Hop til indhold
Missetand

Den nye selfie trend.... Nu også for mænd!!!

Recommended Posts

Alle har en grænse. Min går så ved pik billeder.

Altså det er jo bare en pik for hulan. Der er ikke noget mystisk eller unaturligt over en pik. Jeg synes du er lidt sippet :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså det er jo bare en pik for hulan. Der er ikke noget mystisk eller unaturligt over en pik. Jeg synes du er lidt sippet :P

Tilykke med det... Vil du have en kage?

Del dette indlæg

Link til indlæg

ja det er lige som at tage fællesbad i svømmerhallen :P

Neeejj, det er det så ikke.

Hver ting til sin tid.

Penis og røv selfies til morgen kaffen. Nej tak altså.

Men der kunne være EG skulle lave et samarbejde med grinder. Åbenbart kan der findes en del fangster herinde ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad os nu se nogle damenumser, i stedet for de filipensbefængte manderøve - jeg bliver dårlig... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

nude_one-of-the-great-views-of-summer.jp

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Lad os nu se nogle damenumser, i stedet for de filipensbefængte manderøve - jeg bliver dårlig... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nu er Eroguide heldigvis et rummeligt sted også med plads til de brugere der er anderledes eller opfører sig anderledes måske endda provokerende for nogen   :D :D, det synes vi jo næsten alle er godt ikke :D, så fred være med de filipensbefængte mandenumser eller mandepikke, selvom en kvindenumse som den du linker til nu er et pænere syn i mine øjne. ;)

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Neeejj, det er det så ikke.

Hver ting til sin tid.

Penis og røv selfies til morgen kaffen. Nej tak altså.

Men der kunne være EG skulle lave et samarbejde med grinder. Åbenbart kan der findes en del fangster herinde :wink:

Hmm. Så fordi man viser lidt røv til pigerne herinde, så er man automatisk bøsse? Betyder det så at de piger der viser røv per definition er lesbiske? :P

Noget helt andet er jo så også at siden her ikke udelukkende er for mænd der søger kvinder. Men også kvinder der søger mænd. Og alt det midt imellem. Nu ikke så morgensur Plasker. Og lidt mindre pik skræmt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmm. Så fordi man viser lidt røv til pigerne herinde, så er man automatisk bøsse? Betyder det så at de piger der viser røv per definition er lesbiske? :P

Noget helt andet er jo så også at siden her ikke udelukkende er for mænd der søger kvinder. Men også kvinder der søger mænd. Og alt det midt imellem. Nu ikke så morgensur Plasker. Og lidt mindre pik skræmt :D

Hvis man nu havde set ;-) inden man følte sig truffet ;-) ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fint billede, ser også ud til at man kan slikke lidt "sukkerdrys" af numseriet - Uuuuhm

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu vil jeg jo ikke ødelægge påskefrokosten for jer alle, så i må nøjes med et billede af min bodydouble :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...