Missetand 750 Skrevet 9. April, 2014 Da en sto del af de skønne piger der kommer i chatten har valgt at bruge numse billeder som avatar. Hvorfor så ikke mændene også? Jeg vover pelsen først. NYD DEN.... Eller løb skrigende væk 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 9. April, 2014 pigernes er pænere end din 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. April, 2014 Hi hi........... fed humor - Godt gået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 750 Skrevet 9. April, 2014 (edited) Jeg erklærer mig 100% enig Knallert Redigeret 9. April, 2014 af Missetand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 9. April, 2014 Puha Misser. Nu kommer den gamle gris jo frem i mig. Very nice numse der. Smil og blink. :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. April, 2014 Den er helt klart finere end min(!), men jeg foretrækker nu pigernes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 9. April, 2014 *fnis* den har smilehuller cute 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 9. April, 2014 da jeg så det var dig Misser der havde lavet selfie tråd var jeg sikker på at det ville være noget i den her stil 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 750 Skrevet 9. April, 2014 *fnis* den har smilehuller cute Ja den skulle jo komme. Jeg kan ikke vise min røv uden de satans smilehuller bliver kommenteret.... Haha 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 750 Skrevet 9. April, 2014 Okay okay Jasmin. For din skyld også en selfie af ansigtet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. April, 2014 Det sgu vores smilehuller der er størst her nu hahahahahaha .... Total god humor og så må du lige huske at sende det til dine nye foretnings forbindelser nu du starter som glædesmand hihi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. 8" 39 Skrevet 9. April, 2014 Tårerne triller ned af kinderne og jeg hikker af grin .... takker for superb underholdning :-D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 9. April, 2014 i kan lige få et fra den anden side. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 750 Skrevet 9. April, 2014 Jeg har knap så meget hår på min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. April, 2014 Ohlalala, ny "bag"grundsbillede til min computer ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 750 Skrevet 9. April, 2014 Jeg synes det ville være synd og skam. Er ret sikker på din ville pryde den meget bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. April, 2014 Misse jeg er meget mis - undelig. Min har godt nok huller, men de forkerte steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sisse Skrevet 9. April, 2014 Ummmm den missenumse har jeg taget en bid af... haps haps haps 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 750 Skrevet 9. April, 2014 Hehehe. Ja det har du jo...lol Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. April, 2014 Altså hvordan gør i? -Er der et bestemt 3-trins program, nu har jeg prøvet hele dagen, men det er umuligt for mig at nå derom... Vil også være med i numse-kliken... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3424 Skrevet 9. April, 2014 Altså hvordan gør i? -Er der et bestemt 3-trins program, nu har jeg prøvet hele dagen, men det er umuligt for mig at nå derom... Vil også være med i numse-kliken... du siger da bare til hvis du skal have hjælp til at tage billedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. April, 2014 Altså hvordan gør i? -Er der et bestemt 3-trins program, nu har jeg prøvet hele dagen, men det er umuligt for mig at nå derom... Vil også være med i numse-kliken... Enten for korte arme Molly - eller for s... naiiiii vel da. Prøv lidt mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jesper 1968 Skrevet 9. April, 2014 konge Misse - LOL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg