Jasmin 8533 Skrevet 13. April, 2014 nu var jeg sådan set den første i tråden der stiller spørgsmålstegn ved om manden overhovedet vil Molly det dårligt..skal vi ikke få det opklaret som det allerførste... det kan jo gøres ganske enkelt ved at spørge ham stille og roligt..altså - nu kan det jo også være at han slet ikke vil dig noget dårligt... det er jo en mulighed... men at du har opfattet det sådan fordi det er et enormt brud på alle uskrevne regler om diskretion. du skriver godt nok at du ikke havde en rar oplevelse med din første gæst... er du sikker på at han også havde en dårlig oplevelse ? jeg har da et par stykker som jeg har sorteret fra som dårlige oplevelser som skriver til mig og gerne vil besøge mig igen.... man kan jo opfatte ting meget forskelligt og jeg er lidt nysgerrig...hvorfor refererer du til mig i nedenstående citat... det er ikke mig der bliver forfulgt Helt enig. Jasmin er jo altså ikke 20 år, men noget ældre og moden.og igen... mit første råd til dig var som sagt : ignorer ham... selv om ingen tilsyneladende har læst andet end at jeg synes du skal få ham smadret til krøbling siden KimBJensen var så venlig at digte sit lille rædselsscenarie og dæmoniserede mig langt ind i helvedesom sagt..selvforsvar er en god ting at kunne...og hvis alt andet fejler - så må man ty til yderlighederne... men prøv lige de 4-5 andre muligheder først... som jeg vist skrev fra starten 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. April, 2014 Jasmin muligt du mener jeg maler fanden på væggen mhs til rockere. Men det ligger mig, meget på sinde og de gør intet godt for branchen - tvært imod! Og alene tanken om, at du hænger ud med rockere, håber jeg gør at dit kunde potentiale bliver minimal. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. April, 2014 Tak for jeres støtte, nu ikke skændes, det er altid dejligt at få forskellige muligheder som man kan overveje. Fremover har jeg tre planer, plan A -kujonvejen som tidligere beskrevet, plan B -kontakt kontrollant og få sat en stopper for det, plan C -peperspray/hårspray ved godt det er drastisk men min værste frygt ville være at han fulgte efter til min hoveddør. Der var en der spurgte om han var lidt "bagud", det virker han bestemt ikke som, han virker som en der kunne være et væmmeligt bekendtskab og med den der "jeg ved godt hvem du er" attitude... 1 Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 13. April, 2014 nu er det jo bare ulovligt at have sådan en. det er det ikke med en hårlak Kender faktisk flere piger/unge kvinder, der har en lille spray med hårlak i tasken. Har ikke hørt om, at den har været i brug, men som Knallert gør opmærksom på, så er den lovlig og kan være virksom, hvis situationen spidser til. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 13. April, 2014 Der var en der spurgte om han var lidt "bagud", det virker han bestemt ikke som, han virker som en der kunne være et væmmeligt bekendtskab og med den der "jeg ved godt hvem du er" attitude... Og derfor skal du gøre dig nogle tanker om hvad du kan gøre næste gang... som du også har gjort. Men også mere med måske at anmelde det. Huske hvor og hvornår du har mødt ham, der kan jo være overvågningsbilleder så politiet kan genkende ham, der er måske andre som han også forfølger. De gør dog vist ikke så meget med mindre der har været direkte kontakt mellem jer :S 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 13. April, 2014 Det er dog stadig helt utroligt hvordan holdningerne ændres fuldkommen så snart det er en lyserød der er på banen. Igen og igen og igen. And my name is Bobby Brown Watch me now, I'm going down Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. April, 2014 Jasmin muligt du mener jeg maler fanden på væggen mhs til rockere. Men det ligger mig, meget på sinde og de gør intet godt for branchen - tvært imod! Og alene tanken om, at du hænger ud med rockere, håber jeg gør at dit kunde potentiale bliver minimal.nogen poet er du ikke - men digte historier kan du i hvert fald...det der vil jeg ikke engang kommentere for det er så dumt at det trodser enhver beskrivelse... Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 13. April, 2014 Kender faktisk flere piger/unge kvinder, der har en lille spray med hårlak i tasken. Har ikke hørt om, at den har været i brug, men som Knallert gør opmærksom på, så er den lovlig og kan være virksom, hvis situationen spidser til. Ved ikke om det behøver være en hårlak, men bare en lille deodorant der ser rimelig sej ud med div. store advarselsympoler mm. men har han briller vil en hårlak eller spraymaling ihvertfald give ham et formindsket udsyn + det kan være svært sådan lige at fjerne igen, men det må selvfølgelig ikke være noget, der kan give varige skader på synet, men så spray ham evt. med rød maling på tøjet eller et vist sted Evt. vil bare det at du hiver noget, der ligner en peberspray frem og samtidigt råber og skriger højt for at påkalde opmærksomhed fra de andre passagerer, hurtigt få ham til at fortrække og forhåbentlig ikke genere dig igen. Men ellers vil en blyant eller kuglepen lige midt i brystkassen sætte ham lidt tilbage. Lad os håbe han ikke generer dig igen og at du nu er lidt bedre rustet, så han ikke kan overraske dig og du kan nå at tage nogle forholdsregler hvis du ser ham igen 2 Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 13. April, 2014 Bare en tanke: Hvad nu hvis han læser med her inde og nu sidder og gnider sig i hænderne, for hans chikane er lykkedes... 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 13. April, 2014 Bare en tanke: Hvad nu hvis han læser med her inde og nu sidder og gnider sig i hænderne, for hans chikane er lykkedes... lad os sige du har ret... hvis det er en "erotisk stalker" så vil der ske det at hans chikane intensiveres.. det kan være decideret forfølgelse, breve, gaver ect... og det vil være muligt for molly at reagere på ved at melde ham til politiet hvis vi først er derhenne hvor hans adfærd for alvor slår over i "stalking" - så er der mulighed for at handle på det... som det er lige nu er han formodentlig harmløs... formodentlig... den med hårlakken bør molly nok effektuere allerede i morgen!! Del dette indlæg Link til indlæg
BigDick 4770 Skrevet 13. April, 2014 Bare en tanke: Hvad nu hvis han læser med her inde og nu sidder og gnider sig i hænderne, for hans chikane er lykkedes... Hvor svært kan det lige være, dog. Find et par friske gutter og lad dem følge ham 24/7, både når han går, kører, arbejder, skider og æder, så smager han sin egen medicin, ikke >DOCH> < Venligst landsbytossen - uden smartphone 1 Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 13. April, 2014 Selv min gamle mor fiser rundt med en tysk indkøbt peberspray. Hun er heldigvis totalt ligeglad med loven. Jeg klapper i mine små hænder Molly, hvis du ikke har lyst til at lave scener i toget, eller løbe til myndighedspersoner, hvad med så at begynde at tage billeder af ham når han er så tæt på at det er generende. Det burde virkelig gøre ham nervøs. Hvis han så begynder på noget kan du altid råbe op. Sæt dig altid tæt på andre mennesker, gør det svært for ham at komme til at være alene med dig. Få en bil og begynd at køre selv.....det er nok det bedste råd, men ikke altid muligt. Find en ven til at rejse med dig, hvis det er muligt. Så gir han nok også hurtigt op. Rockere og bander er det usleste LOWLIFE ( skadedyr ) i verden. Hold dig langt væk fra dem. De løser ikke folks problemer. De gir dig kun flere og værre ting at slås med. 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Extroox 44 Skrevet 13. April, 2014 Selv min gamle mor fiser rundt med en tysk indkøbt peberspray. Hun er heldigvis totalt ligeglad med loven. Jeg klapper i mine små hænder Molly, hvis du ikke har lyst til at lave scener i toget, eller løbe til myndighedspersoner, hvad med så at begynde at tage billeder af ham når han er så tæt på at det er generende. Det burde virkelig gøre ham nervøs. Hvis han så begynder på noget kan du altid råbe op. Sæt dig altid tæt på andre mennesker, gør det svært for ham at komme til at være alene med dig. Få en bil og begynd at køre selv.....det er nok det bedste råd, men ikke altid muligt. Find en ven til at rejse med dig, hvis det er muligt. Så gir han nok også hurtigt op. Rockere og bander er det usleste LOWLIFE ( skadedyr ) i verden. Hold dig langt væk fra dem. De løser ikke folks problemer. De gir dig kun flere og værre ting at slås med. Din mor risikerer jo heller ikke, på samme måde som Molly, at blive undersøgt af Politiet fra tid til anden. (Har faktisk ingen anelse om, hvorvidt det er rigtigt hvad jeg siger) Men under alle omstændigheder så er det jo ulovligt at have en peberspray, og det vil helt sikkert blive takseret med en større bøde. Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 13. April, 2014 Hvor svært kan det lige være, dog. Find et par friske gutter og lad dem følge ham 24/7, både når han går, kører, arbejder, skider og æder, så smager han sin egen medicin, ikke >DOCH> < Venligst landsbytossen - uden smartphone Så synes jeg bedre om den måde, inkassofirmaerne i Spanien arbejder på. De lader en mand i opsigtsvækkende tøj (høj hat samt kjole og Hvidt) følge skyldneren. Han venter udenfor døren om morgenen, følger ham, hvor han går og står, men kontakter ham aldrig. Det påstås at være effektivt. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. April, 2014 Molly hvordan kan han vide du tager samme tog ? han må holde øje med dig ? hvilken er endnu mere ubehageligt. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. April, 2014 Din mor risikerer jo heller ikke, på samme måde som Molly, at blive undersøgt af Politiet fra tid til anden. (Har faktisk ingen anelse om, hvorvidt det er rigtigt hvad jeg siger) Men under alle omstændigheder så er det jo ulovligt at have en peberspray, og det vil helt sikkert blive takseret med en større bøde. Hellere en større bøde end at blive overfaldet/voldtaget. Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 13. April, 2014 (edited) Tjah, man skal naturligvis ikke opfordre folk til at bryde loven... men man skal på den anden side heller ikke være bange for at tage toget i fred. Molly har en af den slags problemer der faktisk nok ikke forsvinder bare fordi man beder pænt om det. Det er egentligt underligt det er ulovligt her, men ikke i Tyskland. EU er da så opsat på at ensrette os alle for tiden. Med vores egen regerings fulde opbakning..... Danskere vil finde sig i meget, fordi vi har glemt vi engang kaldtes Danere. De slog altså konger ihjel. Det er vores kulturarv ikke at tage love alt for seriøst Redigeret 13. April, 2014 af T.Hansen47 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. April, 2014 Molly hvordan kan han vide du tager samme tog ? han må holde øje med dig ? hvilken er endnu mere ubehageligt. Som der en der skriver tidligere på denne lange streng, kan han jo holde øje med Molly's vagtplan, og hvis han så ved nogenlunde hvorhen Molly skal, behøver man vel ikke være Einstein's lillebror for at regne ud hvilket eller måske hvilke 2 togmuligheder, der er mest sandsynlige at bruge. Formoder at der ikke kører tog hvert 10. eller 20. min som her i Storkøbenhavn. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MushRoom Skrevet 13. April, 2014 Nu kan man være så klog når man sidder her gemt bag skærmen. MEN Molly..jeg havde simpelhen sat mig hen til en anden, hvor pladsen ikke kunne tages af andre. Så havde han ingen mulighed for at sætte sig ved siden af dig. Dernæst havde jeg virket koldere end Nordpolen og skidt højt og flot på hans eksistens. Der er gæster man bare skal glemme med det samme og dem som man inderst inde håber de dukker op igen.. Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 13. April, 2014 Tjah, man skal naturligvis ikke opfordre folk til at bryde loven... men man skal på den anden side heller ikke være bange for at tage toget i fred. Molly har en af den slags problemer der faktisk nok ikke forsvinder bare fordi man beder pænt om det. Det er egentligt underligt det er ulovligt her, men ikke i Tyskland. EU er da så opsat på at ensrette os alle for tiden. Med vores egen regerings fulde opbakning..... Danskere vil finde sig i meget, fordi vi har glemt vi engang kaldtes Danere. De slog altså konger ihjel. Det er vores kulturarv ikke at tage love alt for seriøst er det ulovligt at køre med toget? Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 13. April, 2014 Kaj, vær sød at læse mere end bare et indlæg før du svarer, please Vi snakker om peberspray. Det er ikke spor ulovligt at tage toget, men det kan bestemt være ulovligt at opføre sig som den person der generer Molly gør, ikke ? 2 Del dette indlæg Link til indlæg
sexrevy 56 Skrevet 13. April, 2014 Kig evt på http://www.anti-stalking.dk/hvordan-undga-stalking 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. April, 2014 Som der en der skriver tidligere på denne lange streng, kan han jo holde øje med Molly's vagtplan, og hvis han så ved nogenlunde hvorhen Molly skal, behøver man vel ikke være Einstein's lillebror for at regne ud hvilket eller måske hvilke 2 togmuligheder, der er mest sandsynlige at bruge. Formoder at der ikke kører tog hvert 10. eller 20. min som her i Storkøbenhavn. så er manden ret udspekuleret og har for meget tid. PS. Albert Einstein havde ikke nogen bror, men derimod en søster 4 Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 13. April, 2014 Kaj, vær sød at læse mere end bare et indlæg før du svarer, please Vi snakker om peberspray. Det er ikke spor ulovligt at tage toget, men det kan bestemt være ulovligt at opføre sig som den person der generer Molly gør, ikke ? han har vel også lov til at køre med tog? Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. April, 2014 (edited) så er manden ret udspekuleret og har for meget tid. PS. Albert Einstein havde ikke nogen bror, men derimod en søster Godt ord igen, så har jeg taget fejl. jeg var overbevist om at du var en del af familien, måske ikke ligefrem bror eller lillebror men nok lidt l ængere ude. Redigeret 13. April, 2014 af smo Del dette indlæg Link til indlæg