Hop til indhold
Missetand

Den nye selfie trend.... Nu også for mænd!!!

Recommended Posts

Da en sto del af de skønne piger der kommer i chatten har valgt at bruge numse billeder som avatar. Hvorfor så ikke mændene også? :D

Jeg vover pelsen først. NYD DEN.... Eller løb skrigende væk :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Puha Misser. Nu kommer den gamle gris jo frem i mig. Very nice numse der. Smil og blink. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

da jeg så det var dig Misser der havde lavet selfie tråd var jeg sikker på at det ville være noget i den her stil

image14.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

*fnis* den har smilehuller :)

cute 

Ja den skulle jo komme. Jeg kan ikke vise min røv uden de satans smilehuller bliver kommenteret.... Haha  :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det sgu vores smilehuller der er størst her nu hahahahahaha .... Total god humor og så må du lige huske at sende det til dine nye foretnings forbindelser nu du starter som glædesmand hihi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Misse jeg er meget mis - undelig.

Min har godt nok huller, men de forkerte steder :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Altså hvordan gør i? -Er der et bestemt 3-trins program, nu har jeg prøvet hele dagen, men det er umuligt for mig at nå derom... Vil også være med i numse-kliken...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså hvordan gør i? -Er der et bestemt 3-trins program, nu har jeg prøvet hele dagen, men det er umuligt for mig at nå derom... Vil også være med i numse-kliken...

du siger da bare til hvis du skal have hjælp til at tage billedet  :-P  :-P  :-P  :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Enten for korte arme Molly - eller for s... naiiiii vel da.

Prøv lidt mere. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...