The Deep 158 Skrevet 6. April, 2014 Hvem er Kbh's bedste? Det skal indhold DEEP and WETT! Go søndag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benji 93 Skrevet 7. April, 2014 Min erfaring er, at amatørpiger er langt bedre end prof'er. Har selv to faste, jeg besøger/får besøg af, som er i stand til rigtig deepthroat/gagging Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlie66 21 Skrevet 7. April, 2014 Min erfaring er, at amatørpiger er langt bedre end prof'er. Har selv to faste, jeg besøger/får besøg af, som er i stand til rigtig deepthroat/gagging Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 7. April, 2014 Prøv frodige monica på annoncelight. Det er ikke så ringe endda ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 7. April, 2014 Benji Hvem er disse to? The Deep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlie66 21 Skrevet 7. April, 2014 Modtager også gerne oplysniger om disse 2 eller lignende gerne pm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benji 93 Skrevet 7. April, 2014 Det er nogen, jeg har mødt på den gamle forum-chat for en del år siden efterhånden. De er hhv. 165 og 170 cm høje, en er brunette, og den anden er blondine, de har begge en del tattoos. Mere, I vil vide? Og nej, desværre, som en del af jer har spurgt om, de søger ikke flere kunder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 7. April, 2014 Hvis du vil ikke del så giver det ikke mening at du nævnt dem..... Det er en efterlysninger...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benji 93 Skrevet 7. April, 2014 Læs lige min første besked i tråden igen - det var ikke en anbefaling af de to; men af amatørpiger generelt frem for prof'er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 7. April, 2014 som var ikke sagen til efterlysninger..... Så hvis det er en som vil del vi er klar! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benji 93 Skrevet 8. April, 2014 Jamen så må du jo spørge mere specifikt, så du undgår tåber som undertegnede, som ønsker at bidrage med sin komplet irrelevante mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jakob904 20 Skrevet 8. April, 2014 jeg synes Benjis komentar er god - det er rigtgit at amatørpigerne er "bedre" fordi de jo ofte bruger deres lille ekstraaktivitet til at få god sex - så de går virkeligt til den. Diskression går jo begge veje så han kan ikke dele de specifikke informationer han nævner - men det at dele ideen at amatørpigerne er bedre har da værdi... Synes jeg... Anyway . Ashley som ikke er her lige for tiden giver en super god MEGA og Deep throat!! Hun rangerer som noget at det bedste jeg har prøvet ved en prof! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg