Hop til indhold
oros

Privat-diskret Bording - Mille

Recommended Posts

Hejsa!

Jep, jeg er nyt medlem men nej, jeg har ikke en anmeldelse straks fra start, selv om jeg godt kunne genkalde mig et par stykker.

Men: Jeg har gennem længere tid haft et godt øje til Privat-Diskret i Bording. Det er ikke blevet svækket af læse anmeldingerne herinde. Det bør næsten ikke kunne gå galt. Hjemmesiden giver nu også indtryk af seriøsitet og professionalisme.

Nå, men det er helt specielt Mille, jeg har kastet min 'kærlighed' på. Et smukt lille nips, der passer godt til min 'Allan Simonsen størrelse'! I den grad, faktisk. ;-)

Imidlertid er det, der især er beskrevet om Tilde, Mascha, Rikke m.fl.,  jo de fantastiske GFE oplevelser, de står for. Og det er jeg vældig interesseret i! Men ak, min udkårne lille Mille tilbyder åbenbart 'kun' massage, svensk og spansk.

Nu er der også beskrivelser af en noget afvisende telefondame, så jeg tør da næsten ikke ringe og spørge, om der mulighed for lidt mere end det beskrevne.

Hvad gør jeg arme mand? ;-))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mener da også der er skrevet en god anmeldelse af mille - har du søgt efter den? Er på telefonen, så er lidt bøvlet at finde den for dig ;-)

Med kys osv. Ved jeg ikke, men der er da priser på blandt andet megafransk, så tror ikke teksten er helt opdateret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kiggede lige på et par piger.

Det er ikke ved alle pigerne at der står pris på mega fransk.

Så menuen når man kigger på den enkelte piges profil må være individuel, og derfor tilbyder pigen det som kan læses... Er mit gæt.

Men kun et gæt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej oros

Jeg ringede her i weekenden og bestilte tid hos en af pigerne og der var tele faktisk meget sød. Derudover har jeg idag ringet og brokket mig over deres bruser, hvilket hun også tog på en pæn måde. Så måske vores kritik herindefra er blevet taget til efterretning...

Men ellers kan du jo altid afstemme dine forventninger med selve pigen INDEN betaling - selvom man har bestilt tid, har både pigen og kunden jo mulighed for at sige nej til at være sammen, hvis man ikke føler for det.

Held og lykke :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er rigtigt, at der er priser på de ting, jeg efterspørger. Men når man ser hendes profil under 'jeg tilbyder', så er det, som jeg skriver: massage, svensk og spansk.

Nå, under alle omstændigheder skal jeg jo ringe for at få en aftale. Så må jeg jeg æde et træls svar, hvis det er det, der kommer ud af det. Jeg håber, Privat Diskret gør min skepsis til skamme.

Jeg har skam søgt på hende herinde. Jeg får som svar en ganske lang debat om Pro-Mille - og den omhandler ganske bestemt ikke min nyfundne guldklump! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej oros,

Jeg tror da denne anmeldelse af Manica omhandler samme pige?

Der ser det ud til at hun tilbyder det meste :) Go for it, held og lykke!!

MVH

HP

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen så tog jeg mig da sammen og fik ringet. Ja, jeg blev mødt af en venlig, meddelsom og yderst behjælpelig telefondame.

Mille tilbyder betydeligt mere end det, der umiddelbart fremgår. Hende vil jeg møde! Det er ganske vist!

Men jeg kan da godt forstå, hun ikke henviser til anbefalinger herfra! Der er da godt nogen, der har haft ondt i rø...

Godt, når jeg får besøgt hende engang efter påske, så lover jeg at fortælle om det herinde. 

PS. Det er temmelig svært at finde andre indgangsvinkler end 'efterlysnin'! Hvor og hvordan?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...