Bananas 17566 Skrevet 25. April, 2014 Starson45 - du er selve essencen af benzin med det indlæg. Men jeg har lige præcis skrevet mit 701 indlæg, og tager nu en lille pause fra denne "debat". Schüss B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 25. April, 2014 Fååååååååååååg man bliver svimmel af at sidde på den her fucking kålorm. Er i ik snart færdige med det hønseknepperi der, for jeg vil faktisk gerne ind og lege med legoklodser. Du Provo Toddy der !!! Så kan du godt holde kogle og fise i skammekrogen. Her i børnehaven er det sgu okay at afreagere, men det er sgu ikke okay at det halve af børnehaven skal blive trætte i hovedet og brække hele legepladsen til,fordi du er i provohumør. Nu har vi sat på kålormen i 4 sider. Nu må det være nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 25. April, 2014 (edited) Jasmin, you gotta let me know Should I stay or should I go? If you say that you are mine I'll be there till the end of time So you gotta let me know Should I stay or should I go? Du kan være glad for, at Jasmin ikke, hvis jeg altså har forstået hende rigtigt, er en edderkop, for de spiser med appetit hanner - med eller uden kaffe - til bl.a morgenamd :D Redigeret 25. April, 2014 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 25. April, 2014 Hvor er det rart at der endelig er en der kan se det totalt absurde i at konstant blive ved med at hakke løs side efter side. Det tog sgu sin tid og nu takker jeg af og ønsker jer alle en dejlig weekend og jeg mener alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 25. April, 2014 Hvor er det rart at der endelig er en der kan se det totalt absurde i at konstant blive ved med at hakke løs side efter side. Det tog sgu sin tid og nu takker jeg af og ønsker jer alle en dejlig weekend og jeg mener alle Det var sgu noget af sidste ord fra en der næppe har bidraget til det absurde. Eller fik jeg nu det sidste ord? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alleviator Skrevet 25. April, 2014 Så gider vi ikke høre mere på Jeres personfnidder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. April, 2014 Øhhhh, hvem er "vi"? Ikke at det gør noget, for jeg er ganske rigtigt stået af. Men til dagbogen. Jeg tror "vi" dækker over hvem der står bag navnet "Toddy" :D :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 25. April, 2014 Kan du ikke være med Borende? Det er super sjovt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg