Hop til indhold
Guest Angath

Lugter en kusse dagen efter?

Recommended Posts

Guest Angath

Hej alle herinde på EG.

Jeg håber ikke, at jeg sætter piger i forlegenhed, hvilket jeg måske nok kommer til at gøre

uanset hvad. Men jeg har et erfarings spørgsmål til jer drenge og måske piger.

Jeg har ikke været sammen med ret mange kvinder UDEN kondom, men jeg har fornyelig

været sammen med en kvinde UDEN.

Her er så mit spørgsmål : Er det normalt for kvinder, at lugte dagen efter et samleje hvor

manden er kommet oppe i hende?

For puha hvor kan en kvinde komme til, at lugte af FISK dagen efter :???:

Og undskyld min direkte fremfærd piger! Men hvis det er normalt, tja så er det vel

bare naturens gang.

Venligst

Angath

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Det er der da intet og sige til. Du skyder den af oppe i hende og der bliver dine safter hængende. Og har du spist noget dagen før der giver dit sperm en ubehgaelig smag, så er der ikke noget og sige til at hun lugter som en fiskefabrik på Esbjerg havn.

Og du kan nok så meget stikke hele håndbruseren op i kvinden og det kan bare ikke skylles ud det hele.

Men det er sååå dejligt når en gæst har fyret den af oppe i hende og er rævestolt over dette og så venter den næste kunde i døren ( thumps up ) FYYY FOR SATAN.

Tilbyder en pige at jeg kan glemme kondom, så kan hun godt glemme mig. Jeg er smuttet igen.

Men jeg fatter ikke tøser de vil sluge, det kan godt tænkes at de tænder på det, men sæt nu jeg har ædt alle de  ting som giver Ham en virkelig dårlig smag og hun lader klatten glide ned, så skal jeg nok spørge hende bagefter om det smager af ananas

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her er så mit spørgsmål : Er det normalt for kvinder, at lugte dagen efter et samleje hvor

manden er kommet oppe i hende?

Hej Angath, jeg har så en helt anden forklaring end den Mushroom kommer med, idet jeg har erfaring for, jeg sagtens kan være sammen med visse kvinder uden det kommer til at lugte næste dag!

I mine yngre år oplevede jeg med få ugers mellemrum at være sammen med 2 forskellige yngre kvinder scoret ude i byen og helt uafhængigt af købesex, hvor begge kvinder havde fin personlig hygiejne (lige som selvfølgelig jeg selv :wink: ) og begge duftede forrygende dejligt om aftenen, da sexen begyndte...

Imidlertid var der stor forskel på duften næste morgen, da jeg vågnede op:

den ene pige lugtede meget grimt fra de nedre regioner - lidt i retning af fisk eller abegrotte eller en blanding... :cool::mrgreen:

Den anden pige duftede nøjagtigt lige så fortryllende næste morgen som aftenen forinden - der var ingen antydning af hverken fisk eller pelsdyr!

En klog kvinde har en gang forklaret mig, at disse ubehagelige dufte har at gøre med, hvor godt eller dårligt pågældende mand og kvinde "passer sammen" - dvs. det skyldes ikke nødvendigvis dårlig personlig hygiejne hos hverken manden eller kvinden, men afhænger derimod af sådan noget som "PH-værdien" af kvindens naturlige skedesafter kombineret med PH-værdien af mandens safter!?

Den nøjagtige forklaring husker jeg ikke længere, men det gav fin mening, at der kan være forskel på, hvem man passer sammen med "saft-/lugtmæssigt" og hvem man ikke passer med, og at forskellen har med PH-værdier at gøre snarere end med hygiejne :idea:

Om den kloge kvinde omtalt oven for har ret, tør jeg ikke påstå, men hun argumenterede mere moderat og afbalanceret for sin teori, end hvad man oplever så mange andre steder, og hendes argumenter overbeviste ihvertfald mig.. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Det var også en anden forklaring på hvorfor lugter en kusse. Om man hat mødt dem i byen eller møder en glædespige, så er den rigtige kvinde hende som siger;

på med dutten makker, jeg har sex med andre. Jeg tænker på mit helbred og ser ikke grund til at lege russisk roulette med underlivet/helbredet.

Jeg har også mødt utrolige dejlige piger med en god hygiejne, men hendes ph værdi i understellet var så slem at jeg forsvandt utrolig hurtigt dernede fra. Og det samme gælder glædespiger.

Men skal vi ikke bare være enig om; dufter hun fælt før du går igang, så dufter hun også fælt efter du har afsluttet legen. Det er kun gummiet der gør forskellen om det lugter endnu mere fælt bagefter. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke for at afspore debatten, men kom lige til at tænke på denne - 

Adam og Eva havde ligget under et træ i Edens have, og dyrket noget rå og

uforpligtende sex.

Bagefter gik Eva ned til floden for at vaske sig lidt.

I mellemtiden kommer Gud forbi, for lige at høre hvordan det går.:

Gud: "Hej Adam - hvordan går det. Kan i finde ud af det sammen ?".

Adam: "Ok ja" svarer Adam, " vi har lige prøvet det der sjove du

forklarede os om den anden dag, og det gik fint".

Gud: "Det er jeg glad for at høre........sig mig hvor er Eva henne"

Adam: "Hun var blevet snasket godt til, så hun stak lige ned til floden

for at blive vasket lidt".

Gud: "Ned til FLODEN!!!!!!........ÅH, NEEEEEEJ, JEG FÅR ALDRIG LUGTEN AF

DE FISK IGEN"

ja jeg ikke huske den ordret, så jeg måtte lige finde den på nettet :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Nille det har helt og holde at gøre med hygiejne og tarmens tilstand :D. En røv behøver skam ikke at lugte medmindre man direkte borer en lang og spids næse ind i hullet.

Redigeret af bogholderen

Del dette indlæg

Link til indlæg

For lige at besvare det oprindelige spørgsmål: Ja, det er normalt for nogle kvinder at dette sker. Men det er altså ikke spermen der ligger og bliver gammel og lugter, som man måske kunne tro.

Det drejer sig i stedet om at vaginas normale lidt syrlige miljø på ph 4 bliver til en neutral ph 7 af mandens sperm. Det får visse bakterier der i forvejen findes i vagina til at lugte grimt. Så det drejer sig altså om at kvinden har en bakterie infektion som hun normalt ikke mærker eller lugter noget til, som så pludselig kommer til at stinke grundet ændret ph værdi. Fænomenet hedder på engelsk Bacterial Vaginosis.

Redigeret af Gentleman and a Scholar

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

For lige at besvare det oprindelige spørgsmål: Ja, det er normalt for nogle kvinder at dette sker. Men det er altså ikke spermen der ligger og bliver gammel og lugter, som man måske kunne tro.

Det drejer sig i stedet om at vaginas normale lidt syrlige miljø på ph 4 bliver til en neutral ph 7 af mandens sperm. Det får visse bakterier der i forvejen findes i vagina til at lugte grimt. Så det drejer sig altså om at kvinden har en bakterie infektion som hun normalt ikke mærker eller lugter noget til, som så pludselig kommer til at stinke grundet ændret ph værdi. Fænomenet hedder på engelsk Bacterial Vaginosis.

Eller hvis kvinden er et bestemt sted i cyklus, kan der oveni forekomme anderledes lugte... Men generelt NEJ den skal ikke lugte... Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gent har ret - hvis man lader spermen blive der og dermed giver grobund for at ph værdien ændres over natten - så kan den absolut godt lugte rædsomt

nogle kvinder har så stærk ph værdi at det neutraliserer... men det er vist ikke så mange da jeg har hørt flere af mine veninder brokke sig over det når de ind i mellem har kærester på

jeg skyllede altid ud lige bag efter den gang det var aktuelt... så slap jeg for det problem... jeg kan godt lide min morgen 69 og så må jeg jo sørge for at det er appellerende *gg*

det er i min optik den bedste grund til at dyrke megafransk med sin kæreste aftenen inden - så er man ude over det problem *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Må jeg ikke lige tilføje at din egen pik nok heller ikke dufter af roser såfremt du ikke har været ude og skylle "snasket" af ;)

Hygiejne er godt, men overdreven brug af vand og sæbe kan også ødelægge den naturlige bakteriebalance i skeden og så kommer det til at lugte. Lugten af kondom er heller ikke rar dagen efter, det kan godt have en stærk fiskeagtig lugt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...