Hop til indhold
Bukowsky Revival

Debatterne styres af Q - har EG ej længere plads til mandehørm

Recommended Posts

Guest Trinetease

Hvorfor har du behov for at bruge det sprog ?

Føler du dig stærkere/smartere eller andet ved at skrive i den tone om det sprog du bruger ?

Jeg spørger oprigtigt fordi at jeg er nysgerrig -

Fordi at vi sælger sex for penge er vi bestemt ikke nødvendigvis vant til det der er værre....heldigvis.

Heldigvis er 99% af mine gæster søde venlige og respektfulde mænd - som ikke behøver at omtale andre mennesker på den måde eller i det sprog.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tager afstand fra brugen af L ordet har jeg også tidligere skrevet!! Der refereres til en tidligere profil herinde i den forbindelse. At man så kan bruge det lyrisk er en anden sag.

Jeg mener heller ikke, at i ikke har ret til at ytre jer mv!! *SS*

Efterlyser blot et frirum ligesom i Q selv har efterlyst et herinde tidligere!!

Mvh

He BR

Det er nok lidt off topic i forhold til emnet, men...

Du vælger en ny start herinde, men dit nick refererer til din tidligere profil og billede af samme mand.

Og i stedet for L-ordet er det nu *ss* over alt.

Du ved jo at det er de samme folk som er herinde nu, som for 1 md. siden, så det er jo hurtigt opdaget at det er samme person bag proflen.

Før var det horror genren, nu er det en mere sarkastisk genre fra din side synes jeg.

Men blidere for øjet end før ;-) ;-) ;-)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

He BR

Det er nok lidt off topic i forhold til emnet, men...

Du vælger en ny start herinde, men dit nick refererer til din tidligere profil og billede af samme mand.

Og i stedet for L-ordet er det nu *ss* over alt.

Du ved jo at det er de samme folk som er herinde nu, som for 1 md. siden, så det er jo hurtigt opdaget at det er samme person bag proflen.

Før var det horror genren, nu er det en mere sarkastisk genre fra din side synes jeg.

Men blidere for øjet end før :wink: :wink: :wink:

Han er vel blevet overbevist af et par "rygmærker" :D

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Sorry for det lidt off-topic, men...

Jeg har desværre ikke været her længe nok til at have set Gameguy, men har nu hørt en del omtale af ham allerede.

Og han lyder sgu helt ærligt til.. AT VÆRE EN SATANS MORSOM FÆTTER :D .. I modsætning til jer andre konventionelle dødbidere og pollenspredere...

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sorry for det lidt off-topic, men...

Jeg har desværre ikke været her længe nok til at have set Gameguy, men har nu hørt en del omtale af ham allerede.

Og han lyder sgu helt ærligt til.. AT VÆRE EN SATANS MORSOM FÆTTER :D .. I modsætning til jer andre konventionelle dødbidere og pollenspredere...

Det undrer mig overhovedet ikke, at netop DU falder ham om halsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Det undrer mig overhovedet ikke, at netop DU falder ham om halsen.

Tja hvis det er dig selv på din avatar, så ligner du noget kun Frank Hvam ville falde om halsen.

Beklager, men kommentarer som denne tvinger mig til at gå off-topic...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Strengen skal tilbage til emnet og ikke ende i mere mudderkastning .

Efter jeg skrev dette om at få strengen tilbage til emnet har utallige brugere skrevet en masse indlæg som var off topic og til tider personlige.

Det tager jeg som et tegn på at de færreste har noget at bidrage med mere til strengens emne, og strengen låses hermed, da den nu bliver brugt til bare personlige fnidder fnadder indlæg selvom jeg bad folk om at holde sig til strengens emne.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...