Hop til indhold
Guest Dionysos

Hvad danske ludere bør koste

Recommended Posts

Whahahaha!!!!!!! :D

Du har fandme humor, Dionysos!!! Tusind tak for et fantastisk grin, som gjorde godt helt nede i maven!

Fremragende joke! :D

Der må jeg gi nikita ret :) det var dagens grin :-) :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Det var bare en måde at følge trådstarters berægningsmåde op. Ikke andet,

Den havde jeg nu nok luret :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

På trods af trådstarterens indlæg, så er der jo kommet en nydelig og hyggelig debat igang her.

Jeg syntes at prisen på på pigerne skulle ligge på cirka det beløb jeg har i småpenge i min lomme. Pigerne syntes derimod, at prisen skulle ligge på et leje, som ligner det evne jeg har for at tage et tredive års lån i banken. Det samme gælder faktisk også i forhold til min bilforhandler.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da utroligt den tid og energi nogen folk bruger på at ævle om pigernes priser. Og utroligt så lidt nogen af jer ved om penge. 
Pigerne udfører jo altså ikke velgørenheds arbejde. De tager den pris de gør fordi de KAN. Uanset hvad man har til salg, så prøver man altid at få højst mulige pris. Ja altså medmindre man lige hedder Frank Aaen selvfølgelig.
Og til Dion. Du får det jo næsten til at lyde som om pigerne virkelig går glip af noget når du og andre vælger udenlandske piger. Hvis det var tilfældet, så havde de forlængst sænket priserne. Udbud og efterspørgsel er egentlig ufatteligt simpelt at forstå :)

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Igen : Pigerne tager ikke den pris de kan. De bestemmer slet ikke hvilken pris de skal tage, når de arbejder på klinik. Prisdannelsen er ikke fri.

Så lad nu være med at forsøge på et forkert grundlag at påstå at pigernes priser er et udslag af udbud og efterspørgsel. Intet kunne være mere forkert.

Hvis folk ikke kan lide debatten så spring den over.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er da utroligt den tid og energi nogen folk bruger på at ævle om pigernes priser. Og utroligt så lidt nogen af jer ved om penge. 

Pigerne udfører jo altså ikke velgørenheds arbejde. De tager den pris de gør fordi de KAN. Uanset hvad man har til salg, så prøver man altid at få højst mulige pris. Ja altså medmindre man lige hedder Frank Aaen selvfølgelig.

Og til Dion. Du får det jo næsten til at lyde som om pigerne virkelig går glip af noget når du og andre vælger udenlandske piger. Hvis det var tilfældet, så havde de forlængst sænket priserne. Udbud og efterspørgsel er egentlig ufatteligt simpelt at forstå :)

Der er måske for få udbydere med den rette sociale angecemang idet her brance. Er der da ikke nogen, som for reklamens skyld vil dele lidt ud til os mindre bemidlede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er måske for få udbydere med den rette sociale angecemang idet her brance. Er der da ikke nogen, som for reklamens skyld vil dele lidt ud til os mindre bemidlede.

Haha. Go humor :D

Aros.

Nu er der jo så i dag mindst lige så mange selvstændige danske piger som der er klinik piger. Og langt fra alle klinikker har "skumle" bagmænd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men det er der jo ikke noget sjovt i ;-)

Hvis alle var fornuftige og alle acc. tingene som de er, så var der jo ingen grund til at debatere, men derudover vil jeg give dig helt ret ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Haha. Go humor :D

Aros.

Nu er der jo så i dag mindst lige så mange selvstændige danske piger som der er klinik piger. Og langt fra alle klinikker har "skumle" bagmænd.

Det passer jo ikke. Langt hovedparten af de danske piger arbejder på en klinik eller et bordel.

Det er de færreste der er private piger, og hvis du ikke ved det, så sæt dig ind i sagerne og start med at undersøge hvor mange danske piger du kan finde på bordel og klinik i København kontra de private piger.

Derfor er det helt igennem vrøvl hvad du påstår, det gælder kun for det lille lille mindretal af private danske piger.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Igen : Pigerne tager ikke den pris de kan. De bestemmer slet ikke hvilken pris de skal tage, når de arbejder på klinik. Prisdannelsen er ikke fri.

Så lad nu være med at forsøge på et forkert grundlag at påstå at pigernes priser er et udslag af udbud og efterspørgsel. Intet kunne være mere forkert.

Hvis folk ikke kan lide debatten så spring den over.

Jasmins starttråd på dette forum satte en fed streg under din udmelding Aros

Klinikpiger bestemmer på ingen måde egne priser, så de kan ikke engang imødegå mændenes ønsker om pris for at få fut i forretningen

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Logikken omkring udbud og efterspørgsel er 3. klasses stof, så stop nu med det bs. Ved ikke hvorfor alle skal forsøge at tage dén op.

Jeg er ikke en selvhøjtidelig, bedrevidende smagsdommer som dig Misse, så jeg tror næppe de danske piger går glip af noget ved ikke at have mig i butikken. Hverken seksuelt eller økonomisk. Og det har jeg det egentlig også bedst med. En god fodbolddommer er én hvor ingen kan huske hvem han var når kamnpen er slut. Sådan har jeg det også med de prostituerede. Jeg har det bedst hvis de ikke kan huske mig, men bare tænker "han var bare et nummer i rækken", så jeg tror næppe de går glip af noget.

Men jeg synes det var et interessant spørgsmål, hvornår en person -som jeg selv- der primært besøger udenlandske prostituerede, evt. ville gå over til danske, da jeg ikke rigtigt har tænkt over det, derfor analyserede jeg det lidt, og skrev det her indlæg.

Og hvis du absolut skal bringe udbud / efterspørgsel emnet op. Så er det jo sådan at en liter mælk i Netto er billigere end i Føtex. Men hvis det lokker flere kunder til butikken i Netto, så kan det jo ende med at Netto har et større overskud på mælkesalget end Føtex. Så lærte du lidt 3. klasses stof i dag Misse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og hvad har du lige af dokumentation for at langt størstedelen af piger kører med priser dikteret af skumle bagmænd? Er da en smule nysgerig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jasmins starttråd på dette forum satte en fed streg under din udmelding Aros

Klinikpiger bestemmer på ingen måde egne priser, så de kan ikke engang imødegå mændenes ønsker om pris for at få fut i forretningen

Ja og langt langt de fleste danske piger træffer man på en klinik med faste priser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dion. Det er sjovt du aldrig formår at argumentere uden at skulle ty til perfide person angreb. Og netop derfor fortjener dit svar intet modsvar ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Dion. Det er sjovt du aldrig formår at argumentere uden at skulle ty til perfide person angreb. Og netop derfor fortjener dit svar intet modsvar ;)

Hehe (ups der indkasserede jeg 500 minuspoint mere hos Bananas) - dit svar (se nedenstående) emmer da om noget af personangreb.

Ikke bare personangreb, men også bedrevidenhed samt afsky (for vores andres -i dine øjne- uvidenhed).

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja og langt langt de fleste danske piger træffer man på en klinik med faste priser.

Sådan ser det bestemt ikke ud herfra hvor min verden er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Og hvad har du lige af dokumentation for at langt størstedelen af piger kører med priser dikteret af skumle bagmænd? Er da en smule nysgerig

Problemet med dig Missetand er at du udtaler dig skråsikkert om en masse ting, som du enten ikke har forstået først eller ikke ved noget om.

Fri prisdannelse, udbud og efterspørgsel, betyder at den selvstændige erhvervsdrivende selv kan sætte deres priser.

Pigerne er selvstændige erhvervsdrivende. Når de arbejder på en klinik skal de følge husets priser. Det ved alle, du burde vide det også på trods af din åbenbart begrænsede viden. Ergo kan der ikke være tale om at pigerne sætter deres priser ud fra udbud og efterspørgsel, som du påstår.

Er du seriøst virkelig ikke vidende om at en pige på et bordel eller klinik skal tage husets priser ? Utroligt, der er da flere piger herinde der har skrevet det samme og enhver ved det da.

Mht skumle bagmænd, så ved du vel at visse motorcykelbander driver en lang række bordeller, direkte eller indrekte. Du kan såmænd også læse adskillige debatindlæg herinde fra piger som har udtalt at navngivne bordeller som Aarhuspigerne f.eks. har en træls bag"mand". Ellers så læs litteratur fra eks-rockere, politiets udtalelser i pressen osv.

Endelig hvis du ikke kan lide denne debat så spring den over. Det er heller ikke alle dine debatindlæg rundt omkring der har ret meget substans og som kan irritere folk, men du har da også lov til at bruge din ytringsfrihed ligesom andre har.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det eneste person angreb jeg ser er Frank Aaen. Han er ikke en del af siden eller debatten. Og tjener altid som et godt pejlemærke for hvornår man er en smule realitets fjern.
Bedrevidenhed? At du ikke er enig med mig er helt fint. Det generer mig ikke. Jeg prøver blot at understrege hvad virkeligheden er. Og ikke hvordan en fantasi verden ville/kunne se ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Sådan ser det bestemt ikke ud herfra hvor min verden er.

Hvilken verden er din ? Prøv at tjekke hvor mange danske piger du kan møde i København og Århus ? Det er langt de færreste der er private piger målt på antal og vagter. Det er uden tvivl klinikpigerne der er i markant markant overtal når vi taler danske piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikken da en debat.

Nu har jeg har ikke opmærksomt læst alle indlæg igennem i alle detaljer, men holder jeg mig helt  til trådstarters kriterier, og her falder mig følgende ind:

Trådstarter forholder sig udelukkende til "objektive kriterier" som alder, vægt, udseende o.l., men undlader helt anføre et vigtigt parameter som "kemi".

Det er til gengæld nok det allervigtigste parameter for mig :!:.

Jeg kan da godt fysisk set selv høvle "dyret" af med min højre hånd, men det giver mig ingen menneskelig kontakt eller nogen, jeg kan drøfte oplevelsen med.

Der, hvor jeg plejer at frekventere "ekstern afhjælpning" – jeg behøver vel ikke specificere nærmere, hvor et er – er der masser af varme, sex og forståelse. Det mentale er efterhånden blevet lige så vigtigt som det fysiske.

Nej, kemi, kemi og atter kemi er det vigtigste. Så må pigen gerne være tyk eller tynd, høj eller lav, blondine eller sortdette. Det spiller slet ingen trille.

Jeg har tidligere nævnt, at jeg har en favoritdame ved kassen i mit lokale Irma.

Hun en moden, ikke ekseptionelt smuk kvinde, mor til et par teenagere, men hun har et formidabelt humør og et vindende væsen, der i den grad gør, at jeg gerne ville i bukserne på hende.

Så "objektive" kriterier gør det altså langt fra. Langt fra.

Kemi er simpelthen alt.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Aros -Det er umuligt at debattere med Misse. Som Greg King sagde: Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Og om lidt kommer hele Misse-rygklapperklubben farende og så eksploderer tråden her i et menageri :D

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet med dig Missetand er at du udtaler dig skråsikkert om en masse ting, som du enten ikke har forstået først eller ikke ved noget om.

Fri prisdannelse, udbud og efterspørgsel, betyder at den selvstændige erhvervsdrivende selv kan sætte deres priser.

Pigerne er selvstændige erhvervsdrivende. Når de arbejder på en klinik skal de følge husets priser. Det ved alle, du burde vide det også på trods af din åbenbart begrænsede viden. Ergo kan der ikke være tale om at pigerne sætter deres priser ud fra udbud og efterspørgsel, som du påstår.

Er du seriøst virkelig ikke vidende om at en pige på et bordel eller klinik skal tage husets priser ? Utroligt, der er da flere piger herinde der har skrevet det samme og enhver ved det da.

Mht skumle bagmænd, så ved du vel at visse motorcykelbander driver en lang række bordeller, direkte eller indrekte. Du kan såmænd også læse adskillige debatindlæg herinde fra piger som har udtalt at navngivne bordeller som Aarhuspigerne f.eks. har en træls bag"mand". Ellers så læs litteratur fra eks-rockere, politiets udtalelser i pressen osv.

Endelig hvis du ikke kan lide denne debat så spring den over. Det er heller ikke alle dine debatindlæg rundt omkring der har ret meget substans og som kan irritere folk, men du har da også lov til at bruge din ytringsfrihed ligesom andre har.

Du mangler så stadig at vise mig noget bare halv seriøs dokumentation om skumle bagmænd. Og hvor stor en del af brancen de rent faktisk driver. Så indtil det sker, så har dine udtalelser om mig og min viden nul og niks vægt.

Selvfølgelig tager pigerne på en klinik "husets pris". Det er logik for perlehøns. Kan lige forestille mig en stemning der ville blive blandt pigerne på den respektive klinik hvis de konstant underbød hinanden. Men i bund og grund er det STADIG udbud og efterspørgsel. Også selvom der skulle hænde at være en bagmand indblandet. Hvis prisen var for høj, så ville der ganske enkelt ikke være kunder i butikken.

Jeg besøger personligt aldrig klinikker af 2 årsager. 1, det er for upersonligt. 2, priserne er for høje for mig, Heldigvis findes der ufattelig mange selvstændige danske piger derude med fornuftige priser.

Og noget helt andet. Du mener altså jeg skal holde mig væk fra en tråd hvis jeg ikke er enig med tråd starter? Det er der sørme meget logik i må jeg sige....

Redigeret af Missetand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Sikken da en debat.

Nu har jeg har ikke opmærksomt læst alle indlæg igennem i alle detaljer, men holder jeg mig helt  til trådstarters kriterier, og her falder mig følgende ind:

Trådstarter forholder sig udelukkende til "objektive kriterier" som alder, vægt, udseende o.l., men undlader helt anføre et vigtigt parameter som "kemi".

Det er til gengæld nok det allervigtigste parameter for mig :!:.

Nej, kemi, kemi og atter kemi er det vigtigste. Så må pigen gene være tyk eller tynd, høj eller lav, blondine eller sortdette.

Så "objektive" kriterier gør det altså langt fra. Kemi er alt.

Men når du browser profiler igennem kan du ikke se om der er kemi.

Det kan godt være du har en fornemmelse af at du måske ville have kemi med én bestemt luder ved at se hendes billeder og læse hendes profil. Men du ved det sgu ikke før du har prøvet hende.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er der gang i den igen. Fedt :sad:  Jubiii fantastisk

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Aros -Det er umuligt at debattere med Misse. Som Greg King sagde: Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Og om lidt kommer hele Misse-rygklapperklubben farende og så eksploderer tråden her i et menageri :D

Igen tyer du til små perfide person angreb. Who's the idiot?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...