Hop til indhold

Recommended Posts

Ingen skriver rigtigt om dette sted.

http://www.mythaimassagekbh.dk/

Ved det er tidligere Exclusive med nye ejere men elskede den diskrete indgang til Exclusive og selvfølgelig stedet generelt som så mange andre.. Men er det nye sted dårligt eller hvad?

Har nogen været forbi må de gerne melde ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har været forbi for cirka en uge siden. Jeg tænkte det samme som dig da jeg midt på dagen nød det gode vejr på en cykeltur, og pludselig fik lyst til lidt massage. Med mange folk på gaden kom jeg til at tænke på dette diskrete sted og slog et sving forbi, uden at vide om der var åbent. Navneskiltet på dørtelefonen indikerede at det var en mulighed. Jeg ringede på og der blev straks åbnet.

Kvinden der lukkede mig ind var alene, omkring de 35-40 vil jeg tro, og ganske almindelig af udseende. Jeg blev vist ind og vi aftalte 400 for en time olie... pengene skulle betales forud.

op på briksen, og massagen startede. Ikke i den bedste ende efter min smag. allerede efter 20 minutter blev jeg bedt om at vende mig, og hurtigt kom der fokus på vedhænget, og jeg lod mig rive med og aftalte 300 for HJ, som i og for sig var ok. Der va rnu gået ca. 30 minutter, og hun spurgte om jeg ville fortsætte med massage...øh..ja tak, jeg havde betalt for en time.

hun fortsatte 10 minutter mere og spurgte så om jeg ville have bad eller vaskes af? jeg valgte det sidste...som blev en aftørring med en MEGET kold klud. Da jeg efterfølgende skulle tørre det sidste olie af så jeg nogle pletter på håndklædet.....pletter som jeg helst ikke ville vide hvad var.

Jeg stod på gaden 50 minutter efter jeg ankom. Jeg kommer helt sikkert ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

For pokker hvor er det bare ærgerligt sådan noget :evil:, det har været et supergodt sted :-P   

Jeg har godt nok haft mange gode minder fra dette sted :wink: .

Rigtigt god massage og ditto HJ, :-P  men så heller ikke mere.............tror jeg :cool:

Man kan måske håbe at de læser med herinde, både på de gamle og rosende tråde og så sammenligner dem med de nyere tråde,

og så efterfølgende tænker; "Næ, det skal squ være løgn, det kan vi godt gøre bedre" :-P

Men det er nok ønske tænkning :D

Hilsen

Dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

For pokker hvor er det bare ærgerligt sådan noget :evil:, det har været et supergodt sted :-P   

Jeg har godt nok haft mange gode minder fra dette sted :wink: .

Rigtigt god massage og ditto HJ, :-P  men så heller ikke mere.............tror jeg :cool:

Man kan måske håbe at de læser med herinde, både på de gamle og rosende tråde og så sammenligner dem med de nyere tråde,

og så efterfølgende tænker; "Næ, det skal squ være løgn, det kan vi godt gøre bedre" :-P

Men det er nok ønske tænkning :D

Hilsen

Dråben

Det er også et sted, jeg tidligere har nydt godt af. Jeg kom der en god håndfuld gange for ca. tre år siden, og der var altid fuld valuta for pengene:

Dejligt diskret sted, jeg godt turde besøge, selvom en bekendt boede kun 300 m væk, altid god og dyb massage, og altid en velkomponeret håndtrold, og altid kun 600 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak, HappyHippo! Var forbi onsdag sidst på eftermiddagen, men der var desværre tidligt lukket. Var i øvrigt også forbi Paradise i Brønshøj midt på dagen i forrige uge, hvor der opstod en mulighed for det, men der var desværre også lukket (eller endnu ikke åbent). Jeg lod mig begge steder ikke afskrække af manglende svar på tlf, men valgte at risikere at køre forgæves.

Vedr fotoet (de røde skjorter på http://www.suphaphorn-wellness.dk/cms/index.php?Personale_og_Kvallitetskontrol ) : Nr. 2 fra venstre er hende, jeg kaldte for "Fon" ovenfor. Pueng var min favorit på Exclusive, men "Fon" gav også rigtig god massage. Mere flirtende end Pueng til sidst, men på Exclusive blev den supergode massage maksimalt afsluttet med et hj, var min erfaring. Ingen af de to var meget berøringsvillige, men som for andre her var det et fast sted for mig pga den fantastisk kompetente massage, muligheden for bad og særdeles diskrete adgangsforhold.

Redigeret af Swoosh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Swoosh

Paradice hvis Nancy er der alene og hun har kunde så obner hun ikke. Jeg har også været der hvor telefonen har fået lov og ringe fordi hun var igang med og massere mig. En god service, der er ikke meget sjov ved og blive afbrudt hele tiden.

Bare en oplysning.

God weekend

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Rider

Det kan sagtens have været tilfældet på Paradise. Og det er god stil og service over for kunden, der er der. Der er nok travlt der for tiden pga. bl.a. dine gode anmeldelser. Tak for dem :-)

Jeg må bare forsøge igen at booke hos Nancy.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...