Hop til indhold
Bukowsky Revival

Debatterne styres af Q - har EG ej længere plads til mandehørm

Recommended Posts

Hvad har det egentligt med mit indlæg at gøre? Hvorfor skulle jeg være interesseret i det? Hvor vil du hen med dette intetsigende svar ud over, at det er et lettere forsøg på at være morsom på min bekostning. Men ud af flere tusinde indlæg kan man vel heller ikke forlange, at alle svar er lige kvalificerede. Hvad galt er der i at efterlyse et rum, hvor man fx kunne være lidt fri for de her i øvrigt meget aktive og kvikke Q ? Hvis du ikke ønsker dette, kunne du jo bare holde dig væk ikke? Ret enkelt faktisk! Men måske følte du dig truffet af visse af mine punkter i indlæget! *SS*

Arv, der er vist en, der har tisset på din sukkermad her til morgen.

Mit indlæg henviser da lige til nøjagtigt det, du efterlyser

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Havnebumsen skrev bla: Først Luder ordet. Det ord bruger hovedparten af EG brugere i daglig tale, men herinde vil pigerne ikke høre det, så mændene har rettet ind. Ja de angriber endda andre mænd for at sige Luder, ja Ridder er man vel. Men det er da Patetisk når de selv bruger det i daglig tale.

Hvor ved du fra at hovedparten bruger ordet til daglig?

Jeg kan ikke lide ordet, og protesterer når det bruges fordi du ødelægger mine oplevelser med og opfattelse af pigerne når du bruger det.

Ordet er meget negativt for mig. Jeg tænker på tegneserie karikaturen af den stærkt overvægtige, usoignerede og omtågede kvinde der i obskønt sprog faldbyder sine falmede ynder i havnekjenpens dunkle belysning.

Mine stunder med pigerne er nogen jeg tænker tilbage på med glæde, noget der er mig dyrebart. Jeg har været så tæt på en kvinde man kan komme fysisk, og delt nogle tætte øjeblikke. Det vil jeg faneme ikke have ødelagt af ord der støder mig.

Du må have fulgt godt med i debattet om luderordet på EG, siden du skriver som du skriver - MEN har du bemærket at en del piger faktisk godt kan lide ordet?

Du er ikke så naiv at du tror på at voksne mænd, der betaler for samvær med piger, lader sig styre af de samme piger, vel?

Der er da ikke en eneste af de piger jeg kender der vil afslå et besøg af mig, fordi jeg brugte ordet på EG. De vil da højst smile skævt. Noget andet er naturligvis hvis jeg havde kaldt dem f.eks. vammel luder, men dem ville jeg så heller ikke besøge!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er vist ikke så unormalt at sproget nede på den lokale bodegaen adskiller fra det sprog der typisk anvender andre steder i samfundet.  Nogen kan så finde ud af at tilpasse sproget til lejligheden, situationen efter omstændighederne, andre har bare ikke disse evner.

Det er såmænd også helt naturligt, at når man får nogle klask for sin opførsel e.lign, så "opfinder" man sine egne forklaringer, snarere end at godtage dem man får.  Ja, og det betyder vel bare at man skal lære at leve med og kunne håndtere, at pludselig findes der mange sandheder.

Du har så redegjort for din, og jeg kan så blot sige, jeg har en noget anden udlægning af det beskrevne. 

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Arkiv/2008/04/anni%20og%20erik%20luder.aspx

http://books.google.dk/books?id=3WrLtIPydlUC&pg=PA252&lpg=PA252&dq=erik+damgaard+luder&source=bl&ots=XPHmGeEouE&sig=72OsGy-uImATSPxeUTIO_gZ67gU&hl=da&sa=X&ei=pxxWU4iwIqnn4gTmr4D4Bw&redir_esc=y#v=onepage&q=erik%20damgaard%20luder&f=false

http://www.bt.dk/underholdning/erik-og-anni-festede-med-luderdrenge

http://gentofte.lokalavisen.dk/anklage-anni-har-tjent-omkring-fem-millioner-paa-ludere-/20090417/artikler/490515059

http://www.dailyrush.dk/boards/1460/topics/65204/

http://www.b.dk/danmark/anni-og-erik-faengsler-danskerne

Har lige sat lidt link ind, hvis du googler Erik Damsgård og luder. Manden var Milliardær havde en stor uddannelse og brugte ordet Luder. Jeg kunne finde 1000 vis af andre artikler og links som også bruger ordet Luder. Hvorfor??? fordi ordet er det der bruges ude i samfundet! Du ved…. udenfor skærmen og tastaturet…. Milliardører, medier hr og fru Jensen bruger det og dem nede på bodegaen ligeså

Så det er noget pis du skriver der forskel på sproget på bodegaen og i samfundet generelt, og det ved du sgu også godt! Ellers bevæg dig væk fra Skærmen, der er et liv der skal leves derude. Der er forskel på sproget ja, men fandeme ikke når du kommer til ordet Luder.

Du skriver dog lidt klogt. Man skal tilpasse sproget omstændighederne. Ja det skal man da! når jeg besøger en pige og vi kommer ind på emnet, spørger jeg hende altid, hvad er du? sexarbejder eller hvordan og hvorledes? så kan hun selv sætte ønskede betegnelse på.

På EG er der ingen piger blandt de 10 hyppigste debatører. Der er 3 piger mellem de 20 hyppigste debattører. Så pigerne er ikke dominerende i antal indlæg og heller ikke i antal brugere. Derudover bruger jeg ikke mit nick ved besøg, så kan tale frit fra leveren (til modsætning af dig) EG er et forum drevet af mænd henvendt til mænd hvor pigerne også gerne må være! Så kan ikke se problemstillingen i, for mit vedkommende at bruge ordet Luder, da det er samfundets betegnelse for pigerne…… du ved det samfund, der ligger udenfor skærmen.

Nå dette er ikke en diskution om ordet Luder, men en diskution omkring pigernes magt/indflydelse herinde! Der har jeg skrevet hvad jeg havde på hjerte i mit tidligere indlæg. Dette var bare en lille afvej pga et af mine argumenter

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke lide ordet, og protesterer når det bruges fordi du ødelægger mine oplevelser med og opfattelse af pigerne når du bruger det.

Ordet er meget negativt for mig. Jeg tænker på tegneserie karikaturen af den stærkt overvægtige, usoignerede og omtågede kvinde der i obskønt sprog faldbyder sine falmede ynder i havnekjenpens dunkle belysning.

Mine stunder med pigerne er nogen jeg tænker tilbage på med glæde, noget der er mig dyrebart. Jeg har været så tæt på en kvinde man kan komme fysisk, og delt nogle tætte øjeblikke. Det vil jeg faneme ikke have ødelagt af ord der støder mig.

Ikke at jeg egentlig gider luder-debatten igen... Men du (og andre) må også respektere, at vi er nogen, der får nogle helt andre billeder inde i hovedet, når ordet luder bliver brugt i en seksuel sammenhæng, altså ikke som skældsord. Jeg ser en dejlig kvinde, der ved hvordan hun skal se ud for at fange hans opmærksomhed, der ved ganske nøje hvordan hun skal tilfredsstille ham seksuelt, og som selv finder glæde og tilfredsstillelse på et eller andet plan, ved at gøre det.

Er der nogen af Q, der er dominerende? Måske, men sådan er det også ude i den virkelige verden. Er der nogen af mændene her, der kan være dominerende: så absolut! Jeg synes faktisk de forskellige personligheder her på EG svarer meget godt til den variation, man møder ude i virkeligheden. Nogle tråde har det med at ende i noget personfnidder og mudderkastning. Dem stopper jeg som regel bare med at følge, fordi de har det med at blive inderligt uinteressante.

Hvis dem, der bliver sure, gad tælle til 10 inden de skriver og klikker 'Tilføj svar', og hvis alle generelt lige gad læse deres eget indlæg igennem for at checke om de virkelig mener det, de har fået skrevet, eller de kan misforstås, inden de poster, så kunne man måske undgå en lille smule af fnidderet. Jeg bryder mig personligt heller ikke om, at man bevidst provokerer for at få en reaktion. Dette finder jeg er en meget negativ tilgang til en debat.

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Havnebumsen

Som sagt så findes der flere sandheder, alt afhængigt af øjet der beskuer. Den stil jeg ligger for dagen, ændres ikke, at du og andre intenst bliver ved med, at argumentere for at bodega-sprogets evige lyksaligheder, skam også  findes andre steder.

Det genere sådant set ikke mig, at du og andre skyder jeg selv i foden i jeres muligheder for at omgås piger med klasse og dannelse. Og ja, livet er mangfoldigt, og jeg tror da også, at man kan finde nogle piger hvor betegnelsen luder er ganske dækkende. Og helt fint med mig, at bodega-folket køber ludere, og vi andre køber seksuelle oplevelser af piger med klasse og dannelse. Ingen problemer herfra.

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wow. Hvor lang tid har eroguide eksisteret?

evigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

EG er et forum drevet af mænd henvendt til mænd hvor pigerne også gerne må være!

det vil jeg faktisk gerne have admin-teamets (eller en der snakker på vegne af hele holdet) til at sige til eller fra overfor...

for det er da immervæk noget af en påstand..

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havnebumsen

Som sagt så findes der flere sandheder, alt afhængigt af øjet der beskuer. Den stil jeg ligger for dagen, ændres ikke, at du og andre intenst bliver ved med, at argumentere for at bodega-sprogets evige lyksaligheder, skam også  findes andre steder.

Det genere sådant set ikke mig, at du og andre skyder jeg selv i foden i jeres muligheder for at omgås piger med klasse og dannelse. Og ja, livet er mangfoldigt, og jeg tror da også, at man kan finde nogle piger hvor betegnelsen luder er ganske dækkende. Og helt fint med mig, at bodega-folket køber ludere, og vi andre køber seksuelle oplevelser af piger med klasse og dannelse. Ingen problemer herfra.

Øv, her har du da skrevet et indlæg, der er under din værdighed B.J. Du har vel lige så lidt ret til at generalisere, som dem du argumentere imod.

Jeg vil straks give dig, at dine indlæg plejer at være mere lødige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her har vi et godt eksempel på, at en tidligere bruger tilsvines på det groveste. Hvis denne kommentar var møntet på mig, er det jo helt ude i hampen!! Hvordan man kan kalde sig filosof og samtidigt skrive en så enfoldig og generende kommentar er mig ubegribeligt. Hvor er det konstruktive i det henne??

Hvilke filosofiske overvejelser ligger der mon bag denne smarte kommentar?? Det er jo ingen gang værd at spilde sin tid på, men der forelægger en meget grov kommentar, som jeg synes boardet skulle kigge på!

Besynderligt at du tager så meget på vej over at en slettet profil bliver refereret til som luder - du holder dig da ellers ikke selv tilbage med at bruge ordet luder....

Man kunne ligefrem tænke tanken at du har et følelsesmæssigt forhold, ja måske ligefrem af sexuel karakter, til denne ex profil. 

Lidt en sjov fetish :) men bevares og allright, sådan er vi jo alle så forskellige :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Midtj

Vil være tilbøjelig til at give ret. :)  Men så fik da set, at hvis jeg kommer i det lune, så kan jeg sagtens begå i et  bodegamiljø og knevre løs efter de skønne og fri rammer der generaliseres efter sådanne steder.

Men enig, det var såmænd ganske unødvendigt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her har vi et godt eksempel på, at en tidligere bruger tilsvines på det groveste. Hvis denne kommentar var møntet på mig, er det jo helt ude i hampen!! Hvordan man kan kalde sig filosof og samtidigt skrive en så enfoldig og generende kommentar er mig ubegribeligt. Hvor er det konstruktive i det henne??

Hvilke filosofiske overvejelser ligger der mon bag denne smarte kommentar?? Det er jo ingen gang værd at spilde sin tid på, men der forelægger en meget grov kommentar, som jeg synes boardet skulle kigge på!

Der er ikke nogen grund til at tage Gabeguy i forsvar på dette punkt, han var selv en af de værste til at kalde andre brugere og vores søde glædepiger for ludere - heldigvis valgte han selv at forlade forummmet og må åbenbart være søgt ned på havnen for at finde ligesindede at dele sine morsomheder med  :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Havnebumsen

Og det må man give dig, alle dem der bruger ordet Luder formår ikke at omgåes piger med klasse og dannelse. Nej vi er jo bare en sølle bodega mand ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Og det må man give dig, alle dem der bruger ordet Luder formår ikke at omgåes piger med klasse og dannelse. Nej vi er jo bare en sølle bodega mand :wink:

Formålet med mine indlæg var egentlig bare at se din reaktion. Og ja, det ligner til forveksling den reaktion pigerne kom med, da det var pigerne der følte sig nedgjorte - nu er det så bare dig der føler dig nedgjort 

Jeg håber at du har spottet lyset for enden af tunellen ?

Og afslutningsvis vil jeg bare sige "Ja det var ikke særligt pænt gjort af mig, som Midtj ganske korrekt bemærkede"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

) EG er et forum drevet af mænd henvendt til mænd hvor pigerne også gerne må være! S

r

Nå det var da en ny oplysning.

Prøv at læs under det orange logo - der står hvad EG er ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Formålet med mine indlæg var egentlig bare at se din reaktion. Og ja, det ligner til forveksling den reaktion pigerne kom med, da det var pigerne der følte sig nedgjorte - nu er det så bare dig der føler dig nedgjort 

Jeg håber at du har spottet lyset for enden af tunellen ?

Og afslutningsvis vil jeg bare sige "Ja det var ikke særligt pænt gjort af mig, som Midtj ganske korrekt bemærkede"

Jeg føler mig helt og aldeles ikke nedgjort. Det jeg reagerede på, var dine argumenter ikke var saglige. At du kunne skrive at det kun er på Bodegaen og ikke i samfundet generelt man bruger dette ord. Du reagerede på et af mine argumenter jeg kom med modsvar. Det er det der kaldes debat :wink:

Ja jeg skrev så en lille ironisk kommentar til dit indlæg sluttende med en smiley, men det er nu ikke fordi jeg føler mig nedgjort. Mere det du skrev jeg morede mig lidt over  :grin:

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Ha ha Cherie. Ja der kan vi nok godt tillade os at være med. Hvis man har siddet med ca 20 mænd i kantinen gennem længere tid, som ene høne i kurven, så ved man sgu lidt om hvad mandehørm er. :P

Så æhhhh bring it on boys. Hæ hæ. :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sunny the best sagde den 22 Apr 2014 - 12:49 PM:

Ha ha Cherie. Ja der kan vi nok godt tillade os at være med. Hvis man har siddet med ca 20 mænd i kantinen gennem længere tid, som ene høne i kurven, så ved man sgu lidt om hvad mandehørm er. :P

Så æhhhh bring it on boys. Hæ hæ. :P

Sunny jeg tror sku det er det der med de går på bodega, at de mener er mandehørm, og med deres to kontorarme prøver at løfte et glas øl og råber fisse!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sunny jeg tror sku det er det der med de går på bodega, at de mener er mandehørm, og med deres to kontorarme prøver at løfte et glas øl og råber fisse!

Noget i den stil, og når kvinden så vender sig om tilføjer man "Giv noget jeg ved du har noget "

Del dette indlæg

Link til indlæg

... og øjeblikket efter hvisker "nej, nej, jeg mente det jo ikke..." ;)

Jeg vil nu mene de fleste stamgæster på en rigtig bodega drikker øl af flasken, ikke alt det fise-fornmemme pjat med glas. :D

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Fadbamser må godt serveres og nydes i store dejlige tykke glas, der kan holde til at man klasker dem sammen i div. former for fælles skål

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Ha ha Cherie det er det nok. Og når de så får lidt ekstra indenbords så tør de råbe. Gratis fisse. Og så skal hun satma være lækker. :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde egentlig tænkt mig at komme med en lang smøre om både tråd starter og emnet generelt. Men vil istedet nøjes med dette !

jiFfM.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sunny the best sagde den 22 Apr 2014 - 1:32 PM: Sunny the best sagde den 22 Apr 2014 - 1:32 PM: Sunny the best sagde den 22 Apr 2014 - 1:32 PM:

Ha ha Cherie det er det nok. Og når de så får lidt ekstra indenbords så tør de råbe. Gratis fisse. Og så skal hun satma være lækker. :P

Jamen jeg kommer da ikke udenom at jeg jobbet sammen med ret mange lesbiske piger da vi var i Dannerhuset (kun for kvinder) men mødtes med Bøsser, en del harcore læderbøsser i underetagen hvor der var cafe, hvor vi ellers sivede ud på Nørrebro på værtshusne, drengene på stederne var straks i højt humør, FISSSSSSSSSSSSE blev der råbt,......og senere gratis fisse....så blev læderbøsserne straks interesseret, ...her sad der jo nogle fisser og skreg om deres fissehul var gratis! :-P

skal vi have mere mandehørm? hæ hæ

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...