Rejsenetværk 9674 Skrevet 12. April, 2014 (edited) Dette er en meget interessant tråd, lige i min ånd Faktisk fik jeg så meget tilbage i skat, at en ny FKK tur noget tidligere end forventet udgør en mulighed - om jeg så vil afsætte de 5 - 8 tusinder kroner til formålet før end egentligt tænkt, udgør så et ganske andet spørgsmål til mig selv. Plus at jeg ikke holder ferie i sommerhalvåret, men gemmer hele ferieåret til vinterhalvåret. Så skal jeg selv medvirke til planlægning af, og samtidig skulle kunne deltage i en tur, bliver det med 4 - max 6 ugers varsel, og vil skulle ligge i en friperiode, jeg max kan vente er på 5 - 8 dage. Ydermere fordeler principielt interesserede herinde i en sådan tur, sig på dem der helst kun deltager i små sluttede selskaber, andre vil kun med hvis de kender og har været på tur med udvalgte brugere tidligere, mens jeg selv gerne bare vil arrangere en tur, hvor så mange aktive brugere af Eroguide.dk som muligt deltager. Nok ret usandsynligt, men ville pink brugere deltage, kunne de drage på felt studie med drengene på FKK - de kan nok godt tage en vagt på en klub på turen hvis de vil, men selvfølgelig med det forbehold at de ikke yder fransk uden mv, så kan det godt være de ikke lige får nogle/ret mange kunder, men de får da en hyggelig dag sammen med drengene - måske vi køber en tur til FKK pris uden fransk uden Et er at nogle mænd her inde fra bruger pengesummer på sådan en tur, der er udenfor rækkevidde for både jeg selv og mange andre, det kan de jo bare gøre på klubberne, men mit udgangspunkt for en tur alt inclusive, rejse, ophold, transport og klub udgør 5 - 10000 kr for en tur der varer 3 eller måske 4 dage. Fra København forventer jeg at vi flyver til og fra NRW, Optimalt fra torsdag til søndag eller mandag med afrejse på sidste dagen, sådan at sidste overnatning sandsynligvis udgør en udgift uden mulighed for at gå på klub på afrejse dagen. Hvis jeg skal være med til at planlægge en tur, skal den gå til NRW og indeholde muligheden for et besøg på: Magnum - saunaclub http://www.fkk24.de/Club/Magnum+Saunaclub Da klubberne i NRW ligger ret spredt, har vi behov for at kunne planlægge ud fra mulighederne i at benytte offentlig transport bynært, som hvor nødvendigt at vi må leje delebiler. Kender jeg Nille mfl ret, så holder de ud nærmest fra åbning til lukke tid i klubberne, mens jeg har behov for at kunne forlade selskabet tidligere for at gå på hotellet. Det er således for mig ok med nogle klubber på landet, men jeg skal have mulighed for at tage en taxi for menneske penge til et udvalgt hotel, fra en given klub. Som I kan læse er jeg ret begrænset, samtidig med at jeg kun er interesseret ud fra en præmis, der går på at vi kan blive så mange deltagere som muligt i en tur til NRW, også for at bidrage med stof til forum på EG efterfølgende, om muligt i et omfang ingensinde tidligere er set på EG om ture til Tyskland. Jeg er derfor næppe interesseret i alternativer til dette oplæg, ud fra devisen om det muliges kunst, men vil under alle omstændigheder ønske alle held og lykke med en fælles tur, på hvilket et grundlag, en sådan end måtte kunne lykkes. Dog holder jeg en kattelem åben Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 12. April, 2014 af Rejsenetvaerk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 12. April, 2014 Jeg blev nok lidt overrasket over at se nogle danskere derinde, så jeg blev faktisk lidt genert. Tror det var den 18. eller 19. Feb. Jeg var dér. Okay, det har så været mig du har set - jeg var dernede fra 18-20 februar - surt du ikke havde modet til at hilse... jeg er nu ikke så farlig endda Jeg selv snakker jo med alle - også md tyskerne selvom mit tyske ikke er så godt, og denne gang snakkede vi meget med en franskmand, som vi også mødte sidst vi var der - og han endte med at tage med os på Artemis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extroox 44 Skrevet 12. April, 2014 Okay, det har så været mig du har set - jeg var dernede fra 18-20 februar - surt du ikke havde modet til at hilse... jeg er nu ikke så farlig endda Jeg selv snakker jo med alle - også md tyskerne selvom mit tyske ikke er så godt, og denne gang snakkede vi meget med en franskmand, som vi også mødte sidst vi var der - og han endte med at tage med os på Artemis. Det er er muligt at det var dig så. Der var ihvertfald 2 danskere husker jeg tydeligt. Kan huske at den éne lå på en massagebriks iført en morgenkåbe, eller var det et lagen. Det så lidt spøjst ud, men man har jo brug for at sunde sig lidt sådan et sted Hahaha. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 12. April, 2014 Hvis jeg skal være med til at planlægge en tur, skal den gå til NRW og indeholde muligheden for et besøg på: Magnum - saunaclub http://www.fkk24.de/Club/Magnum+Saunaclub Jeg kan anbefale Magnum, flere af pigerne fra GT arbejder nu på Magnum, så stedet er op vej op i ranglisten. Samt deres a la carte mad er lækkert, med bla. pil selv kæmperejer. Jeg sad og pillede rejer til et par piger sidst gang og vi hyggede os mens vi spiste i restaurenten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bbullersen 485 Skrevet 13. April, 2014 Åh... Magnum!?!? Det skal vi vist høre lidt mere om? BB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. April, 2014 Jeg har - af åbenlyse årsager mødt flere her indefra. Flere end jeg nok også selv er klar over. Hi hi også jeg tror jeg har mødt omkring 10 stykker herinde fra der har givet sig til kende det har været super hyggeligt i alle tilfælde men jeg ville aldrig vide om jeg generelt mødte nogen af mine gæster IRL - for jeg er så stinkende ringe til at genkende ansigter så jeg ville ikke have en chance... jeg ville ikke kunne genkende Dronning Margrethe om hun så stod foran mig det har altid været et problem for mig at min ansigtsgenkendelse er så ringe... for det betyder at den også kikser med navne der skal passe til ansigtet... lidt uheldigt at gå i skole med de samme mennesker i 3 år og stadig være i tvivl om navnene på et par af dem *gg* Gæt hvem der var til grin på gen konto i gymnasiet til gengæld kan jeg genkende stemmer... min hørelse er suveræn.. men det er jo ikke noget jeg rigtig kan bruge, for SÅ meget snak er der normalt ikke når jeg har gæster *gg* men jeg ville da elske at komme til en sammenkomst hvis der blev lavet en herinde... ikke for sexens skyld - men for hyggen... hvor vi allesammen havde vores Nicks på som navn.... og droppede alt om vores dåbsattester. Jeg ville give meget for at møde KK, Nille, Blue, Rejse, Line, Sisse; Sunny, Molly, Trine, Monty, BigDick, BX, ÅE, Bananen m.fl.... simpelthen fordi jeg synes i er så spændende når jeg læser jeres indlæg 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. April, 2014 men jeg ville da elske at komme til en sammenkomst hvis der blev lavet en herinde... ikke for sexens skyld - men for hyggen... hvor vi allesammen havde vores Nicks på som navn.... og droppede alt om vores dåbsattester. Jeg ville give meget for at møde KK, Nille, Blue, Rejse, Line, Sisse; Sunny, Molly, Trine, Monty, BigDick, BX, ÅE, Bananen m.fl.... simpelthen fordi jeg synes i er så spændende når jeg læser jeres indlæg Tak og i lige måde Jasmin, jeg er smigret Du er velkommen til deltage i vores come-together-brunch 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. April, 2014 .......... men jeg ville aldrig vide om jeg generelt mødte nogen af mine gæster IRL - for jeg er så stinkende ringe til at genkende ansigter så jeg ville ikke have en chance... ...... til gengæld kan jeg genkende stemmer... min hørelse er suveræn.. Hæhæ, det er nok, fordi du er vant til at se dem uden tøj, at du ikke genkender dem på gaden :P :P. Jeg kender imidlertid godt den med stemmen. Jeg har været ude for at møde et menneske efter ca. 80 år, hvor jeg ikke har genkendt vedkommende på udseendet, men udelukkende på stemmen. Et menneskes stemme er så karakteristisk, at man ikke glemmer den. Noget af det samme med lugte. Her har jeg også oplevet at komme til et sted efter årtier, men hvor lugten var den samme, selvom stedet var forandret. Jeg må indrømme, at jeg ikke kunne drømme om at besøge en pige uden at give mig til kende, hvis jeg kendte hende herindefra og måske endda havde udvekslet PB med hende. Jeg ved, at nogen gør det, men det må da være et underligt distanceret og uforløst besøg. Og tak for, at du inkluderede mig i de mennesker, som DU har lyst til at møde. Det smigrer mig meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 13. April, 2014 Jamen Jasmin jeg takker da rigtig mange gange. får da helt røde kinder. Ja kunne bestemt også godt tænke mig, at mødes med dig da hehehe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. April, 2014 Tak og i lige måde Jasmin, jeg er smigret Du er velkommen til deltage i vores come-together-brunch meget gerne hvis der bare er nogen der skriver til mig hvor og hvornår - så er jeg da frisk elsker den slags get-2-gethers... der er noget helt enestående ved at møde en større gruppe hvormed man har noget særligt tilfælles uden at man kender hinanden i øvrigt har selv været vært for den slags et par gange på andre fora det er afsindigt hyggeligt... også fordi det kan være utrolig sjovt pludselig at være sammen med nogen man måske slet ikke troede man havde noget som helst at tale om - og blive meget positivt overrasket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. April, 2014 (edited) meget gerne hvis der bare er nogen der skriver til mig hvor og hvornår - så er jeg da frisk elsker den slags get-2-gethers... der er noget helt enestående ved at møde en større gruppe hvormed man har noget særligt tilfælles uden at man kender hinanden i øvrigt har selv været vært for den slags et par gange på andre fora det er afsindigt hyggeligt... også fordi det kan være utrolig sjovt pludselig at være sammen med nogen man måske slet ikke troede man havde noget som helst at tale om - og blive meget positivt overrasket Lad os tage den over PM, når næste brunch arrangement dukker op, du er på gæstelisten Vi har masser frække ting at snakke om og til tider bliver de andre gæster i restauranten forarget over vores samtale-emner. Redigeret 13. April, 2014 af Nille 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 13. April, 2014 (edited) Jeg kunne godt tænke mig at vi tog spendere bukserne på og spiser brunch en af følgende 3 steder: Restaurant Marchalhttp://www.marchal.dk/ Brunchmenuhttp://www.marchal.d...foodwine-brunchPris 495 kr Nimb Luksus Brunch http://bar.nimb.dk/da/luksus+brunch/ 495 kr Copenhagen Marriott Hotel Midtown Grillhttp://www.midtowngr...sbrunch-40.htmlSøndagsbrunch kl 12 - 15 329 kr Men Dels forventer Restaurant Marchal og Nimb bordbestilling, dels er jeg ikke meget for at påtage mig ansvaret for at bestille bord til nogen jeg ikke kender, for det kan koste de her restauranter at vi ikke kommer. Nille prøvede at bestille bord 3 uger før på D'angleterre til ham og jeg, der var udsolgt. Måske er Nimb mulig fra gaden, Marriott har nok altid plads? Gode alternativer der kan forsøges uden at bestille bord: Cafe Apropos http://cafeapropos.dk/ 149 kr Charlotte haven http://www.charlottehaven.com/da/cafe/brunchbuffet 195 kr Jeg stødte lige på denne hjemmeside Brunchpriser.dk http://brunchpriser.dk/index.html Restaurant Sult på listen er også god til 200 kr, men meget populært og er ofte udsolgt. PS Jasmin skal du ikke med til NRW, eller vi du kun spise brunch med drengene Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 13. April, 2014 af Rejsenetvaerk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. April, 2014 Jeg kunne godt tænke mig at vi tog spendere bukserne på og spiser brunch en af følgende 3 steder: Rejse lad os tage brunch-emnet op i en ny tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 13. April, 2014 Ok Nille Opretter du en brunch tråd Gerne med et link til denne tråd. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. April, 2014 Jasmin skal du ikke med til NRW, eller vi du kun spise brunch med drengene Venlig hilsen Rejsenetværk hvad er det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. April, 2014 (edited) Han mener uden tvivl Nordrhein Westphalen. Ak ja, disse (udenlandske) forkortelser ;) Redigeret 13. April, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. April, 2014 Han mener uden tvivl Nordrhein Westphalen. Ak ja, disse (udenlandske) forkortelser ;) godt så - hvad er der som kunne have min interesse ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 13. April, 2014 Hej Jasmin Læs mit første indlæg 12 04 14 kl 17 14 i denne tråd Det skulle kunne besvare dit spørgsmål Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. April, 2014 haha - jeg tror ikke heeeelt jeg ville have så meget glæde af sådan en tur som fyrene... jeg tror jeg snupper den tur til London jeg så gerne vil til efteråret og tager 14 dage til Rom med min mor i foråret 2015 - har lige inviteret hende så det skal nok blive super det er vist lidt mere min type af ferie *gg* 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3650 Skrevet 13. April, 2014 haha - jeg tror ikke heeeelt jeg ville have så meget glæde af sådan en tur som fyrene... jeg tror jeg snupper den tur til London jeg så gerne vil til efteråret og tager 14 dage til Rom med min mor i foråret 2015 - har lige inviteret hende så det skal nok blive super det er vist lidt mere min type af ferie *gg* Helt enig! Berlin til Maj og Italien til september. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 13. April, 2014 (edited) Hej Jasmin Du er så nok heller ikke understimuleret på den seksuelle front, som den der tager penge for fornøjelsen, mens vi der skal have lædere op af lommen for samme, er pænt motiveret af at opsøge når og hvor, pengene rækker længst til mest. God fornøjelse i øvrigt hvortil du og I nu drager Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 13. April, 2014 af Rejsenetvaerk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. April, 2014 Helt enig! Berlin til Maj og Italien til september. hvad skal du lave i Berlin hæhæ Jeg er i Rom ultimo april - primo maj nogen som vil med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. April, 2014 godt så - hvad er der som kunne have min interesse ? Du er altså ikke til BP i NRW eller HH? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 13. April, 2014 (edited) Ups. Dobbeltpost Redigeret 13. April, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. April, 2014 godt så - hvad er der som kunne have min interesse ? Jeg nyder de naturskønne skov områder, de har mange sjældent træ-sorter, Rhinen er flot. Skulle du blive træt af naturen, er Køln er en smuk gammel by med den store domkirke, by/nattelivet er ret spændende, Der er masser af shopping muligheder som i Berlin Desuden er der en masse wellness klubber for mænd og kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg