Hop til indhold
Martyren

Sugardaters.......igen....

Recommended Posts

Hmmmmm..........Overvejer om der skulle være nogle kvindelige brugere af EG som benytter Sugardaters ? ........Jeg har en svag fornemmelse for at dette er tilfældet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har tilmeldt mig sugardaters for en kort periode og har husket at afmelde automatisk betaling!!, ellers hænger man sikkert hurtigt på flere måneders dyrt abonnement. Det er vel ikke uden overraskelse at det er kryptisk at finde frem til det sted hvor man afmelder sig automatisk forlængelse. Det er "rigtige" piger derinde, har skrevet med nogen, men det er nu ikke blevet til noget. Jeg er nok for nærig.Er man meget gavmild er der sikkert muligheder. Forstår ikke konceptet med at pigerne skal vise ansigtsfoto, det må da skræmme mange piger væk. Fatter ikke de piger vil udstille sig selv over for deres venner, familie, studiekammerater osv på den måde. Og der er ikke mange funktioner, siden lugter kraftigt af at det kun drejer sig om at få en masse håbefulde fyre til at betale dyrt. Tror også mange piger bliver skuffede over at de fleste fyre nok søger noget engangs.. og ikke finder en direktør der vil betale dem 20.000 kr om måneden.

Men god underholdning hvis man tænder på at kigge på almindelige dagligdags piger som udstiller sig selv som sugarbabes, som vel egentlig bare er et andet ord for en form for glædespige. Men efter et par dage er det ikke så sjovt længere, så spar hellere de penge.

Det er en side som manipulerer stærk overfor unge piger til at tro at der kommer en rig flot fyr i en Porsche og giver dem en masse penge til luksus. Men i virkeligheden vil det for nogen af dem, trin for trin, resultere i en karriere gående vaklende frem og tilbage i Istedgade på vej mod det næste skud heroin.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogle, der har haft gode oplevelser som SugarDaddy?
Umiddelbart tænker jeg, at der her må være mulighed for helt unge piger ... og der kunne jo virke særdeles fristende ..... ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har kun mødt nogle ned til 33 år derinde, men har skrevet med enkelte, som er yngre.

De yngste vil som regel have for mange penge, og jeg antager fordomsfuldt, at de ikke er tilsvarende spændende i sengen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg fulgt med i denne debat og måtte så oprette mig her for at deltage. Jeg er selv på sugadaters og vil lige sige der er nok lige så mange mænd der ALDRIG svare som der er piger/kvinder   :???:  Jeg er nok en af de heldige der indtil videre ikke skal klage   :-P Jeg har en "mand" der KUN vil have et blowjob 4 gange om ugen og det betaler han gladeligt 500,-kr for pr gang   :-P Har en anden hvor jeg kun er med til forretningsmiddage 2 gange om måneden til 2500,- pr gang og udover det får jeg nyt tøj hver gang   :-P Og jeg vil lige sige jeg har passeret de 40 år, så det er ikke fordi jeg er ung og ligner en fotomodel   :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ilenora

Kunne være man skulle kigge derind :D

Kunne være rart ned gaver og spoil.. Ville i hvert være et andet forhold end luder/kunde. For at sige det rent ud. Men kender heller ikke nogen herindefra som har høj nok løn til ligefremst luksus i overflød.

Men kunne være sexet med noget ala det mystik 2 nævner

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvad koster sådan en abonnement?

Hvis du spørger om det, så har du nok ikke råd til at være sugardaddy alligevel ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...