Hop til indhold
fafnersbane

gimel

Recommended Posts

Så lader det til, at Gimel har fået dødsstødet. I lang tid har det også været et overflødigt forum,

hvor meget af debatten er gået på useriøs tilsvining af andre, ærgerligt for os, der ønsker en god

debat inden for købesexverdenen. Men heldigvis er EG et særdeles godt alternativ.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sejanus

Hej.

EG er mere end et alternativ, det er jo det eneste site der er tilbage.

gimel lukker, hedomax er gået helt kold og venuslogen er ved at drukne i spam.

Så man kan da kun håbe admin teamet holder gejsten oppe, :D

Hilsen sejanus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så lader det til, at Gimel har fået dødsstødet. I lang tid har det også været et overflødigt forum,

hvor meget af debatten er gået på useriøs tilsvining af andre, ærgerligt for os, der ønsker en god

debat inden for købesexverdenen. Men heldigvis er EG et særdeles godt alternativ.

Det har jo været tydeligt, at Anja ikke passede biksen i nogle måneder, så alt kom til at flyde.

Og det har også været tydeligt, hvad der sker, når der slet ikke/kun i ringe grad er en ansvarlig moderation.

På den måde har Gimel i månederne efter jul været et interessant lærestykke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige forsøgt at komme ind på Gimel, men jeg bliver stillet om til noget, der hedder "Pro3hosting". Gimel er måske lukket nu?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige forsøgt at komme ind på Gimel, men jeg bliver stillet om til noget, der hedder "Pro3hosting". Gimel er måske lukket nu?

Anja har ju skrivit att hon inte vill/kan bekosta Gimel mer, då hon inte längre är i branschen.

Så man har väl lukket servern.

Det var på Gimel jag fick nys om min första danska glädjeflicka och det var en success. Så jag må vare tacksam mot Gimel. Men Anja har ju aldrig varit någon professionell moderator, så det är mer kedeligt att Hedomax ligger i träda. Eroguide är meget god men det plejer icke att vare heldigt med kun en spiller på marknaden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anja har ju skrivit att hon inte vill/kan bekosta Gimel mer, då hon inte längre är i branschen.

Så man har väl lukket servern.

Det var på Gimel jag fick nys om min första danska glädjeflicka och det var en success. Så jag må vare tacksam mot Gimel. Men Anja har ju aldrig varit någon professionell moderator, så det är mer kedeligt att Hedomax ligger i träda. Eroguide är meget god men det plejer icke att vare heldigt med kun en spiller på marknaden.

Jeg har skam også haft megen glæde af Gimel og skrev en del derinde.

Nu kan jeg ikke helt afkode, hvad du mener med, at "Anja jo aldrig har været nogen professionel moderator", men jeg har da fået slettet flere indlæg af hende, og omtaltes folk, som hun ikke brød sig om, blev også dette slettet.

Så moderation har der da været.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Anja skrev for et stykke tid siden, måske et par mdr., at hun ikke fremover ville betale for hosting af siden, så derfor måtte man forvente at Gimel lige pludselig ikke eksisterede længere, så det er åbenbart det, der er sket nu; men skaden er nok til at overse. :unsure:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har skam også haft megen glæde af Gimel og skrev en del derinde.

Nu kan jeg ikke helt afkode, hvad du mener med, at "Anja jo aldrig har været nogen professionel moderator", men jeg har da fået slettet flere indlæg af hende, og omtaltes folk, som hun ikke brød sig om, blev også dette slettet.

Så moderation har der da været.

Nej og det kan man sådanset heller ikke fortænke hende i, når man kender baggrunden for det.synes jeg.

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...