Bananas 17566 Skrevet 25. April, 2014 Jo, hvis du synes at du beblander dig med tosser herinde, så er den jo ret fed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 25. April, 2014 Cum insantientibus fuere necesse est = Blandt vanvittige må man selv være gal :wacko: :wacko: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 25. April, 2014 (edited) Denne meningsudveksling minder meget om en bog, som Erling Bjøl udgav for mange år siden om den kolde krig. Han kaldte den "Duellen uden ende". Redigeret 25. April, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 25. April, 2014 Denne meningsudveksling minder meget om en bog, som Erling Bjøl udgav for mange år siden om den kolde krig. Han kaldte den "Duellen uden ende". Kan du ikke være med Borende? Det er super sjovt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 25. April, 2014 Kan du ikke være med Borende? Det er super sjovt. Jep jeg hygger mig egentligt meget godt og det gør Bananas måske også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 25. April, 2014 (edited) Kan du ikke være med Borende? Det er super sjovt. Nej, det har jeg intellekt nok til. Og så er det sjove hurtigt overset :mrgreen: Redigeret 25. April, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 25. April, 2014 Nej, det har jeg intellekt nok til. Og så er det sjove hurtigt overset :mrgreen: Ja der er jo nogen der er så heldige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smukkvinde Skrevet 25. April, 2014 Hold da op du lød sur igår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 25. April, 2014 Hold da op du lød sur igår Jeg bliver aldrig sur Smukke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 25. April, 2014 Jeg bliver aldrig sur Smukke Nææh, men som jeg har forstået det, er det nok mere omgivelserne, der bliver sure :mrgreen: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 25. April, 2014 Nææh, men som jeg har forstået det, er det nok mere omgivelserne, der bliver sure :mrgreen: Man kan jo ikke lave en omelet, uden at knuse et par æg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 25. April, 2014 Man kan jo ikke lave en omelet, uden at knuse et par æg Forhåbentligt hønseæg :P Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 25. April, 2014 Okey, nu er jeg rigtigt fornærmet. Jeg er altså et af æggen i din omelet!!?? Du er sgu mer kynisk end jeg troede. Eller så er det Quad erat demonstrandum all over again. Æggen er knuste, altså har jeg lavet en omelett. Hvilket skulle bevises. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 25. April, 2014 Nåe bananas, må jeg henvise til Sunny Hun er ret god til det med kiks osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. April, 2014 Er det så ikk lie nu det begønner å bliv kejligt å pinligt? Hva? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 25. April, 2014 Er det så ikk lie nu det begønner å bliv kejligt å pinligt? Hva? Jow - det er lige nu. Toddy har indrømmet at alt han ville var at provokere og lave omelett og bruge os ærlige, intelligente og velmente mennesker som æg der skal knuses. Så det er skam nu det begønner å bliv pinligt, og tid at stoppe. B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 25. April, 2014 Nå er det så nu det jeg har indrømmet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 25. April, 2014 Syntes sgu at du fortolker lidt rigeligt Hr bananas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. April, 2014 Vor herre til hest gutter! Hyp, hyp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 25. April, 2014 Vor herre til hest gutter! Hyp, hyp HAHA Har du ikke lyst til at være med Vi har prøvet at invitere x, men han takkede pænt nej Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 25. April, 2014 Syntes sgu at du fortolker lidt rigeligt Hr bananas Meget rigeligt. Men sådan noget alligevel. Panem et circenses. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 25. April, 2014 (edited) HAHA Har du ikke lyst til at være med Vi har prøvet at invitere x, men han takkede pænt nej Øhhhh, hvem er "vi"? Ikke at det gør noget, for jeg er ganske rigtigt stået af. Men til dagbogen. Redigeret 25. April, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. April, 2014 Vor herre til hest gutter! Hyp, hyp Moderator er på. Anmeld til ham eller vent til han tager affærer. Du kaster kun benzin på bålet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 25. April, 2014 Jasmin, you gotta let me know Should I stay or should I go? If you say that you are mine I'll be there till the end of time So you gotta let me know Should I stay or should I go? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg