Hop til indhold
Gæst

Er prisen eneste parameter når man vælger udenlandsk pige?

Recommended Posts

Guest Dionysos

problemet med mange danske piger er de svare dårlige kemi hvis du har haft en dårlige oplevelse... det er i min optik ikke gyldig når man tjener 1000 kr for en halv times arbejde...

prøvemanden

Fuldstændigt enig. Til en timeløn på 2000 kr der skal arbejdet fandme bare være i orden. Hvad enten luderen synes hun har kemi med kunden eller ej.

Hvis en husejer betaler 2000 kr i timen til en tømrer for at få repareret tag, og regnen siler ned i stuen i stride strømme, så er det sgu heller ikke ok, at tømreren siger "Der var sgu ikke rigtigt nogen kemi med husejeren"...

Redigeret af Dionysos

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fuldstændigt enig. Til en timeløn på 2000 kr der skal arbejdet fandme bare være i orden. Hvad enten luderen synes hun har kemi med kunden eller ej.

Hvis en husejer betaler 2000 kr i timen til en tømrer for at få repareret tag, og regnen siler ned i stuen i stride strømme, så er det sgu heller ikke ok, at tømreren siger "Der var sgu ikke rigtigt nogen kemi med husejeren"...

Hvis husejeren ikke gjorde det muligt for tømreren at udføre et godt arbejde, så hvorfor ikke. Hvis husejeren siger at "du skal ikke tømre på den måden, men på en anden måde", så hvorfor ikke?

Jeg har selv i min profession nogle gange haft kunde, der gjorde det umuligt for mig at leverere mit bedste. Det indebærer ikke at jeg ikke holder fast ved min temmelig høje timeløn.

B1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

De danske pigers timepris ligger nu også en anelse over mekanikerens...

Jeg nævner prisen i en direkte sammenligning med priserne i Tyskland. Jeg tager ikke stilling til, om den danske er for høj, kun til det faktum, at jeg kan få den samme ydelse væsentligt billigere syd for grænsen, og endda ret tæt på, hvor jeg bor.

De 750 kr for 1 times sex i Flensborg= 1 times autoriseret værksted i DK

Når jeg spørger hvor langt ned man synes pigernes pris skal ned, så skal den vel ikke ned på en mekanikers pris? Derudover er det jo ikke fair at forvente en Dansk pige skal arbejde til en Tysk piges løn. Du får jo heller ikke en Tysk løn, men en Dansk

Del dette indlæg

Link til indlæg

roflmao.gif

lad mig se... en hypotetisk lille tanke her... 

jeg har en tømrer til at arbejde på mit hus pt .... jeg har valgt ham fordi han er kommet højt anbefalet af alle jeg kender  

hvis jeg nu sørgede for at han ikke kunne komme til, snuppede hans stige undervejs, konstant afbrød ham så han blev forsinket, gik i vejen så han kom lettere til skade og på alle måder saboterede hans forsøg på at gøre et godt stykke arbejde.... 

og BAGEFTER brokkede mig over at det han havde lavet var noget lort...  og fortalte alle at HAN var dårlig til sit arbejde... 

hmm - den må jeg prøve den model.... gad vide om han så vil lave noget for mig en anden gang... 

eller mon han er i sin gode ret til at sige at der ikke var kemi med husejeren???? 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg

roflmao.gif

lad mig se... en hypotetisk lille tanke her... 

jeg har en tømrer til at arbejde på mit hus pt .... jeg har valgt ham fordi han er kommet højt anbefalet af alle jeg kender  

hvis jeg nu sørgede for at han ikke kunne komme til, snuppede hans stige undervejs, konstant afbrød ham så han blev forsinket, gik i vejen så han kom lettere til skade og på alle måder saboterede hans forsøg på at gøre et godt stykke arbejde.... 

og BAGEFTER brokkede mig over at det han havde lavet var noget lort...  og fortalte alle at HAN var dårlig til sit arbejde... 

hmm - den må jeg prøve den model.... gad vide om han så vil lave noget for mig en anden gang... 

eller mon han er i sin gode ret til at sige at der ikke var kemi med husejeren???? 

Så du mener  at når pigen siger at der ikke var nogen kemi, så er det manden der har haft en dårlig adfaerd?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så du mener  at når pigen siger at der ikke var nogen kemi, så er det manden der har haft en dårlig adfaerd?

jeg skal ikke kunne tale om andre end mig selv for vi er alle forskellige... 

men hvis jeg kommer og siger at "der var dårlig kemi" - så kan jeg love jer at der har været dårlig kemi... 

et par eksempler på redyrket sabotage af min performance

fx... hvis fyren vil fiste mig og OVERHOVEDET ikke gør hvad jeg siger.... fuck det gør ondt mand... det er sindssygt smertefuldt og så bliver jeg meget lidt medgørlig når han for 3 eller 4 gang gør alt det jeg har sagt han skal lade være med..  fisting er ikke for hensynsløse klamphuggere... det er for folk der tænker med begge hoveder :)  ....

fx som Rambuk der skrev en anmeldelse af FF af mig... han var hjernedødt skrap til det selv om det var første gang nogensinde og jeg guidede ham hele vejen :) ... og det blev med indbyggede sprøjteorgasmer... så det er altså ikke mig der ikke lægger bunden for 100% succes... 

eller - min klit... jeg vil IKKE røres/slikkes på klitten.. det gør ONDT!!! det gør fucking rocker pisse ondt..... så når fyren for 6 gang hamrer klør 5 ind i eller voldsuger på min klit - så er den så øm at jeg skriger højt... fat det dog makker...  jeg bliver stiktosset 3 og 4 og 5 gang....  de første par gange er han tilgivet... det kan være et uheld

jeg vil IKKE slås på.. jeg er ikke slavinde, jeg hader dominans-adfærd overfor mig... så når fyren igen og igen klasker mig i røven - så må jeg fortælle ham at hvis han gør det igen så slår jeg igen... for alvor... 

hvis sådan noget sker... så lover jeg dig at jeg påberåber mig dårlig kemi, for så har han bevidst saboteret ethvert forsøg på at jeg har kunnet give ham en god oplevelse... 

jeg KAN ikke performe når min krop skriger af smerte på den dårlige måde... smerte er ALDRIG NEVER EVER en god ting med mig... 

når man som kunde saboterer performance ved at gøre det umuligt for "arbejderen" at gøre det ordentligt - så vil jeg mene at det ryger under kategorien dårlig kemi... 

jeg skal ikke kunne svare for de andre piger 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@ Jasmin

Nu skal jeg ikke gøre mig til dommer over hvad folk oplever med hvem. Men skodpigerne er derude. Dem der bare skal være der kort tid, så har ikke et navn at tænke på. Kontantshjælpspigen der aldrig har lært at tage ansvar for noget og hendes handlinger har konsekvenser. Tror du ikke det er den slags piger der refereres til? kunden klager… beklager vi har ikke kemi. De mænd du beskriver er der vel ikke mange af? og mange mænd skriver om disse piger…. så måske det faktisk er de dårlige piger de løber ind i

Del dette indlæg

Link til indlæg

De mænd du beskriver er der vel ikke mange af? 

jo desværre - dem er der temmelig mange af :( 

jeg har som før nævnt været swinger hele mit voksenliv og jo - der er desværre mange mænd af den type... *suk*

men ud over det har du helt ret - der er "brodne kar" i branchen der spiller "kemi-kortet" uden for nummer - selvfølgelig er der det... det er bare ærgeligt hvis dem der er rigtig seriøse bliver slået i hartkorn med de dårlige i en bred generalisering.. 

:) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Her inde på EG plejer begrebet "dårlig kemi" hvis at betyde den situation, hvor man ikke lige i nuet svinger så godt sammen. Det er jo utrolig vigtig for en vellykket besøg, at trunten og kunden føler sig veltilpas og tryg i hinandens selskab. Som jeg forstår begrebet "dårlig kemi", så er det ikke noget man egentlig kan bebrejde hverken pigen eller kunden.

@ Jasmin

Nu skal jeg ikke gøre mig til dommer over hvad folk oplever med hvem. Men skodpigerne er derude. Dem der bare skal være der kort tid, så har ikke et navn at tænke på. Kontantshjælpspigen der aldrig har lært at tage ansvar for noget og hendes handlinger har konsekvenser. Tror du ikke det er den slags piger der refereres til? kunden klager… beklager vi har ikke kemi. De mænd du beskriver er der vel ikke mange af? og mange mænd skriver om disse piger…. så måske det faktisk er de dårlige piger de løber ind i

Jasmin fik på munden, da hun i en anden tråd udtalte sig så nedladende om dig Havnebums og dine valg her i livet. Og skal vi tale om kontanthjælpspiger i brancen, så ville det da være mere på sin plads, at komme ind på, hvad der presser dem ud på et marked, hvor de slet ikke hører hjemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Midj dårlig kemi kan også være en pige der ikke har lyst men gerne vil have pengene ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Midj dårlig kemi kan også være en pige der ikke har lyst men gerne vil have pengene :wink:

Nu kan det jo være svært, at forestille sig den stakkels pige skal "have lyst" hver gang der kommer en kunde, og med enhver kunde. Du skal tænke på, at der her er en masse førstegangs indtryk.

Angående det med gerne at ville have pengene. Så ved du og jeg vel nok inderst inde, at pigerne sjældend eller sandsynligvis aldrig er i brancen af ren erotisk lyst til middelaldrende, dårlig lugtende, perverse, analfokuserende og superfransk krævende midtjyder eller havnebumser. Men dog servicere de os. Måske ikke af lyst, men så for guld.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er så en af årsagerne til de tager penge for det.

Hvor vil du hen midtj? Du oplever ikke der er forskel på indstillingen hos de piger du besøger?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så en af årsagerne til de tager penge for det.

Hvor vil du hen midtj? Du oplever ikke der er forskel på indstillingen hos de piger du besøger?

Jo så absolut gør jeg det. Og på min indstilling også. Når to mennesker mødes, så er det ikke altid at det man kan kalde førstegangsindtrykket er så vellykket. Så jeg kan have en dårlig oplevelse med en pige, uden at det nødvendigvis er fordi pigen gør noget forkert, eller har en forkert attitude.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

ja nu får tømreren ikke 2000kr i timen, samt er de fleste medlem af bygfag organisationer som gør man kan klage over hvis arbejde ikke er udført ordenlige...

så der nogle som vurdere hvad der sket og evt får kunde erstatning....

i luder verden får man af vide ingen kemi, og så sagen overstået, som jasmin så smuk siger så de ikke forstået kravende og så ingen penge, det vil klæd så at stoppe showet og give kunde penge tilbage og sige du ikke helt forstået hvad du får at vide...

eller evt på indgang til arbejde værelse lave et stor opslag med hvad kunden ikke må gøre, når de sammen med dig...

prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor fungerer det egentligt ofte ikke med de afrikanske? Jeg har prøvet få gange, og bare ikke været særligt interesseret. Jeg husker en fed oplevelse med en  lækker sort pige hos det nu lukkede sexgirls i peter fabersgade, men hun var også adoptivbarn opvokset i DK.

Jeg begriber det heller ikke.

Jeg har en svaghed for disse sorte kvinder, men har kun haft dårlige oplevelser med dem. Jeg tror også, at de skal være vokset op her i Danmark. Og så begynder de at blive sjældne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

eller evt på indgang til arbejde værelse lave et stor opslag med hvad kunden ikke må gøre, når de sammen med dig...

Det burde faktisk ikke være nødvendigt, hvis vi taler om normalt tænkende mennesker.

Nu synes jeg ikke - som Jasmin har oplevet - at der er så mange af de her mænd, der intet fatter med hensyn til mine grænser. Heldigvis for det.

For mig foregår det således, at når man er vildt fremmede for hinanden, så skal man jo på én eller anden måde tune sig ind på hinanden og egentlig føle sig lidt frem.

Hvis manden så gør noget, der ikke er rart for mig eller ligefrem gør ondt, så prøver jeg først med kropssprog at vise, at den er ikke lige så god. Den lurer de fleste mænd. Hvis manden ikke er en haj udi kropssprog, må jeg ud i direkte at sige, at det ikke er fedt, men hvis han i stedet gjorde sådan og sådan, ville det virke.

De fleste mænd hører mig, og så kan vi fortsætte i fred og fordragelighed. Så er der lige den lille procentdel som ondestjertemig fortsætter på trods af, at de ved, at jeg ikke synes det er rart! Det kan jeg kun tolke som, at de er ligeglade med, hvad jeg synes om det hele, og så kan jeg ikke være med mere.

Den type ville stadig ikke kunne finde ud af at opføre sig ordentligt om det så - ret så ucharmerende - stod skrevet med store fede blokbogstaver på døren.

De få gange jeg har stoppet en "hygge"stund på det grundlag, har manden selvfølgelig ikke fået det fulde beløb tilbage, da jeg skal have kompensation for den dårlige oplevelse.

Kun én gang har jeg ikke givet en rød reje tilbage, og det var da en mand - i en 69'er - bed mig i den indre skamlæbe!!! Slap nu af, jeg havde lyst til at køre ham én, så ondt gjorde det! Det var en stor "fejl" som han sagde, fordi han havde glemt at spytte tyggegummiet ud... Tsk... Fejl!? Som om jeg nogensinde ville "komme til" at bide ham i pikken?!

Nå, nu er det vidst officielt helt ude på et sidespor. :huh:

Ps: Og dette skal ikke forstås som om, at jeg forventer stjernesex af alle mine gæster, men udelukket rettet til dem, som forsøger at gøre noget for mig, men så gør det helt forkert. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har en svaghed for disse sorte kvinder, men har kun haft dårlige oplevelser med dem. Jeg tror også, at de skal være vokset op her i Danmark. Og så begynder de at blive sjældne.

Der er nogle kanongode Negerludere på FKK'erne afsted med dig.

Prøvede en på FKK Harmony, nøj hun sparkede benene væk under mig! total voldtægt af mig. Choko hed hun vist

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er nogle kanongode Negerludere på FKK'erne afsted med dig.

Prøvede en på FKK Harmony, nøj hun sparkede benene væk under mig! total voldtægt af mig. Choko hed hun vist

Enig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Stemplet

Har samme oplevelse desværre :-(, og ja jeg har også denne svaghed for de dejlige brune piger.

Med fare for at dette er generaliserende så tror jeg det hænger sammen med at de afrikanske piger er handlede som regel, der selvfølgelig også dem der ikke er. Fælles tror jeg dog, at de fleste gør det af nød og ikke lyst. Den danske adoptiv pige eller andre danske piger har andre muligheder som danskere end piger fra fattige lande. I danmark er man socialt sikret så det ikke er nødvendigt at sælge sexuelle ydelser danskeres eksistensgrundlag er altid sikret via vores solidariske samfund. Det er min teori på dette fænomen.

Har faktisk udset mig flat-rate i tyskland med en mørk pige for at se om det samme gør sig gældene der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har samme oplevelse desværre :sad:, og ja jeg har også denne svaghed for de dejlige brune piger.

Med fare for at dette er generaliserende så tror jeg det hænger sammen med at de afrikanske piger er handlede som regel, der selvfølgelig også dem der ikke er. Fælles tror jeg dog, at de fleste gør det af nød og ikke lyst. Den danske adoptiv pige eller andre danske piger har andre muligheder som danskere end piger fra fattige lande. I danmark er man socialt sikret så det ikke er nødvendigt at sælge sexuelle ydelser danskeres eksistensgrundlag er altid sikret via vores solidariske samfund. Det er min teori på dette fænomen.

Har faktisk udset mig flat-rate i tyskland med en mørk pige for at se om det samme gør sig gældene der.

Nu burde jeg nok have tilføjet, at mine dårlige erfaringer også går på Jamaicapiger, og de er vist ikke handlede?

Jeg håber ikke, at mine bemærkninger har virket afsporende på tråden.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prisen er et væsentligt parameter for mig. Jeg har simpelthen ikke råd til danske piger, hvis jeg også skal have smør på brødet. Jeg er dog nybegynder - har kun prøvet at besøge den samme pige 3 dage i træk i Flensborg. Jeg var helt overrasket over de ting, som jeg måtte for næsten ingen penge, så jeg holder fast i det sikre - Tyskland. Desuden vil jeg helst undgå, at jeg skulle blive set af folk, som jeg kender, når jeg skal besøge en pige.

Jeg har et utal af venner og bekendte, kollegaer og tidligere kollegaer med god geografisk spredning i landet, Jeg synes ikke, at de skal kende til min nye interesse, og det betyder, at jeg kun vil føle mig nogenlunde sikker på Lolland, Falster, Møn, Nordsjælland og Nordjylland. I forhold til alternativer ligger Flensborg næsten lige om hjørnet. Og så er der jo heller ikke pokkers langt til Hamborg, når man befinder sig lunt liggende i det sønderjyske.

Redigeret af drillepinden

Del dette indlæg

Link til indlæg

For mit vedkommende, prisen HAR en betydning. Dels fordi jeg godt kan lide at shoppe lidt og gamble lidt med oplevelsen. Det øger jo lidt til spændingen ikke at vide hvad man går ind til. Hvad er det man siger... "The chase is more intereresting than the catch". Så er 600-700 kr i mindstepris ret pebret for en ukendt oplevelse, mens 400 kr ikke rør mig det store.

Når man vælger budget ruten, så er kvaliteten også derefter. Nogle gange! Andre gange har jeg fået smæk for skillingen og enestående service for 400 kr, og så kommer jeg tilbage en anden dag med 600 eller 800 kr.

Men generelt har de danske piger også en lidt konservativ holdning til priserne, hvor nogle udenlandske har tiltrukket mig med særtilbud med ekstra ydelser uden ekstra omkostning. Pludselig finder jeg en latino kvinde som både giver superfransk, anal og dobbelt udløsning uden at tage mere for det. Branchen er jo også kommerciel, og det handler om at score kunderne.

Og selvom de udenlandske piger presser markedsprisen ned i Danmark, så er det stadig højere priser end eksempelvis lige syd for grænsen. I Tyskland tager østpigerne cirka 30-40 EUR for en quickie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Stemplet

Nu burde jeg nok have tilføjet, at mine dårlige erfaringer også går på Jamaicapiger, og de er vist ikke handlede?

Jeg håber ikke, at mine bemærkninger har virket afsporende på tråden.

Kan jeg ikke udtale mig om da jeg ikke har prøvet en fra jamaica, men som jeg skrev er min mistanke at fælles for dem alle er det er nød og ikke lyst der driver deres foretning. Og ja undskylder også for afsporingen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...