Prinz 5028 Skrevet 8. April, 2014 Kan forstå at Privat-Diskret fra Bording har valgt at trække sig fra EG efter at vi herinde er begyndt at snakke om forholdene omkring indtægtsfordelingen. Jeg syntes personligt at det er at tab for EG, da jeg syntes at styrken ved sitet er at både sexkunder, pigerne OG klinikkerne kan deltage i debatterne og selvfølgelig også anmeldelserne omkring sexkøb. Jeg håber at man efter en tænkepause (lige som Line havde), igen vælger at være aktiv på denne platform. I lænden er jeg sikker på at det vil være et aktiv for "virksomheden" at være aktiv herinde.... Jeg håber også at der fremover vil være endnu flere steder, piger og selvfølgelig også sexkøbere der beslutter sig for at være aktive herinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2014 Jeg er ikke sikker på, at det er et aktiv som forretningsdrivende at være på EG. De piger der er mest aktive her på EG mister jeg lysten til at besøge. Når de tordner frem og overfuser folk, så er der ikke meget GLÆDESPIGE over dem. Og det jeg har læst om privat diskret diskussionerne, er jo tydeligt klinik konkurrence, der mundhugges om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 8. April, 2014 Der er jeg helt modsat.... Der er intet der er så sexet som en intelligent (og smuk) pige, og der kommer Trine Tease, Nikita, Gina, Line - og på det seneste også Jasmin, jo ind med nogle rigtig gode og tankefulde indspark. Og selv om det er længe siden, har jeg besøgt de fleste af de nævnte Til gengæld kan jeg fandme godt forstå at PD fra Bording (og andre, incl. pigerne) ikke gider diskussioner i offentligt rum omkring indtægt, indtægtsfordelig etc. etc. Den slags er altså privat. I får heller ikke at vide hvor meget jeg tjener, og de færreste vil vel udstille deres lønforhold offentligt. Jeg må indrømme at jeg græmmes hver gang der er nogen der starter sådan en tråd. Det bliver ikke meget mere pinligt end det. TVR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 8. April, 2014 Jeg er ikke sikker på, at det er et aktiv som forretningsdrivende at være på EG. De piger der er mest aktive her på EG mister jeg lysten til at besøge. Når de tordner frem og overfuser folk, så er der ikke meget GLÆDESPIGE over dem. Og det jeg har læst om privat diskret diskussionerne, er jo tydeligt klinik konkurrence, der mundhugges om. At du mister lysten til at besøge selvstændigt tænkende kvinder og klinikker med holdninger, siger vist mere om dig, end dem Vil vædde en anseeligt beløb på at Daniella, Nikita, Molly, Sisse, Jasmin m. flere (og tror også det gælder for klinikkerne) har en betydelig øget opmærksomhed omkring deres forretning, ved at være aktive herinde 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 8. April, 2014 Hr. K. B. Jensen skrev: når de tordner frem og overfuser folk, så er der ikke meget GLÆDESPIGE over dem. Nu tordner de jo først frem når de bliver trådt på. Her bør du trække ud i skjorten og skæve ned i egen barm. Der er årsager og der er virkninger - og her er faktorernes orden ej ligegyldige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 8. April, 2014 Ved du hvad Kim ? Du skal da slet ikke være i tvivl om at de piger der er mest aktive herinde også har mistet lysten til at være sammen med dig, for du er sgu da en pain in the ass. Vh Sunny the Beast. :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2014 Hvis jeg drev en lille klinik-ting ville jeg bestemt foretrække at være tilstede. Fra tid til anden omtales en klinik, og uagtet hvad der skrives, ville jeg nu foretrække at vide det, samt benytte mig af min ytringsret. Og med hensyn til de lyserødes skriverier og chat så skal man hvis bære sig ualmindeligt klodset ad, hvis det ikke skal kunne mærkes på efterspørgslen. Det er nok ikke tilfældigt at man ser flere og flere piger på EG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 8. April, 2014 Andre har sagt om Kim hvad der skal siges - så min kommentar er om PD det er en stor skam at de trækker sig.... især pga grunden... økonomi har aldrig været comme il faut at snakke om i DK i almindelighed og i denne branche åbenbart i særdeleshed.... jeg har altid syntes det var noget pjat men har altid respekteret dem der bad sig fritaget for denne snak hvad angik deres egen situation men her i denne branche - der er det en SÅ afgørende nuance at jeg ikke synes vi bare kan afskrive den som noget vi ikke taler om.... ikke den platte med "jeg har ikke råd - kan jeg ikke få den billigere"-debat.... men den reelle debat om kartel-dannelser, juraen omkring hvem der tjener på hvem og ikke mindst rimeligheden i indtjenings-modellerne FORDI vi gerne vil sikre politisk flertal for lovlig købesex PD er en stor spiller... og det er noget rigtig lort hvis de trækker sig fra en debat pga åbenhed omkring pris... for vi har som branche brug for at alle viser at de spiller med åbne kort og IKKE er en del af alle de fordækt-heder vi dagligt beskyldes for PD - ind i kampen igen... vi har brug for at i er her og deltager..... både os der er PD alene uden om jer... klinikkerne og ikke mindst jeres egne tilknyttede piger... alle må gerne se min tilbudsavis og kende min engrospris... det er der intet odiøst i for mig... for den der har grisen sætter prisen... og jeg er ikke urimelig i min prissætning ifht alt hvad man kan finde rundt omkring... så jeg stemmer for at det er ok at være åben... den der ikke har noget at skjule..... :) det er i hvert fald min personlige politik og jeg håber at den kan være med til at give et godt vurderingsgrundlag for gæsterne ifht at vælge hvor de går hen og hvem de besøger så PD - jeg håber virkelig i kommer tilbage i debatterne!! der er brug for jeres stemme! 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2014 Hr. K. B. Jensen skrev: når de tordner frem og overfuser folk, så er der ikke meget GLÆDESPIGE over dem. Nu tordner de jo først frem når de bliver trådt på. Her bør du trække ud i skjorten og skæve ned i egen barm. Der er årsager og der er virkninger - og her er faktorernes orden ej ligegyldige. Hr. Aarhuselsker, pigerne kan også fare frem uden at nogen har trådt på dem har vi set, ligesom du og jeg kan og de fleste mennesker kan. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 8. April, 2014 (edited) Jeg mener at vi bør føre branche relevante debatter om omkostnings strukturer, prismodeller og pris niveauer, øvrige aspekter af interesse, samt ikke mindst mulige alternativer hertil. Jeg kan imidlertid udmærket forstå, og det uden at det skal opfattes som et forsvar for Privat diskret i Bording, at de trækker sig fra Eroguide.dk Når der sættes navn på steder af anonyme nicks, med påstande om hvad de mener at vide, men som vi ingen mulighed har for at afgøre om det har sin rigtighed eller ikke, er vi ofte derude hvor det sandsynligvis ville få et respekteret firma indenfor et mere respekteret erhverv, til tage juridiske skridt i forsvar af eget gode navn. Jeg er af den opfattelse at vi i vores debatter bør anerkende det faktum at denne branche lever med nogle de facto vilkår, og deraf følgende begrænsninger i forhold til sædvane og faktuelle, ikke kun teoretiske muligheder for at tage til genmæle efter normer der følger lovens bogstav. Jeg finder det derfor forkert, og det synspunkt har jeg i en tidligere tråd forfægtet, at Administrationen accepterer udokumenterede påstande af anklagende karakter, om navngivne steder, alene på et grundlag af anonyme brugere i forum på Eroguide.dk Derimod finder jeg det helt ok i generelle vendinger at anvende egen indsigt i branche forhold, som oplæg til debat om branchen, uden samtidig af den grund at hænge en enkelt klinik, eller udvalgte klinikker ud på vegne af nogle forhold, samme ikke nødvendigvis er ene om, men som måske også er gældende så mange andre steder, uden at disse hænges ud ved navns nævnelse på Eroguide.dk Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 8. April, 2014 af Rejsenetvaerk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2014 Hvis jeg drev en lille klinik-ting ville jeg bestemt foretrække at være tilstede. Fra tid til anden omtales en klinik, og uagtet hvad der skrives, ville jeg nu foretrække at vide det, samt benytte mig af min ytringsret. Og med hensyn til de lyserødes skriverier og chat så skal man hvis bære sig ualmindeligt klodset ad, hvis det ikke skal kunne mærkes på efterspørgslen. Det er nok ikke tilfældigt at man ser flere og flere piger på EG Hvis du starter en klinik vil du så selv arbejde der?? Du kan sagtens få en Giggolo farve herinde. Og annonce og det hele "rynkemås til fri afbenyttelse" Tag det ikke ilde op, kun ment i sjov Nej det er da ærgerlig PD vælger at smutte. Spørgsmålet er om de ikke kommer tilbage igen? er da sikker på det gavner forretningen at være herinde eller skader ikke at være kan man også sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2014 Nu ved jeg ikke om det er min offentlige samtale med privat-diskret der gør at de vælger at forlade siden, det var ikke meningen, det var ment som en positiv kommentar, som røg ud af proportioner. -Syntes bestemt også at alle er velkomne her, store som små, -det er jo det der gør stedet interresant, -de forskellige meninger og holdninger, og indsigten i en lidt anderledes verden og tankerne det gir. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 8. April, 2014 Al omtale vil i sidste ende være god omtale for P.D. Det var det i hvert fald for Simon Spies De er nok ikke smuttet længere væk end de stadig læser med. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2014 Hvis du starter en klinik vil du så selv arbejde der?? Du kan sagtens få en Giggolo farve herinde. Og annonce og det hele "rynkemås til fri afbenyttelse" Tag det ikke ilde op, kun ment i sjov Mon ikke mine evner mere ligger på det forretningsmæssige, men skulle der være nogle forsøgte kvinder, der trænger til forkælelse, opmærksomhed og gode dybe samtaler over en flaske rødvin e.lign, så tror jeg da godt jeg kan levere en oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2014 Jasmin du glemt lige, at beskyttelsespenge - det taler vi ikke om. Er det ikke din holding? Når man ser antallet af anmeldelser på de aktive skribenter herinde (pigerne), så syner det ikke af, at mange mandlige debatøre har besøgt dem. Men det skyldes måske, at I mænd ikke tilkendegiver jeres besøg herinde? Og nej jeg mener selvfølgelig ikke de mænd der prøver på at proffilere nogle piger herinde. Så mon jeg er ene om, at mangle lysten til de piger her? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2014 Jasmin du glemt lige, at beskyttelsespenge - det taler vi ikke om. Er det ikke din holding? Når man ser antallet af anmeldelser på de aktive skribenter herinde (pigerne), så syner det ikke af, at mange mandlige debatøre har besøgt dem. Men det skyldes måske, at I mænd ikke tilkendegiver jeres besøg herinde? Og nej jeg mener selvfølgelig ikke de mænd der prøver på at proffilere nogle piger herinde. Så mon jeg er ene om, at mangle lysten til de piger her? Den forstod jeg ikke! kan du forklare den over en six pack nede på Havnen? Sisse, Jasmin, Nikita, lækkerbidsken Molly og Daniella er da nogle af de enkelt personer der er mest anmeldt herinde. Der er da ikke mange enkelt person piger der er anmeldt ligeså meget som dem. Nej de fylder ikke meget alt i alt, men der er jo også mange ludere alt i alt i DK der kan anmeldes (1600 tror jeg nok) p.s Daniella er den samme som Natalie-PD førhen, så totalt ligger der mange anmeldelser på hende. Og liderbasserne har vist været rigtig glade for besøgene 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 8. April, 2014 (edited) Jasmin du glemt lige, at beskyttelsespenge - det taler vi ikke om. Er det ikke din holding? Når man ser antallet af anmeldelser på de aktive skribenter herinde (pigerne), så syner det ikke af, at mange mandlige debatøre har besøgt dem. Men det skyldes måske, at I mænd ikke tilkendegiver jeres besøg herinde? Og nej jeg mener selvfølgelig ikke de mænd der prøver på at proffilere nogle piger herinde. Så mon jeg er ene om, at mangle lysten til de piger her? Jeg tror ikke du har fulgt ret meget med på EG - eller i det hele taget men jeg har f.eks anmeldt mindst 7 af de aktive kvindelige skribenter herinde - enkelte af dem endda flere gange - og der er vist ikke nogen af de 7, der ikke tør give igen: Tilde, Gina Faith, Line, Lady Cherie, Nicki, Sweety (lille søde Sofie) ogTrine Tease - så det er bare dig Kimbj, der ikke aner, hvad du er gået glip af. Redigeret 8. April, 2014 af Jernsvinet 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. April, 2014 (edited) ..... Når man ser antallet af anmeldelser på de aktive skribenter herinde (pigerne), så syner det ikke af, at mange mandlige debatøre har besøgt dem. Men det skyldes måske, at I mænd ikke tilkendegiver jeres besøg herinde? Og nej jeg mener selvfølgelig ikke de mænd der prøver på at proffilere nogle piger herinde. Så mon jeg er ene om, at mangle lysten til de piger her? Jeg forstår da godt, hvis det ikke er alle mænd, der vil tilkendegive deres besøg herinde. Jeg har da ikke selv anmeldt alle besøg. Derimod forstår jeg ikke synspunktet om, at "mangle lyst til pigerne herinde". Jeg synes, at den intelligens, der lyser ud af pigerne herinde, kun giver en skærpet lyst til dem. Jeg ville såmænd ikke have bemærket halvdelen af dem i diverse net- og dagbladsannoncer andetsteds. Men, hvis du ikke tænder på intelligens, så kommer du nok også til kort i det selskab herinde. Redigeret 8. April, 2014 af Borende X 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 8. April, 2014 Jasmin du glemt lige, at beskyttelsespenge - det taler vi ikke om. Er det ikke din holding? Når man ser antallet af anmeldelser på de aktive skribenter herinde (pigerne), så syner det ikke af, at mange mandlige debatøre har besøgt dem. Men det skyldes måske, at I mænd ikke tilkendegiver jeres besøg herinde? Og nej jeg mener selvfølgelig ikke de mænd der prøver på at proffilere nogle piger herinde. Så mon jeg er ene om, at mangle lysten til de piger her? det markerede ??? hvad mener du - jeg er slet ikke med.... og jeg har vist nok 5 anmeldelser.... fordelt på 2-3 tråde hvis jeg husker korrekt.... men har kun været aktiv i nogle få måneder... så jeg synes da jeg er blevet fantastisk modtaget min ydmyge subjektive holdning *gg* hvor mange skal man have før du synes man er vel anmeldt.... 5 ? 10.. 20 anmeldelser ? hvilket tal skal der stå ? jeg tilslutter mig en forklaring over en sixpack for jeg kan slet ikke regne ud hvad det er du prøver at meddele... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 750 Skrevet 8. April, 2014 Jasmin du glemt lige, at beskyttelsespenge - det taler vi ikke om. Er det ikke din holding? Når man ser antallet af anmeldelser på de aktive skribenter herinde (pigerne), så syner det ikke af, at mange mandlige debatøre har besøgt dem. Men det skyldes måske, at I mænd ikke tilkendegiver jeres besøg herinde? Og nej jeg mener selvfølgelig ikke de mænd der prøver på at proffilere nogle piger herinde. Så mon jeg er ene om, at mangle lysten til de piger her? Ja jeg tror faktisk du er ret ene om at mangle lysten til pigerne her på siden Personligt kan jeg sige at de sidste 2 piger jeg har besøgt, er valgt netop fordi de er her på siden. Hvor jeg har haft mulighed for at chatte med dem, og læse deres indlæg. En stærk selvstændig kvinde der ikke er bange for at åbne kæften er som regel også et hit på lagnerne 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 8. April, 2014 Skal vi komme tilbage på sporet, eller skal vi mundhugges og svine hinanden til fordi vi ikke deler hinandens holdninger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2014 Jasmin prøv at læs dit skriv i strengen "Ja ja..." Det var den jeg tænkte på omkring beskyttelsespenge. Så mon ikke du forstår når du læser den streng igen. Ellers er det nok den taktik du vælger at bruge og ofte bruger - Ikke at forstå. Der kom jo ikke lige just mange mænd på banen omkring aktive skribenter de har besøgt og anmeldt. Mindes osse Sisse engang for lang tid siden skrev, at det ikke var fra EG hun modtog sine kunder. Nogle af de piger jeg har besøgt, ønsker ikke anmeldelser på EG, af den simple grund, at det kan godt være man kommer med en fin anmeldelse, og kan godt være nogle stemmer i, men strengen skal nok ende med nogle negative udtalelser om pigen. Omkring branche foreningen, mon så ikke det ville være mest seriøst og bruge energien i SIO, end at sprede med hagl her på EG. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. April, 2014 (edited) Kan forstå at Privat-Diskret fra Bording har valgt at trække sig fra EG efter at vi herinde er begyndt at snakke om forholdene omkring indtægtsfordelingen. Jeg syntes personligt at det er at tab for EG, da jeg syntes at styrken ved sitet er at både sexkunder, pigerne OG klinikkerne kan deltage i debatterne og selvfølgelig også anmeldelserne omkring sexkøb. Jeg håber at man efter en tænkepause (lige som Line havde), igen vælger at være aktiv på denne platform. I lænden er jeg sikker på at det vil være et aktiv for "virksomheden" at være aktiv herinde.... Jeg håber også at der fremover vil være endnu flere steder, piger og selvfølgelig også sexkøbere der beslutter sig for at være aktive herinde Kære prinz. Vil lige nævne, at jeg trak mig et lille stykke tid pga jeg var hængt op og ked af det i mit privatliv, ikke fra branchen eller kollegaer tværtimod. Jeg manglede overskud til at være andre steder end hjemme og på job... Jeg tænker det kan blive hedt og jeg hentyder IKKE til pd specifikt, at være her hvis der sidder nogle feks piger med en viden om hvordan ens foretning foregår- læs tråd og beskyttelsepenge og trusler feks, så det vel ( som jeg opfatter det) naturligt, hvis man som den foretningsdrivende af et sted, naturligt i den snak her om hvem der tjener på hvem, at de skal passe på...??? Alle læser jo med her også told og skat... Bare min tanke og så må de piger der har lyst til at dele viden jo gøre dette eller ligge låg på.... Jeg husker hvordan yasmin blev modtaget da hun valgte at fortælle om tingens tilstand og ( synes jeg som jo også pipper fra stort næp til tider..,) dette er da en god ting, hvis nogen ønsker sin og andres tilstand ændret eller bare ønsker andres meninger... Jeg skal jo huske ( ellers får jeg jo hug af de der føler sig klemt) at sige at jeg Ikke har noget med nogen af de nævnte steder / personer at gøre, men får en del opringninger fra piger, der uden filter ( hvilket er ok for mig..) søger andet sted og bare har brug for fortælle hvordan de oplever deres arbejdsplads, så min viden omkrig emnet er udelukket hvad de siger og skriver herinde. Jeg synes også her SKAL være plads til alle om det så er på ærlig eller uærlig vis når bølgerne går højt eller ej, må være op til den enkle at bedømme... Som altid, god karma kommer man længst med og der er nok og plads til os alle. Så ind i kampen og vær glad for alt den positive ( og negative) omtale... Smil. Knus Line Redigeret 8. April, 2014 af Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alleviator Skrevet 8. April, 2014 Denne tråd omhandler Privat Diskret og deres ønske om at forlade EG Og det er hvad der skal tages i denne debat! Hvis i har nogle andre emner på hjerte, så opret en ny tråd til det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 8. April, 2014 Jasmin prøv at læs dit skriv i strengen "Ja ja..." Det var den jeg tænkte på omkring beskyttelsespenge. Så mon ikke du forstår når du læser den streng igen. Ellers er det nok den taktik du vælger at bruge og ofte bruger - Ikke at forstå. Der kom jo ikke lige just mange mænd på banen omkring aktive skribenter de har besøgt og anmeldt. Mindes osse Sisse engang for lang tid sidenskrev, at det ikke var fra EG hun modtog sine kunder. vedrørende det markerede... så blev der i den tråd udtalt følgende om hvad du havde forstået... Kim du er jo fuldstændig uden for pædagoisk rækkevide, tror sgu selv Freud ville få et nervesammenbrud hvis han havde fulgt med i den streng her og set din opførsel, uforståenhed og ikke mindst dine provokerende indlæg. Jeg stopper med at debatere det her. For Kim du er istand til at få en person frem i mig jeg ikke en gang selv kan lide. i den streng var der ubetinget heller ingen der fattede en lyd af hvad det var du sagde... inkl. mig (som ikke har skrevet ovenstående citat) og jeg fatter heller ikke hvor du vil hen nu jeg går ud fra at du endnu engang er en troll - så jeg gør lige som den citerede... undlader at spilde mere krudt på dine kommentarer nu for de er helt hen i vejret hvad angår kunder.... jeg har idag haft 2 fra Eroguide - om de vælger at anmelde det ved jeg ikke, men det var 2 super oplevelser som jeg nød meget og som jeg glæder mig til at huske på når jeg kører hjem i aften.. Jeg elsker kunder der kommer via eroguide - for det er som en anden debattør sagde "mænd der ved at kvinder med deres meningers mod også som regel er et hit på lagnerne" ... og denb slags mænd er lige mig for de kommer med en super indstilling til det hele 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg