Hop til indhold
Gæst

Forfulgt i toget

Recommended Posts

Gæst

det er vi ikke principielt uenige i :) problemet er at du fysisk skal komme til skade før politiet tager affære...

derfor er det at foretrække at "få hjælp" til en dialog... som en del brugere før mig også foreslog :)

igen - jeg har ikke opfordret til vold... hverken at man selv gør det eller får andre til det.... som jeg skrev før - dialog er at foretrække...

fair nok hvis du VIL misforstå... det er op til dig... not my problem...

Uanset hvor meget du spræller så ligger der bestemt noget i når man skriver at man skal have fat i folk med rygmærker på til at løse problemet for Molly. Det tror jeg er tydeligt for enhver, hvad der ligger i det, og det ved du også selv.

At du så er på tilbagetog fra de holdninger er en ting, det kan alle se, men det havde klædet dig mere at du sagde, ja, jeg skrev noget der ikke var velovervejet - i stedet for disse pinagtige krumspring på tilbagetog. Men selvfølgelig var du ikke kvinde nok til at sige dette. Ligesom da du beskyldte mig for at skrive noget forkert, det indrømmede jeg blankt og dokumenterede åbent hvordan du skrev noget forkert, det var du heller ikke kvinde nok til at indrømme, det må være ud fra tesen om at du aldrig gør noget galt. Not my problem. ;)

Redigeret af Fraiser
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

i betragtning af at jeg er så velformuleret... fair nok... men efter 4 md på forum og over velformulerede 500 indlæg - så havde det måske været klædeligt at spørge mig om det var det jeg mente...

hvis man virkelig var i tvivl... (at man kan være i tvivl er jeg nu noget forundret over )

jeg kan dårligt være ansvarlig for at folk har mere travlt med at miskreditere mig end at hjælpe Molly...

At Starson tror jeg er et dårligt bekendtskab - det gør mig ikke utilfreds for så holder han sig med garanti væk fra mig :) men det betyder ikke at jeg

Så ro på med historierne.... jeg har hverken opfordret til vold eller tænkt i baner - i denne tråd - der involverer rockere...

Så er der også gang i citatfuskeriet. Jeg skriver: "det lyder som om ..." Det har du klippet fra.

Og igen, hvor nævner jeg rockere? Er du venlig at svare på det.

Iøvrigt igen. Citat fra dit indlæg nr. 11 i tråden er fra før Kim deltog i debatten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uanset hvor meget du spræller så ligger der bestemt noget i når man skriver at man skal have fat i folk med rygmærker på til at løse problemet for Molly. Det tror jeg er tydeligt for enhver, hvad der ligger i det, og det ved du også selv.

nej det var ikke tydeligt for enhver - for tanken faldt mig ikke engang ind da jeg skrev det igår eftermiddags...  sorry to say... 

at det så faldt alle mulige andre ind.. det må jeg så tage / tager jeg alvorligt til efterretning, for når noget jeg mener bogstaveligt som det er skrevet bliver tillagt så mange forkerte værdier.. så tænker jeg tydeligvis ikke i samme baner som mange andre

det må jeg så tage på min kappe... en sproglig finesse klogere som jeg vil tænke over i fremtiden og en brøler jeg næppe laver igen...  men med fare for at lave andre og tilsvarende fordi jeg ikke normalt tænker på den måde åbenbart 

tror jeg mere det har noget at gøre med, at i endelig fik en chance for at sige noget grimt om mig, at den løb så langt... JA - helt sikkert... for i hygger jer jo med alle tilføjelserne :)

men når selv Rejse som jeg normalt har et godt forhold til misforstår mig uden at spørge - så har jeg lavet en brøler i formuleringen - ingen tvivl om det... 

Jeg må indrømme at jeg ikke "vidste det selv" da jeg skrev indlæggene....  men efter jeres kyndige historie-skrivning er jeg i hvert fald ikke i tvivl om at eventuelle referencer til back-up med rygmotiver i fremtiden skal pensles ud så ingen tror jeg mener rockere eller opfordrer til vold frem for dialog

Så blev jeg da i hvert fald så meget klogere.....  

Redigeret af Jasmin
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Eftersom der er alle disse rockerrelationer til branchen så burde du nok have vidst, hvad en hentydning som denne kunne opfattes som, hvis det er rigtig, hvad du skriver af forklaring.

Det har ikke noget at gøre med at vi er efter dig eller hygger os, som sædvanlig skyder du folk en masse ting i skoene du intet belæg har for og du gætter bare. Rigtig mange tager jo afstand fra dine udsagn og har opfattet det som jeg og andre.

Du skriver også at Rejse misforstod dig og at du har lavet en brøler. Fint med mig. Case closed. Havde du ikke lavet den brøler var jeg ikke kommet efter dig i denne debat  :)

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Deputy

Så er det vist på tide at vi kommer tilbage til kernen i denne tråd nemlig Mollys situation, og ikke hvem der har formuleret sig hvordan og hvem der har et horn i siden på hinanden.

Har i yderligere i vil udrede angående jeres personlige fejder kan i gøre det via vores fremragende PM system eller oprette en ny debattråd om rockere contra bikere.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eftersom der er alle disse rockerrelationer til branchen så burde du nok have vidst, hvad en hentydning som denne kunne opfattes som, hvis det er rigtig, hvad du skriver af forklaring.

ja det "burde" jeg nok.... men efter kun 4 md i branchen by my self - så var det ikke i de baner mine tanker gik... har nok ikke været længe i nok i branchen til at tænke sådan *gg*

jeg kan sagtens forstå at man tager afstand til rocker-relationer... det har jeg selv gjort i andre tråde :)

det var nok derfor jeg egentlig mest troede at det var en dårlig joke da folk begyndte at digte om mine egne relationer.... fordi jeg før har gjort mine holdninger til den slags tydelige

men det er i hvert fald ikke en sproglig ups'er jeg gentager hvis folk virkelig tror det er det jeg mener..... 

som sagt - så blev jeg da så meget klogere 

case closed så vidt gælder mig også :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest nicegent2

jamen, har du ikke andet at lave, han har kørt med det samme tog som molly 2 gange på 3 månder. så du må nok forvente en del ventetid, før han evt. dukker op. 

Jeg har skam en travl hverdag men disponerer frit over min tid (flekser og arbejder hjemmefra), så jeg kan sagtens afsætte nogle timer 3-4 gange om måneden, så kunne man bare håbe ham stodderen var der den ene gang.

Jeg tor han er kujon, der bare skal sættes på plads en gang.

Synd for Molly at den slags typer ødelæger hendes hverdag,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Hold da helt kæft nogle hanhunde af den mindre vakse slags man kan rende ind her på stedet. I aner intet om.manden eller hans motiver :) jeg anede I min naivitet ikke at der fandtes mænd der spiller op til kvinder på så primitiv vis

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Molly kunne evt. tage et foto af ham med mobilen ? 

Måske tage det lidt diskret eller hvis hun har mod på det, tage det med fuld overlæg,

jeg kender ikke hans personkarakteristik,

måske kan det skræmme ham væk, måske bliver han aggressiv ?? 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

At tage et billede af ham er på alle måder godt. Også hvis der skulle være problemer med ham senere hen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Hold da helt kæft nogle hanhunde af den mindre vakse slags man kan rende ind her på stedet. I aner intet om.manden eller hans motiver :) jeg anede I min naivitet ikke at der fandtes mænd der spiller op til kvinder på så primitiv vis

Nu er det ikke for at være pernitten.

MEN har du læst afsnittet i Mollys første indlæg hvor hun skriver at han har direkte sat sig på hendes ting/tasker ?

Syntes du at det sender et signal om fredelige hensigter ?

Eller har du bare travlt med at kommentere på mændenes indlæg ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for din undskyldning Jasmin. Og så gør det ikke noget, at du har rettet i dit indlæg i dag. Indlægget fra igår  kl. 19.41, hvor du har tilføjet  "nu er det altså ikke KUN rockere der har rygmærker... det var så faktisk min lokale MC klub jeg havde i tankerne da jeg skrev det, men fair nok hvis KimB absolut vil snakke om rockere.... ham om det.. "

Og er det så ikke på sin plads at få slettet det billede af nogle personer som er lagt op her? Der er ansigter på billedet og tvivler på, at de selv ville ønske at blive vist her? Eller skal det til at være den nye trend her på EG at vi oploader alskins billeder.

Redigeret af Kimbjensen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ifølge loven er selvtægt ikke ok, men det kan blive nødvendigt.

Selvfølgelig skal man tømme alle de muligheder der er, men har man udtømt dem, og vil politiet ikke hjælpe før det er for sent, så må man beskytte sig selv.

Odin nåde og trøste den eller de personer, der finder på at stalke (eller det der er værre) mine venner eller familie (eller mig selv for den sags skyld).

du har det jo kun i munden, har du måske lov til ar overfalde en person som køre med toget?, fordi en pige måske lider af forfølgelsevanvid

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

du har det jo kun i munden, har du måske lov til ar overfalde en person som køre med toget?, fordi en pige måske lider af forfølgelsevanvid

Jeg gider ikke en gang kommentere på dit indlæg, andet end det her:

Okay :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gider ikke en gang kommentere på dit indlæg, andet end det her:

Okay :)

husk nu bare på at der er forskel på nødværge og selvtægt. men du kunne ikke lad være at skrive en kommetar alligevel.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjah, så er det vidst på tide endnu engang at holde 2 - 3 måneders pause fra Eroguide.

Her har aldrig sjovt at være med mere end en uge ad gangen, så begynder man igen at forstå hvorfor man sidst holdt en pause herfra. :)

Hygge og god sex til alle :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Strengen låses, emnet er uddebatteret. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...