Hop til indhold
The Rider

Dejlig massage af Suzy hos Apexsiam

Recommended Posts

Hej

Jeg besøgte i dag www.apexsiam.dk    Apex på mariendalsvej på Frederiksberg

Havde booket tid hos Suzy da jeg havde hørt så meget om hendes massage.

Jeg må sige det var et godt valg, jeg fik alle tiders massage og hun fandt lige de steder der gjorde ondt.

Syzy er en meget smilende thai og jeg kan klart anbefale hende

the

rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Gregsom

Nu gik jeg der for massagens skyld og de skriver på deres hjemmeside "ingen seksuelle ydelser"

Det står der godt nok mange steder men du må spørge dig frem

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis ikke ApexSiam-piger leverer hele pakken efter ønske bliver jeg overrasket.

Har Suzy tidligere været på Buddingevej - og udstyret med meget store brystvorter?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis ikke ApexSiam-piger leverer hele pakken efter ønske bliver jeg overrasket.

Har Suzy tidligere været på Buddingevej - og udstyret med meget store brystvorter?

Yeps  ;)

Og dejlig er hun. Se eventuelt: >Bananas Thaidronninger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg besøgte i dag www.apexsiam.dk    Apex på mariendalsvej på Frederiksberg

Havde booket tid hos Suzy da jeg havde hørt så meget om hendes massage.

Jeg må sige det var et godt valg, jeg fik alle tiders massage og hun fandt lige de steder der gjorde ondt.

Syzy er en meget smilende thai og jeg kan klart anbefale hende

the

rider

Hvad alder er Suzy/pigerne?

Deres side har ikke mange billeder

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej hygge2

Suzy er 31 og Lena tipper jeg til midt i trediverne.

Billederne af suzy blev fjernet fordi folk herinde skrev om hvad man kunne få af extra 

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Suzy er super sød - men på samme sted er jaja eller yaya.

Hold da fest hun kan sine sager. Super skøn/køn/fræk petit kvinde på omkring de 30 år, som ved hvordan en god massage skal udføres.

Har besøgt hende et par gange og får altid prima massage. Venligheden er i top og så har hun en god portion humor. Er desuden uhøjtidelig og altid smilende. Kan klart anbefales.

//Maestro

Del dette indlæg

Link til indlæg

Apex Apex - åhh Apex - kunne godt ende med at være en af mine nye Københavnske favoritter i rimelig afstand fra mit vanlig natlige tilholdsted.

Jeg ringede semi-sent, og spurgte om en havde tid til at give mig en massage, som ville række ud over den annonceret arbejdstid. "Intet problem", meddelte en sød thaistemme på klingende dansk/thai - heller ikke til deres fine tilbud om 60 mins oliemassage for 300,-

Jeg ankom og Lena/Lina (29år) tog pænt i mod mig - lettere fnisende og overskudsagtigt viste hun mig hen til det rum, hvor de næste godt 70 minutter skulle bedrives.

Efter en hyggelig stund, med nærværende og sød behandling og relativt nænsom massage (som formanende, burde have været en thai-massage, såfremt den skulle være hårdere) gik hun efter en fin håndteret forhandling over i en absolut mindeværdig svensker, hvor jeg begejstret næsten fik givet mig selv en ansigtsmaske af protein.

Nuvel - alting har en ende, og afslappet stod jeg på gaden, mørket havde sænket sig over byen, og jeg valsede let-til-bens hjem og gik i kassen.

Vi havde en fin kemi - og mit indtryk er at hun er let at omgås - og der var lagt i kakkelovnen til mere fnis og spas næste gang jeg kom forbi. 

Så enden på det hele må være at hvis Suzy får gode anmeldelser - så kan jeg også godt sende en videre mht. Lina/Lena.

/Tykke B

Del dette indlæg

Link til indlæg

De er eftersigende 4-5 piger dernede - og jeg blev opfordret til at spørge efter den massør man ville masseres af - ellers får man "bare" den der er ledig, selvom jeg har tillid til, at den slags roulette hos Apex, alligevel vil generer en "vinder".

Lena fortalte iøvrigt at hun arbejder stort set hver eftermiddag og aften - til dem der skulle have hende som lyst.

/TB

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Tykke B

Skal vi ikke være enige om at denne streng omhandler Suzy, det var derfor jeg lavede den.

Hvis du ønsker at fortælle mere om Lena så gør det i en ny streng eller brug:

http://www.eroguide.dk/forum/index.php?app=members&module=messaging&section=view&do=showConversation&topicID=55250

som omhandler Lena

Bare så vi ikke helt afsporer emnet

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det sted skal jeg prøve!! Er det mulighed bad bagefter??

Synes faktisk at thai massage er bedre hvis man IKKE forvente ekstra ydelser. Så kan man mere slappe af og nyde massage uden at vente på spørgsmålet fra hende.

Fik fornyligt massage et ander sted på frb, som jeg ikke vil nævne hvor er. (Det lovede jeg dem). Der havde jeg vitterligt ikke forventet noget, fordi stedet virkede som en standard klinik med sobre lokaler og thai piger der talte perfekt dansk. Alligevel så fik jeg (lettere uventet) tilbuddet til sidst.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Soylent Green

Det sted skal jeg prøve!! Er det mulighed bad bagefter??

Synes faktisk at thai massage er bedre hvis man IKKE forvente ekstra ydelser. Så kan man mere slappe af og nyde massage uden at vente på spørgsmålet fra hende.

Fik fornyligt massage et ander sted på frb, som jeg ikke vil nævne hvor er. (Det lovede jeg dem). Der havde jeg vitterligt ikke forventet noget, fordi stedet virkede som en standard klinik med sobre lokaler og thai piger der talte perfekt dansk. Alligevel så fik jeg (lettere uventet) tilbuddet til sidst.

Nu er jeg virkeligt nysgerrig. Du kan bare poste adressen som en PM til mig. Jeg skal nok lade være med at sladre ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt i orden TB

Det blev også godt modtaget, det er mere for ikke og afspore yderligere.

Læg nu ikke mere i det

Håber du får en god dag

The rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

linket virker ikke - kan du genposte det ? Jeg har netop besøgt Lena og ville gerne tilføje lidt

Hej Tykke B

Skal vi ikke være enige om at denne streng omhandler Suzy, det var derfor jeg lavede den.

Hvis du ønsker at fortælle mere om Lena så gør det i en ny streng eller brug:

http://www.eroguide.dk/forum/index.php?app=members&module=messaging&section=view&do=showConversation&topicID=55250

som omhandler Lena

Bare så vi ikke helt afsporer emnet

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Hoenicker

Linket virker fint når jeg trykker på det. Men opdagede det var til en PM så jeg kan ikke finde linket lige nu, vil prøve senere

the rider

Redigeret af The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej Hoenicker

Linket virker fint når jeg trykker på det

the rider

Man får dette når man trykkte

Beklager, du har ikke tilladelse til dette!

[#10229]

Vi kunne ikke fastslå hvilken besked du forsøgte at se.

Brug for hjælp?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Århuselsker

Jeg har ikke noget links, det viste sig det var en PM jeg havde, derfor kan I ikke se den.

undskyld

The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hej Århuselsker

Jeg har ikke noget links, det viste sig det var en PM jeg havde, derfor kan I ikke se den.

undskyld

The Rider

:):)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde lige en time i overskud i lørdags så hvad var mere nærliggende end at besøge Suzy.

Det var kl. 16.00 og hun var lige mødt på arbejde.

Igen en god gang massage og en time der bare gik alt for hurtigt

the

rider

Redigeret af The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Igen en god gang massage og en time der bare gik alt for hurtigt

the

rider

Jeg ved godt hvordan det kan være med Suzy og tiden. De to er ikke kompatible. Men hvis du næste gang bestiller en time der ikke går så hurtigt ... altså en Suzy-time -  der i dansk tidsregning bliver noget steds omkring 2-3 time.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...