Hop til indhold
Bukowsky Revival

Debatterne styres af Q - har EG ej længere plads til mandehørm

Recommended Posts

Her har vi et godt eksempel på, at en tidligere bruger tilsvines på det groveste. Hvis denne kommentar var møntet på mig, er det jo helt ude i hampen!! Hvordan man kan kalde sig filosof og samtidigt skrive en så enfoldig og generende kommentar er mig ubegribeligt. Hvor er det konstruktive i det henne??

Hvilke filosofiske overvejelser ligger der mon bag denne smarte kommentar?? Det er jo ingen gang værd at spilde sin tid på, men der forelægger en meget grov kommentar, som jeg synes boardet skulle kigge på!

Tak fordi du spildte din tid og hoppede i mit trolling-net.... ;-)

PS. Når trolleren skriver, er det udelukkende tænkt som provokation, og udtrykker overhovedet ikke trollerens egne meninger og holdninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Trolling net?

Altså at du selv 'trollede'...ja...eller 'flamede' ...

Men der ER en pointe i, at internet Communities bliver lidt 'indspiste'...og at det oprindelige formål og hensigt er forsvundet til fordel for et community med andre indbyrdes relationer.

Internet Communities bliver også mere 'nærtagende' efterhånden som deltagerne 'personificerer sig'.

Måske man bare skal tage den mere med ro...og ikke blive så personlige....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ha ha Cherie det er det nok. Og når de så får lidt ekstra indenbords så tør de råbe. Gratis fisse. Og så skal hun satma være lækker. :P

Det er hun jo helt automatisk, hvis man har fået øl nok... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som novice her på sitet har jeg ikke undgået at bemærke, at debatterne i ekstrem grad styres af nogle meget dominerende Q som man kunne placere i den berømte 1. kvadrant i det meget fine hjul som er at finde under debatten om Trolls.

Det er jo løgn - hvorfor fremstiller du dig selv som novice?

Trolls er også mænd som går mod strømmen og som tillader lidt mandehørm og politisk ukorrekt fremturen. Men det kan man bare lige vove at gøre! Kort efter kommer hammeren fra en af disse her markante Q´s og den stakkels mandlige skribent skal hakkes i jorden og stigmatiseres som en troll eller lignende.

Det komiske er så at se en stribe af lakajer som bakker op om denne jording. Jeg synes det er sørgeligt og skamfuldt at være vidne til. Bevares der skal være plads til alle, men i ligestillingens navn er mange som ikke nødvendigvis ønsker en sådan linje gjort til byttedyr endsige skamme.

Det minder faktisk lidt om situationen i Sverige blot med et andet tema. I Sverige er temaet at gøre skam ud af alle bordelkunderne [= PUNTERE] Denne hetz er i høj grad styret af en altopslugende feminisme. Det samme gør sig gældende her på EG - hovedtemaet er blot ikke stigmatisering og ulovliggørelse af bordel kunder, men ditto omkring mænd som ønsker at gå imod ensretningen styret af nogle få meget aktive Q her på sitet. Man må ikke skrive på en bestemt måde, man må ikke bruge L ordet, man skal i det hele tale efterleve de retningslinjer som visse af disse Q her på mediet udstikker.

Nu må du sgu lige hanke op i nosserne, du kan sgu da bare skrive LUDER, hvis det er det du vil - ligesom folk kan gøre opmærksom på at de ikke synes det er iorden at bruge ordet. Sig mig kan du ikke tåle noget som helst modstand?? Jeg har selv tidligere taget Luder-debatten herinde, og jeg bruger af og til ordet, andre gange bruger jeg andre ord for samme proffession - men du virker også særligt glad for det ord, netop fordi du ved det provokerer, ikke fordi det er væsentligt for forståelsen.

Det er sgu da til at brække sig over!! Selv boardet skal næsten stå skoleret og have nosserne kørt igennem barbermaskinen. Alle andre som er imod denne trend og ensretning sidestilles med såkaldte Trolls. Hvor ef forfatterens frie rettigheder til at skrive i en mere underholdende stil blevet af?? Jeg spørger bare?? Hvis man læser litteratur er de bedste romaner jo ikke nødvendigvis skrevet over denne læst.

Det er også absolut skræmmende at se, at velartikulerede og såkaldte intellektuelle [i det mindste fremstår de som sådan] bakker op omkring denne linje. De samme personager som bandlyste Einstein og andre lærde som turde gå imod konsensus.

Hvad i alverden er det for noget forvrøvlet klynkeri - så mand dig dog op! Jeg har gennem de mere end 2 år jeg har været på EG været i skarp opposition til flere lyserøde + rygklappere et utal af gange ( og andre gange har jeg bakket dem op). Det har da ikke efterladt mig i unåde (ikke generelt ihvertfald), men jeg har så også en noget anderledes facon og opførsel end du har. 

Du gemmer dig gang på gang bag påstanden om at du prøver at skrive underholdende - men kan du ikke vise mig hvor du gør det, for jeg har umådeligt svært ved at få øje på det. Tværtimod synes jeg du skriver negativt, nedgørende og ondskabsfuldt - måske det er det du forveksler med underholdende. Hvis ikke du kan skrive vedkommende og underholdende uden at være nedladende, perfid og personlig kan du nok med fordel prøve at kigge lidt indad.

Det er absolut ikke konsensus som altid har ret!! Navnlig hvis konsensus er blevet skræmt eller banket på plads af personer, som ikke evner at se egne begrænsninger eller nærmest sygelige dominans af panelerne!

Nej, flertallet har ikke automatisk ret - men at konstant bruge det som argument for at de tager fejl og du har ret, er både letkøbt og barnligt.

Jeg kunne godt savne et frit forum, hvor man kunne skrive som man har lyst til uden at skulle skydes ned som Troll eller lignende grundet måske polistik ukorrekte udmeldinger men så meget ikke desto mere måske underholdende linjer!

Jamen det står dig jo frit for at oprette et website til formålet - Borende X foreslog endda at du kunne købe Gimel.dk, men så blev du bare tøsefornærmet. Du vil gerne have et frirum med mandehørm, vi er andre der gerne vil have et EG uden al  den ævl og kævl du har bragt med dig herind, andre er tilfredse som det er og der er sikkert et hav af andre holdninger til det. Så hvorfor skal det gå efter DIT hovede - lav dit eget site, så bestemmer DU hvordan reglerne er, og du kan få dit perfekte frirum... men jeg forudser at det nok bliver lidt tyndt befolket.

Ellers ender det hele i tea party og ensretning - er det måske vejen frem?? Er det særligt befordrende og underholdende at læse??

Nej, det lyder ikke rart - dog en smule bedre end jeg forestiller mig tonen ville blive hvis alle skulle danse efter din selvhøjtidelige og konfliktsøgende pibe.

Hvad ved jeg - blot en novices tanker og iagttagelser her fra lidt tid på EG 

Bare en nybegynders tanker ( det må jeg jo være eftersom jeg har skrevet færre indlæg end dig ) efter en del tid på EG

Del dette indlæg

Link til indlæg

øøøøøh nu har jeg hele eftermiddagen kommet med friske forslag, som ham der Buk-et-eller-andet forslog at der skulle være mere mandehørm,

og her sidder jeg og venter på saftige indlæg?

fra de der testoterondrenge...

kom nu med dem....eller er forslag fra ham der Buk. (jeg nøjes med at skrive ham som Buk. andet bliver for besværligt)

om at der skal være mandehørm et ønske, der kun tør siges i enerum?, Er du så meget mand, at du tør sige det ansigt til ansigt?

Så kom bare....jeg er kvinde nok til at møde dig, eller tør du kun sige dine ord i et lukket hemmeligt forrum?

Et hemmligt forum for mandehørm, hvor man tør sige fisse eller gratis fisse, eller andet? eller jubiiiii kan skrive Lxxxx(tilgiv mig jeg er opdraget og kan ikke bruge ordet L-ordet)

Jeg må i den grad beundre de drenge der hylder den slags forum, de går garentert med sabel og har ret til at skrive L-ordet med stort!

Giv dem dog en tuschpen, så de kan skrive ordet på deres kone eller datter, da de sikkert på et eller andet tidspunkt har betalt til dem!

Husk at der er kun geografi, til forskel fra hellerupfruen og mig!

Redigeret af Lady Cherie
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Fint emne at bringe på banen.

Jeg er af samme grund blevet banned fra chatten.

Jeg har generelt ikke så meget til overs for de danske ludere. De er for dyre, snerpede og i mange tilfælde alt for gamle. Dette har jeg ikke lagt skjul på i chatten, og er sikkert af samme årsag blevet banned derfra. Og mon ikke det er én af disse Q der har været trådtrækker på dette (Nu ved jeg godt at tudekoret af Q´s disciple straks vil påtage sig skylden for at komme deres bi-dronning til undsætning og / eller starte en flæbende smædekampagne om at jeg er respektløs, ubehøvlet mv).

Men jeg taler såmænd bare lige ud af posen, uanfægtet om der skulle være en snerpet Q tilstede, hvilket er for meget for den lille flok af indspiste glædespige-røvslikkere (læs: LUDER-røvslikkere) der normalt hænger ud i chatten.

Jeg overvejede faktisk selv at bringe dette emne på banen, men gad så ikke alligevel, da jeg har fundet ud af, at det egentlig ikke betyder alverden for mig at være bannet fra chatten. Jeg er én af dem der gør chatten farverig og nuanceret og har langt mere at bidrage med i chatten, end hvad jeg får igen, så det er sgu egentlig ikke mig der taber noget på den konto.

De fleste chattere i chatten er en flok underdanige, underkuede røvslikkere der flokkes som fluer om en lort på de få glædespiger der chatter med i chatten. De har ikke voldsomt meget at byde ind med, men sidder for det meste bare som en flok ynkelige smagsdommere og forsøger at diktere hvordan nytilkomne skal opføre sig.

F.eks. er det meget forbudt at bruge ordet LUDER, fordi det hedder skam glædespiger. Hahahaha. Har man hørt noget så ynkeligt. En flok indspiste tabere der ikke har andet at lave med deres ynkelige liv end at sidde og forsøge at gen-opfinde kancelli-sproget på et luder-website? Hahahahaha.

Der er dog enkelte debattører der rent faktisk har noget at byde ind med, som fx. Rejsenetværk. Men der kan man jo egentlig klare sig fint med bare at læse hans indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har generelt ikke så meget til overs for de danske ludere. De er for dyre, snerpede og i mange tilfælde alt for gamle. Dette har jeg ikke lagt skjul på i chatten, og er sikkert af samme årsag blevet banned derfra. Og mon ikke det er én af disse Q der har været trådtrækker på dette (Nu ved jeg godt at tudekoret af Q´s disciple straks vil påtage sig skylden for at komme deres bi-dronning til undsætning og / eller starte en flæbende smædekampagne om at jeg er respektløs, ubehøvlet mv).

Men jeg taler såmænd bare lige ud af posen, uanfægtet om der skulle være en snerpet Q tilstede, hvilket er for meget for den lille flok af indspiste glædespige-røvslikkere (læs: LUDER-røvslikkere) der normalt hænger ud i chatten.

Jeg overvejede faktisk selv at bringe dette emne på banen, men gad så ikke alligevel, da jeg har fundet ud af, at det egentlig ikke betyder alverden for mig at være bannet fra chatten. Jeg er én af dem der gør chatten farverig og nuanceret og har langt mere at bidrage med i chatten, end hvad jeg får igen, så det er sgu egentlig ikke mig der taber noget på den konto.

De fleste chattere i chatten er en flok underdanige, underkuede røvslikkere der flokkes som fluer om en lort på de få glædespiger der chatter med i chatten. De har ikke voldsomt meget at byde ind med, men sidder for det meste bare som en flok ynkelige smagsdommere og forsøger at diktere hvordan nytilkomne skal opføre sig.

F.eks. er det meget forbudt at bruge ordet LUDER, fordi det hedder skam glædespiger. Hahahaha. Har man hørt noget så ynkeligt. En flok indspiste tabere der ikke har andet at lave med deres ynkelige liv end at sidde og forsøge at gen-opfinde kancelli-sproget på et luder-website? Hahahahaha.

Der er dog enkelte debattører der rent faktisk har noget at byde ind med, som fx. Rejsenetværk. Men der kan man jo egentlig klare sig fint med bare at læse hans indlæg.

Hahahahaha... Good one :D

Nu var det vist nærmere fordi du ikke rigtigt havde begreb om at tale pænt til andre mennesker at du fik en støvle lige i røven, derudover var det så vidt jeg er orienteret Admin der bannede dig, efter at havde læst chat-loggen og fandt dine udgydelser langt under hvad der tillades ift EG´s regelsæt.

Det er da skønt at du mener du havde meget at bidrage med - det eneste du kunne snakke om var hvor uretfærdigt det var at du ikke kunne få fisse, at ludere er for dyre, at retsamfundet beskyttede piger mod at du tog det sex der passede dig og hvor dumme alle vi mænd der godt kan få fisse er... Tro mig, vi er kommet os over afsavnet :D :D

Det er IKKE forbudt at sige luder i chatten, men hvis man ikke bidrager med andet end dårlig stemning, så ender man ofte med at blive ignoreret. Men i virkeligheden behøver jeg nok ikke udpensle hvorfor du ikke ligefrem fik mange venner i chatten - det klarer dit indlæg vist meget godt...

Alle har ret til at deltage i chatten - forudsat man overholder EG´s regelsæt - men der er sgu ingen der har krav på at få respons på deres sindsyge ideer eller ubehøvlede adfærd.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Her er ikke lagt fingre imellem skal jeg lige love for :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Se nu burde jeg jo allerrede være for klog på at svare på et indlæg fra en der er bannet fra tjatten....

som bruger ordet røvslikkerer...hov hov...du beværer dig lige i betalingsklassen...du skriver ordet yngeligt om dine med tjattere...indespiste tabere....indespiste smagsdommmere....hold da op....du kan alle de rigtige ord

øøøøøøøh forventer du selv efter dit indlæg at du får en rigtig god kominaktion med resten af boardet, det her er sådan et ledene spørgsmål?

Hvis vi i dine øjne er så så...her insættesset blot en masse xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx for ukvemsord hvad laver du dog så her?

Hvad mener du selv du bibringer os med?

Mener du selv din mening er så vigtigt at du behøver at skrive den, eller bør du genoverveje det?

Har du hørt andre mene din mening er så vigtig at den bør skrives?

Har du overvejet at slukke for din computer?

Det her er en side du bør besøge http://www.ballade.dk/

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Mon der er nogen der har ikke har opdaget det dejlige vejr vi har fået. Bare en tanke ;-)

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon der er nogen der har ikke har opdaget det dejlige vejr vi har fået. Bare en tanke :wink:

sommer, sommer og sol, og duften af gf i 1. divison

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et uhørt flabet og vulgært indlæg.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

det vil jeg faktisk gerne have admin-teamets (eller en der snakker på vegne af hele holdet) til at sige til eller fra overfor...

for det er da immervæk noget af en påstand..

Jamen det skal jeg da gerne bekræfte. Eroguide.dk er et forum for mænd, hvor de kan dele deres oplevelser med købesex. Pigerne er dog også velkommen til at deltage herinde.

Du blev ikke bandet fra chatten for at have skrevet luder, men fordi du svinede samtlige mennesker der var online til.

Jeg har tidligere sagt at det ikke er forbudt at bruge ordet luder herinde, og dette gælder stadig. Men der er stor forskel på om du bruger ordet nedsættende om en pige, eller om du bruger det positivt.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan så oplyse at det var mig som gjorde admin opmærksom på at din opførsel var fuldstændig ude af trit med virkeligheden. Om der var andre der gjorde det samme skal jeg ikke kunne sige. Men faktum var at ikke EN eneste på chatten brød sig om din tilstedeværelse. Der var konsekvent lagt op til dårlig stemning når du åbnede munden.

Faktisk var de fleste piger ret gode til fuldstændig at ignorere dig. Vi andre skulle nok have gjort det samme, da du ikke på noget tidspunkt eftersøgte debat, men udelukkende søgte at provokere.

Farverig? Din konstante klynken over, at du ikke har ret til at slå en tilfældig pige på gaden ned, når du lige har lyst til sex. Retssystemet er at bebrejde for din manglende evne til at opsøge casual sex uden betaling. Os der rent faktisk godt kan ,er en flok underkuede røvslikkere som absolut intet har at byde ind med. Farverig?..... Skal vi lige lade den stå lidt?

Med hensyn til brugen af ordet luder, så har du stadig ikke fattet (og gør det sikkert aldrig) at der er kæmpe stor forskel på i hvilken kontekst ordet bruges. Allene det at talløse piger finder det dybt fornærmende, burde udløse en smule selv justits hos dig selv. Men du evner det ganske enkelt ikke.

Og så rundede du ellers dit kortvarige liv i chatten af med en fanfare af personlige fornærmelser til højre og venstre. Tro mig når jeg siger at du IKKE er savnet på chatten.

Rejsenetværk har i modsætning til dig styr på sig selv. Han har, og udviser respekt for andre mennesker. Og jeg tvivler kraftigt på at din begejstring for ham er gengældt.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Hehe Missetand -Det undrer mig absolut ikke at netop DU straks farede hen og tudede i skørterne på en admin. Du er den svage type der ikke kan finde ud af at håndtere situationer selv. Du har ikke hjerne til at tale dig ud af en situation. Og så er DU netop den største luder-røvslikker her på EG, så det undrer mig ikke at du straks har tudet løs hos admin, så snart du fornemmer at der er nogle der går i opposition til din forgudelse af luder-chatterne.

Til admin: Jeg har aldrig hævdet at det var min brug af ordet luder der fik mig bannet. Hvad jeg siger er, at der sidder en flok indspiste tabere på chatten, der prøver på at diktere takt og tone på debatten, og at det i deres lille selvbestaltede forskruede EG-retssamfund er forbudt at anvende ordet luder.

Derudover er din begrundelse for min ban helt ude i hampen. Jeg giver folk svar på tiltale. At de så opfatter det som "at blive svinet til" fordi de ikke har hjerne nok til at argumentere ordentligt eller svare tilbage er bare en svaghed hos dem. Men du har sikkert højst sandsynligt selv været en af de perfide indspiste tabere, inden du blev udpeget til admin, så det kan ikke komme bag på nogle at du holder hånden over dem du selv ligner.

Redigeret af Dionysos

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hehe Missetand -Det undrer mig absolut ikke at netop DU straks farede hen og tudede i skørterne på en admin. Du er den svage type der ikke kan finde ud af at håndtere situationer selv. Du har ikke hjerne til at tale dig ud af en situation.

Til admin: Jeg har aldrig hævdet at det var min brug af ordet luder der fik mig bannet. Hvad jeg siger er, at der sidder en flok indspiste tabere på chatten, der prøver på at diktere takt og tone på debatten, og at det i deres lille selvbestaltede forskruede EG-retssamfund er forbudt at anvende ordet luder.

Derudover er din begrundelse for min ban helt ude i hampen. Jeg giver folk svar på tiltale. At de så opfatter det som "at blive svinet til" fordi de ikke har hjerne nok til at argumentere ordentligt eller svare tilbage er bare en svaghed hos dem. Men du har sikkert højst sandsynligt selv været en af de perfide indspiste tabere, inden du blev udpeget til admin, så det kan ikke komme bag på nogle at du holder hånden over dem du selv ligner.

Meget charmerende menneske :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hehe Missetand -Det undrer mig absolut ikke at netop DU straks farede hen og tudede i skørterne på en admin. Du er den svage type der ikke kan finde ud af at håndtere situationer selv. Du har ikke hjerne til at tale dig ud af en situation. Og så er DU netop den største luder-røvslikker her på EG, så det undrer mig ikke at du straks har tudet løs hos admin, så snart du fornemmer at der er nogle der går i opposition til din forgudelse af luder-chatterne.

Til Dionysos.

Til din orientering er det Admins forum, så ingen har udpeget ham.

Meget kan man sige om Admin, men han er om nogen en mand der ikke slikker nogen piger i røven eller noget i den retning. Han er om nogen en mand der er objektiv og neutral, uanset om han bliver udsat for et pres fra lyserøde eller blå brugere.

Vi har højt til loftet, og du er velkommen her, men du skal nok lige tænke over din debattone. Hold din kritik rimelig sobert,det skader det faktisk også din troværdighed og dine argumenter når du forfalder til rene personangreb. Rene personangreb tillades i øvrigt ikke jf. vores regler, så hvis du vil være her, så skal du overholde dette. Det er du hermed blevet oplyst om nu, og det forventer vi at du efterlever, hvis du ønsker at deltage på dette forum.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke hjerne? Til det kan jeg så oplyse at min IQ ligger i landets øverste 10%

Du demonstrerer her igen at du ikke evner at debatere. Du forholder dig overhovedet ikke til kritik. Du høvler fornærmelser ud til højre og venstre istedet. Hvis vi absolut SKAL snakke om hjerne kapacitet, så kan der ikke være megen tvivl om i hvilken ende af skalaen du befinder dig. Det var nøjagtig det samme i chatten. Hver eneste gang en eller flere af os forsøgte at debatere sagligt med dig, så ignorerede du 100% hvad vi sagde. Derfor endte det som regel bare med at vi tog tyk pis på dig istedet. På den måde fik vi i det mindste ikke øgelagt stemningen.

Jeg er far. Og din evne (eller mangel på samme) til at debatere, minder ufattelig meget om sjette klasses mudderkastning. Min datter er så 17 nu, og hun mestrer debattens kunst væsentlig bedre end dig. Forøvrigt det samme med de fleste på hendes alder.

Måske du skulle tage til efterretning, at der ikke er nogen der bakker dit klynkeri op. Hverken her på forum eller på chatten. Det burde for de fleste være et godt stort vink med en vognstang.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ikke hjerne? Til det kan jeg så oplyse at min IQ ligger i landets øverste 10%

Du demonstrerer her igen at du ikke evner at debatere. Du forholder dig overhovedet ikke til kritik. Du høvler fornærmelser ud til højre og venstre istedet. Hvis vi absolut SKAL snakke om hjerne kapacitet, så kan der ikke være megen tvivl om i hvilken ende af skalaen du befinder dig. Det var nøjagtig det samme i chatten. Hver eneste gang en eller flere af os forsøgte at debatere sagligt med dig, så ignorerede du 100% hvad vi sagde. Derfor endte det som regel bare med at vi tog tyk pis på dig istedet. På den måde fik vi i det mindste ikke øgelagt stemningen.

Jeg er far. Og din evne (eller mangel på samme) til at debatere, minder ufattelig meget om sjette klasses mudderkastning. Min datter er så 17 nu, og hun mestrer debattens kunst væsentlig bedre end dig. Forøvrigt det samme med de fleste på hendes alder.

Måske du skulle tage til efterretning, at der ikke er nogen der bakker dit klynkeri op. Hverken her på forum eller på chatten. Det burde for de fleste være et godt stort vink med en vognstang.

Så stopper også Missetand også nu. Strengen skal tilbage til emnet og ikke ende i mere mudderkastning. Dionysos er blevet bedt om at stoppe med de personlige angreb hvis han vil være på Eroguide. Så må tiden vise om han vil det. Men så skal andre altså også komme videre i en ordentlig tone på denne streng, så strengens emne igen kan komme på ret køl.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for kaffe.

Måske admin skulle til at udlevere flintlåse pistoler, og få de dueller overstået ved daggry. Det lader til der en del herinde der virkelig er ude efter hinanden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for kaffe.

Måske admin skulle til at udlevere flintlåse pistoler, og få de dueller overstået ved daggry. Det lader til der en del herinde der virkelig er ude efter hinanden.

nej nej :) lyssabler til Missen

5598-jedi%20fight.jpg

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dionysos sagde den 22 Apr 2014 - 7:41 PM:

Kære Dion-et eller andet(er det ok med dig jeg tager en forkortelse?)

Du skriver jo ikke til os andre for at få et svar, du skriver til os for at nedgøre os.....okay...du har gjort det godt...du har fomået at få os op, af stolen selv moderator er blevet luret af dit skriv, godt klaret!

Du har brugt alle de ting, der vil få os op af stolen, til at svare dig igen, fordi vi føler os ydmyget af dit indlæg, du vinder!

Du vinder!

Du er en meget dygtig dreng, du har formået at sige både dit og dat i et indlæg og du har ret.

Er der så mere du kan tilføje i din uendelige klogskab?

Når nu du har sagt alle dine fantstiske kloge ord, kan du så ikke bare forlade boardet,....sådan helt og aldeles?

Hvis du spørger Admin pænt, med din sædvandelige pæne stil, (nej jeg nægter gentagelser, det r under min standart) om du kan blive bannet, så er jeg sikker på han kan opfylde dit ønske, nu ikke være beskeden...go for it :-P  :-P  :-P  :-P

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...