Nye tider 6817 Skrevet 14. April, 2014 (edited) For nogle år siden besøgte jeg den tyske Creampie gangbang dronning Ronja Fox webside. I hendes blok skrev hun nogle af sine tanker om : SEX - et livs vigtigt instinkt. Jeg husker nogle af Ronja´s tanker således: Ronja Fox, bl.a. : dårlig sex og fastklemte behov, gør sindet sygt og ondt i kroppen : når dårlig sex - - ERSTATTES af god sex, bliver sindet lykkeligt - som en forløsning Også andre har bidraget i dag hvor jeg skriver dette indlæg: Joan Ørting : Fra en aften jeg havde sammen med Joan for mange år siden, citat Joan : "Mænd skal tømmes - skal kvinder fyldes" En Indisk penneveninde jeg havde på et tidspunkt,- hendes tanker om venner: - fremmede er kosmiske, - de kommer ind i vores liv for en time - ½ dag - 2 uger - 4 mdr. - 5 år - 25 år - eller resten af vores liv. Og de er helt sikkert kommet for at ændre lidt - en del - eller alt i vores liv ( og min erfaring : det gælder også begrebet sex ) En "Bolleveninde", jeg mødte på Dating.dk, - hun sagde på et tidspunkt : sex er pleje af kroppen Anna Glad, livstilekspert - efter hendes egen skilsmisse : skal man være gift, - for at blive skilt Jeg har "brygget" lidt videre på dette vigtige instinkt, og her er så mine egne tanker incl. ovenstående og med mine egne tilføjelser: SEX - er et instinkt mellem alle mennesker, k/m - k/k - m/m, det bringer os sammen i vores behov : kærlighed/erotik/sex: prøve grænser af/sexlyster/- SEX - gør os til de skabninger vi nu en gang er. SEX - imellem de unge mennesker: - - en ny del af deres liv begynder, - det er også her man prøver hinanden af på kryds og tværs - man kan sige en begyndende par dannelse. + SEX – danner par og nye familier SEX - laver også de børn vi skal have for at menneskeheden kan leve videre. SEX – ingen eller dårlig erotik, - ingen eller dårlig elskov, - dårlig sex/fastklemte behov, gør sindet sygt/ondt i kroppen/dårligt liv SEX - indeholder for den enkelte også ubevidste behov/undertrykte behov som bør/skal udleves. SEX - utroskab, er i virkeligheden for det meste et ufint middel til at gå fra hinanden - - eller hvis man er gift til at blive skilt. SEX - globaliseringen medfører en palette af farver indenfor cross culture sex + - og en masse forskellige farver på de børn som er resultatet af cross culture sex Sex - globaliseringen medfører at kønssygdomme spredes uden begrænsning trods : religiøse-, geografiske-, nationale-, politiske-, lovningsforhold etc. SEX - giver beskæftigelse til : -advokater - domstole - læger - politi - medicinalindustrien - apoteker - ?????? ----- . Hvis vi er kønsløse går samfundet i dvale og bliver kedeligt som livet for en kastreret. SEX - danner også nye par og endda flere gange - pigerne skal undertiden kysse mange frøer og kneppe med mange før det lykkes. SEX – når: - ingen eller dårlig erotik, - ingen eller dårlig elskov, - dårlig sex/fastklemte behov dårlig sex/manglende sex - - ERSTATTES af god sex, bliver sindet lykkeligt - som en forløsning ud af spændetrøjen SEX – mænd skal tømmes og kvinder skal fyldes SEX - slapper os af, og giver NY energi SEX – sex er også at pleje sin krop SEX - viser vores tilbøjeligheder ( = vores fetich, bredt forstået) – det der interesserer os - det der tænder os – det der gør os liderlig til at udkigge - lede efter den rigtige sexpartner. SEX - viser os også fra den sande side, hvem vi er og hvad vi er i stand til - og den helt nødvendige SELVINDSIGT: - hvem er jeg i virkeligheden, og noget at bygge videre på!!! SEX - jo ældre vi bliver jo mere sex erfarne er vi - og det giver indsigt i egne tilbøjeligheder - og vores sande jeg. SEX - gør os nøgne, og måske blufærdig eller accept af sig egen nøgne krop, og at vi alle er forskellige!!!!!! SEX – sex-instinktet sender os ud i det ukendte, får os til at møde nye mennesker. Fremmede er venner vi endnu ikke har mødt, de kan også blive deciderede sexvenner = SEXPARTNER / SEXPARTNERE, - de kommer ind i vores liv for 1 time – 1 dag – 1 måned - ½ år – 5 år – 25 år – eller resten af vores liv, og de er HELT sikkert kommet for at ændre lidt – en del – eller alt i vores sexliv. F.eks. nye bekendtskaber : bolleferie - utroskab - one nightstand - swingerklubber - datinsider – SEX - bringer os sammen i nye konstellationer så vi kommer videre i livet og vi gør nye opdagelse. SEX – sex med mange forskellige partnere gør os mere universelle og unikke for nye partnere, - hver enkelt sexpartner gør noget ved os – giver os noget – former os - og KLARGØR os til vores næste nye sexpartner – vores nye sexpartner er en person hvis sex-instinkt leder efter lige det vi har at byde ind med!! SEX - ?? kan du tilføje noget Mange hilsner Nyder livet Redigeret 14. April, 2014 af Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 15. April, 2014 Interessant 360 graders indlæg omkring vigtigheden af sex. Du afslutter så med: "kan du tilføje noget" Jeg vil gerne tilføje, at jeg egentligt er helt tryg ved, at de fleste mennesker er bekendt med vigtigheden sex, i et aktivt og velfungerende liv. Derimod tvivler eg ofte på, om der er samme udbredte opfattelse af, at bare fordi man har et velfungerende sexliv, så lever har man nødvendigvis ikke et lykkeligt og velfungerende liv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. April, 2014 sex er "overrated" . . .. . .. .. . . . . . . . . Den hemmelige ingrediens i sex er kærlighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. April, 2014 (edited) hov jeg glemte at sige at Mad og drikke, frihed og kærlighed er livets vigtigste behov, dernæst kommer sex Redigeret 15. April, 2014 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikita Darling 11507 Skrevet 15. April, 2014 sex er "overrated" Den hemmelige ingrediens i sex er kærlighed Tsk tsk - går du selv ind for den filosofi? "Kærlighed er svaret; men mens man venter på det, rejser sex nogle temmelig gode spørgsmål." ;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 15. April, 2014 (edited) Tsk tsk - går du selv ind for den filosofi? "Kærlighed er svaret; men mens man venter på det, rejser sex nogle temmelig gode spørgsmål." Ja da ! alle har brug for kærlighed i en eller anden form har man mistet troen på kærligheden er man fortabt Redigeret 15. April, 2014 af Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 16. April, 2014 Interessant 360 graders indlæg omkring vigtigheden af sex. Du afslutter så med: "kan du tilføje noget" Jeg vil gerne tilføje, at jeg egentligt er helt tryg ved, at de fleste mennesker er bekendt med vigtigheden sex, i et aktivt og velfungerende liv. Derimod tvivler eg ofte på, om der er samme udbredte opfattelse af, at bare fordi man har et velfungerende sexliv, så lever har man nødvendigvis ikke et lykkeligt og velfungerende liv. Kære Bluejacket. Tak for de pæne ord om mit skriv. Derimod tvivler eg ofte på, om der er samme udbredte opfattelse af, at bare fordi man har et velfungerende sexliv, så lever har man nødvendigvis ikke et lykkeligt og velfungerende liv. Mon ikke disse 2 hovedpunkter "et lykkeligt og velfungerende liv" - "et velfungerende sexliv" kan have mange varianter: + + , + - , - + , - - , det der "kitter" 2 mennesker sammen er jo meget forskelligt og det kan også ændres over tid. Synes jeg selv har set det i min egen familie, bekendte, osv. Og nu jeg er her, så har jeg lige en rettelse: - "min memory" svigtede, - det var ikke en indisk; men en iransk kvinde bosiddende i London på 20énde år, single og en smuk kvinde. Meget lærerigt med en anden kultur. Jeg læste for noget tid siden at ca. 15% af de børn der fødes her i Danmark er resultatet af cross culture sex mellem cross culture forældre bosiddende i DK. Jeg har selv en tilføjelse til SEX : sex er dyrisk. Mange hilsner Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 16. April, 2014 Jeg har selv en tilføjelse til SEX : sex er dyrisk. Sex er også dyrt men sex behøver ikke at koste penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6817 Skrevet 16. April, 2014 Sex er også dyrt men sex behøver ikke at koste penge Kære Nille - godt gået af dig endelig et par tilføjelser til mine egne tanker om : SEX - et livs vigtigt instinkt SEX - sex er også dyrt SEX - sex behøver ikke at koste penge SEX - sex er dyrisk SEX - sex er kommet for at blive SEX - ???? SEX - ???? Da jeg skrev mit indlæg, var det jo også i håbet om flere tolkninger omkring emnet Mange hilsner Nyder livet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 16. April, 2014 SEX - sex er kommet for at blive SEX - sex er IKKE kommet for at blive (SEX har altid været her) SEX - er ikke en døgnflue (uden SEX var menneskeden forsvundet for længst) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg