Guest loco Skrevet 25. April, 2014 er lidt forvirret. når jeg læser herinde bliver de to nogle gange blandet lidt sammen tror jeg er der nogen, der har aktuelle informationer om stederne? pigernes alder, stedets udseende, hvor mange er der ca. på vagt, priser, o.s.v. venligst hjælp en intetanede tilflytter her, tak gutter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. April, 2014 Århus Babes hedder idag Århus Pigene. Det ligger i Grønnegade. Der er klinikker med enslydenden navne i Kolding og vist Horsens. Der har været en del snak om stedet mht pigernes økonomiske forhold, på det seneste. Har ikke besøgt stedet, blot fulgt med her på EG. Se deres hjemmesider! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest loco Skrevet 25. April, 2014 tak for oplysningen. har kigget på siden og vil gerne høre supplerende andres oplevelser på stedet, så kan jeg danne mig et billede om stedet er et besøg værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 25. April, 2014 Jeg har besøgt stedet løbende de sidste 15 år.Det har været Århus førende klinik, hvis man var til yngre danske piger.Med det seneste ejerskifte har kvaliteten og servicen været ret svingende dernede.Pt besøger jeg ikke stedet dernede ret meget mere, men jeg kan måske bliver fristet. Dog er flere af de piger jeg nød at besøge der ikke mere.Jeg har dog stadig besøgt nogle af de piger, der stadig har vagter dernede.Jeg tror du vil få mere hjælp, hvis du spørger på en konkret pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vagn 176 Skrevet 26. April, 2014 (edited) Det minder mig om at jeg har glemt at skrive en anmeldelse af mit besøg hos Sofie som optræder der. Har ikke tid til at skrive den nu men det var ikke en særlig positiv oplevelse. Redigeret 26. April, 2014 af Vagn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest loco Skrevet 26. April, 2014 jamen Vagn, så venter vi med spænding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
green 69 Skrevet 28. April, 2014 Det sted svinger meget. Billederne passer ikke altid , beskrivelserne er ofte meget pyntet. Deres alder vurdering er meget mystisk... noget med jo tynder de er jo yngre er de og jo ældre de er jo flere år skal der ligges til for det passer. 25=30 Stedet manglere en overhaling, bruseren har ikke haft en væg holder i 3-4 år Når det er sagt er DET BYENS BEDSTE STED. Der er ofte nye piger og også nogle virkelige kønne nogen. Kommer der stadig og bliver ved med det :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 28. April, 2014 (edited) bruseren har ikke haft en væg holder i 3-4 år Det gør heller ikke så meget - bare der er en betjeningsvenlig termostat Redigeret 28. April, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
green 69 Skrevet 28. April, 2014 Har lige været forbi en halv time. Termostaten var stadig funktionel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg