Hop til indhold
Draco2000

Tilde fra Privat-Diskret i Bording

Recommended Posts

http://www.privat-diskret.dk/index.php/classifeds?controller=classifieds&task=detail&id=162

Ja, hende igen J

Efter mange meeeeget positive skriblerier om Tilde fra Privat-Diskret i Bording, måtte jeg selv tage rejsen dertil. Med tanken om en times god sex + superfransk lukkede Tilde mig i varmen… på alle tænkelige måder.

Hun var øjeblikkeligt indbydende (og lever mere end op til sine billeder på stedets hjemmeside). Alt sad præcis, hvor det skulle, og mit hurtige bad på få minutter gik alt for langsomt.

Da jeg så vendte tilbage til værelset, small-talkede vi et minuts penge, og så tog Tilde ellers over og gav mig en helt igennem fantastisk time (plus det løse). Hun lagde sig hurtigt øverst, de dybe og krævende kys blev uddelt med rundt hånd, og jeg tror ikke, jeg har oplevet en pige, der bruger sin tunge så engareret, når hun kysser. Den snoede sig ivrigt om min egen, vi sugede hinandens læber til os, og jeg var solgt fra starten.

Hun trykkede sin krop imod mig, og selv om jeg sagtens kunne have brugt længere tid med hende nøgen ovenpå, var jeg nødt til at udforske hele hendes krop. Den kan beskrives med et enkelt ord: Mums! Hun måtte ned og ligge på madrassen. Da jeg så nåede sydpå og landede mellem hendes ben, lå hun ikke stille på noget tidspunkt. I takt med mit ”arbejde” imellem hendes stænger skubbede hun sit underliv imod mit hoved, hun stønnede højt og intenst, hun lukkede øjnene og kastede hovedet bagover, hun snoede sine ben om min hals og holdt mit hoved låst mod sit skød. Alt imens jeg greb om hendes lår, bryster og baller på skift, nød jeg oplevelsen til fulde. Hun var helt glatbarberet og lækker at udforske med tungen.

Efter noget tid – det er det mest præcise, jeg kan blive, da jeg ikke havde nogen tidsfornemmelse under hele besøget J - slappede hun til sidst en smule af, så jeg kravlede op og faldt ned i hendes kys igen. Hun havde dog ikke glemt, at superfransk var med i besøget, så jeg røg om på ryggen igen. Hun gik snart i gang med at lade tungen vandre i lange, bløde strøg på kugler og skaft i et pinefuldt afdæmpet tempo, før hun brugte hele munden og sugede hovedet til sig. Hun var omhyggelig med at variere de korte og lange sug og bevægelser, imens hendes hænder masserede, hvad hun ikke slugte. Og hun holdt en sexet og intens øjenkontakt under hele hendes ”behandling”.

Folkens, hvis I ønsker at opleve et blowjob, der siger spar 2 (og spar konge), så ved I altså, hvor I kan finde det J

Det blev hele tiden bedre og bedre, og Tilde formåede virkelig at give et indtryk af vilje og lyst. Det blev naturligvis ikke mindre ophidsende, da hun smilende krøb hen over min krop, satte sig overskrævs på mig, monterede kondomet og inviterede toppen indefor. Der holdt hun den, før hun atter begravede sin tunge i min mund og arbejde mig i bund i små stød, i hvad der føltes som en evighed.

Vi omfavnede hinanden og samarbejdede i skiftende rytmer. Mine hænder vandrede omkring igennem hendes hår og nød hendes bryster til fulde. Det var fantastisk at opleve hende stønne i mit øre, eller når hun skiftevis kyssede blidt og modtagende eller aggressivt og krævende. Da hun så trak sin mund et par centimeter tilbage, hvilede sin pande på min og stirrede mig i øjnene, mens hendes underliv langsomt satte farten op, var jeg bange for, at hele herligheden skulle overstås for hurtigt, så jeg rullede hende omkring og vi fortsatte i missionæren.

Intet varer desværre evigt, så efter noget tid – igen, jeg kan ikke blive mere præcis -  måtte jeg give op og aflevere min ladning. Hun bevægede sin krop i bølger og malkede mig tør – på trods af, at hun var svaskvåd J

Jeg faldt sammen ved siden af hende på sengen, og vi lå og snakkede lidt, imens hun viklede sig ind i mig. Desværre havde hun fået tiden til at forsvinde som dug for solen, så alt for irriterende kort tid efter lød alarmen, og der var kun et par minutter tilbage. Det var dog mig selv, der måtte rejse mig og gå i bad igen – Tilde gjorde intet for, at jeg skulle op og stå igen.

Og da jeg kom ind for at sige modvilligt (!) farvel, sad hun på sengen, stadig uden en trævl på kroppen. Hun sugede endnu engang min mund til sig og trak mig ned på sengen igen. Jeg var altså fuldt påklædt her. Men havde der stået en hæveautomat i rummet, havde jeg købt en time mere. Hun fulgte mig til døren, gav mig et afskedskys og sendte mig glad, tømt og komplet tilfreds ned mod stationen.

Jeg kan kun anbefale et besøg hos Tilde på det allervarmeste.

Hvis du leder efter en pige, der giver sig hen i det hun laver, holder fokus på dig som hendes gæst og ellers bare giver dig en oplevelse, der er alle pengene værd, så er hun det helt rette valg.

Jeg gav 1.800 kr. for en times fabelagtig GFE + superfransk, og jeg har hævet pengene til mit næste besøg. For det er satanædme ikke sidste gang, jeg tager turen til Bording og besøger hende.

Hun er vild i sengen, når du er ovenpå hende, og hun er silkeblød, når hun er ovenpå dig. 

Ps: Hun er på vagt i dag ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Claesen

Hey Draco

Det en super fed anmeldelse du har fået skrevet her :-) godt beskrevet uden at man får alle detaljer med cool at der overladt lidt til fantasien :-) og yep Tilde er sgu en sød pige;

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kikket på Eroguide som anonym.

Og set alle de dejlige oplevelser folk har haft med Tilde.

Så det endte med at jeg selv var nød til kikke forbi :-P

Det var en rigtig god beslutning :mrgreen:

Tilde er rigtig dejlig nem at snakke med og føle sig tilpas sammen med. 

Selv om vi hade god tid, fløj den desværre alt for hurtigt væk :eek:

Har kun roser fra mit besøg med Tilde.

Er nok nød til at komme igen (Kan ikke passe tiden gik så stærkt, må have sat uret frem :mrgreen: )

Ps. Håber mit indlæg er placeret rigtigt sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold da op nogle fine ord, og sikke en anmeldelse søde, jeg håber snart du kommer igen :D Nogle har bare kemi og det har vi da så bestemt :P

Glæder mig så meget til at tilbringe mere tid med dig i fremtiden søde mange møsser og kram Tilde Tøsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa Tilde  :-P

Efter denne læsning glæder jeg mig da for vildt til en time med dig i morgen Søndag  :wub:

Kram kurer 10.00

Del dette indlæg

Link til indlæg

glæder mig kurer, håber jeg kan leve op til dine forventninger :D Krammer fra Tilde

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

Hvordan er lokalerne i Bording??

Fine, på det jævne eller??

Jeg tænker ikke på adgangsvejen, der er ingen der kender mig i midtjylland.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes lokalerne er fine, men det glemmer man alt om, for de piger overgår det meste når det kommer til gode oplevelser.

Redigeret af DETH

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja, det er dælme nogle gode piger hos PD  De burde holde et GB eller sexparty :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det er dælme nogle gode piger hos PD  De burde holde et GB eller sexparty :-P

PD holder ikke til i Bording mere, det er længe siden de stoppede der...og jeg arbejder for mig selv nu ;)

Kram Tilde

ps. men sys lokalerne i Bording er fine, og der er masser af hygge :D  Og dejlig sex :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

glæder mig kurer, håber jeg kan leve op til dine forventninger :D Krammer fra Tilde

Tilde, du lyder helt igennem fantastisk. Dig må jeg helt sikkert møde med de fantastiske anmeldelser. Der er hævet til en times besøg så håber snart vi ses:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

oralfyr, håber du fandt frem til min profil, klikker du på om mig, kommer der nogle nye billeder frem af mig smiler

Kram Tilde pigen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilde, du lyder helt igennem fantastisk. Dig må jeg helt sikkert møde med de fantastiske anmeldelser. Der er hævet til en times besøg så håber snart vi ses:-)

Hej du kære

du skal være mere end velkommen hos mig smil

Kram Tilde pigen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...