Plaskeren 3650 Skrevet 13. April, 2014 hvad skal du lave i Berlin hæhæ Jeg er i Rom ultimo april - primo maj nogen som vil med Slappe af. Hive stikket ud. Handle til mig selv og en anden. Ingen købe sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 14. April, 2014 Alleviator sagde den 11 Apr 2014 - 11:41 PM: Jeg må beklageligvis melde afbud den dag med Lady Cherie, er optaget andetsteds. Lyder ellers hyggeligt Vi kan sagtens arrangere et fagligt møde på et tidspunkt. Gerne et mere dirty sted end et værtshus Alleviator, nu kan det jo godt være du mener du er optaget, den dag der er fælles smæk af admin/moderator-holdet, men nu er det jo sådan at jeg på forhånd, har haft dig indkaldt, og det har jeg jo på foto, og som du bad om fik du lædermaske på i dagens anledning, men der er nok nogle af dine Kolleagere herinde der kan genkende dig, så alt det der med du ikke har tid osv...den giver jeg ikke meget for! :D :D 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bendix Westinghouse 165 Skrevet 14. April, 2014 Jo selvfølgeligt, er vi nogen der kender hinanden godt rigtigt godt endda. Et underligt problem for "mig" er at folk/skribenter drager sammenligninger til VL ? Hvorfor det ? VL var en hel anden tid, dengang gik mennesker ikke med hovedtelefoner i ørerne, med mindre de var tunghøre. Skulle de tale privat gik de i noget der hed en telefonboks. Facebook, fandtes ikke. Mennesker der kendte hinanden på VL, blev vel til 90+ til Josty julefrokosten, eller vores vinkælder klubrum, eller frokostklubrum. VL brød noget "is", tog politiske diskussioner, blev nævnt fra Folketingets Talerstol, det var sådan vi kom til at kende hinanden, der var en "broder" der mødte mig i Aarhus, efter min optræden på TV, jeg er den dag i dag glad for at han var der, for mig. EG er en fin side, hvis den skaber kammeratskaber, så er det dejligt. mvh Bendix 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. April, 2014 Alleviator, nu kan det jo godt være du mener du er optaget, den dag der er fælles smæk af admin/moderator-holdet, men nu er det jo sådan at jeg på forhånd, har haft dig indkaldt, og det har jeg jo på foto, og som du bad om fik du lædermaske på i dagens anledning, men der er nok nogle af dine Kolleagere herinde der kan genkende dig, så alt det der med du ikke har tid osv...den giver jeg ikke meget for! :D :D Den Alligator er da ganske ufarlig :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2014 Den Alligator er da ganske ufarlig :mrgreen: Nu skal man nemlig ikke undervurdere Lady Cheries styrke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 14. April, 2014 Nu skal man nemlig ikke undervurdere Lady Cheries styrke kanske hun har styrke som "Bodil" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ACDsee Skrevet 18. April, 2014 Jeg kunne godt tænke mig at vi tog spendere bukserne på og spiser brunch en af følgende 3 steder: ÆV - bor alt alt for langt væk, ville da gerne med her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 832 Skrevet 18. April, 2014 Jeg har nogle gange tænkt på, om det omvendte måske kunne tænkes at være tilfældet... Altså at et par gode venner, som begge besøgte glædespiger og var bekendt med, at hinanden gjorde det, mon nogen sinde er enedes om at tilmelde sig sådan et site her sammen/samtidig. Mon det nogen sinde er sket - det være sig på Venuslogen eller hér? Og det vil jo så sige, at man har kendt hinanden inden, man har meldt sig til. Hvis der er nogen, der har gjort det, vil man jo nok ikke afsløre det - men bare en tanke. Man kan jo forestille sig så meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg