Hop til indhold

Recommended Posts

hej var forbi idag og fik btb 800kr 1 time/  det var meget olie over hele ryggen (=;  med afslutning plus 500kr

ja det var det prøver at kigge efter et nyt sted igen

glemte lige at sige ......massage ikke det bedste-pigen/kvinde på 45 år cirka og afslutningen var så men ikke kunne komme helt i bund :mad:

Redigeret af morten hansen

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej var forbi idag og fik btb 800kr 1 time/ det var meget olie over hele ryggen (=; med afslutning plus 500kr

ja det var det prøver at kigge efter et nyt sted igen

glemte lige at sige ......massage ikke det bedste-pigen/kvinde på 45 år cirka og afslutningen var så men ikke kunne komme helt i bund :mad:

Hvad prøver du at sige med dette her ?

Hvis du skal anmelde kunne du godt gøre dig en anelse mere umage, så det kan bruges til noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

ok kvinden var for gammel til min smag og kunne ikke finde ud af body t body (-; hun rørte lidt ved min penis og hørte om jeg ville have mere/ troede det skulle blive bedre men ikke- kvinder er smilende og sød men lidt for gammel til min smag/ skulle bare være gået med det samme tror kun der er 2 på stedet idag 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest youknowwho

ok kvinden var for gammel til min smag og kunne ikke finde ud af body t body (-; hun rørte lidt ved min penis og hørte om jeg ville have mere/ troede det skulle blive bedre men ikke- kvinder er smilende og sød men lidt for gammel til min smag/ skulle bare være gået med det samme tror kun der er 2 på stedet idag 

Bare for at være helt sikker...hun var altså for gammel til din smag ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi er ikke lige gode alle sammen til at formulere os på formfuldendt dansk. Det er jeg heller ikke. Men jeg kan godt stave korrekt (sådan da). I mange indlæg her på EG er der indtil flere stavefejl. Fred være med det.

Heldigvis er vi forskellige enkelt individer med hver vores særheder. Hurra for det.

Jeg har prøvet at forstå indlægget. Godt nok svært. Pyt med det - spring det over i stedet for at jorde manden.

Og så ellers God påske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi er ikke lige gode alle sammen til at formulere os på formfuldendt dansk. Det er jeg heller ikke. Men jeg kan godt stave korrekt (sådan da). I mange indlæg her på EG er der indtil flere stavefejl. Fred være med det.

Heldigvis er vi forskellige enkelt individer med hver vores særheder. Hurra for det.

Jeg har prøvet at forstå indlægget. Godt nok svært. Pyt med det - spring det over i stedet for at jorde manden.

Og så ellers God påske.

Enig i dine betragtninger, men nogle gange er det svært at finde meningen, og jeg vil godt sige at der fra min side ikke har været tale om at jorde nogen.

Og god påske til dig, og alle andre for den sags skyld :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...