Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Hvad med kærligheden?

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

……. hvordan trives den, med Jeres valg af profession i livet.

Fra min sofa er der lidt udfordringer :-)

Først pikspiller, lurere useriøse mænd etc. Der kommer ofte nogle negative pip fra Jer, med alle de skide mænd der spiller jeres tid, terrioserer Jer på den ene eller anden måde. Der skal 10 gode oplevelser til at ophæve en dårlig, hvilket må medføre i får en knap så positiv indstilling overfor mænd. Måske svært ved at stole på dem etc. De få gange jeg har været inviteret bag kulissen har jeg været målløs over, hvordan mænd nogengange omtales af pigerne.

I fravælger vel en del mænd, først fordi mange mænd nok ikke vil dele deres kæreste/kone med så mange andre mænd. Men vel også fordi i er i den branche, ikke just svigermors drøm.

Er det nogle ting i kan nikke genkendende til? altså kærligheden har trænge kår….. er det noget man bare lever med og stille og rolig får nok i sig selv. I så fald er det det værd? dumt spørgsmål for i er jo i branchen, men tænker i over om det er det værd?

God weekend :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Hejsa Hr Lider. Også go weekend til dig.

Ca. Den 15 juni har jeg 15 års jubilæum. Og nej jeg har skam ikke mistet respekten for mænd, og syntes heller ikke mindre om dem.

Men øhmmm jeg kommer da nok ikke uden om at jeg har fået lettere ved at gennemskue dem, og nej det er ikke negativt ment.

Jeg har aldrig været den store romantiker, altså drømt om prinsesse bryllup mm. Og Babera Cartland go home siger jeg bare.(Hun er kærlighedsromanernes nr 1)

Jeg har haft kærester i de 15 år og må sige at der jo ikke findes noget bedre end den følelse af at være forelsket. Men ak lige så berusende den kan være, lige så ondt gør den når det er slut. Jeg går for at være en stærk kvinde, det er jeg også med mange ting, men hvis der er noget der kan bringe mig fuldstændig ud af kurs så er det Told og Skat. Og kærligheds sorger. Puhaaaaa lige netop de følelser duer jeg bare ikke til. Så på det område har jeg lukket helt af for en tid. Og pt er det fint for mig.

Nogle af mine kærester har jeg mødt på klinik så de ved hvad jeg lavede, de sagde at de sagtens kunne have mig som deres kæreste på trods af mit job. Inderst inde ved jeg jo godt at når jeg mødte dem via jobbet, så var det jo Sunny/Sunshine de faldt for. Ikke at de ikke kunne lide Sannepigen,det kunne de nok godt, men øhmmm de så nok mest den Sunny der altid var fræk og i godt humør for det var hende jeg helst ville vise frem( skynder mig lige at skrive at jeg ikke boede med mine kærester) Og så var jeg Sannepigen når vi ikke var sammen. Altså moderen, søsteren, veninden og nu også mormor' en.

Når jeg nu sidder her i solen kan jeg da godt sidde og tænke over hvorfor jeg ikke viste dem Sannepigen. Og ærligt så var det nok fordi der var så stor forskel på Sanne og Sunny. Sanne har nok ikke altid haft den store selvtillid og troet nok på at de gad hende. Og øhhh det kan vi sgu sagtens blive enige om er lidt trist. Men nu er jeg jo blevet en stor pige. Og nu ved jeg at Sanne er nøjagtig lige så god som Sunny. Det har så bare lige taget sin tid at nå dertil. Smiler.

Nå videre i teksten.

Jeg har set at man sagtens kan have et forhold/ være gift med en massagepige. Så det kan sagtens lade sig gøre.

Men min egen erfaring er at selv om mændene har sagt at de accepterede mit job, så har jeg jo et eller andet sted gjort dem, i nogen tilfælde så frygteligt ondt. For hvis du elsker en person så skal han satme have en speciel evne til at koble fra når jeg var på job.

Det er jo bare vende den rundt og tænke, ville jeg kunne leve med at han havde det samme job. OG NEJ. Der bliver så dobbeltmoralens gudinde, for det kunne jeg ikke. Jeg ville flippe helt af. 100% ærlig snak.

Og så er jeg nået til den beslutning at jeg ikke vil byde andre noget jeg ikke selv ville kunne leve med.

Som sagt så savner jeg ikke en kæreste og hvad der følger, nyder min frihed, og det at kunne være mig selv.

Hvad sex angår, ja så stjæler jeg sgu lidt på job. Phiiiiist det skal i selvfølgelig ikke sige til nogen får så er det jo mig der skal til at betale. :P. Meeen ærligt oplever jeg god sex på job og møder en der virkelig kan tænde op i den gamle kakkelovn haha :P

Så lyder det sådan her. Århhhhhh Sunny jeg kommer nu, og så siger Sunny nej du gør sgu ej. :P. De ved jo ikke jeg siger det fordi jeg gerne vil komme med. Hi hi.

Men husk nu at jeg her taler for mig selv og ikke alle de andre piger i børnehaven.

Og som slut, så har jeg det rigtigt godt med mit valg, og som jeg har skrevet i et andet indlæg, så skal ham jeg gerne vil lege med nok dukke op en dag, det haster ikke. Og den bekræftelse vi mænd og kvinder har brug for, den er jeg så heldig at få via mit job.

Såee er det jo ikke så ringe et job alligevel. Hehe.

Nu vil jeg danse en solskins dans i haven og hylde det dejlige vejr:p. Aiii ærligt så skal jeg i nærkamp med en Mother Fucker brumbær Bitch. Men sådan er det når man vælger at være single. :P

Det bar mit bidrag på dit indlæg LiderBoy. :) :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Sunny med fare for jeg overfortolker dit skriv, så har det vel ikke været kærlighedsforhold?

Du var Sunny og ikke sanne, så manden har ikke elsket dig og du har ikke følt dig så tilpas i forholdet at du kunne være dig selv, så har vel ikke været kærlighed bare rart at have en

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Syntes nu ikke du overfortolker :) Du læser blot hvad jeg skriver.

Nogle af mine forhold har varet op til 4 år og det har været kærlighed og de har selvfølgelig også lært Sanne at kende. Men øhmm pga af hvad jeg tror var for lavt selv værd har jeg sluttet forholdene, for i mit hoved var det sådan at hvis man ikke kan lide eller er tilfreds med at være den man er, så forventede jeg heller ikke at var tilfredse.

Det er jo lidt hvordan man definerer hvad kærlighed er. Men så afgjort har de korte forhold nok ikke været kærlighed, nok nærmere en jagt efter forelskelse. Og andre gange igen bare bollevenner eller rent rettere begær.

Æichhhh det er sgu lidt svært at forklare, men for mit vedkommende har jeg jo været massagepige i så mange år, så Sunny er jo blevet en del af mig, så jeg er vel personen halvt Sunny og halvt Sanne. Derfor skriver jeg også i nogle indlæg vi i stedet for jeg. :P

Nu kan nogen jo så sidde og tænke hun er jo total skizo. Øhmm nej den diagnose vil jeg ikke have på mig. Hehe.

Men nå det var jo heller ikke diagnoser vi skulle ind på her.

Lider jeg tror egentlig ikke at jeg den gang bed så meget mærke i at det nok var hende Sunny jeg viste mest frem, men i det jeg kalder kærligheds forholdene . Var både Sanne og Sunny jo i stand til at elske og blive elsket.

Hmmm men har jo 3 børn et sæt tvillingedrenge og en datter. Og levet med deres fædre i faste forhold og der har jo selvfølgelig været en dybere kærlighed i de forhold.

Æhmmmm imens jeg nakkede den der brumbær bitch. Kom jeg til at tænke på en sangtekst lavet af Voxpop hvor Peter Ag' s søster Elisabeth var forsanger. Hun sang Jomfruen, vampen og moderen, Madonnaen og horen. bare lortet kan sælge, så hjælper jeg gerne med at vælge. Hvorfor nævner jeg så det ? Mjoeee fordi jeg tror der sagtens kan være flere typer kvinder i en krop.

For mange år siden da jeg var en lille pige, kan jeg huske at jeg tænkte, Når jeg bliver stor vil jeg være en pige med langt lyst hår som alle drengene er vilde med. Og se nu sidder jeg her som en moden dame og er blevet en kvinde med langt lyst hår som( ved godt at jeg ikke skal skrive alle) mange mænd er vilde med. Så mon ikke der allerede dengang var en lille Sunny gemt i mig.

Ved egentlig ikke hvorfor jeg nævner det her. Men der er måske gået lidt filosofagtig( som Amalie nok ville sige fnis) Men jeg tror på det der med flere typer/ personer whatever vi nu skal kalde det i en krop. Eks direktør og samtidig slavedrengen.

Forstår du hvor jeg vil hen ??

Stopper her inden i allesammen tror at jeg er helt gaggelag. Griner. Men det ville da samtidig være fint med lidt respons på det jeg skriver. Altså ikke via likes det er ikke det jeg mener. Men om det jeg skriver giver mening eller om jeg skal tage på psykiatrisk afdeling med det samme.

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

vi har vel alle forskellige personligheder i os. Dit 1 skriv lød det bare som om du gemte dig selv væk for at spille en rolle, men der har jeg så lagt for meget i ordene :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

hos mig har kærligheden ikke trange kår - for jeg er uber single pige og nyder det... 

hvis der kommer en mand ind... så er det fordi han allerede ved hvad jeg laver... for jeg lyver ikke om den slags overfor en mand der vil mig... 

synes jeg dårligere om mænd generelt... absolut ikke... tidligere tråde har jo fortalt jer mit syn på utroskab hvorfor det at have sex men fremmede damer og mænd slet ikke er et problem i min verden... han kommer jo hjem :) 

men en ting er sikkert... jeg er EKSTREMT kræsen overfor manden i sengen fremad rettet... kun det bedste af det bedste vil være godt nok... jeg gifter mig aldrig nogensinde mere med en sæk kartofler i sengen... livet er ganske enkelte for kort til middelmådig sex

så på den måde kan man sige den har trange kår - for han skal dælme være et festfyrværkeri i sengen hvis han skal have kaffe næste morgen :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
.... så på den måde kan man sige den har trange kår - for han skal dælme være et festfyrværkeri i sengen hvis han skal have kaffe næste morgen :)

Her falder jo nok en del fra. Ikke mindst på grund af præstationsangst :D :D :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stopper her inden i allesammen tror at jeg er helt gaggelag. Griner. Men det ville da samtidig være fint med lidt respons på det jeg skriver. Altså ikke via likes det er ikke det jeg mener. Men om det jeg skriver giver mening eller om jeg skal tage på psykiatrisk afdeling med det samme.

Det giver meget fint mening, det du skriver. Og jeg er helt enig i at vi har flere - måske ikke helt forskellige - men alligevel flere personligheder indeni. Også vi mænd. Og end værre; jeg er ret sikker på at vi også har flere aldre indeni. Ikke så mærkeligt at det er kompliceret at være menneske.

Og tak for dine oprigtige skriv. 

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Liderligfyr :-P

Herligt navn du har valgt, på gammel jysk, er en "fyr" en kastreret hankat, sååå :mrgreen:

Læser du dit eget indledende indlæg een gang til, kommer du så ikke et lille øjeblik i tvivl om, hvad du egentlig spørger om ?

Du "lader" dit indlæg med en række præmisser, og så vil du gerne have nogle "pigesvar", men de pigesvar, skal komme fra en "forsvars position", for du har jo allerede sat præmisserne (rammerne på ligefremt dansk).

Når man gør som du gør her, sætter man sig i en position, hvor man stort set, kan skyde alting ned, og medens man gør det, "blotter" det menneske/mennesker sig mere og mere for at klargøre sin mening. Er det meningen ?

Du skriver: I fravælger vel en del mænd, først fordi mange mænd nok ikke vil dele deres kæreste/kone med så mange andre mænd. Men vel også fordi i er i den branche, ikke just svigermors drøm.

Læs lige den sætning du her har skrevet igen, langsomt, meget langsomt. Ok mener du det ordvalg nu ?

Du har været inde i et par "baglokaler" og hørt "noget snak". Bliver der "snakket" på din arbejdsplads, hvor du evt sorterer tomme flasker?

Selvfølgelig gør der det, det bliver der på alle arbejdspladser.

Kærlighed og kone/mand ? Tror du at en mandlig skidtfisk optager/ slamsuger operatør gør sig de samme overvejelser efter 4 timer i firmaets sauna, for at få lugten væk ?

Liderligfyr, jeg tror ikke (jeg er sikker på) at du ikke i virkeligheden ved hvad kærlighed er for noget, det har du tilgode. Du har læst om det hørt om det, men du er aldrig ramt af det. For havde du været ramt, så du vidste hvad du talte om, havde du aldrig rejst spørgsmålet.

Hilsen

Bendix

Redigeret af Bendix Westinghouse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Mille og Bananas tak for jeres feed back. Så er jeg ikke helt alene i verden alligevel. Smiler. Haha ja det kan sgu være forvirrende at være menneske, især når man kan se tingene fra flere vinkler.

Bendix tak for kloge ord. :) Det er da et skriv der er til at forstå :)

Kh Sunny :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Hej Liderligfyr :-P

Herligt navn du har valgt, på gammel jysk, er en "fyr" en kastreret hankat, sååå :mrgreen:

Læser du dit eget indledende indlæg een gang til, kommer du så ikke et lille øjeblik i tvivl om, hvad du egentlig spørger om ?

Du "lader" dit indlæg med en række præmisser, og så vil du gerne have nogle "pigesvar", men de pigesvar, skal komme fra en "forsvars position", for du har jo allerede sat præmisserne (rammerne på ligefremt dansk).

Når man gør som du gør her, sætter man sig i en position, hvor man stort set, kan skyde alting ned, og medens man gør det, "blotter" det menneske/mennesker sig mere og mere for at klargøre sin mening. Er det meningen ?

Du skriver: I fravælger vel en del mænd, først fordi mange mænd nok ikke vil dele deres kæreste/kone med så mange andre mænd. Men vel også fordi i er i den branche, ikke just svigermors drøm.

Læs lige den sætning du her har skrevet igen, langsomt, meget langsomt. Ok mener du det ordvalg nu ?

Du har været inde i et par "baglokaler" og hørt "noget snak". Bliver der "snakket" på din arbejdsplads, hvor du evt sorterer tomme flasker?

Selvfølgelig gør der det, det bliver der på alle arbejdspladser.

Kærlighed og kone/mand ? Tror du at en mandlig skidtfisk optager/ slamsuger operatør gør sig de samme overvejelser efter 4 timer i firmaets sauna, for at få lugten væk ?

Liderligfyr, jeg tror ikke (jeg er sikker på) at du ikke i virkeligheden ved hvad kærlighed er for noget, det har du tilgode. Du har læst om det hørt om det, men du er aldrig ramt af det. For havde du været ramt, så du vidste hvad du talte om, havde du aldrig rejst spørgsmålet.

Hilsen

Bendix

Ja jeg mener ordene. Og de behøver såmænd ikke bruges i pigernes besvarelser. Pigerne har taget tråden til sig i rette ånd. Altså hvordan med den kære kærlighed når man er glædespige.

Jeg ved hvad kærlighed er, med den opførsel du ofte ligger for dagen, kan man godt få den tro du ikke gør :-) Og nej jeg er ikke flaskedreng, så det er ikke nede på dit arbejde med flaskerne du har mødt mig

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Hvad jeg ikke helt forstår er den der med svigermor's drøm. Er det ikke fuldstændig ligegyldigt hvis der er tale om kærlighed ?

Hvis enten den ene part eller den anden, er så svag i troen på at have fundet den rigtige, at snakken på jobbet, hos mor eller hos andre kan ændre holdning, så var kærligheden aldrig stærk nok alligevel. Og så gør det jo ingen forskel om vi taler om kærlighed til/med en glædespige eller ej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Hvad jeg ikke helt forstår er den der med svigermor's drøm. Er det ikke fuldstændig ligegyldigt hvis der er tale om kærlighed ?

Hvis enten den ene part eller den anden, er så svag i troen på at have fundet den rigtige, at snakken på jobbet, hos mor eller hos andre kan ændre holdning, så var kærligheden aldrig stærk nok alligevel. Og så gør det jo ingen forskel om vi taler om kærlighed til/med en glædespige eller ej.

Helt enig…. Men tror nu alligevel der er mænd der springer fra på den konto og så har det jo indflydelse :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men det ville da samtidig være fint med lidt respons på det jeg skriver. Altså ikke via likes det er ikke det jeg mener. Men om det jeg skriver giver mening eller om jeg skal tage på psykiatrisk afdeling med det samme.

Hej Sunny.

Jeg melder mig gerne gladeligt (hvis man kan skrive sådan) ind i klub gaggelag.dk :-D

Jeg er vild med din måde at skrive på!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Æhmmmm imens jeg nakkede den der brumbær bitch. Kom jeg til at tænke på en sangtekst lavet af Voxpop hvor Peter Ag' s søster Elisabeth var forsanger. Hun sang Jomfruen, vampen og moderen, Madonnaen og horen. bare lortet kan sælge, så hjælper jeg gerne med at vælge. Hvorfor nævner jeg så det ? Mjoeee fordi jeg tror der sagtens kan være flere typer kvinder i en krop.

Sunny du har nu altid haft ordene i din magt, det giver fin mening det du skriver om kærester, kærlighed og forhold... :cool: Thumbs UP herfra...

dT8p6yxTe.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Pleasure. Er flad af grin over det der gaggelag. dk

Vi kan jo oprette en gaggelag klub sammen. :P

Liderfyr. Uanset om du er massagepige eller ej så er der mænd der springer fra. Og omvendt.

Altså jeg tror aldrig jeg kommer til at forstå den der med at fordi man er massagepige så er man i nogens øjne mindre værd.

Altid er der nogen der skal arhhhhhmen fordi du er massagepige så bliver du set ned på af andre, eller også bliver du meldt fra og bla bla bla. Det passer ganske enkelt ikke. Tværtimod. Så ser de fleste danskere faktisk lidt op til de der piger.

Det er så pisse frustrende at der ikke er ret mange massagepiger og deres gæster for den sags skyld der tror på det. Eller vil tro på det.

Men nå som jeg har skrevet til hudløshed så kan jeg jo bare igen sige i have a dream om at pigerne en dag finder ud af det.

Sunny :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er så pisse frustrende at der ikke er ret mange massagepiger og deres gæster for den sags skyld der tror på det. Eller vil tro på det.

Men nå som jeg har skrevet til hudløshed så kan jeg jo bare igen sige i have a dream om at pigerne en dag finder ud af det.

Sunny :)

I too have a dream.

At vi en dag allesammen kan stå op og indrømme at dette her mine børn og alle mine venner, det er mig.  Jeg kan lide dette og dette og jeg elsker en pige der sælger sex, og se bare hvor smuk hun er, og jeg - jeg er stadig densamme som i altid tror i har kendt og nu tror i ikke det mer fordi jeg siger at jeg er den jeg er, men i min drøm så sidder hjertet udenpå og ingen politiker får vores røster som prøver at tvinge os ind i et moralsk fængsel hvor vi ikke må lide det vi kan lide og ikke elske den vi elsker, og aviserne læser vi ikke mer fordi de prøver at gøre os til små mennesker nu når det er høj tid at endelig vokse og blive rigtigt store, at vokse ud af vores små kostumer og endelig blive lige så store som vi egentlig er så vi kan elske af hele vores hjerte og hvem vi vil og være glade for det og skal vi ikke have en is nu allesammen mine kære børn og venner og rigtigt hygge os.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Orv, Liderlig (fnis) Fyr

Jeg er glad for at du kan fortælle mig, at du ved hvad "rigtig kærlighed er". Jeg tror at jeg også ved hvad det er, fordi jeg kan mærke det hver eneste dag,

Så nu er vi to, hvis det ellers passer hvad du siger, men det regner jeg med at det gør, jeg håber derfor du ikke er alene på sofa'en :-P , men deler dit skriveri, med din kærlighed.

Var det for svært det jeg skrev Liderligfyr ? Ja/Nej ? For dit svar var meget afmålt, og redegjorde jo ikke for dine holdninger, skal de uddybes ?

Skal der komme en god, diskurs (det hedder det), på baggrund af dit indledende indlæg, så nytter det jo ikke noget, at du søger at miskreditere mig for et eller andet i andre indlæg, spil bolden, kom hen i vinduet. Pigerne har jo ikke taget noget til sig, de har svaret dig, og det er jo ikke så dårligt, een af dem har jo også svaret mig, så jeg er også ombord :-P

Hvis nu, der var et forum, for f.eks : Maskinarbejdere m/k, Kloakarbejdere m/k, Bedemænd m/k, Tarmrensere m/k, ville du så stille dit spørgsmål på samme måde?

Blot en tanke

Bendix

Redigeret af Bendix Westinghouse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel, som man definerer begrebet "kærlighed"?

Mig bekendt er der ikke nogen endegyldig enighed om, hvad  det er for noget. Men ud af tågerne tegner der sig et klart billede af, at det er vidt forskelligt fra "forelskelse".

"Forelskelse" er når man møder et andet menneske, som man får mange sanguinske følelser over for, og som man går og tænker på hele tiden – ganske som Romeo og Werther.

"Kærlighed" er noget, der vokser ud af forelskelsen.

Her går man ikke rundt med evigt erigeret pik og konstante bolletanker (jo, her på EG gør man vel? :wink: :wink: ), men derimod med en slags dyb følelse af samhørighed og glæde ved hinanden.

Som alt andet inden for den menneskelige sfære er det svært at definere.

Andre bud?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Orv, Liderlig (fnis) Fyr

Jeg er glad for at du kan fortælle mig, at du ved hvad "rigtig kærlighed er". Jeg tror at jeg også ved hvad det er, fordi jeg kan mærke det hver eneste dag,

Så nu er vi to, hvis det ellers passer hvad du siger, men det regner jeg med at det gør, jeg håber derfor du ikke er alene på sofa'en :-P , men deler dit skriveri, med din kærlighed.

Var det for svært det jeg skrev Liderligfyr ? Ja/Nej ? For dit svar var meget afmålt, og redegjorde jo ikke for dine holdninger, skal de uddybes ?

Skal der komme en god, diskurs (det hedder det), på baggrund af dit indledende indlæg, så nytter det jo ikke noget, at du søger at miskreditere mig for et eller andet i andre indlæg, spil bolden, kom hen i vinduet. Pigerne har jo ikke taget noget til sig, de har svaret dig, og det er jo ikke så dårligt, een af dem har jo også svaret mig, så jeg er også ombord :-P

Hvis nu, der var et forum, for f.eks : Maskinarbejdere m/k, Kloakarbejdere m/k, Bedemænd m/k, Tarmrensere m/k, ville du så stille dit spørgsmål på samme måde?

Blot en tanke

Bendix

Orv Bendix (fnis) Westinghouse

Jeg bevæger mig ikke i forums tiltænkt disse faggrupper, men måske du kan svare om spørgsmålene bliver stillet på denne måde i disse forums?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel, som man definerer begrebet "kærlighed"?

Mig bekendt er der ikke nogen endegyldig enighed om, hvad  det er for noget. Men ud af tågerne tegner der sig et klart billede af, at det er vidt forskelligt fra "forelskelse".

"Forelskelse" er når man møder et andet menneske, som man får mange sanguinske følelser over for, og som man går og tænker på hele tiden – ganske som Romeo og Werther.

"Kærlighed" er noget, der vokser ud af forelskelsen.

Her går man ikke rundt med evigt erigeret pik og konstante bolletanker (jo, her på EG gør man vel? :wink: :wink: ), men derimod med en slags dyb følelse af samhørighed og glæde ved hinanden.

Som alt andet inden for den menneskelige sfære er det svært at definere.

Andre bud?

I min drøm føler jeg samhørighed og glæde ved hende, og tryghed og interesse i hvad hun laver og tænker - og går samtidig rundt med evigt erigeret pik. Men det er jo kun en drøm.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...