Guest ikkekræsen Skrevet 12. April, 2014 Jeg er en ung fyr på 21 som fantaserer om en moden kvinde (45+, helst i 50'erne) Er stationeret i Aalborg om-egnen men rejser gerne indenfor Jyllands grænser. Nogen anbefalinger så fantasien kan blive til virkelighed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 12. April, 2014 her kan du få alt hvad hjertet begære.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ikkekræsen Skrevet 12. April, 2014 Ja, hun ser dejlig ud. Hun tager desværre ikke imod kunder under 25 :/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 12. April, 2014 Ja, hun ser dejlig ud. Hun tager desværre ikke imod kunder under 25 :/ ups det har jeg overset beklager Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 12. April, 2014 (edited) så lige henne her. https://annoncelight.dk/annonce/118565/moden-geisha. er i nordjylland Redigeret 12. April, 2014 af knallert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 12. April, 2014 (edited) Der er jo også Sunny, som er aktiv herinde, meeeeeeeen - måske hun er for ung... (Kan varmt anbefale hende) Redigeret 12. April, 2014 af Ratata Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. April, 2014 (edited) Jeg er en ung fyr på 21 som fantaserer om en moden kvinde (45+, helst i 50'erne) Er stationeret i Aalborg om-egnen men rejser gerne indenfor Jyllands grænser. Nogen anbefalinger så fantasien kan blive til virkelighed? '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> http://helleprivat.dk/ Der har i et par år stået at alderen er 49 år, så hun må ramme din alderssøgning. Jeg har ikke selv besøgt hende...men der er da en del modne kvinder hvis man søger... Redigeret 12. April, 2014 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 12. April, 2014 Er der ikke en web dude out there, der kan hjælpe Helle... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. April, 2014 Er der ikke en web dude out there, der kan hjælpe Helle... Hun kan da godt skrive når hun holder ferie m.m., såå... :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 12. April, 2014 HaHa, ja men der er da plads til forbedringer... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 12. April, 2014 Men anyway... det med alderen det er hendes egen beslutning det skal jeg ikke blande mig i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 12. April, 2014 Det tager som reglen kvinder mange år at blive 30, hvordan tror du så ikke det er at blive 50? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alman Skrevet 13. April, 2014 Er der ikke en web dude out there, der kan hjælpe Helle... Hjemmesiden er fremragende og rammer plet. Helt ligetil og utjekket på den fede måde. Prøv lige at sammenlign med de hjemmesider hvor nogle duller prøver at være chicke og smarte. Helles vinder med flere længder. Et eller to billeder mere ville dog "forbedre" siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Støvlemanden 140 Skrevet 13. April, 2014 Der er også Slikkesisse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 13. April, 2014 Hjemmesiden er fremragende og rammer plet. Helt ligetil og utjekket på den fede måde. Prøv lige at sammenlign med de hjemmesider hvor nogle duller prøver at være chicke og smarte. Helles vinder med flere længder. Et eller to billeder mere ville dog "forbedre" siden Jeg tror der er et billede på vej, i øverste højre hjørne... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg