Hop til indhold
Gæst

2 unge piger i Randers

Recommended Posts

Guest AltaLanga

Har skrevet til dem, men har aldrig fået svar retur. Tror det er fake.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

de er rigtige nok, jeg har talt med dem - men jeg kunne ikke sidste gang de havde annonce på...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige besøgt pigerne, og jeg må sige at jeg er overrasket på den positive måde.. 2 rigtig søde piger som leverer det de lover, og som ved hvordan en mand skal behandles.. Chancen for gentagelse er stor hvis pigerne ønsker mit besøg igen ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den ene ligner sgu da et frontaltsammenstød

Hahaha :D ikk for at nedgøre nogen, men jeg troede ikke på billedet. Det ligner noget der er taget fra et skole album, og redigeret i Photoshop..

Tror ikk lige hun er min type ihvertfald...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Fordi man ikke bryder sig om en piges udseende, behøver man ikke såre hende-vel.

Hvad ser I i spejlet, og hvad ser vi når vi kigger på jer? Næppe det samme!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige besøgt pigerne, og jeg må sige at jeg er overrasket på den positive måde.. 2 rigtig søde piger som leverer det de lover, og som ved hvordan en mand skal behandles.. Chancen for gentagelse er stor hvis pigerne ønsker mit besøg igen ;)

hej vil du fortælle mere om dit besøg? hvilke former, størrelser har de? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den ene ligner sgu da et frontaltsammenstød

Så hopper du da bare let og elegant forbi deres annonce og finder en anden pige som svarer bedre til din standard .. Jeg napper gerne en omgang mere!

hej vil du fortælle mere om dit besøg? hvilke former, størrelser har de? 

Hende den korthårede er alm bygget, små bryster og en dejlig stram fisse .. Den langhårede vil jeg betegne som buttet, men med en dejlig krop, store bryster og stram :)

Ingen tvivl om at begge piger nyder at blive slikket og kneppet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Findes der ikke lidt flere billeder af dem?

Jo :-) Ved ikke om de stadig gør det, men på et tidspunkt sendte de en strøm af billeder hvis man kontaktede dem og nogle af dem var ret saftige :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og hvorfor mon han ikke svarer???? 

Jeg vælger bevidst ikke at svare på dit spørgsmål da jeg ikke synes pigerne skal udsættes for den slags .. Fair nok hvis ikke du vil passe på dig selv, men synes ikke de skal risikere noget ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har prøvet at skrive til dem, og de har endnu ikke svaret tilbage. Så noget tyder på at de er stoppet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...