bissus 6 Skrevet 22. April, 2014 Hej ærede fellows, Jeg et blevet ganske forelsket i et par ting såsom add libitum samt begrebet GB. Da disse ikke udbydes på højt nok niveau i DK, går rejsen tit til DE. Har før prøvet at invitere/lokke, men de fleste sov i timen. Nu er det alvor; har du/I lyst til at snart følges ad dernedover til en 2-3 dages indsats?? Jeg er primært til Pauschalclub.de, men også ErW i Berlin er på programmet. Kom frisk, trænger snart til en ny tur :p 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bissus 6 Skrevet 26. April, 2014 Kom nu, ingen friske?? :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Stemplet Skrevet 27. April, 2014 (edited) Friskt tilbud, men at hive 2-3 dage ud af kalenderen og opfinde et plausibelt alibi er svært for mig. Mine ture i det tyske hænger ofte sammen med erhversmæssige ærinder eller andet som giver mig alibiet for at drage mod syd. Derfor er mine ture ofte alene desværre, ingen tvivl om at en wingman eller to kunne være med til at gøre oplevelsen større. :-) Redigeret 27. April, 2014 af Stemplet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bissus 6 Skrevet 27. April, 2014 Synd, men lad mig vide hvornår det næste gang er muligt :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. April, 2014 Lyder da ellers vild hyggeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Stemplet Skrevet 27. April, 2014 @bissus - skal jeg da prøve at huske på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bissus 6 Skrevet 28. April, 2014 Ja Pink, desværre er export af gode danske mandetunger samt vedhæng en ny vare grundet eksorbitant for høje priser på den ægte vare lokalt. Jeg ville gerne støtte lokalt, men I holder desværre et alt for højt prisniveau. Kun idioter tror andet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bissus 6 Skrevet 28. April, 2014 Hej Stemplet - A garanterer meget bedre og frem for alt billigere gange, endda med 4-takts mulighed dernede. Damn, Ich bin ein Berliner sagde bageren :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg