Nille 6301 Skrevet 12. April, 2014 Jeg er blevet opmærksom på denne Saunaklub i Køln som et alternativ til Samya Klubben ligger nord for byen ifh. til Samya, som ligger syd. Club Mondial http://www.club-mondial.de/index.php Entre 30€ 30€ per 20 min, hvilken giver 90€/60 min Klubben er særlig attraktiv for folk som kan "nøjes" med 20 min med pigerne.' Timeprisen ligger dog over gennemsnittet for NRW klubber. Hvilken ikke er så attraktiv hvor folk (som fx. mig) som ofte ønsker forlænget spilletid på 1+ timer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frej af Asgaard 825 Skrevet 12. April, 2014 Interessant - den ligger også på den "rigtige" side af Köln centrum, hvis man kommer fra Düsseldorf (=Nordfra). Køln er berygtet for at der meget ofte er "Stau" på motorvejene omkring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. April, 2014 Interessant - den ligger også på den "rigtige" side af Köln centrum, hvis man kommer fra Düsseldorf (=Nordfra). Køln er berygtet for at der meget ofte er "Stau" på motorvejene omkring. Ja den ligger godt ifh til DUS, det burde ikke tage mere end 35 min i bil fra DUS lufthavn. Så klubben skal prøves ved lejlighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg