Gæst Skrevet 13. April, 2014 er der nogen der har besøgt disse to unge kvinder https://annoncelight.dk/annonce/118739/kig-her-fyre-vi-er-i-randers Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AltaLanga Skrevet 14. April, 2014 Har skrevet til dem, men har aldrig fået svar retur. Tror det er fake. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2014 de er rigtige nok, jeg har talt med dem - men jeg kunne ikke sidste gang de havde annonce på... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kittel 1 Skrevet 14. April, 2014 Jeg har været i kontakt med dem sidst de annoncerede, men besøgte dem ikke da vi ikke kunne blive enige om aftalen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Batmule76 24 Skrevet 21. April, 2014 Jeg har lige besøgt pigerne, og jeg må sige at jeg er overrasket på den positive måde.. 2 rigtig søde piger som leverer det de lover, og som ved hvordan en mand skal behandles.. Chancen for gentagelse er stor hvis pigerne ønsker mit besøg igen ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister Fuck 40 Skrevet 21. April, 2014 Den ene ligner sgu da et frontaltsammenstød Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fishermens 7 Skrevet 21. April, 2014 Den ene ligner sgu da et frontaltsammenstød Hahaha ikk for at nedgøre nogen, men jeg troede ikke på billedet. Det ligner noget der er taget fra et skole album, og redigeret i Photoshop.. Tror ikk lige hun er min type ihvertfald... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. April, 2014 Fordi man ikke bryder sig om en piges udseende, behøver man ikke såre hende-vel. Hvad ser I i spejlet, og hvad ser vi når vi kigger på jer? Næppe det samme! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
godsex 9 Skrevet 21. April, 2014 Jeg har lige besøgt pigerne, og jeg må sige at jeg er overrasket på den positive måde.. 2 rigtig søde piger som leverer det de lover, og som ved hvordan en mand skal behandles.. Chancen for gentagelse er stor hvis pigerne ønsker mit besøg igen hej vil du fortælle mere om dit besøg? hvilke former, størrelser har de? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Batmule76 24 Skrevet 22. April, 2014 Den ene ligner sgu da et frontaltsammenstød Så hopper du da bare let og elegant forbi deres annonce og finder en anden pige som svarer bedre til din standard .. Jeg napper gerne en omgang mere! hej vil du fortælle mere om dit besøg? hvilke former, størrelser har de? Hende den korthårede er alm bygget, små bryster og en dejlig stram fisse .. Den langhårede vil jeg betegne som buttet, men med en dejlig krop, store bryster og stram Ingen tvivl om at begge piger nyder at blive slikket og kneppet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Forsigtig fyr 21 Skrevet 23. April, 2014 Måtte du uden og måtte du komme i dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 23. April, 2014 He he....godt spørgsmål af "Forsigtig fyr" *LOL* 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Forsigtig fyr 21 Skrevet 25. April, 2014 He he....godt spørgsmål af "Forsigtig fyr" *LOL* Og hvorfor mon han ikke svarer???? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 25. April, 2014 Findes der ikke lidt flere billeder af dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Forsigtig fyr 21 Skrevet 25. April, 2014 Findes der ikke lidt flere billeder af dem? Jo Ved ikke om de stadig gør det, men på et tidspunkt sendte de en strøm af billeder hvis man kontaktede dem og nogle af dem var ret saftige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Batmule76 24 Skrevet 26. April, 2014 Og hvorfor mon han ikke svarer???? Jeg vælger bevidst ikke at svare på dit spørgsmål da jeg ikke synes pigerne skal udsættes for den slags .. Fair nok hvis ikke du vil passe på dig selv, men synes ikke de skal risikere noget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 26. April, 2014 Jeg har prøvet at skrive til dem, og de har endnu ikke svaret tilbage. Så noget tyder på at de er stoppet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg