Gæst Skrevet 20. April, 2014 Hej er der nogle der har besøgt hende her, hun annoncere på annonceligt som privat og diskret i århus (under billede står der mette) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 20. April, 2014 Hej Mulle Et link ville hjælpe! Mette Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. April, 2014 Hej Mulle Et link ville hjælpe! Mette hej Ratata ja det er hende jeg mener Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 21. April, 2014 hej, jeg ringet til hende og det var hende som er/var claudia fra starbabes.. ikke værd at besøge i mine øjne... men prøve selv prøvemanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jordmanden 7 Skrevet 21. April, 2014 Hejsa... Smiler... for satan i er skrappe... Jeg syntes selv jeg oplever meget, men herinde er i bare fremme i skoen .. - flot... Jordmanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. April, 2014 Hun er tidligere anmeldt herinde.. Bestemt ikke et besøg værd! meget sød, men ikke ret lækker, og nok den mest udslidte tøs i det østjydske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg