Hop til indhold
Jasmin

En glædespiges reflektioner - kap. 1 :)

Recommended Posts

Hej allesammen.....

når jeg læser eller er ivrig skribent herinde er det vedr. svar på jeres sprøgsmål, jeres opstillede præmisser og jeres ideer, tanker og reflektioner

men i alle de mange år jeg har været i det danske erhvervsliv, der har jeg aldrig i mit liv haft så mange - ofte modsatrettede - reflektioner over min arbejdsdag som jeg har nu...

Uanset om i er nybegyndere eller rutinerede sex-købere - så ved i kun det om vores job/hobby som vi synes i skal vide og har fortalt... og jeg tænkte at nogle af jer måske ville synes det var sjovt at læse nogle reflektioner fra den anden side af sengen :)

Jeg har nu et tilstrækkeligt empirisk grundlag til at dele gæsterne op i 4 overordnede grupper der hver har en masse undergrupper... i kan være enige eller uenige - det er ikke så afgørende... det her er sådan jeg ser MINE gæster når de kommer ind af døren :)

Jeg har 4 grupper af mænd

Unge singler (ca 18-30(35) år)

ikke helt unge/"ældre" singler (35+ år)

Unge doubler

ikke helt unge/ "ældre" doubler

Jeg tager højde for at "ikke helt ung/ældre" er lige så unge af sind som 18 årige... i know i am *gg* så hold nu ikke tallene imod mig :D :D :D

For at mit første indlæg ikke skal fylde en hel roman... så vil jeg fortælle om 2 ekstremt tankevækkende oplevelser jeg havde igår inden for 2 af disse kategorier 

Første oplevelse - en værre redelighed for Jasmin

Den første fyr var i kategorien "ikke helt ung" double

nok omkring eller lidt under de 40 men absurd velskabt, veltrænet og med en udstråling der kunne aktivere en døråbner på langt over 20 meters afstand...  da jeg fik øjenkontakt tabte jeg mælet - slet og ret...

kender i det... nogen mennesker skaber bare den der reaktion inden i en, hvor man slet ikke kan finde sine ben... havde der været en stol havde jeg sat mig ned... 

Hans besøg hos mig var en "impulshandling" på vej hjem fra job... (måske ikke - men det var det indtryk jeg fik) og han bestilte 30 min til 800

han fik tøjet af... jeg gjorde mit bedste for at bevare fatningen for stod det til mig... så skulle han helst blive i flere timer. Kemien var ekstremt svær at sætte ord på og sexen var næsten "desperat".... på den der måde hvor alting forsvinder og alle de kunstneriske finesser er komplet lige meget.... totalt primal.. parrings-agtig på den der opdæmmede facon hvor man ikke KAN vente længere... 

nærmest som en dæmning der går i stykker.. 

min nærmeste sammenligning er "make-up-sex" hvor man lige har fundet hinanden efter et virkelig slemt skænderi... hvor man suger sig så tæt sammen at man føler sig som en igle... og det er utænkeligt at slippe taget i den anden... 

hvis han havde kysset mig havde jeg givet fuldstændig slip og returneret - jeg håbede mere og mere han ville gøre det... jeg kysser ellers ALDRIG - men fuck hvor jeg havde lyst til at han skulle gøre det... jeg ville have givet ham lov til alt tror jeg....  mine parader var helt nede når han så på mig...  

jeg tror faktisk ikke engang han fangede HVOR langt mine parader var nede.....  det var så jeg selv måtte arbejde for at genvinde fatningen bagefter.  Mine parader er aldrig nede... ikke på den måde...  jeg slipper aldrig mentalt kontrollen med mig selv på den totalt skøre facon... 

jeg giver fysisk slip på mig selv under sex og tillader mig at gå all in så væskerne sprøjter, jeg nyder 110%, jeg er fuldstændig med hele vejen altid.... men jeg er altid mentalt 100% bevidst om grænser og rammer...  her blev det hele fuldstændig udvisket for mig når han så mig i øjenene... 

Det var amazing i de 5-6 minutter det nåede at vare for det var så "primal"  at første runde bare ikke blev længere.... og til min meget store fortrydelse fik jeg ikke lov til at få en runde 2.... jeg havde virkelig lyst til at være klistret op af en en tur til... men ok..

måske magien ikke ville have været til en tur til.... i dont know...  vil faktisk helst ikke vide det :D jeg vil ikke vide hvad det kunne have udviklet sig til hvis vi havde haft tid til at fordybe os i kemien...  

men når jeg så på ham - wow... han var SÅ meget mig...  

Der var ikke noget snak... ikke rigtig.. og efter et hurtigt bad gik han igen. Min eneste tanke var: hvad kan jeg gøre for at få ham retur... for han havde vækket noget mentalt i mig jeg bare slet slet ikke ville give slip på lige da jeg stod der.  Mit bedste bud var at han jo reelt bare havde fået en quickie cocktail til 600... så jeg hentede 200 kr og gav ham tilbage... 

Min bedste indskydelse efter en mindblowing oplevelse var refundering af mer-indbetaling..... ej altså HELT ÆRLIGT

Jasmin... du får lige sådan en her

homer_doh.png

Er det sundt at få den slags gæster.... FUCK NEJ!!!! Hell no... 

for hvad i alle riger og lande skal jeg stille op med de impulser og følelser og tanker der blev vækket i mig på ganske få sekunder.  Hvad skal jeg stille op med at der kommer en mand ind af døren hvor jeg ville have brugt resten af dagen og aflyst alle aftaler hvis han havde sagt han ville blive....

Jeg ved at jeg rent rationelt skal glæde mig over at jeg kan føle sådan, at jeg har mødt en hvor det sker, at det bare er en bonus for "hobbyen" ect ect ect blah blah blah blah blah... .... og det er også rigtigt nok rent rationelt!!!

Men rationaler er pisseligegyldige når man får en oplevelse der er 1000 gange mere afhængighedsskabende end coke....alle de rationaler er det rene pladder når hele kroppen og i særdeleshed sindet er i over-drive 

jeg kan mærke det endnu... synet af ham i døren, de exede ben og den der vilde forventning da han uden videre trængte ind og fik mig til at eksplodere indvendig i ren forventning mens vi nærmest gik i vacuum.... 

Det er absurd usundt for mit mentale helbred at betragte en gæst i det lys og tænke på den her måde.... det er nøjagtig den der følelse "jeg ved jeg SKAL lade være men hvis det sker igen ved jeg at jeg ikke KAN lade være"...  FUCK!!  det er noget rod når man har den modsætning... 

Det er forvirrende, det er utrygt og det er absolut ikke noget jeg er vant til... jeg har altid kontrollen over ALT hvad jeg laver.... næsten åbenbart... hmmmm 

Heldigvis havde han ring på fingeren, så chancen for at han nogensinde kommer igen er mikroskopisk... hvilket ubetinget er det sundeste for mig og mit mentale velbefindende...

Jeg håber virkelig ikke han kommer igen for jeg kan ikke rende rundt i en tilstand af forvirring hver gang det har været tirsdag... 

og alligevel - så håber jeg virkelig at han kommer igen....  han føltes som at tage en bid af et forbudt æble... jeg hader det og elsker det... på samme tid

Det er en værre redelighed... 

Den anden oplevelse

Det er Rejse der helt uforvarende gav mig ideen til min lille tråd her, for han skrev:

Hele min præmis beror på at enkeltydelser og cocktails købes af mænd, der gerne ville købe mindst 30 minutter, men som ikke har råd til at gøre det.

og det eneste jeg kunne tænke efter igår - den præmis er forkert. Men det kan man jo ikke bare komme og sige uden at sige hvorfor... 

Dagens sidste gæst var en mega lækker fyr - 30 år... super over-dejlig hottie med charme der kunne smelte et isbjerg... 

Han var således i kategorien "Ung single".... og selv om han købte 30 min der var overstået på 10 - så gik han først efter 50 min for vi lå og hyggede og havde en ekstremt interessant samtale om netop det jeg har citeret af Rejse... 

Køberne af enkeltydelser og cocktails er IKKE nødvendigvis fyre der ikke har råd til at købe mere... det fik jeg slået fast med 7tommer søm igår. For min hygge-putte-hottie var typen med mega krudt i røven... også når det gælder sex og han havde et super godt argument som kommer lige om lidt....

Når jeg kigger tilbage på alle de mænd jeg har oplevet gennem årene - så går der faktisk 13 på dusinet af de der unge/yngre krudt-i-røven-fyre der ikke standser op for at reflektere... heller ikke når det gælder sex. 

Den gruppe af sexkøbere er kæmpe stor... jeg tror omkring 20% af mine gæster har været disse unge frækkerter der flyver rundt... de er skønne for deres drive og charme er uimodståelig *gg* 

Hottiens argument var: dem med krudt i røven køber cocktails og enkeltydelser fordi det er det der passer til dem... 30-60 minutter giver ingen mening for den gruppe... sex er lige som resten af livet - ikke noget man nødvendigvis skal stoppe op og reflektere over...  det er hvad det er... 

Han har fuldstændig ret... sex er skønt... og når det alligvel er overstået på 10 min... og så er der ingen grund til at købe 30.  

dermed ikke sagt at præmisserne for god service ikke skal være tilstede... men tidsmæssigt - der er 30 min cocktail  20 min spildtid man kunne have brugt på noget andet. 

Den anden gruppe af "gennemgående godstoge" er "ikke unge"/ældre mænd i parforhold der lider af bondeanger.... de har det skidt med at de har et behov de ikke får dækket, de har det skidt med deres eget behov, de har det slemt med at de "snyder" konen - kort sagt... ALT er galt men de kommer alligevel. 

det giver ikke nogen mening for den gruppe at købe 30 min... for hvis de gør det - så gør det deres brøde endnu større. De "uerfarne" i den gruppe gør det nok alligevel fordi de også bærer på en vrede over at de "ikke forkæles" derhjemme.... men angeren er større end vreden så de styrter afsted igen efter 10 min. 

Rejses udsagn tager overhovedet ikke højde for den gruppe... for de retfærdiggør deres "utroskab" ved at gøre oplevelsen så upersonlig som muligt (stadig med respekt for mig - bare upersonlig) og jo kortere tid - jo mere upersonlig bliver oplevelsen som regel. 

Rejses udsagn tager faktisk ikkehøjde for nogen af de to grupper jegnævner i min anden oplevelse fra igår... 

men han fik mig til at tænke og gav mig lyst til at lave denne lille tråd som nok bliver en føljeton med et kapitel i ny og næ...  hvis i altså synes det er sjov læsning :)

Knus og god sex til jer allesammen....

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er rigtig god læsning. Sjov og lærerig på samme tid.

For ikke at mudre dit budskab, og risikere at skabe tangenter, så vil jeg undlade at kommentere.

Jeg vil bare glæde mig til at læse kap. 2. Det tager jo kun en quicky, fordi det er skrevet på et godt sprog.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kom du bare med flere kapitler, da. Jeg har ikke kunnet genkende "mig selv" endnu, så det kommer formentlig in another afsnit.

Sjovt indslag, og god ide..!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej allesammen.....

når jeg læser eller er ivrig skribent herinde er det vedr. svar på jeres sprøgsmål, jeres opstillede præmisser og jeres ideer, tanker og reflektioner

men i alle de mange år jeg har været i det danske erhvervsliv, der har jeg aldrig i mit liv haft så mange - ofte modsatrettede - reflektioner over min arbejdsdag som jeg har nu...

Uanset om i er nybegyndere eller rutinerede sex-købere - så ved i kun det om vores job/hobby som vi synes i skal vide og har fortalt... og jeg tænkte at nogle af jer måske ville synes det var sjovt at læse nogle reflektioner fra den anden side af sengen :)

Jeg har nu et tilstrækkeligt empirisk grundlag til at dele kunderne op i 4 overordnede grupper der hver har en masse undergrupper... i kan være enige eller uenige - det er ikke så afgørende... det her er sådan jeg ser MINE kunder når de kommer ind af døren :)

Jeg har 4 grupper af mænd

Unge singler (ca 18-30(35) år)

ikke helt unge/"ældre" singler (35+ år)

Unge doubler

ikke helt unge/ "ældre" doubler

Jeg tager højde for at "ikke helt ung/ældre" er lige så unge af sind som 18 årige... i know i am *gg* så hold nu ikke tallene imod mig :D :D :D

For at mit første indlæg ikke skal fylde en hel roman... så vil jeg fortælle om 2 ekstremt tankevækkende oplevelser jeg havde igår inden for 2 af disse kategorier 

Første oplevelse - en værre redelighed for Jasmin

Den første fyr var i kategorien "ikke helt ung" double

nok omkring eller lidt under de 40 men absurd velskabt, veltrænet og med en udstråling der kunne aktivere en døråbner på langt over 20 meters afstand...  da jeg fik øjenkontakt tabte jeg mælet - slet og ret...

kender i det... nogen mennesker skaber bare den der reaktion inden i en, hvor man slet ikke kan finde sine ben... havde der været en stol havde jeg sat mig ned... 

Hans besøg hos mig var en "impulshandling" på vej hjem fra job... (måske ikke - men det var det indtryk jeg fik) og han bestilte 30 min til 800

han fik tøjet af... jeg gjorde mit bedste for at bevare fatningen for stod det til mig... så skulle han helst blive i flere timer. Kemien var ekstremt svær at sætte ord på og sexen var næsten "desperat".... på den der måde hvor alting forsvinder og alle de kunstneriske finesser er komplet lige meget.... totalt primal.. parrings-agtig på den der opdæmmede facon hvor man ikke KAN vente længere... 

nærmest som en dæmning der går i stykker.. 

min nærmeste sammenligning er "make-up-sex" hvor man lige har fundet hinanden efter et virkelig slemt skænderi... hvor man suger sig så tæt sammen at man føler sig som en igle... og det er utænkeligt at slippe taget i den anden... 

hvis han havde kysset mig havde jeg givet fuldstændig slip og returneret - jeg håbede mere og mere han ville gøre det... jeg kysser ellers ALDRIG - men fuck hvor jeg havde lyst til at han skulle gøre det... jeg ville have givet ham lov til alt tror jeg....  mine parader var helt nede når han så på mig...  

jeg tror faktisk ikke engang han fangede HVOR langt mine parader var nede.....  det var så jeg selv måtte arbejde for at genvinde fatningen bagefter.  Mine parader er aldrig nede... ikke på den måde...  jeg slipper aldrig mentalt kontrollen med mig selv på den totalt skøre facon... 

jeg giver fysisk slip på mig selv under sex og tillader mig at gå all in så væskerne sprøjter, jeg nyder 110%, jeg er fuldstændig med hele vejen altid.... men jeg er altid mentalt 100% bevidst om grænser og rammer...  her blev det hele fuldstændig udvisket for mig når han så mig i øjenene... 

Det var amazing i de 5-6 minutter det nåede at vare for det var så "primal"  at første runde bare ikke blev længere.... og til min meget store fortrydelse fik jeg ikke lov til at få en runde 2.... jeg havde virkelig lyst til at være klistret op af en en tur til... men ok..

måske magien ikke ville have været til en tur til.... i dont know...  vil faktisk helst ikke vide det :D jeg vil ikke vide hvad det kunne have udviklet sig til hvis vi havde haft tid til at fordybe os i kemien...  

men når jeg så på ham - wow... han var SÅ meget mig...  

Der var ikke noget snak... ikke rigtig.. og efter et hurtigt bad gik han igen. Min eneste tanke var: hvad kan jeg gøre for at få ham retur... for han havde vækket noget mentalt i mig jeg bare slet slet ikke ville give slip på lige da jeg stod der.  Mit bedste bud var at han jo reelt bare havde fået en quickie cocktail til 600... så jeg hentede 200 kr og gav ham tilbage... 

Min bedste indskydelse efter en mindblowing oplevelse var refundering af mer-indbetaling..... ej altså HELT ÆRLIGT

Jasmin... du får lige sådan en her

homer_doh.png

Er det sundt at få den slags kunder.... FUCK NEJ!!!! Hell no... 

for hvad i alle riger og lande skal jeg stille op med de impulser og følelser og tanker der blev vækket i mig på ganske få sekunder.  Hvad skal jeg stille op med at der kommer en mand ind af døren hvor jeg ville have brugt resten af dagen og aflyst alle aftaler hvis han havde sagt han ville blive....

Jeg ved at jeg rent rationelt skal glæde mig over at jeg kan føle sådan, at jeg har mødt en hvor det sker, at det bare er en bonus for "hobbyen" ect ect ect blah blah blah blah blah... .... og det er også rigtigt nok rent rationelt!!!

Men rationaler er pisseligegyldige når man får en oplevelse der er 1000 gange mere afhængighedsskabende end coke....alle de rationaler er det rene pladder når hele kroppen og i særdeleshed sindet er i over-drive 

jeg kan mærke det endnu... synet af ham i døren, de exede ben og den der vilde forventning da han uden videre trængte ind og fik mig til at eksplodere indvendig i ren forventning mens vi nærmest gik i vacuum.... 

Det er absurd usundt for mit mentale helbred at betragte en gæst i det lys og tænke på den her måde.... det er nøjagtig den der følelse "jeg ved jeg SKAL lade være men hvis det sker igen ved jeg at jeg ikke KAN lade være"...  FUCK!!  det er noget rod når man har den modsætning... 

Det er forvirrende, det er utrygt og det er absolut ikke noget jeg er vant til... jeg har altid kontrollen over ALT hvad jeg laver.... næsten åbenbart... hmmmm 

Heldigvis havde han ring på fingeren, så chancen for at han nogensinde kommer igen er mikroskopisk... hvilket ubetinget er det sundeste for mig og mit mentale velbefindende...

Jeg håber virkelig ikke han kommer igen for jeg kan ikke rende rundt i en tilstand af forvirring hver gang det har været tirsdag... 

og alligevel - så håber jeg virkelig at han kommer igen....  han føltes som at tage en bid af et forbudt æble... jeg hader det og elsker det... på samme tid

Det er en værre redelighed... 

Den anden oplevelse

Det er Rejse der helt uforvarende gav mig ideen til min lille tråd her, for han skrev:

og det eneste jeg kunne tænke efter igår - den præmis er forkert. Men det kan man jo ikke bare komme og sige uden at sige hvorfor... 

Dagens sidste kunde var en mega lækker fyr - 30 år... super over-dejlig hottie med charme der kunne smelte et isbjerg... 

Han var således i kategorien "Ung single".... og selv om han købte 30 min der var overstået på 10 - så gik han først efter 50 min for vi lå og hyggede og havde en ekstremt interessant samtale om netop det jeg har citeret af Rejse... 

Køberne af enkeltydelser og cocktails er IKKE nødvendigvis fyre der ikke har råd til at købe mere... det fik jeg slået fast med 7tommer søm igår. For min hygge-putte-hottie var typen med mega krudt i røven... også når det gælder sex og han havde et super godt argument som kommer lige om lidt....

Når jeg kigger tilbage på alle de mænd jeg har oplevet gennem årene - så går der faktisk 13 på dusinet af de der unge/yngre krudt-i-røven-fyre der ikke standser op for at reflektere... heller ikke når det gælder sex. 

Den gruppe af sexkøbere er kæmpe stor... jeg tror omkring 20% af mine gæster har været disse unge frækkerter der flyver rundt... de er skønne for deres drive og charme er uimodståelig *gg* 

Hottiens argument var: dem med krudt i røven køber cocktails og enkeltydelser fordi det er det der passer til dem... 30-60 minutter giver ingen mening for den gruppe... sex er lige som resten af livet - ikke noget man nødvendigvis skal stoppe op og reflektere over...  det er hvad det er... 

Han har fuldstændig ret... sex er skønt... og når det alligvel er overstået på 10 min... og så er der ingen grund til at købe 30.  

dermed ikke sagt at præmisserne for god service ikke skal være tilstede... men tidsmæssigt - der er 30 min cocktail  20 min spildtid man kunne have brugt på noget andet. 

Den anden gruppe af "gennemgående godstoge" er "ikke unge"/ældre mænd i parforhold der lider af bondeanger.... de har det skidt med at de har et behov de ikke får dækket, de har det skidt med deres eget behov, de har det slemt med at de "snyder" konen - kort sagt... ALT er galt men de kommer alligevel. 

det giver ikke nogen mening for den gruppe at købe 30 min... for hvis de gør det - så gør det deres brøde endnu større. De "uerfarne" i den gruppe gør det nok alligevel fordi de også bærer på en vrede over at de "ikke forkæles" derhjemme.... men angeren er større end vreden så de styrter afsted igen efter 10 min. 

Rejses udsagn tager overhovedet ikke højde for den gruppe... for de retfærdiggør deres "utroskab" ved at gøre oplevelsen så upersonlig som muligt (stadig med respekt for mig - bare upersonlig) og jo kortere tid - jo mere upersonlig bliver oplevelsen som regel. 

Rejses udsagn tager faktisk ikkehøjde for nogen af de to grupper jegnævner i min anden oplevelse fra igår... 

men han fik mig til at tænke og gav mig lyst til at lave denne lille tråd som nok bliver en føljeton med et kapitel i ny og næ...  hvis i altså synes det er sjov læsning :)

Knus og god sex til jer allesammen....

hvad skal vi bruge den røverhistorien til?

Del dette indlæg

Link til indlæg

lidt mere end vi kan bruge din kommentar til Kaj..

nej - undskyld det var forkert formuleret ...

for din kommentar kan overhovedet ikke bruges til noget - ikke en gang til at tørre sig med (ipad-skærmen er ikke velegnet til den slags)

Del dette indlæg

Link til indlæg

*fnis* ... ja det finder du nok aldrig ud af *hihi*

men til alle jer andre.... for guds skyld... lad ikke det at Kaj aldrig finder ud af det inspirere jer til at kommentere på hans kommentar....  giv den en like i stedet... det har jeg gjort *fnis*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg undres mest over at han fandt det nødvendigt at quote hele din post, bare for at komme med dagens mest meningsløse kommentar :D

Herlig læsning som altid Jasmin. Ser frem til næste kapitel ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes det er spændende læsning. Og jeg forstår ikke hvordan du kan komme i tanker om at skrive sådan, om en så lang og på ingen måde stødende indlæg. Hvis du mener Jasmins indlæg er ligegyldig, kan du da bare ignorere det.

Til Jasmin vil jeg gerne undskylde, at jeg ikke tier trolden ihjel. Men jeg bliver harm over dårlig opdragelse og meningsløse bemærkninger, som kun er skrevet for at såre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Strålende indlæg, Jasmin. Jeg ser frem til, at du beskriver min gruppe

Del dette indlæg

Link til indlæg

Strålende indlæg, Jasmin. Jeg ser frem til, at du beskriver min gruppe

jeg ser rigtig meget frem til flere skønne og herlige oplevelser med mænd, så jeg har "data" nok til at reflektere over gæster du kan genkende som din gruppe :D :D :D

jeg elsker mænd der får mig til at tænke (selvom det er modsætninger)... og jeg elsker mænd der dukker op og får mig til at glædes (tak Toddy) over at samværd kan være så enkelt, ubesværet og samtidig så givende og vidunderligt tilfredsstillende :D 

pludselig dukkede Preben Christensen op i mit hoved... "åååååh det er skønt at være dronning" :D :D :D

"ååååååååh det er skønt at være Jasmin" ... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

.... og jeg elsker .... at samværd kan være så enkelt, ubesværet og samtidig så givende og vidunderligt tilfredsstillende :D

Her er jeg lidt usikker på, hvad du mener. Går du kun efter det fysiske, eller hvordan skal jeg forstå det?

Selv elsker jeg at snakke en del under samværet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her er jeg lidt usikker på, hvad du mener. Går du kun efter det fysiske, eller hvordan skal jeg forstå det?

Selv elsker jeg at snakke en del under samværet.

uha - jeg går efter det hele... jeg går efter den bedst tænkelige oplevelse hver gang :) 

sommetider er der masser af latter og snak under vejs...  andre gange er det ordløst og næsten naturstridigt fysisk.... 

jeg går efter det optimale med den jeg er sammen med... nogle gange vil det være rent fysisk, andre gange vil det være en kombi.... 

og nogen gange... så sker der det som der hændte for mig mandag aften... 

Jeg er blevet hyret som escort - 1 time... sød ung single fyr... men meget meget ked af det da jeg dukker op.....  meget ked af det.... formalia på plads som vanligt..

MEN

En alvorlig privat problemstilling fylder i hans bevidsthed og han er slet ikke gearet til et besøg af sexuel karakter... men han viser mig den tillid at dele sit problem med mig da vi snakker inden...  og det er samtalen han har brug for... og evnen til at finde sine egne ressourcer til at løse sit problem.  

1½ time senere rejser jeg mig, giver ham det halve beløb tilbage for jeg har kun fået frakken af... og nu har jeg den på igen.

Jeg forlader jeg ham.... han er glædestrålende happy... han ved ligepræcis hvad han skal nu....og han siger til mig da jeg går "jeg er blevet ramt af en stjerne"

Jeg tror faktisk aldrig at jeg har fået et mere dybtfølt kompliment end jeg fik fra denne søde unge dejlige fyr, der gik fra at være meget ulykkelig til totalt klar til prøve kræfter med problemerne. 

For at svare så direkte som jeg kan: jeg går efter den bedst tænkelige oplevelse jeg vurderer jeg kan få med den skønne dejlige mand der står overfor mig :)  uanset hvad indholdet så ender med at blive :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

uha - jeg går efter det hele... jeg går efter den bedst tænkelige oplevelse hver gang :)

sommetider er der masser af latter og snak under vejs...  andre gange er det ordløst og næsten naturstridigt fysisk.... 

jeg går efter det optimale med den jeg er sammen med... nogle gange vil det være rent fysisk, andre gange vil det være en kombi.... 

og nogen gange... så sker der det som der hændte for mig mandag aften... 

Jeg er blevet hyret som escort - 1 time... sød ung single fyr... men meget meget ked af det da jeg dukker op.....  meget ked af det.... formalia på plads som vanligt..

MEN

En alvorlig privat problemstilling fylder i hans bevidsthed og han er slet ikke gearet til et besøg af sexuel karakter... men han viser mig den tillid at dele sit problem med mig da vi snakker inden...  og det er samtalen han har brug for... og evnen til at finde sine egne ressourcer til at løse sit problem.  

1½ time senere rejser jeg mig, giver ham det halve beløb tilbage for jeg har kun fået frakken af... og nu har jeg den på igen.

Jeg forlader jeg ham.... han er glædestrålende happy... han ved ligepræcis hvad han skal nu....og han siger til mig da jeg går "jeg er blevet ramt af en stjerne"

Jeg tror faktisk aldrig at jeg har fået et mere dybtfølt kompliment end jeg fik fra denne søde unge dejlige fyr, der gik fra at være meget ulykkelig til totalt klar til prøve kræfter med problemerne. 

For at svare så direkte som jeg kan: jeg går efter den bedst tænkelige oplevelse jeg vurderer jeg kan få med den skønne dejlige mand der står overfor mig :)  uanset hvad indholdet så ender med at blive :)

bare der var flere af din slags du virker til at have føling med tingene 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes det er spændende læsning. Og jeg forstår ikke hvordan du kan komme i tanker om at skrive sådan, om en så lang og på ingen måde stødende indlæg. Hvis du mener Jasmins indlæg er ligegyldig, kan du da bare ignorere det.

Til Jasmin vil jeg gerne undskylde, at jeg ikke tier trolden ihjel. Men jeg bliver harm over dårlig opdragelse og meningsløse bemærkninger, som kun er skrevet for at såre.

fint, du har din meing, jeg har min

Del dette indlæg

Link til indlæg
Det er sjovt. Og lidt ... grimt måske ??? ... at læse om din oplevelse med den første fyr. Jeg tror jeg har læst 100 plus en million indlæg herinde af sexkøbere der bare er så utroligt afklarede og upåvirkede og umulige at få off balance når det kommer til følelser i forbindelse med sexkøb. Skribenter som desuden ofte latterliggør dem der rammes af følelser. Og jeg tænker tit at "vent bare til du bliver rammet off guard". Det bliver jeg selv imellem, og åbenbarlig er du også blevet det Jasmin.

Det er grimt fordi det siger noget om at dette ikke er en helt ufarlig  beskæftigelse, hvad end vi prøver at få det til. Og sjovt lige precis af samme grund.

Din tekst glæder mig mest fordi den er et eksempel på hvor svært det er at være maskine, når man er født som menneske. Selv om mange prøver sit bedste.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Skøn læsning jasmin, du er en af eroguide's stjerner også, altid så velformuleret, reflekterende og dine indlæg gir' stof til eftertanke, glæder mig også til endnu et kapitel ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvor er det rørende med ham den unge fyr, og du taklede det enestående.

jeg er sikker på at ikke alle ville gøre det samme, nogen ville måske bare smutte og sige noget i retning af du spilder min tid, du har måske reddet ham fra en tragedie, men kan jo aldrig vide hvad der ligger til grund for den tristhed.

ja du er en stjerne og jeg er sikker på at det kom helt fra hjertet. mon dit hovederhverv er terapeut af en eller anden slags. det må være en oplevelse du ikke lige så glemmer. fantastisk rørende gid der kom sådan en til mig i de perioder jeg havde det ad helvedes til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Jasmin

- sgu lidt en skam at jeg bare er til nips uden kvindelige former, for når jeg er så krop umulig ensporet, at jeg ikke en gang er villig til at betale en flot 29 årig kvinde, for at have sex på grund af intelligens og udstråling, står det lige godt sløjt til i min ende af linjen :sad: 

Nå men så må jeg håbe på lejlighed til at nyde samtalen - her tror jeg vi svinger :) 

Citat af dig

Køberne af enkeltydelser og cocktails er IKKE nødvendigvis fyre der ikke har råd til at købe mere...

og

Hottiens argument var: dem med krudt i røven køber cocktails og enkeltydelser fordi det er det der passer til dem... 30-60 minutter giver ingen mening for den gruppe... sex er lige som resten af livet - ikke noget man nødvendigvis skal stoppe op og reflektere over... det er hvad det er...

Se det viser hverken at du har ret og jeg uret, eller omvendt!

Det viser kun at det er din og din hotties opfattelse, der kan deles af hvem der den deler, eller ikke, min opfattelse ligeså.

Men hæft jer gerne ved at du virker Privat diskret med de karakteristika, her åbenbart sig gældende gør?

Måske meget i tråd med en af Mollys argumenter for at hun er glad for at have skiftet fra klinik til Privat diskret, det at ingen banker på døren lige inden at gæsten og hun er ved at være i mål.

Her kan jeg udmærket forestille mig at de unge krudtugler kan blive færdig på no time, men som at jeres priser er i underkanten af prisen på klinik, har klinik og I måske ikke de samme gæster til enkeltydelser og cocktails.

Noget kan i hvert fald tyde på at der netop kommer gæster, der ikke kan blive færdige til tiden på klinik, når de køber billigst muligt, men som prøver at få mere end de har købt for?

I den udstrækning at negative anmeldelser heraf, er repræsentative i et eller andet omfang herfor, kan det vel muligvis tolkes derhen at jeg kan have ret når vi taler klinik?

Alt andet lige kan vi konstatere, herom vi kører en selvstændig tråd, at Romantica nu har valgt at køre med et tilbud om 20 minutter med blide ydelser for 900 kr.

At jeg så ikke mener at dette er et reelt tilbud, er så en debat der hører hjemme i nævnte tråd, men hvorom alting er, jeg mener ikke at du har gendrevet min fortolkning af udfordringen for klinik fra segmentet af kunder til enkeltydelser og cocktails.

Fik jeg nu det sidste ord, nok ikke - men en dag giver jeg kaffe og propper din åbne mund med kage :twisted: 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sjovt. Og lidt ... grimt måske ??? ... at læse om din oplevelse med den første fyr. Jeg tror jeg har læst 100 plus en million indlæg herinde af sexkøbere der bare er så utroligt afklarede og upåvirkede og umulige at få off balance når det kommer til følelser i forbindelse med sexkøb. Skribenter som desuden ofte latterliggør dem der rammes af følelser. Og jeg tænker tit at "vent bare til du bliver rammet off guard". Det bliver jeg selv imellem, og åbenbarlig er du også blevet det Jasmin.

Det er grimt fordi det siger noget om at dette ikke er en helt ufarlig  beskæftigelse, hvad end vi prøver at få det til. Og sjovt lige precis af samme grund.

Din tekst glæder mig mest fordi den er et eksempel på hvor svært det er at være maskine, når man er født som menneske. Selv om mange prøver sit bedste.

B

ja - på den måde er det grimt... for det vil ske hvis man gør det tit nok..... det er sket for mig 2 gange før i mit liv... en gang med et one-night-stand... han blev min kæreste gennem et par år... 

en gang med en kollega... vi havde den vildeste affære i månedsvis inden jeg skulle videre med et andet projekt... 

og nu... her.. 

vi er designet til at blive ramt off guard med den rigtige... man kan håbe at den man bliver ramt af er ledig, har tiden, er indstillet på situationen... men det er meget sjældent og derfor bliver det bare til de der fantastiske engangs-oplevelser...  jeg var heldig med min x kæreste... sexen var...  ja... gæt selv *gg*

det bliver kun farligt hvis man gentager det...  hvorfor jeg skriver at jeg reelt ikke håber at han kommer igen... for jeg vil ikke kunne modstå ham - det ved jeg allerede nu... og jeg vil bliver dødforvirret og det vil påvirke mig... 

Han havde ring på fingeren... så men mindre han er nyligt fraskilt og ikke er nået til at tage ringen af - så bør han nok blive væk for sådan en kemi er gensidig.. det vil være mindst lige så usundt for ham og hans situation hvis han kommer retur...   

det er ikke mit problem... men det kan det dælme hurtigt blive hvis jeg pludselig ikke kan skille tingene ad som jeg forlanger at jeg SKAL kunne 

Situationen er farlig for os piger for vi har jo en meget meget meget større chance for at der kommer en ind ad døren vi reagerer på end i mænd har for at finde en hvor det sker.... med mindre i har ubegrænsede midler til besøg hos forskellige :)  

Så du har fuldstændig ret.... vi piger skal passe utrolig godt på os selv. Og hvis han kommer igen... så tror jeg jeg vil sige det til ham som det er, for det er torsdag i dag.. kl 16 er det 48 timer siden at jeg blev ramt af lynet og det kan mærkes endnu... og det går ikke at det sker igen... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tænk Jasmin, jeg blev faktisk både glad og ked af det, da jeg læste om din oplevelse.

Jeg blev fantastisk glad, fordi den bekræfter, at vi mennesker ikke er maskiner, og at skæbnen altid går sin egen skæve gang. I virkelighedens verden kan 2+2 faktisk godt blive 5. Selvom Einstein nok modsiger mig her.

Der, hvor jeg blev blev ked af det, var, at du havde mødt ham i en professionel sammenhæng.

Havde kortene imidlertid været blandet lidt anderledes, kunne I være blevet en knaldeksplosivt par. Men skæbne og livsbane mødes ikke altid. Tidsfaktoren er ofte i vejen.

I ethvert menneskes liv er der formentlig en "eneste ene", som man aldrig fik. Det er pisseærgerligt, men det er nu sådan, "skæbnen" har villet det.

Selv har jeg i min fortid også – endda et par – tilfælde af "den eneste ene".

Jeg oplevede for nogle år siden ved en klassefest, at en af pigerne sagde til mig: "Jeg var så forelsket i dig, men jeg turde ikke vise det dengang". Selv gik jeg dengang usikkert rundt og turde ikke vise min egen forelskelse i hende.

Det ærgerlige her var, at vi i en moden alder svingede fantastisk godt sammen ...........

Behøver jeg skrive mere, Jasmin?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Smukke dejlige Jasmin

Man behøver da ikke at besøge alle pigerne, for at den slags sker :-)

Man skal blot besøge den rigtige ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...