Hop til indhold
ashcamp

Thai i Fredericia

Recommended Posts

Hej

Jeg var lige ude at gå en tur i Fredericia og så kom jeg forbi bjergegade hvor der for en del år siden lå et thai bordel, men jeg synes ikke rigtig at de har reklameret på det sidste så jeg valgte at gå forbi og kigge.

Jeg så så at der på vinduerne er kommet store skilte op med, jeg tror det hed, Relax thai massage.

Så er mit spørgsmål om der er nogle der har været på besøg der?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg var lige ude at gå en tur i Fredericia og så kom jeg forbi bjergegade hvor der for en del år siden lå et thai bordel, men jeg synes ikke rigtig at de har reklameret på det sidste så jeg valgte at gå forbi og kigge.

Jeg så så at der på vinduerne er kommet store skilte op med, jeg tror det hed, Relax thai massage.

Så er mit spørgsmål om der er nogle der har været på besøg der?

Stedet er nu åbnet med et par dejlige massører

Efter referencelisten giver pigerne en rigtig god massage for ømme muskler, skuldre og ryg,

og rygterne i oplandet siger at stedet varmt kan anbefales. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Slet ikke nogen der har været der?

Tog turen til Fredericia i dag

Fik rigtig god massage, begyndende med de ømme steder for senere at blive mere udfordrende til en dejlig happy ending  

Ashcamp det er et besøg værd  - Bjergegade 58, Fredericia  tlf 24 455 888 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tog turen til Fredericia i dag

Fik rigtig god massage, begyndende med de ømme steder for senere at blive mere udfordrende til en dejlig happy ending  

Ashcamp det er et besøg værd  - Bjergegade 58, Fredericia  tlf 24 455 888 

Hvad var prisen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

400 for en rigtig god oliemassage i en time (kan anbefales), og for 100 mere kan du få Thai aku-pressur eller Body scrub (skal prøves senere)

ved ikke om priser kan forhandles ned!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...