slet ikke ked af det :wink:

 

Jeg har heller aldrig anmeldt hende, og gør det nok heller ikke, selv om jeg burde - så fik hun for mange kunder (egoistisk - måske en dag), men som tråden hedder: "Har i virkelig råd ?"  - nej, men jeg tager mig den luksus og glæder mig ved det :-P

 

Arrh Rolias. Rolig nu :-P :-P.

 

Kunne du ikke løfte lidt af sløret? Du har rimeligvis selv afluret fif af andre herinde?

Det, du her gør, er faktisk det samme, som hvis du spærrede i døren ind til en slikfabrik, mens en børnehave stod udenfor og indsniffede duften.

 

Jeg hugger hende i hvert fald ikke fra dig ;), og der er noget, der hedder æresgæld :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er for så vidt enig i dine betragtninger, men der er lige et par steder vi er uenige.

Når elektrikeren er på besøg, så tjener han også lidt på de materialer der medgår i arbejdet.

Så man kan roligt sige at 450,- i timen ikke er nok til at dække de faste og variable omkostninger.

Og på thaiklinikkerne, kan de altså ikke leve af kun at give massage.

Med mindre det er en der selv ejer butikken, og betaler en meget lav husleje, og har mange kunder hver dag.

Men så er de jo altid så flinke at tilbyde en håndtrold, så timeprisen kommer op på 500,-til  600,- og det hele kan løbe rundt.

 

Ud over det, så er det sgu da pudsigt at der kan være så markant prisforskel på de forskellige former for håndværk. (bemærk håndværk, ikke ydelser fra advokater og lignende)

Havde skrevet at jeg ikke deltog mere, da der ikke kom nye argumenter. Men hovsa det gjorde der faktisk her :-)

 

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

Her er et link med Thaimassage steder i Jylland. De grønne steder er kun ren massage! Jeg har selv kendskab til de 3 af stederne, hvor jeg kan bekræfte der kun er tale om massage. De 2 steder bliver du ganske enkelt bedt om at beholde boxershortsene på, hun har ikke lyst til de her liderlige mænd der kommer rendende og tror hun er Luder. Det er oftest rigtige massører du finder her, der sætter en ære i sit fag og du får en fremragende massage fremfor ved ludermassørerne, hvor focus er på ekstraydelserne (læs: oftest ikke altid)

 

Så en Dansktalende Thaimassør kan sagtens køre en forretning, hvor hun tager 300-350 kr for en times massage og kun give massage. Om hun lever fedt skal jeg lade være usagt.

 

@Trine

 

Du er skarp!

 

Først tænkte jeg "hvad mener hun" men du har fuldstændig ret! Jeg skriver nok så pænt piger i starten og du har også ret i, det faktisk først er når "kammen til håret" kommer, at jeg skifter over til Luder. Det har jeg slet ikke tænkt over :-) måtte tilbage og læse det hele og erkende at den er god nok.

 

Tak fordi du sådan nærlæser og tænker over hvad jeg skriver, dejligt når folk gider det!

 

Luder bruger jeg nu altid, både i daglig tale og har også brugt det i andre tråde herinde. Det er altså det mest almindelige brugte ord. Når du sådan nærlæser hvad jeg skriver, så ved du jo også jeg er rigtig glad for de piger jeg besøger og har stor respekt for dem. Gør noget ud af at jeg er medvirkende til det bliver et godt besøg. Lærer gerne lidt gloser på hendes sprog for at vise lidt interesse i hende og lytter gerne hvis hun har noget på hjerte.

 

Selvom i er hamrende dejlige og jeg er glad for i har valgt Jeres kald i livet, ønsker jeg ikke at sætte Jer op på en piedestal eller gøre besøget hos Jer til noget odiøst! For hvis jeg gjorde dette, opfattede Jer som Gudinder, så ville det jo være ekstremt billigt, hvis en gemen mand som mig, skulle have lov at besøge Jeres gemakker for sølle 2000 kr! Så derfor passer det bedre til mine holdninger om prisen, at jeg har sex med en Luder ;-)

 

Selvom jeg ikke retter ind med Luderordet, håber jeg, at du trods alt glædes over, jeg synes i er nogle dejlige Ludere og ikke nogle skide ludere. Der er trods alt en kæmpe forskel heri :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...