Hop til indhold

Recommended Posts

Since many of you guys have difficulty with Swedish, I'll wright in English  :-P

318757.jpg

I was heading for Bella and called during the weekend, then she said she will leave on Tuesday this week, but still she was available today. They probably wants us to come as quickly as possible, not only in bed  :mrgreen: 30 min with megafrench was my choice, and you can probably understand why. Measurements are 100 correct and the pictures as far as I can see OK. I have been with her before, remember the special tattoo on her leg, but she claimed that she has not been in Copenhagen before. Hmmm - Twin?? :???:  I did not bother to argue about that. Nice BBBJ and then it was my turn, nice pussy. She was a bit rushing the session which I did not like, but she his so damn hot so it's difficult to hold back. We had one position the "American way" which ended up with me moving the bed....and her....to the other side of the room. :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  She smacked my bum which was a bit nasty, but at the same time this was the rushy part of it. Come on baby, harder. When I was close to the end she jump up and took of the condom and......then 1000 dkk was spent, faster than planned. I had planned to take her in doggy, but then I would probably exploded too early, so the end result was OK.

Looks - 8,5/10 - Petite and cute

Body - 10/10 - young firm, not a milligram to much. Nice - real breast.

Sex/BBBJ 8/10- OK

Service in general- OK, but a bit rushy

Loppan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Since many of you guys have difficulty with Swedish, I'll wright in English  :-P

Loppan

Hej Loppan:

Jeg synes, at det er pinligt, at der findes læsere her på Eroguide, som ikke gider gøre sig lidt umage, for at læse en svensk tekst. :cry:

Der findes sikkert lige så mange, som heller ikke kan læse engelsk. :wink:

Så min opfordring til svenskere og nordmænd er, skriv dog på jeres egne dejlige skandinaviske sprog her på Eroguide. :-P

Med venlig hilsen

:geek:

Redigeret af Benjamin

Del dette indlæg

Link til indlæg

OK Benjamin - ska fortsätta svenskt :)  Go tur på er andra som ska ta vägarna förbi, hon gör er inte besvikna.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 47284746579156

OK Benjamin - ska fortsätta svenskt :)  Go tur på er andra som ska ta vägarna förbi, hon gör er inte besvikna.

Hva!??

:D Haha

Del dette indlæg

Link til indlæg

I området som omsluts av Novembervej, Fredrikssundsvej, Mörkhöjvej  :-P........det finns fler trianglar i detta område, varav en som jag studerade noggrant  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det irriterer mig, at ikke alle gider sætte sig ind i det engelske sprog, men insisterer på en konservativ tankegang om at selvfølgelig kan vi alle forstå svensk... Jeg forstår ikke svensk og har egentlig heller ikke den store interesse i det. Derfor går jeg sikkert glip af lidt, ligesom dem der ikke kan engelsk i meget sjældent omfang går glip af lidt - og det går nok alt sammen...

Til anmelder - tak for den fine anmeldelse :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...