Hop til indhold
Bukowsky Revival

Debatterne styres af Q - har EG ej længere plads til mandehørm

Recommended Posts

Guest bogholderen

ah kig nu lidt efter igen :D. Men cute er det

Del dette indlæg

Link til indlæg

ah kig nu lidt efter igen :D. Men cute er det

Ja..!! 8 misseben, det gør det sgu ikke bedre :D :D

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

nej nej :) lyssabler til Missen

5598-jedi%20fight.jpg

Hahahaha :-P  :-P :-P  :-P  :-P  :-P  

Så fik man lige en god griner.

God humor der.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

....SØGES voksne mennesker, kæmpe børnehave der er ved at synke ned på et temmelig lavt plan....

UPS...å nej det er jo ppl med stor iq.... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må her bryde sammen og indrømme, at jeg har indberettet Dionysos til firmaet.

Jeg kan simpelthen ikke  klare den sprogbrug, der lægges for dagen – vulgær, plat og nedladende.

Selv er jeg kun sjældent på tjattten og har således ikke oplevet Dionysos i fuldt vigør. Men det er jeg gerne foruden, når jeg læser indlægget.

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Dion-et eller andet(er det ok med dig jeg tager en forkortelse?)

E.G.s helt egen nummerolog :D

- få et nyt navn og et svirp i røven :D

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Admin skrev: "Jamen det skal jeg da gerne bekræfte. Eroguide.dk er et forum for mænd, hvor de kan dele deres oplevelser med købesex. Pigerne er dog også velkommen til at deltage herinde."

Hvilket er et godt argument for, at de kloge piger i branchen bliver væk fra EG.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Admin skrev: "Jamen det skal jeg da gerne bekræfte. Eroguide.dk er et forum for mænd, hvor de kan dele deres oplevelser med købesex. Pigerne er dog også velkommen til at deltage herinde."

Hvilket er et godt argument for, at de kloge piger i branchen bliver væk fra EG.

så du mener at de piger der er herinde er dumme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Til trådstarter : Jeg syntes nu ikke vi larmer så meget på forum os Q'er, -måske fordi vi er af det modsatte køn, at du lægger mere mærke til os da vi er i undertal? Der er massere af "larm" her på EG, ikke kun fra os Q'er, så hvorfor er det kun os du fokusere på? Når jeg ser indlæg fra kollegaer, så ser jeg ikke støj, -men passioneret piger som brænder for en sag eller et emne, stærke kollegaer med meninger og mod til at stå frem, det gør os da ikke til dronninger eller boss'er som bestemmer over mænderne herinde, at visse mænd ikke er af samme opfatning som dig af ordet "luder", det da vist ikke vores værk, men fordi de forstår og respektere os, det har intet med at være under tøflen og gøre... Q

• Synes godt om 8

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Til knallert. 

Jeg siger ikke de er dumme. Men jeg mener det er dumt af dem at være her. Det ødelægger deres forretninger. 

Størsteparten af anmeldelser der starter positivt om en pige, ender med negative toner om pigen. 

Langt de fleste tråde starter positivt men ender negativt. Dette cirkus holder de kloge piger sig fra i branchen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

En nu tidligere bruger, Lucky Luke, som atter dukkede op som Rasmus Klump sagde: "Vi mænd SKAL være herinde, pigerne KAN være her".

Aldrig har jeg været mere uenig.

Jeg synes, at det er fedt, at der er piger herinde. Deres indlæg giver andre vinkler på tingene, og det er vel at mærke piger, der ingenlunde er tabt bag af en vogn.

Hvis vi skulle følge ovenforstående tankegang fra Trolde-Jensen, så ville den eneste pige herinde være frk. Harm.

Og så stor en straf har EG bestemt ikke fortjent.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg ville også nødig undvære pigerne, både herinde og i sengen :-P

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

nej nej :) lyssabler til Missen

5598-jedi%20fight.jpg

8000 millioner nørd point på kontoen Jasmin.

Jeg elsker dig....bare en lille smule ;-)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til knallert. 

Jeg siger ikke de er dumme. Men jeg mener det er dumt af dem at være her. Det ødelægger deres forretninger. 

Størsteparten af anmeldelser der starter positivt om en pige, ender med negative toner om pigen. 

Langt de fleste tråde starter positivt men ender negativt. Dette cirkus holder de kloge piger sig fra i branchen.

De tråde, hvor en positiv anmeldelse ender negativt, skyldes som regel at nogen afstumpede personer med et negativt kvindesyn blander sig i debatten og f.eks skriver noget lignende a la: "den luder har jeg også kneppet" - måske fordi de bare ikke kan acceptere at andre også kan have gode oplevelser med pigerne ?

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

De tråde, hvor en positiv anmeldelse ender negativt, skyldes som regel at nogen afstumpede personer med et negativt kvindesyn blander sig i debatten og f.eks skriver noget lignende a la: "den luder har jeg også kneppet" - måske fordi de bare ikke kan acceptere at andre også kan have gode oplevelser med pigerne ?

Ja hernede i debatterne er der engang imellem en eller anden, der kaster lidt grus ind i trådene. Men oppe i anmeldelserne er det da en ren børnehave. uddybende spørgsmål til en anmeldelse er ofte behageligst at tage privat med trådstarter, fordi tråden ofte ender ud i det rene anarki på grund af eller anden skoleelev, der tænder på at lade som om han nogensinde har fået noget på den dumme. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg lige læst de sidste par sider i tråden. Og jeg må indrømme at mit forrige indlæg var ualmindelig tåbelig.

Tråden her er da i sjælden grad gået fuldstændig amok.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bukowsky skrev: Man kan faktisk godt bevidst skrive sjofelt og beskidt her på sitet og samtidigt skive kronikker i fx JP, Politiken eller Information. Der kan være tale om en bevidst tilegnet skrivestil, hvor man krydrer det lidt med det slibrige og sjofle.

Fordi det så ikke er dig der skriver, men den figur du nu spiller. Det gjorde du så rigeligt under dit Gameguy nick, og jeg - og sikkert andre - gider ikke være statister i dit rollespil. Der findes givet fora for denne stil, og du kender dem formodentlig.

Det er min faste overbevisning at alle andre på EG skriver som den de er, de skriver blot om emner de ikke normalt kan diskuterer med deres omgangskreds.

Har lidt svært ved at forholde dig til dit skriv! Omkring mit tidligere eventuelle nick er det et udsagn jeg aldrig har bekræftet ren spekulation og i nærværende sammenhæng irrelevant! Man kan og skal vel kun forholde sig til det skrevne ord og reflektere over de faktiske udsagn. Så venligst forhold dig til det skrevne, så vil forvirringen være så meget desto mindre. Og helt fint hvis du ikke ønsker at debattere med mig det er jo dit eget valg! Det er stadig rigtigt hvad jeg har skrevet omkring ytringsfrihed og fri stil - men du er måske tilhænger af Kafka lignende tilstande med ensretning og autokrati?? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

En nu tidligere bruger, Lucky Luke, som atter dukkede op som Rasmus Klump sagde: "Vi mænd SKAL være herinde, pigerne KAN være her".

Aldrig har jeg været mere uenig.

Jeg synes, at det er fedt, at der er piger herinde. Deres indlæg giver andre vinkler på tingene, og det er vel at mærke piger, der ingenlunde er tabt bag af en vogn.

Hvis vi skulle følge ovenforstående tankegang fra Trolde-Jensen, så ville den eneste pige herinde være frk. Harm.

Og så stor en straf har EG bestemt ikke fortjent.

Fint nok, men også ynkværdigt at se hvordan du altid kæmmer dem med hårene og lefler kunne man næsten fristes til at sige. Du kaldte mig Luder eller bifaldt det, så må du jo være det man kunne kalde tøffelhelt. Luderen og tøffelhelten sikke et fint makkerpar! Og det var svar tilbage på et par dumme bemærkninger fra din side!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til trådstarter : Jeg syntes nu ikke vi larmer så meget på forum os Q'er, -måske fordi vi er af det modsatte køn, at du lægger mere mærke til os da vi er i undertal? Der er massere af "larm" her på EG, ikke kun fra os Q'er, så hvorfor er det kun os du fokusere på? Når jeg ser indlæg fra kollegaer, så ser jeg ikke støj, -men passioneret piger som brænder for en sag eller et emne, stærke kollegaer med meninger og mod til at stå frem, det gør os da ikke til dronninger eller boss'er som bestemmer over mænderne herinde, at visse mænd ikke er af samme opfatning som dig af ordet "luder", det da vist ikke vores værk, men fordi de forstår og respektere os, det har intet med at være under tøflen og gøre... Q

Jeg tager afstand fra brugen af L ordet har jeg også tidligere skrevet!! Der refereres til en tidligere profil herinde i den forbindelse. At man så kan bruge det lyrisk er en anden sag.

Jeg mener heller ikke, at i ikke har ret til at ytre jer mv!! *SS*

Efterlyser blot et frirum ligesom i Q selv har efterlyst et herinde tidligere!!

Mvh

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ikke hjerne? Til det kan jeg så oplyse at min IQ ligger i landets øverste 10%

Du demonstrerer her igen at du ikke evner at debatere. Du forholder dig overhovedet ikke til kritik. Du høvler fornærmelser ud til højre og venstre istedet. Hvis vi absolut SKAL snakke om hjerne kapacitet, så kan der ikke være megen tvivl om i hvilken ende af skalaen du befinder dig. Det var nøjagtig det samme i chatten. Hver eneste gang en eller flere af os forsøgte at debatere sagligt med dig, så ignorerede du 100% hvad vi sagde. Derfor endte det som regel bare med at vi tog tyk pis på dig istedet. På den måde fik vi i det mindste ikke øgelagt stemningen.

Jeg er far. Og din evne (eller mangel på samme) til at debatere, minder ufattelig meget om sjette klasses mudderkastning. Min datter er så 17 nu, og hun mestrer debattens kunst væsentlig bedre end dig. Forøvrigt det samme med de fleste på hendes alder.

Måske du skulle tage til efterretning, at der ikke er nogen der bakker dit klynkeri op. Hverken her på forum eller på chatten. Det burde for de fleste være et godt stort vink med en vognstang.

Det er faktisk altid lettere kritisabelt og uklogt at referere til egen IQ. Der er måske flere som også har det og faktisk ikke nødvendigvist er enige med dig!! At gøre sig til smagsdommer er i sig selv usmageligt. Har du og andre tænkt på at Dionysos skriv måske er blevet fremprovokeret af ensrettere og smagsdommere?? Hvis du vidste hvor meget mudder som er blevet kastet imod folk her på sitet af de fine smagsdommere som har patent på de rette meninger og holdninger! I øvrigt kan man da ikke ligefrem sige, at der er tale om klynkeri!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lidt svært ved at forholde dig til dit skriv! Omkring mit tidligere eventuelle nick er det et udsagn jeg aldrig har bekræftet ren spekulation og i nærværende sammenhæng irrelevant! Man kan og skal vel kun forholde sig til det skrevne ord og reflektere over de faktiske udsagn. Så venligst forhold dig til det skrevne, så vil forvirringen være så meget desto mindre.

korrekt - man kan... nøjes med at forholde sig til det skrevne... men man skal ikke nøjes med... 

det kan ofte være meget relevant at forholde sig til den aktuelle skribent når man værdilader et indlæg... er det en skribent der er troværdig, ikke har en agenda, vil boardet og dets brugere det godt... og mange andre aspekter... 

man skal ikke... men man kan gøre det for at sikre sig at man ikke misser eventuelle underliggende budskaber... 

Da du skriver

Som novice her på sitet

kan man godt nøjes med at forholde sig til det skrevne alene... men gør man det, så er præmissen for stillingtagen til resten af indlægget falskt... nemlig at du skriver dette som nybegynder... sådan ser verden jo ikke ud

du lægger dermed ud med at føre dine læsere bag lyset... det er uærligt... intet mindre

derfor vil jeg stærkt anbefale alle der læser dine indlæg aldrig at nøjes med at forholde sig til det skrevne alene... for du har med dette indlæg vist at man ikke kan stole 100% på ærligheden i dine indlæg...  i hvert fald må man konstatere en form for tillidsbrud overfor os andre brugere... 

så når ÅE skriver at vi ikke vil være statister i dit spil, så viser dette citat at det er en berettiget kritik, for vi kan reelt ikke vide om det du skriver er ærligt eller om du - ligesom i det citerede - fylder os med løgn

Forvirringen skyldes ikke at vi ikke kan læse det du skriver - den skyldes at vi ikke kan stole på det du skriver!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Har lidt svært ved at forholde dig til dit skriv! Omkring mit tidligere eventuelle nick er det et udsagn jeg aldrig har bekræftet ren spekulation og i nærværende sammenhæng irrelevant! Man kan og skal vel kun forholde sig til det skrevne ord og reflektere over de faktiske udsagn. Så venligst forhold dig til det skrevne, så vil forvirringen være så meget desto mindre. Og helt fint hvis du ikke ønsker at debattere med mig det er jo dit eget valg! Det er stadig rigtigt hvad jeg har skrevet omkring ytringsfrihed og fri stil - men du er måske tilhænger af Kafka lignende tilstande med ensretning og autokrati??

Ja jeg kan fornemme at du ikke kan forholde dig til mit indlæg.

Du har ganske rigtig ikke bekræftet dit tidligere nick?? men du kan da passende afvise at de før hed GameGuy, eller hvordan du nu stavede det. Så der den hurdle væk. Det er lidt ligesom trængte polititkere, der svarer " ingen kommentater" Come on man, du er sgu for intelligent til sådan noget spil!

Man skal ikke kun forholde sig til det skrevne ord. Det kan tolkes i enhver retning. For at få den fulde forståelse af en tekst, skal men forstå forfatteren. Den forståelse får man først efter at have læst meget fra forfatterens hånd, og jeg har læst rigtig meget fra din hånd - medmindre du benægter at have været GameGuy engang ;)

Kafka er overhovedet ikke et emne her, jeg kan slet ikke se forbindelsen. Men det var måske det emne du lige faldt over, før du skrev indlægget? Så tilføjede du lige det, for at give det hele et intellektuelt skær. Jesus mand, find da det virkelige liv - læs Hverdagen af Dannyboy.

Jeg holder af hverdagen

Mest af alt holder jeg af hverdagen

Den langsomme opvågnen til den kendte udsigt

der alligevel ikke er helt så kendt

Familiens på en gang fortrolige og efter søvnens fjernhed fremmede ansigter

Morgenkyssene

Postens smæld i entréen

Kaffelugten

Den rituelle vandring til købmanden om hjørnet efter mælk, cigaretter, aviser -

Jeg holder af hverdagen

Selv gennem alle dens irritationer

Bussen der skramler udenfor på gaden

Telefonen der uafladelig forstyrrer det smukkeste, blankeste stillestående ingenting i mit akvarium

Fuglene der pipper fra deres bur

Den gamle nabo der ser forbi

Ungen der skal hentes i børnehaven netop som man er kommet i gang

Den konstante indkøbsliste i jakkelommen

med sine faste krav om kød, kartofler, kaffe og kiks

Den lille hurtige på den lokale

når vil alle sammen mødes med indkøbsposer og tørrer sved af panderne -

Jeg holder af hverdagen

Dagsordenen

Også den biologiske

De uundgåelige procedurer i badet og på toilettet

Den obligatoriske barbermaskine

De breve der skal skrives

Huslejeopkrævningen

Afstemningen af checkheftet

Opvasken

Erkendelsen af at være udgået for bleer eller tape -

Jeg holder af hverdagen

Ikke i modsætning til fest og farver, tjald og balfaldera

Det skal til

med alle sine efterladte slagger

Så meget usagt og tilnærmelsesvist

vævende og hængende i luften bagefter

Som en art psykiske tømmermænd

Kun hverdagens morgenkaffe kan kurere -

Fint nok med fester! Al plads for euforien!

Lad de tusinde perler boble!

Men hvilken lykke så bagefter at lægge sig

i hvilens og hverdagens seng

til den kendte og alligevel ikke så kendte samme udsigt

Jeg holder af hverdagen

Jeg er vild med den

Hold da helt ferie hvor jeg holder af hverdagen

Jeg holder stinkende meget af hverdagen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har så aldrig helt forstået ideen med at oprette en ny profil, og bruge al den erfaring man har opsamlet fra sin tidligere profil. Det er måske bare, der synes at det virker en kende utroværdigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej derude

Emne : Debatterne styres af Q - har EG ej længere plads til mandehørm

Når jeg ser et emne der fanger min interesse, plejer jeg at læse nogle af  indlæggene - eller alle, før jeg giver min egen mening til kende.

Jeg har efterhånden været her i 6 mdr. og synes jeg selv,- fået et godt indblik og fornemmelsen af ”ånd og morale” her Eroguide.

I ovenstående emne er det langt rigeligt for mig at læse de 11 ord, for det er en meget provokerende udmelding overfor de få piger der deltager meget aktivt i debatterne, og de er Nikita + Sisser + Liv + Jasmin +  Sunny the best + Lady Cherie + Gina Faith + og så er det at min hukommelse desværre begynder at svigte.

Den håndfuld piger (Nikita + Sisser + Liv + Jasmin +  Sunny the best + lady Cherie + Gina Faith + og mange andre), er ene om at ”fighte” mod flere hundrede mænd, og ind imellem mod nogle  krænkende indlæg/kommentarer rettet mod dem. Husk også lige at de har et arbejde at passe ved siden, til stor glæde for jer selv - så I kan få al det fisse i lyster. Ind imellem undres jeg vitterlig over at de gider deltage i debatterne.

Den dag de skrider, fordi det bliver surt for dem :mad:  - - ku det så tænkes at EG ender som Gimel et ynkelig ”hanbal på kroen”- der sluttelig :arrow: afgår ved døden.

Debatterne ikke kan tåle at miste disse piger, derimod ser jeg gerne nogle flere ”lyserøde piger” i debatterne - så der bliver noget mere balance og variation  - som ganske enkelt er: flere pige kommentarer, og de magter virkelig at levere nogle gode skarpe indlæg + ”God kvinde værksteds humor og humør” - - få lige øje på det.

- - og lige for resten :

Debatter uden pigerne, - hvor sjovt er egentlig!!!          -     -    -    -    "dem vi driller på den "søde måde", er jo også dem vi lide, - og ikke undvære

Et Eg uden deres annoncer, - hvor sjovt er det egentlig!!!

Mange hilsner

Nyder livet

Et indlæg som dette fra Dionysos, bør ikke få adgang, det er uhørt grovkornet.

Skrevet 22 april 2014 - 18:12

C sagde den 22 Apr 2014 - 5:35 PM:

Fint emne at bringe på banen.

Jeg er af samme grund blevet banned fra chatten.

Jeg har generelt ikke så meget til overs for de danske ludere. De er for dyre, snerpede og i mange tilfælde alt for gamle. Dette har jeg ikke lagt skjul på i chatten, og er sikkert af samme årsag blevet banned derfra. Og mon ikke det er én af disse Q der har været trådtrækker på dette (Nu ved jeg godt at tudekoret af Q´s disciple straks vil påtage sig skylden for at komme deres bi-dronning til undsætning og / eller starte en flæbende smædekampagne om at jeg er respektløs, ubehøvlet mv).

Men jeg taler såmænd bare lige ud af posen, uanfægtet om der skulle være en snerpet Q tilstede, hvilket er for meget for den lille flok af indspiste glædespige-røvslikkere (læs: LUDER-røvslikkere) der normalt hænger ud i chatten.

Jeg overvejede faktisk selv at bringe dette emne på banen, men gad så ikke alligevel, da jeg har fundet ud af, at det egentlig ikke betyder alverden for mig at være bannet fra chatten. Jeg er én af dem der gør chatten farverig og nuanceret og har langt mere at bidrage med i chatten, end hvad jeg får igen, så det er sgu egentlig ikke mig der taber noget på den konto.

De fleste chattere i chatten er en flok underdanige, underkuede røvslikkere der flokkes som fluer om en lort på de få glædespiger der chatter med i chatten. De har ikke voldsomt meget at byde ind med, men sidder for det meste bare som en flok ynkelige smagsdommere og forsøger at diktere hvordan nytilkomne skal opføre sig.

F.eks. er det meget forbudt at bruge ordet LUDER, fordi det hedder skam glædespiger. Hahahaha. Har man hørt noget så ynkeligt. En flok indspiste tabere der ikke har andet at lave med deres ynkelige liv end at sidde og forsøge at gen-opfinde kancelli-sproget på et luder-website? Hahahahaha.

Der er dog enkelte debattører der rent faktisk har noget at byde ind med, som fx. Rejsenetværk. Men der kan man jo egentlig klare sig fint med bare at læse hans indlæg.

Redigeret af Nyder livet
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

At mit indlæg som "Nyder livet" refererer til i ovenstående, åbenbart skaber så meget røre, bekræfter mig kun i at jeg har fat i noget rigtigt.

Desuden er de kvinder der er herinde stærke kvinder, og jeg er ikke i tvivl om at de er stærke nok til at håndtere indlæg som mit, faktisk tror jeg ikke det rører dem voldsomt meget overhovedet.

De er ludere og har sgu nok oplevet dét der var værre...

Redigeret af Dionysos
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...