Hop til indhold
kajbigpakaj

hvor er forskellen?

Recommended Posts

hvis en kunde mener at en pige er for dyr, for hans økonomi. ja, så er en bare en fattigrøv som kan gå et andet sted hen. men hvis en pige mener at hun betaler for meget for at leje sig ind på en klinik, så må hun vel også bare være en fattigrøv, som kan gå et andet sted hen.

Redigeret af kajbigpakaj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja og din point er ???

min point er såmænd bare at der ikke er nogen forskel, og man må betale det man har råd, uanset om man er kunde eller pige.  så alle burde stoppe deres klynkeri

Del dette indlæg

Link til indlæg

der er forskel på at være nærig og sparsomlig

begge parter kan både være rige og fattige. det betyder mere hvilken principper men har sagt til sig selv angående penge. måske vil den sparsomlig hellere bruge 2000 kroner til pensionsopsparingen eller opsparingen til en ny bil eller en fed ferie.

når jeg tænker at man er nærig så tænker jeg at man har råd men alligevel hellere vil lege pengeregn. det kan godt være at pigen synes lejen er for dyr, priserne i København er absurd dyre især de steder hvor tingene virkelig frem for et hus ude på bøhlandet   

Del dette indlæg

Link til indlæg

så må hun vel også bare være en fattigrøv, som kan gå et andet sted hen.

det er jo også det vi gør.... så dit udsagn er en konstatering der er temmelig forældet...

og ingen piger klynker over priserne for at leje sig ind... vi fortæller blot hvordan de er når i brokker jer over klinikpriserne er så høje

høje omkostninger = høje forbrugerpriser = klag til klinikkerne ikke til pigerne

jeg gider ikke betale klinikpriser når forholdene er som de er... derfor er jeg nu PD

så din pointe er gammel og din konstatering forældet...

var der mere du ville??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Ja så kom mit blodtryk lige lidt op igen. Og når den gør det ja så er det hende den anden Sunny the Beast kommer frem. Hehe.

Dem der ikke kan lide piger der snakker rigtigt grimt skal nok undlade at læse videre....

Lige pt er der 3-4 stk mænd herinde der bare bliver ved og ved og ved. Når der ikke er mere suppe at koge på det ene indlæg ja så starter man da bare en ny streng der kan få pigernes pis i kog.

Nu er det altså ikke for at skide de mænd i munden jeg skriver det her. 1.så har de jo nok ikke råd til at jeg gør det og for det 2. så er de så fyldt med lort at der ganske simpelt ikke er plads til mere. Arh ha ha ha :P

Jeg syntes at i skal stoppe nu for i er jo gennemskuet. I er her ganske enkelt kun for at få den grimme side frem i os og hvad får i ud af det ? VAR ?. Altså jeg tænker jo lidt, Tænder de på det ? Mon de sidder der og hiver sig i banditten når vi kommer med vores sure opstød ?? Eller hvad er det får dem til at blive ved og ved og ved.??

Fatter egentlig ikke at jeg selv og de andre piger gider spille mere krudt på jeres fucking provokerende indlæg.

Vh The Beast rejekællingen fra Esbjerg. :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Det er forskellige måder at gøre en kvinde ophidset på :-) Kan se der er nogle ting der også virker på en morgentræt kvinde der ikke har lyst til noget hehe

og her ligger jeg og piller alle mulige steder i håb om der er noget der virker tsk tsk jeg har meget at lære

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

høje omkostninger = høje forbrugerpriser = klag til klinikkerne ikke til pigerne

Hvis jeg er utilfreds med at min købmand efter min mening tager for meget for sukker så skal jeg altså klage til De Danske Sukkerfabrikker?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Fatter egentlig ikke at jeg selv og de andre piger gider spille mere krudt på jeres fucking provokerende indlæg.

Vh The Beast rejekællingen fra Esbjerg. :P

Det fatter jeg heller ikke !!!!!!!!!!!

Så længe man lægger fodder ud til ulvene, kommer de til truget. De skal bare sultes ihjel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja så kom mit blodtryk lige lidt op igen. Og når den gør det ja så er det hende den anden Sunny the Beast kommer frem. Hehe.

Dem der ikke kan lide piger der snakker rigtigt grimt skal nok undlade at læse videre....

Lige pt er der 3-4 stk mænd herinde der bare bliver ved og ved og ved. Når der ikke er mere suppe at koge på det ene indlæg ja så starter man da bare en ny streng der kan få pigernes pis i kog.

Nu er det altså ikke for at skide de mænd i munden jeg skriver det her. 1.så har de jo nok ikke råd til at jeg gør det og for det 2. så er de så fyldt med lort at der ganske simpelt ikke er plads til mere. Arh ha ha ha :P

Jeg syntes at i skal stoppe nu for i er jo gennemskuet. I er her ganske enkelt kun for at få den grimme side frem i os og hvad får i ud af det ? VAR ?. Altså jeg tænker jo lidt, Tænder de på det ? Mon de sidder der og hiver sig i banditten når vi kommer med vores sure opstød ?? Eller hvad er det får dem til at blive ved og ved og ved.??

Vh The Beast rejekællingen fra Esbjerg. :P

hvad provokerende er der ved mit indlæg? og nej jeg hiver ikke mig selv i banditten, sidder du da og gnubber klit? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er jo også det vi gør.... så dit udsagn er en konstatering der er temmelig forældet...

og ingen piger klynker over priserne for at leje sig ind... vi fortæller blot hvordan de er når i brokker jer over klinikpriserne er så høje

jeg gider ikke betale klinikpriser når forholdene er som de er... derfor er jeg nu PD

så din pointe er gammel og din konstatering forældet...

var der mere du ville??

ja om du evt. kan forklare mig forskellen på at være selvstændig og ansat?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trolde holder ikke kæft før man lader som om de ikke findes, så forsvinder de til sidst helt af sig selv :P

Desværre er der folk som elsker at fodre dem :P

Må indrømme at Forum her minder mig en del om World of Warcraft Forum for nogle år tilbage...

Anyway undskyld for afsporing..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Æichhh Kaj dåååå !! Skal du sidde der og afsløre mig. Selvfølgelig sidder jeg her og leger med mig selv til jeres trælse indlæg.Æ blir båre så ophidset af at der igen og igen lagt indlæg ind om hvad vi/ i skal betale osv...

Nå jeg leger videre :P

Go dag.

Sunny.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...