Hop til indhold
Extroox

Kender nogen af Jer hinanden IRL

Recommended Posts

hvad skal du lave i Berlin hæhæ

Jeg er i Rom ultimo april - primo maj nogen som vil med :D

Slappe af. Hive stikket ud. Handle til mig selv og en anden.

Ingen købe sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alleviator sagde den 11 Apr 2014 - 11:41 PM:

Jeg må beklageligvis melde afbud den dag med Lady Cherie, er optaget andetsteds. Lyder ellers hyggeligt  :???:

Vi kan sagtens arrangere et fagligt møde på et tidspunkt. Gerne et mere dirty sted end et værtshus  :cool:

Alleviator, nu kan det jo godt være du mener du er optaget, den dag der er fælles smæk af admin/moderator-holdet, men nu er det jo sådan at jeg på forhånd, har haft dig indkaldt, og det har jeg jo på foto, og som du bad om fik du lædermaske på i dagens anledning, men der er nok nogle af dine Kolleagere herinde der kan genkende dig, så alt det der med du ikke har tid osv...den giver jeg ikke meget for! :D :D :D :D

Slave3.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo selvfølgeligt, er vi nogen der kender hinanden godt :-P rigtigt godt endda.

Et underligt problem for  "mig" er at folk/skribenter drager sammenligninger til VL ?

Hvorfor det ?

VL var en hel anden tid, dengang gik mennesker ikke med hovedtelefoner i ørerne, med mindre de var tunghøre. Skulle de tale privat gik de i noget der hed en telefonboks.

Facebook, fandtes ikke. Mennesker der kendte hinanden på VL, blev vel til 90+ til Josty julefrokosten, eller vores vinkælder klubrum, eller frokostklubrum.

VL brød noget "is", tog politiske diskussioner, blev nævnt fra Folketingets Talerstol, det var sådan vi kom til at kende hinanden, der var en "broder" der mødte mig i Aarhus, efter min optræden på TV, jeg er den dag i dag glad for at han var der, for mig.

EG er en fin side, hvis den skaber kammeratskaber, så er det dejligt.

mvh

Bendix

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alleviator, nu kan det jo godt være du mener du er optaget, den dag der er fælles smæk af admin/moderator-holdet, men nu er det jo sådan at jeg på forhånd, har haft dig indkaldt, og det har jeg jo på foto, og som du bad om fik du lædermaske på i dagens anledning, men der er nok nogle af dine Kolleagere herinde der kan genkende dig, så alt det der med du ikke har tid osv...den giver jeg ikke meget for! :D :D :D :D

Slave3.jpg

Den Alligator er da ganske ufarlig :mrgreen: :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Den Alligator er da ganske ufarlig :mrgreen: :mrgreen:

Nu skal man nemlig ikke undervurdere Lady Cheries styrke :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ACDsee

Jeg kunne godt tænke mig at vi tog spendere bukserne på og spiser brunch en af følgende 3 steder:

ÆV - bor alt alt for langt væk, ville da gerne med her :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har nogle gange tænkt på, om det omvendte måske kunne tænkes at være tilfældet...

Altså at et par gode venner, som begge besøgte glædespiger og var bekendt med, at hinanden gjorde det, mon nogen sinde er enedes om at tilmelde sig sådan et site her sammen/samtidig.

Mon det nogen sinde er sket - det være sig på Venuslogen eller hér?

Og det vil jo så sige, at man har kendt hinanden inden, man har meldt sig til.

Hvis der er nogen, der har gjort det, vil man jo nok ikke afsløre det - men bare en tanke. Man kan jo forestille sig så meget. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...