mejersken 47 Skrevet 6. April, 2014 (edited) Hejsa. Jeg har lige fundet denne annonce med en pige der virker til at være meget spændende.http://www.voksenlisten.dk/red_lips Jeg tænker at denne tråd kan bruges til at samle erfaringer om hende. Når jeg selv får arrangeret et besøg af frækkerten, vil jeg skrive en egentlig anmeldelse af hende. Nyd hende Flyttet til efterlysninger mvh Alleviator Redigeret 8. April, 2014 af Alleviator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 6. April, 2014 Godt fundet: Jeg har dog en lidt speciel ting, jeg tænder kun på ældre mænd. 35+ år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 6. April, 2014 Bør nok ligge under efterlysninger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 6. April, 2014 Bør nok ligge under efterlysninger. Så tryk på anmeld, istedetfor at skrive det i tråden - men egentlig kunne anmeldelser og efterlysninger bare slås sammen og vi var ude over det problem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. 8" 39 Skrevet 6. April, 2014 Ååårrrhhh det er da en annonce der rykker ... jeg tror at damen har fundet en niche i markedet der nærmest er urørt så hvis hun er og forbliver seriøs har hun en stor karriere foran sig Annoncen mangler måske lidt krops - data, men det kan jo være med fuldt overlæg ... måske er det bare mig der er tal fikseret - og jeg er ikke engang bogholder :-D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 6. April, 2014 Ååårrrhhh det er da en annonce der rykker ... jeg tror at damen har fundet en niche i markedet der nærmest er urørt så hvis hun er og forbliver seriøs har hun en stor karriere foran sig Annoncen mangler måske lidt krops - data, men det kan jo være med fuldt overlæg ... måske er det bare mig der er tal fikseret - og jeg er ikke engang bogholder Nu kan du jo se billederne og hun er jo meget almindelig - alderen kunne jeg måske stille et lille ? ved. Tror sådan set hun med sin erfaring, som hun ellers underspiller en del, stod bedre ved at oplyse en mere moden alder - og det er jo heller ikke alle mænd, der tænder på helt unge piger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mejersken 47 Skrevet 7. April, 2014 (edited) Jeg tror også at de fleste finder hendes priser rimeligt attraktive Redigeret 7. April, 2014 af mejersken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Red_Lips22 Skrevet 8. April, 2014 Nu kan du jo se billederne og hun er jo meget almindelig - alderen kunne jeg måske stille et lille ? ved. Tror sådan set hun med sin erfaring, som hun ellers underspiller en del, stod bedre ved at oplyse en mere moden alder - og det er jo heller ikke alle mænd, der tænder på helt unge piger Interesant side, tror aldrig jeg har oplevet at blive "bagtalt" på denne måde før. Jeg fik en lidt speciel mail som referede til denne side, som jeg ikke engang anede eksisterede. Men angående min alder, så fortrækker jeg at fortælle sandheden. så hvis man ikke er til helt unge piger, er det jo hellere ikke mig man skal have fat i. Ved ikke om det her er selv reklamation. sådan ser jeg det ikke. Men hvis jeg tager fejl, må I jo irettesætte mig. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 8. April, 2014 Interesant side, tror aldrig jeg har oplevet at blive "bagtalt" på denne måde før. Jeg fik en lidt speciel mail som referede til denne side, som jeg ikke engang anede eksisterede. Men angående min alder, så fortrækker jeg at fortælle sandheden. så hvis man ikke er til helt unge piger, er det jo hellere ikke mig man skal have fat i. Ved ikke om det her er selv reklamation. sådan ser jeg det ikke. Men hvis jeg tager fejl, må I jo irettesætte mig. Det var ikke meningen at bagtale dig. Med almindelig mener jeg almindelig af bygning - dvs. at du ikke er overvægtig eller 2 m høj. 22 år er for mig en helt ung pige - ofte kommer det ikke så meget an på alderen, men mere om pigen står ved sin alder og ser tilsvarende ud - ofte opgiver pigerne i denne branche en yngre alder end den rigtige, så førsøger man f.eks. at finde en slank, velklædt, attraktiv og velplejet, forstads-/sekrætær-/ sygeplejerskeagtig kvinde på 35, skal man kigge efter en på 25 - men hende, der opgiver sin alder til 25, vil jo også gerne forsøge at se ud og opføre sig som en på 25 - så det er et gedemarked at finde det man søger Ang. reklame - så kan du jo sende en besked til Admin om at du gerne vil være lyserød herinde, så kan du reklamere gratis i en tråd, hvor vi ikke kan komme med dumme kommentarer - kun likes 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Red_Lips22 Skrevet 8. April, 2014 Jeg gør det her af lyst og kender ærlig talt ikke branchen. Så om kvinder normalt lyver, ved jeg intet om. Jeg gør ikke, jeg er 22, fra 1991 og fylder 23 i år. Angående bagtalelse, satte jeg det netop i "", for at det skulle forståes jeg ikke mente det bogstaveligt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg