Nikita Darling 11507 Skrevet 13. April, 2014 (edited) Kære Molly, Jeg blev udsat for stalking af den samme syge person i 2 år. Jeg ved, hvor ubehageligt det er. Som politiet sagde til mig... De kan faktisk ikke gøre noget, før du reelt nærmest er kommet til skade. Du kan ikke få et tilhold, før personen har trådt over grænsen. Jeg var konfrontatorisk til at starte med, fordi jeg simpelthen blev så rasende over, at min sfære blev brudt. Det havde den stik modsatte effekt. For som Heine skriver for mange sider siden, så er den mindste anerkendelse af personens eksistens og den mindste reaktion fra dig udelukkende brænde på bålet. Som andre har skrevet, ved man jo ikke, om denne mand rent faktisk stalker dig... Men i tilfældet af at han gør, er der kun én vej... Ignorer, ignorer, ignorer. Svært? Ja, for fanden! Men det er den bedste kur. Jeg er ked af, du skal opleve sådan noget. Det er virkelig ubehageligt. Skriv til mig, hvis du har brug for det. Og ps: Hvis du skal have politiet i ryggen på et senere tidspunkt, så gør endelig ikke noget dumt som f.eks at gribe til selvjustits. ;) Redigeret 13. April, 2014 af Nikita 8 Del dette indlæg Link til indlæg
Heine 1644 Skrevet 13. April, 2014 (edited) ikke for på nogen måde at bagatellisere Molly's oplevelser - men 2 gange på 3 måneder tyder enten på en umådeligt ineffektiv stalker (heldigvis) - eller noget der minder om tilfældigheder, men som p.g.a. hans adfærd får et ubehageligt twist. jeg formoder at togpasagerer er lige så meget vanedyr som alle os andre - der kører ud af døren og ind til jobbet på samme vis og tidspunkt hver dag - og helst på samme måde som vi plejer. Jeg læste en artikel iøvrigt om vores placering i offentlig transport - der var lavet en undersøgelse der viste at vi som hovedregel satte os ved siden af den smukkeste i kupeen/bussen hvis det var muligt.... Det KAN jo være forklaringen (eller en del af den) Det ændrer ikke ved at det sikkert kan opleves meget ubehageligt - men derfra til at tæske, eller opdække nogen 24/7 - eller involvere knallertentusiaster eller peberspray - der er dog et spring af de større - Redigeret 13. April, 2014 af Heine 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 13. April, 2014 en mere langsigtet mulighed er at få en bil og køre selv ? 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 13. April, 2014 en mere langsigtet mulighed er at få en bil og køre selv ? Ja og en parkeringsplads Del dette indlæg Link til indlæg
Nikolaj 2 Skrevet 14. April, 2014 Det minder mig om da jeg i S-toget var "vidne" til et lignende episode. S-toget var næsten tom og der sad en ung kvinde i den næste kupe hvor jeg sad. Så kom der en psyko type ind i S-toget og satte sig overfor hende og bare stirrede på hende. Kort efter gik så hun i den anden ende og kort efter fulgte han efter hende. Så gik hun tilbage mod min kupe og prøvede lidt at gemme sig mens hun holdt øje. Samtidigt blev hun aktiv med mobiltelefonen. Ringede efter hjælp? I den næste station vi stoppede spænede hun af S-toget. Hun virkede ret chokeret og samtidigt lettet på perronen da hun slap for ham. Hvis hun havde bedt om hjælp havde jeg sgu kommet til...jeg havde virkeligt ondt af hende. Alvoren gik først op på mig da jeg så hendes ansigtsudtryk da vi rullede forbi hende. Hun var virkeligt bange. Håber det bedste for dig Molly. Og du må endeligt ikke synke så dybt at der skal rygmærker på spil. Aldrig nogensinde. Hvis du beder om hjælp fra rygmærker, så beder han også hjælp fra rygmærker. En ny rockerkrig starter og det ender med de endeligt udrydder hinanden og vi vil alle juble, undtagen Linse og en vis bruger herinde. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Ceylon 93 Skrevet 14. April, 2014 Er smuttet af i Odense og gemt mig bag et skilt, så kan idioten bare lede kan han... Tager det næste tog.. Jeg syntes bare det er pisse væmmeligt og ubehageligt at han kan finde ud af hvor jeg bor, så steg af før... Kujonagtigt, ved det godt... Hej Molly, jeg synes det er ærgeligt du angivet et by navn og fortæller hvor det er i forhold til din bopæl.. Det er jo et åbent forum, og stodderen kan jo godt læse med. Giv ikke nogen Info der kan bruges til at spore dig, for der er mange psykopater derude. Anbefaler du rediger dit endlæg inden for mange ser det. Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 14. April, 2014 ikke for på nogen måde at bagatellisere Molly's oplevelser - men 2 gange på 3 måneder tyder enten på en umådeligt ineffektiv stalker (heldigvis) - eller noget der minder om tilfældigheder, men som p.g.a. hans adfærd får et ubehageligt twist. jeg formoder at togpasagerer er lige så meget vanedyr som alle os andre - der kører ud af døren og ind til jobbet på samme vis og tidspunkt hver dag - og helst på samme måde som vi plejer. Jeg læste en artikel iøvrigt om vores placering i offentlig transport - der var lavet en undersøgelse der viste at vi som hovedregel satte os ved siden af den smukkeste i kupeen/bussen hvis det var muligt.... Det KAN jo være forklaringen (eller en del af den) Det ændrer ikke ved at det sikkert kan opleves meget ubehageligt - men derfra til at tæske, eller opdække nogen 24/7 - eller involvere knallertentusiaster eller peberspray - der er dog et spring af de større - Men at sætte sig ovenpå hendes taske og blive siddende ? Det er ikke normal tog adfærd Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 14. April, 2014 (edited) Eventuel brug af "rygmærker"/knallertentusiaster til at løse Mollys problem må stærkt frarådes - her et gruopvækkende eksempel på, hvordan disse "rygmærker" behandler deres egne såkaldte "brødre": http://ekstrabladet.dk/112/article2091601.ece Først blev ofrene lokket i baghold og derefter maltrakteret med kniv, så det kun var tilfældigheder og et effektivt dansk sygehusvæsen, der gjorde at de overlevede.... Et gammelt dansk ordsprog lyder: "Sig mig hvem du omgås, og jeg skal sige dig, hvem du er"... Redigeret 14. April, 2014 af ThorsHammer Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2014 alternativt - så skal du lade et par rygmærker tage sig af ham... det plejer at virke"Det plejer at virke" !!?? Lyder som om damen har prøvet at dirigere rygmærker før. Jeg ville nok være betænkelig ved at aflevere telefonnummer og dermed adresse til hende, specielt med tanke på det lunefulde temperament, der er lagt for dagen herinde. Og hvem tør nu give en mindre god anmeldelse af et møde med hende? Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 14. April, 2014 Hej, starson helt enig, lyder til at pigen har de "gode" forbindelse--- ja tør man nu ligger en anmeldelse af hende, som ikke er rosende... samt undskyld mig, molly sige højt til manden vil du være sød og flytte dig..... og fatter han ikke det, så må du sige højt og frækt høre her du du et dårlige knald og derfor gider jeg ikke have dig så kunde igen... højt så alle høre han har besøgt en luder... så tror mig så løber han... prøvemanden Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 14. April, 2014 Nu har jeg ikke læst hele tråden, men hvis JEG kendte Molly via et besøg, ja så ville jeg ikke tøve med at tilbyde hende at holde hende med selskab i toget næste gang hun skulle hjem. Jeg er hverken stor eller truende af udseende, men stikker ikke op for bollemælk og ham idioten er helt sikkert en kujon og taber, så mon ikke han er let at skræmme ? Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 14. April, 2014 (edited) i guder drenge - nu må i altså tage jer sammen.... Alle de der beskyldninger baseret på noget om rockere KimB har digtet... kom ind i kampen... ISÆR dig Starson hvis du partout skal have så travlt med hvem og hvad jeg er!!!!! En ting er at i er imod selvtægt - det må i om... . men det med rockerne - prøv nu lige at se i hvilket indlæg det kommer ind i billedet og sjovt nok HVEM der skriver noget om det... det er ikke mig og jeg er ved at være liiiiiiiiidt træt af jeres barnlige opførsel over noget som KimB - og nu også Starson - har opfundet i fri fantasi.... Det er KimB der har opfundet den rockerforbindelse i indlæg 35 i allesammen har så travlt med.... jeg har aldrig nogensinde skrevet et ord om rockere.... ikke ET indlæg fra mig handler om rockere og jeg aldrig på noget tidspunkt opfordret til vold... "tage sig af ham" betyder ikke hverken lemlæste eller øve vold mod.... igen noget i selv har opfundet.... prøv lige at hold jer til fakta og ikke til det i opfinder til lejligheden!! Jeg skrev RYGMÆRKER som fx bikerklubber med store maskulint udseende fyre.... det er flot at i skal have billeder og illustrationer for at kunne kende forskel på fantasi og virkelighed.... her er eksempel på et rygmærke fra en af DK ældste bikerklubber.... mig bekendt er de da ikke rockere - de er bikere.... bikere er ikke synonym med rockere... Redigeret 14. April, 2014 af Jasmin Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 14. April, 2014 Nu har jeg ikke læst hele tråden, men hvis JEG kendte Molly via et besøg, ja så ville jeg ikke tøve med at tilbyde hende at holde hende med selskab i toget næste gang hun skulle hjem. Jeg er hverken stor eller truende af udseende, men stikker ikke op for bollemælk og ham idioten er helt sikkert en kujon og taber, så mon ikke han er let at skræmme ? jamen, har du ikke andet at lave, han har kørt med det samme tog som molly 2 gange på 3 månder. så du må nok forvente en del ventetid, før han evt. dukker op. Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 14. April, 2014 i guder drenge - nu må i altså tage jer sammen.... Alle de der beskyldninger baseret på noget om rockere KimB har digtet... kom ind i kampen... ISÆR dig Starson hvis du partout skal have så travlt med hvem og hvad jeg er!!!!! En ting er at i er imod selvtægt - det må i om... . men det med rockerne - prøv nu lige at se i hvilket indlæg det kommer ind i billedet og sjovt nok HVEM der skriver noget om det... det er ikke mig og jeg er ved at være liiiiiiiiidt træt af jeres barnlige opførsel over noget som KimB - og nu også Starson - har opfundet i fri fantasi.... Det er KimB der har opfundet den rockerforbindelse i allesammen har så travlt med.... jeg har aldrig nogensinde skrevet et ord om rockere.... ikke ET indlæg fra mig handler om rockere Jeg skrev RYGMÆRKER som fx bikerklubber med store maskulint udseende fyre.... det er flot at i skal have billeder og illustrationer for at kunne kende forskel på fantasi og virkelighed.... her er et rygmærke fra en af DK ældste bikerklubber.... mig bekendt er de da ikke rockere - de er bikere.... uden nogen forbindelse til miljøerne - så vidt jeg ved i hvert fald gribbene var da oppe at slås med spidserne engang i 80'erne. du prøve jo bare at løbe fra dine egne udtalelser. hvorfor ikke bare være ærlig.? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 14. April, 2014 i guder drenge - nu må i altså tage jer sammen.... Alle de der beskyldninger baseret på noget om rockere KimB har digtet... kom ind i kampen... ISÆR dig Starson hvis du partout skal have så travlt med hvem og hvad jeg er!!!!! En ting er at i er imod selvtægt - det må i om... . men det med rockerne - prøv nu lige at se i hvilket indlæg det kommer ind i billedet og sjovt nok HVEM der skriver noget om det... det er ikke mig og jeg er ved at være liiiiiiiiidt træt af jeres barnlige opførsel over noget som KimB - og nu også Starson - har opfundet i fri fantasi.... Det er KimB der har opfundet den rockerforbindelse i indlæg 35 i allesammen har så travlt med.... jeg har aldrig nogensinde skrevet et ord om rockere.... ikke ET indlæg fra mig handler om rockere og jeg aldrig på noget tidspunkt opfordret til vold... "tage sig af ham" betyder ikke hverken lemlæste eller øve vold mod.... igen noget i selv har opfundet.... prøv lige at hold jer til fakta og ikke til det i opfinder til lejligheden!! Jeg skrev RYGMÆRKER som fx bikerklubber med store maskulint udseende fyre.... det er flot at i skal have billeder og illustrationer for at kunne kende forskel på fantasi og virkelighed.... her er eksempel på et rygmærke fra en af DK ældste bikerklubber.... mig bekendt er de da ikke rockere - de er bikere.... bikere er ikke synonym med rockere... ha og bandidos kalder også sig selv bikere. når du skriver at det plejer at virke at kontakte rygmærkerne, hvad er det så for en klub du plejer at kontakte, hvis du havde nævnt den, kunne denne misforståelse, nok havde været undgået Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 14. April, 2014 Synes tråden pludselig har taget en kedelig drejning med personfofølgese af en af debatørerne! Der er altså nogen (ingen nævnt, ingen glemt), det bare ikke kan styre sig! Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2014 i guder drenge - nu må i altså tage jer sammen.... Alle de der beskyldninger baseret på noget om rockere KimB har digtet... kom ind i kampen... ISÆR dig Starson hvis du partout skal have så travlt med hvem og hvad jeg er!!!!! En ting er at i er imod selvtægt - det må i om... . men det med rockerne - prøv nu lige at se i hvilket indlæg det kommer ind i billedet og sjovt nok HVEM der skriver noget om det... det er ikke mig og jeg er ved at være liiiiiiiiidt træt af jeres barnlige opførsel over noget som KimB - og nu også Starson - har opfundet i fri fantasi.... Det er KimB der har opfundet den rockerforbindelse i indlæg 35 i allesammen har så travlt med.... jeg har aldrig nogensinde skrevet et ord om rockere.... ikke ET indlæg fra mig handler om rockere og jeg aldrig på noget tidspunkt opfordret til vold... "tage sig af ham" betyder ikke hverken lemlæste eller øve vold mod.... igen noget i selv har opfundet.... prøv lige at hold jer til fakta og ikke til det i opfinder til lejligheden!! Jeg skrev RYGMÆRKER som fx bikerklubber med store maskulint udseende fyre.... det er flot at i skal have billeder og illustrationer for at kunne kende forskel på fantasi og virkelighed.... Sweetie Nu blander du igen pærer og bananer i dine desperate afledningsmanøvrer. 1. Jeg citerer fra dit indlæg nr. 11, altså før Kim kom på banen. 2. Hvor nævner jeg rockere? Men dette ændre ikke på min opfattelse af, at du kan blive et særdeles ubehageligt bekendtskab, man nok bør undgå. Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 14. April, 2014 "i guder drenge - nu må i altså tage jer sammen.... ..Alle de der beskyldninger baseret på noget om rockere KimB har digtet... kom ind i kampen... En ting er at i er imod selvtægt - det må i om... . men det med rockerne - prøv nu lige at se i hvilket indlæg det kommer ind i billedet og sjovt nok HVEM der skriver noget om det... det er ikke mig og jeg er ved at være liiiiiiiiidt træt af jeres barnlige opførsel over noget som KimB - og nu også Starson - har opfundet i fri fantasi.... Det er KimB der har opfundet den rockerforbindelse i indlæg 35 i allesammen har så travlt med.... jeg har aldrig nogensinde skrevet et ord om rockere.... ikke ET indlæg fra mig handler om rockere og jeg aldrig på noget tidspunkt opfordret til vold... "tage sig af ham" betyder ikke hverken lemlæste eller øve vold mod.... igen noget i selv har opfundet.... prøv lige at hold jer til fakta og ikke til det i opfinder til lejligheden!! Jeg skrev RYGMÆRKER som fx bikerklubber med store maskulint udseende fyre...." Altså Jasmin, personligt føler jeg mig ikke truffet af ovenstående ("barnlig opførsel" etc), da jeg slet ikke kan huske, hvad KimB har skrevet! Jeg tog alene udgangspunkt i det, du selv skrev, nemlig: Jasmin sagde den 13 Apr 2014 - 5:18 PM: alternativt - så skal du lade et par rygmærker tage sig af ham... det plejer at virke Hvis nogen måtte have misforstået dig og intentionerne med det du skrev, så er du da vist selv den første at bebrejde....(!) Prøv at forhøre dig hos dine lyserøde medsøstre om, hvor mange af dem der opfattede dine "rygmærker", "tage sig af ham" og "det plejer at virke" som en henvisning til nogle hyggelige bredskuldrede bikere, der som bibeskæftigelse hjælper forulempede kvinder ved at uddele milde bebrejdelser til gerningsmændene - alt imens deres hovedbeskæftigelse selvfølgelig er at følge gamle damer over vejen og hjælpe små bortkomne børn med at finde hjem til deres forældre... Med din kommentar sætter du altså nogle bestemte associationer i gang hos læseren af den type, der er beskrevet i tidligere indlæg, og du er tilstrækkeligt velformuleret til, at du sagtens kunne have undgået det ved at formulere dig mere præcist i første omgang - HVIS det altså var de pågældende "hygge-bikere", du havde i tankerne og ikke den slags, som blandt andre Annie Fønsby og masser af andre piger i branchen har benyttet sig af og betalt penge til gennem år og dag... Vh./TH Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 14. April, 2014 ha og bandidos kalder også sig selv bikere. når du skriver at det plejer at virke at kontakte rygmærkerne, hvad er det så for en klub du plejer at kontakte, hvis du havde nævnt den, kunne denne misforståelse, nok havde været undgået præcis - en MISFORSTÅELSE..... men det er ikke mig der har misforstået noget... KimB opfinder pludselig en relation der ikke eksisterer... men kan naturligvis godt se det er meget meget sjovere at genopfinde mig som uofficiel rockerdronning og miskreditere mine indlæg med vilje end det er at se hvad jeg skriver... nyhedsværdien er meget bedre og en del sjovere! Det "plejer at virke" når 5 store maskuline fyre i læderveste med et eller andet motiv på ryggen stiller sig op foran en og ser meget konsekvente ud... så bakker de fleste ud og bliver fromme som lam. Det er ikke vold, det er ikke skadeligt og det er ikke ulovligt at tage en meget bestemt dialog med nogen Men som jeg skrev - det er sidste løsning efter at man har ignoreret ham, konfronteret ham personligt og konstateret at politiet ikke vil hjælpe..... dialog er helt sikkert at foretrække uanset hvad... det råd blev ikke misforstået - bare ignoreret... Betyder det råd at JEG "plejer at gøre noget som helst" ????? - eller skal vi opfinde flere sjove ting om Jasmins fritid nu vi er ved det - for i såfald så skal i også opfinde en del historier om Missetand, BlueJacket og et par andre der kom med "skipperskræk" forslaget på linie med mig... Fraiser, bogholderen, starson, KimB, prøvemanden m.fl - ingen af dem har nogensinde brudt sig synderligt om mig eller mine meninger - men derfra og så til at misforstå med vilje og genopfinde mig som rockerdronning der dirigerer rundt med kriminelle... det er sgu noget af en "misforståelse"... selv for den gruppe. Fair nok vi er uenige... men den historie er dælme kreativ - selv for dem for en gangs skyld siger du noget rigtigt Kaj - at det er en misforståelse... men den her misforståelse skulle JEG ikke have skrevet mig ud af... for den er så kreativ at den skriger til himmelen... jeg må indrømme at jeg ikke har en krystal-kugle der kunne vise mig at KimB og et efterfølgende hylekor af Jasmin-hadere ville opfinde en så kreativ historie fordi en person hæftede sig ved et eneste ord i en række af indlæg... Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2014 (edited) Jo mere Jasmin spræller i kviksandet, jo dybere kommer hun ned.Jasmin går ind for selvtægt, hun går ind for at problemer kan løses ved at bikere (som naturligvis ikke er rockere nu ligepludselig ha ha) skal tage affære ved problemer.Problemet er med folk generelt der går ind for selvtægt er at de tager loven i deres egen hånd. Det er et problem i et demokratisk samfund hvis folk gør det. Det er et problem for alle parter i samfundet, hvis folk lave selvtægt efter for godt befindende eller hvilket lune de er i.Derfor siger normale fornuftige mennesker også nej til selvtægt og i særdeleshed hvis det indebærer at skidte fyre fra motorcykelgrupperinger skal udøve selvtægt for en.Jeg har brudt mig fint om Jasmin indtil jeg har oplevet hvordan hun lever i et glashus og kaster med sten mod andre konstant der mener noget andet end hende og i det hele taget virker ret firkantet i dine holdninger og tilgang til andre og kalder folk for alverdens ukvemsord. Hvis hun ikke kan klare lidt modspil til hendes markante holdninger og væremåde så tag en tudekiks. Det er typisk at hun påtager dig offerrollen, men tag hellere en tudekiks som sagt. Redigeret 14. April, 2014 af Fraiser 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 14. April, 2014 Altså Jasmin, personligt føler jeg mig ikke truffet af ovenstående ("barnlig opførsel" etc), da jeg slet ikke kan huske, hvad KimB har skrevet! Jeg tog alene udgangspunkt i det, du selv skrev, nemlig: Jasmin sagde den 13 Apr 2014 - 5:18 PM: Hvis nogen måtte have misforstået dig og intentionerne med det du skrev, så er du da vist selv den første at bebrejde....(!) Prøv at forhøre dig hos dine lyserøde medsøstre om, hvor mange af dem der opfattede dine "rygmærker", "tage sig af ham" og "det plejer at virke" som en henvisning til nogle hyggelige bredskuldrede bikere, der som bibeskæftigelse hjælper forulempede kvinder ved at uddele milde bebrejdelser til gerningsmændene - alt imens deres hovedbeskæftigelse selvfølgelig er at følge gamle damer over vejen og hjælpe små bortkomne børn med at finde hjem til deres forældre... Med din kommentar sætter du altså nogle bestemte associationer i gang hos læseren af den type, der er beskrevet i tidligere indlæg, og du er tilstrækkeligt velformuleret til, at du sagtens kunne have undgået det ved at formulere dig mere præcist i første omgang - HVIS det altså var de pågældende "hygge-bikere", du havde i tankerne og ikke den slags, som blandt andre Annie Fønsby og masser af andre piger i branchen har benyttet sig af og betalt penge til gennem år og dag... Vh./TH i betragtning af at jeg er så velformuleret... fair nok... men efter 4 md på forum og over velformulerede 500 indlæg - så havde det måske været klædeligt at spørge mig om det var det jeg mente... hvis man virkelig var i tvivl... (at man kan være i tvivl er jeg nu noget forundret over ) jeg kan dårligt være ansvarlig for at folk har mere travlt med at miskreditere mig end at hjælpe Molly... At Starson tror jeg er et dårligt bekendtskab - det gør mig ikke utilfreds for så holder han sig med garanti væk fra mig men det betyder ikke at jeg har prøvet at dirigere rygmærker før. Så ro på med historierne.... jeg har hverken opfordret til vold eller tænkt i baner - i denne tråd - der involverer rockere... Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3415 Skrevet 14. April, 2014 disse her køre også med rygmærke, 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 14. April, 2014 (edited) Problemet er med folk generelt der går ind for selvtægt er at de tager loven i deres egen hånd. Det er et problem i et demokratisk samfund hvis folk gør det. Det er et problem for alle parter i samfundet, hvis folk lave selvtægt efter for godt befindende eller hvilket lune de er i. det er vi ikke principielt uenige i problemet er at du fysisk skal komme til skade før politiet tager affære... derfor er det at foretrække at "få hjælp" til en dialog... som en del brugere før mig også foreslog igen - jeg har ikke opfordret til vold... hverken at man selv gør det eller får andre til det.... som jeg skrev før - dialog er at foretrække... fair nok hvis du VIL misforstå... det er op til dig... not my problem...disse her køre også med rygmærke, bare en skam de aldrig er der når man skal bruge dem... og ikke kommer når man kalder :( Redigeret 14. April, 2014 af Jasmin Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. April, 2014 Ifølge loven er selvtægt ikke ok, men det kan blive nødvendigt. Selvfølgelig skal man tømme alle de muligheder der er, men har man udtømt dem, og vil politiet ikke hjælpe før det er for sent, så må man beskytte sig selv. Odin nåde og trøste den eller de personer, der finder på at stalke (eller det der er værre) mine venner eller familie (eller mig selv for den sags skyld). Del dette indlæg Link til indlæg