Hop til indhold
Guest Dionysos

Hvad danske ludere bør koste

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Er alle ikke ved at have ømme næser af at blive trukket rundt ved den, af Dino?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Til dagligt omgås jeg via firma/arbejde en del mennesker som for deres faglige kompetence/specialviden (nok mest de 2 øverste typer intelligens) kræver mellem 800 og 1.800 + moms pr. time for at "øse" af deres viden.

De "glædespiger" (beklager jeg ikke bruger ordet l....) jeg gennem nogle år har stiftet bekendskab med scorer faktisk væsentlig højere på en del af ovenstående former for intelligens (nok primært de sidste 3) end de såkaldte "fagligt kompente". 

Nå, så det er jo så dér vi har forklaringen på hvorfor danske ludere har en timeløn på mellem 2000 og 3000 kr pr time for at "øse" af deres viden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glædespigerne gør et stort job for at kunne proppe hovedpuden med tusindlapper. Ikke en skid andet.

Hvis det er lykkedes dem at at bilde dig noget andet ind, så er det sgu dig -og ikke luderen- der er blevet røvkneppet.

Dion

Nu faldt du lige udenfor igen ikke?

Du kom til at falde for den der fristelse til at nedgøre os igen og snakke rendestenssprog, nu gik det ellers lige så godt!

Jeg ved godt det tænder dig lidt, at få os til at reagere, på dit sprog til os, og det tænder lidt at vi svarer dig igen, men ved du også vi bliver kede af det og vi føler os nedgjort?

Dion, du vil da ikke nedgøre mig vil du?

Behøver du gøre mig ked af det?

Jeg er ikke født i en rendesten, så jeg forstår ikke dit sprog til mig, elleer det sprog du omtaler mig i?

Hvis det er det sprog du taler hvor du kommer fra, som du taler til dine børn, din kone/kærste eller omtaler hende som, så forstår jeg bedre din talemåde, for så er det en talefejl,.

Ellers vil jeg oversætte din tale til uforskammet og uhøflig med mangel på respekt for dine medmennekser.

Med den opfattelse af boardet og hvad det handler om, forstår jeg slet ikke hvad du laver her, med mindre du er her for at skrive indlæg, der skal gøre pigerne kede af det. Det behøver vi ikke dine bokstaver eller mening for....det slås vi med til daglig. Sørgeligt, at Du stemmer i for at gøre os kede af det!

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så du tror jeg gider sidde og redegøre for Howard Gardners "Frames of Mind" i en luderchat? Hvad bliver det næste? At jeg skal redegøre for MBTI, NLP mv?

Udover et enkelte verber og et markant subjekt forstår jeg kun ordet "luderchat". Resten er rent volapyk.

Og da det citerede ord ikke indgår i mit normale vokabularium, har jeg ikke større glæde af indlægget.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vist et ret dristigt regnestykke, du opstiller, du genopstandne Bukowsky.

Jeg kender ganske vist ikke meget til de økonomiske mekanismer, der hersker i branchen, og jeg er sådan set også lige glad med dem, men mit eget gæt - og det er kun et gæt - er, at de "gode piger" som du kalder dem, næppe har 10-15 sexsøgende pr. vagt.

Min fornemmer siger mig, at det er de mere ny-etablerede, der tager så mange ind på en vagt - lad os bare sige revl og krat - for at vinde fodfæste i branchen.

Derimod tror jeg, at "de gode piger" har færre - eller foretrækker at have færre - gæster på en vagt.

Det gør, at de kan servicere den enkelte gæst bedre, hvorved de opnår et ry af "gode piger". Og "gode piger" kan tillade sig at tage en højere pris.

Jeg ved ikke, om mine ræsonementer holder stik, men skulle dit regnestykke passe, så tror jeg, at jeg vil begynde i gigolo-branchen.

Topløn når jeg nok ikke grundet min hængevom, men statens lønninger er heller ikke høje, så hvis jeg stiller mig foran det lokale blindeinstitut, så kan det være, at jeg har fundet en niche.

det tror jeg ikke du kan still nogen regneregel op for... men jeg er overbevist om ALLE pigerne gerne vil fortælle dig at sådan er det ...

Lets not kid ourselves  - at the end of the day - så er langt de fleste piger i set her game for pengenes skyld..  "Gør det ikke ondt og Kommer du hurtigt er du en god kunde..." :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

det tror jeg ikke du kan still nogen regneregel op for... men jeg er overbevist om ALLE pigerne gerne vil fortælle dig at sådan er det ...

Lets not kid ourselves - at the end of the day - så er langt de fleste piger i set her game for pengenes skyld.. "Gør det ikke ondt og Kommer du hurtigt er du en god kunde..." :)

Spørgsmålet er om det kun er langt de fleste...... jeg hælder imod ALLE. Og det er da også superfin. Tænkt sig nogle fantastiske oplevelser man kan få :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lets not kid ourselves  - at the end of the day - så er langt de fleste piger i set her game for pengenes skyld..  "Gør det ikke ondt og Kommer du hurtigt er du en god kunde..." :)

Selvfølgelig er pigerne i branchen for pengenes skyld.

Min plummer - nu bruger jeg med vilje det engelske og uforkortede udtryk, så jeg er sikker på, at alle forstår, hvad jeg mener - kommer da heller ikke og udskifter et sprængt vandrør, fordi han synes, det er synd for min Chesterfield-sofa, at den får vandskade. Det er da for pengenes skyld, han kommer. Især på en søndag!

Hvorfor skulle det være anderledes for glædespigerne?

Faktisk opstiller jeg heller ingen regneregel. Det er der en anden, der gør. Jeg forholder mig bare kritisk til den.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spørgsmålet er om det kun er langt de fleste...... jeg hælder imod ALLE. Og det er da også superfin. Tænkt sig nogle fantastiske oplevelser man kan få :smile:

Det er jeg ikke helt enig i, for da jeg fik massage igår, holdt Nancy mig på grænsen i over en halv time, inden hun allernådigst lod mig komme, med det resultat at jeg nær havde væltet hende ned af briksen :oops:

Hun kunne sagtens have haft det overstået på nogle få minuter.

Hvorfor gjorde hun så det?? Jeg tænker at det var fordi at hun gerne ville give mig en god oplevelse

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Det er jeg ikke helt enig i, for da jeg fik massage igår, holdt Nancy mig på grænsen i over en halv time, inden hun allernådigst lod mig komme, med det resultat at jeg nær havde væltet hende ned af briksen :oops:

Hun kunne sagtens have haft det overstået på nogle få minuter.

Hvorfor gjorde hun så det?? Jeg tænker at det var fordi at hun gerne ville give mig en god oplevelse

Det kaldes kundepleje. Hun vil selvfølgelig gerne have du kommer igen, altså -kommer på besøg hos hende igen- så du kan give hende nogle flere billeder af Danmarks broer...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

en god oplevelse, så du kommer tilbage og betaler flere penge :-)

Næste gang siger du til hende, jeg tror du kan lide dette her, så idag betaler jeg ikke. Så finder du ud af om hun er der for pengenes skyld ;-)

Der er da intet galt i det er for pengenes skyld! Hun sidder naturligvis ikke og venter på du skulle få lyst til at kigge forbi så hun kan tilfredsstille dig for dine blå øjnes skyld. Hvis der ikke var betaling havde hun da andet at give sig til og ville nok også gerne selv vælge sine mænd så ;-)

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

en god oplevelse, så du kommer tilbage og betaler flere penge :smile:

Næste gang siger du til hende, jeg tror du kan lide dette her, så idag betaler jeg ikke. Så finder du ud af om hun er der for pengenes skyld :wink:

Der er da intet galt i det er for pengenes skyld! Hun sidder naturligvis ikke og venter på du skulle få lyst til at kigge forbi så hun kan tilfredsstille dig for dine blå øjnes skyld. Hvis der ikke var betaling havde hun da andet at give sig til og ville nok også gerne selv vælge sine mænd så :wink:

Liderfyr så har du sgu ikke set mine flotte blå øjne ;-)

De kan få enhver tøs til at smelte

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg nærer en naturlig beundring for folk, som hævder at ligge inde med den uangribelige "kolde sandhed" om tingene

Her må jeg så stå af. Medmindre, det er ironisk ment.

Historien opviser utallige tilfælde af folk, der mener, at netop de ligger inde med sandheden. Nogle af et godt hjerte, andre af et ondt.

Derfor er jeg altid på vagt, når nogen kommer og siger, at de har løst verdensgåden.

Det være sig Lactantus, det være sig Voltaire, det være sig Marx, det være sig Hitler, det være sig Stalin, det være sig Pol Pot, det være sig Glistrup -  og det være sig Anders Fjog, der, trods selv uddannet økonom, kunne påstå, at lærebøgerne i nationaløkonomi skulle skrives om.

To år efter ramte finanskrisen alt og alle. Og særligt hårdt i Danmark.

Nej, når den slags folk melder sig på banen, er jeg langt fra fuld af "naturlig beundring". Jeg er tværtimod særdeles meget på vagt. Af og til rædselsslagen.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

tak for en underholdende tråd... omkring side 9 hentede jeg popcorn popcorn.gif

tror faktisk det er den tråd til dato der har luftet flest fordomme omkring pigerne..... og hvadi øvrigt kunderne tror og måske kan bildes ind om pigerne... 

når det kommer til stykket er den her tråd lige som tombraider filmene... underholdende nok i starten, men efter kort tid spild af tid man aldrig får igen hvorfor popcorn er en vigtig ingrediens

sov godt allesammen..,,  

........når i er færdige med at undre jer over hvordan det kan være at en mand som Dino, der kan være SÅ velformuleret (og formodentlig veluddannet siden hans stavning er noget nær perfekt) og faktisk kan være både saglig og underholdende, vælger at bruge sine talenter på den negative opmærksomhed når han kunne vinde toppoint på den positive opmærksomhed.. 

men husk - hvis i ikke allerede forstår det nu - så spekuler for alt i verden ikke på det for det er ikke alt her i verden det er meningen vi skal forstå :)

t4624.gif

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

BX, du har sgu for mange penge, hvis du har råd til at betale 2000 kr i timen for at sidde og diskutere Ukraine-krisen og andre hverdags-emner. Og så endda med en dertil meget tvivlsom fagligt kompetent person.

Øhh... hvad kommer det dog dig ved, hvad andre bruger den tid på, som de har betalt henne hos glædespigen? Og hvordan i alverden kan du vurdere, om den glædespige, som Borende X besøger, er fagligt kompetent? Og hvad mener du, at hendes faglige kompetence skal gå ud på her? Vi kan vel alle sammen give vores besyv med i en diskussion, hvad enten det drejer sig Ukrainekrise eller et eller andet andet intrasant diskussionsemne.

er er altså meget her, jeg ikke helt forstår...

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

tak for en underholdende tråd... omkring side 9 hentede jeg popcorn popcorn.gif

tror faktisk det er den tråd til dato der har luftet flest fordomme omkring pigerne..... og hvadi øvrigt kunderne tror og måske kan bildes ind om pigerne... 

når det kommer til stykket er den her tråd lige som tombraider filmene... underholdende nok i starten, men efter kort tid spild af tid man aldrig får igen hvorfor popcorn er en vigtig ingrediens

sov godt allesammen..,,  

........når i er færdige med at undre jer over hvordan det kan være at en mand som Dino, der kan være SÅ velformuleret (og formodentlig veluddannet siden hans stavning er noget nær perfekt) og faktisk kan være både saglig og underholdende, vælger at bruge sine talenter på den negative opmærksomhed når han kunne vinde toppoint på den positive opmærksomhed.. 

men husk - hvis i ikke allerede forstår det nu - så spekuler for alt i verden ikke på det for det er ikke alt her i verden det er meningen vi skal forstå :)

t4624.gif

Jeg elsker popcorn. Hvordan kunne du ....... uden mig?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Dion

Nu faldt du lige udenfor igen ikke?

Du kom til at falde for den der fristelse til at nedgøre os igen og snakke rendestenssprog, nu gik det ellers lige så godt!

Jeg ved godt det tænder dig lidt, at få os til at reagere, på dit sprog til os, og det tænder lidt at vi svarer dig igen, men ved du også vi bliver kede af det og vi føler os nedgjort?

Behøver du gøre mig ked af det?

Jeg er ikke født i en rendesten, så jeg forstår ikke dit sprog til mig, elleer det sprog du omtaler mig i?

Hvis det er det sprog du taler hvor du kommer fra, som du taler til dine børn, din kone/kærste eller omtaler hende som, så forstår jeg bedre din talemåde, for så er det en talefejl,.

Ellers vil jeg oversætte din tale til uforskammet og uhøflig med mangel på respekt for dine medmennekser.

Med den opfattelse af boardet og hvad det handler om, forstår jeg slet ikke hvad du laver her, med mindre du er her for at skrive indlæg, der skal gøre pigerne kede af det. Det behøver vi ikke dine bokstaver eller mening for....det slås vi med til daglig. Sørgeligt, at Du stemmer i for at gøre os kede af det!

Hvorfor har I så travlt med at lægge afstand til ordet LUDER? Er det et slags hierarki hvor ludere og gadepiger er i bunden, prostituerede i midten og glædespiger/ champagnepiger er i toppen? Og i så fald hvad er forskellen? Hvad er det der gør at nogle sexsælgere er i toppen mens andre er i bunden?

Er du masochist siden du bliver ved med at følge med i en tråd, der åbenbart nedgør dig så meget?

Næh. Tror problemet ligger hos dig selv og hvordan du opfatter ordet luder.

Ehm.. Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår ovenstående sætning?

Kvinder er blevet ekstremt kyniske og fuldstændig uden empati over de sidste 10 års tid hvad mænd angår. Og eftersom der er ligestilling her i landet, hvad skylder vi mænd så jer kvinder?

Med den opfattelse af boardet og hvad det handler om, forstår jeg slet ikke hvad du laver her, med mindre du er her for at skrive indlæg, der skal gøre pigerne kede af det. Det behøver vi ikke dine bokstaver eller mening for....det slås vi med til daglig.

Hvad slås I med? At blive kede af det? I så fald hvorfor er du så i branchen? Kan man ikke lide lugten i bageriet...

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øhh... hvad kommer det dog dig ved, hvad andre bruger den tid på, som de har betalt henne hos glædespigen? Og hvordan i alverden kan du vurdere, om den glædespige, som Borende X besøger, er fagligt kompetent? Og hvad mener du, at hendes faglige kompetence skal gå ud på her? Vi kan vel alle sammen give vores besyv med i en diskussion, hvad enten det drejer sig Ukrainekrise eller et eller andet andet intrasant diskussionsemne.

er er altså meget her, jeg ikke helt forstår...

Jeg foretrækker skak

Gider ikke alt det der knalderi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Næ, Line, også du har ret et langt stykke hen ad vejen.

En populær pige kan tillade sig at tage mere pr. time. Og een - af mange årsager - til, at hun bliver populær, er, at hun tager sig særligt godt af sine gæster.

Jeg er da ikke uenig i din påstand om, at pengene skal tjenes ind. På den ene eller anden måde. Det er bare spørgsmålet hvordan.

En velrenommeret pige - som dig selv - foretrækker nok kvalitet frem for kvantitet.

Sagt med mere prosaiske vendinger foretrækker du nok, at Jernsvinet dukker regelmæssigt op til "en god" hyggestund, frem for mænd, der tilfældigt kommer lige ind fra gaden for en halv time - bare som en prøve, eller for at få afhjulpet en akut lyst.

Har jeg ret?

Kære BX. Både og, for jeg synes nu det er hyggeligt at møde nye mennesker og har bestemt ikke noget i mod " dem fra gaden" smil... Alt starter jo et sted ikk smil. Stort knus til dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg må nok indrømme, at jeg undrer mig over, at så mange gider spilde tid på at svare på Dionysos tåbelige og uddokkumenterede  men velformulerede påstande om alt muligt. Som oftest bruger han også et ret nedladende sprog :mrgreen:

Der har for nylig været en tråd om trolde Er det ikke sådan en, vi har at gøre med her?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er mit indtryk at nogle forbrugere af købesex helst vil have piger a la 

hvor de bare kan hoppe på og ikke behøver snakke så meget med pigen - især en fordel, hvis deres egen intelligens er på samme niveau.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så du tror jeg gider sidde og redegøre for Howard Gardners "Frames of Mind" i en luderchat? Hvad bliver det næste? At jeg skal redegøre for MBTI, NLP mv?

hhhmmm, så snart du bliver mødt med modargumenter, så tager du kattelemmen ud, som en kujon.

Gider ikke??? nej da - det er da fordi du ikke gider... pudsigt med al den energi du ellers har lagt i denne tråd... men kun for at provokere... når du bliver udfordret til reel debat, så gider du pludselig ikke :o

Stop nu dig selv... denne her jagt på opmærksomhed er bare ynkelig.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære D.

Jeg bliver da nysgerrig på dig nu... Så mit forslag er, at invitere dig til, at besøge mig på en halvvagt og så måske få en god snak og forståelse for hinanden. Du kunne få et indblik i mit arbejde (og jeg og mine kollegaer)og jeg vil bruge alt min ( her kommer videregående uddannelse ind...) pædagogiske/ psykologiske viden og tålmodighed til at forklare og vise dig min/ vores verden.. Hvad siger du til det? Jeg giver kaffe... Mvh Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå i har nok rigtig fået afsporet en tilfældig tråd med noget hygge ævl her til aften. Desværre har jeg ikke haft mulighed for at deltage. jeg ville ellers gerne have diskuteret med ham Andreas. han ser ud til at have nogle interessante og fornuftige argumenter.

Ham der Dionysos har da vist held med at provokere her til aften. Og det er også ret risikofrit at gøre, når man skriver helt anonym. Jeg mener det er jo noget lort at kalde betjenten nede på strøget for en hiposvin, og han arbejdsgiver bryder sig ikke om at blive kaldt kapitalist. Der er så mange man ikke kan kalde hvad man vil, fordi de ved hvem man er. Men er man anonym så!!!

Mon han når han besøger en pige, på nogen tidspunkt kalder hende for luder?

Nå noget hel andet er at Line lige så gerne vil have en tilfældig fra gaden, end hendes stamkunde Jernsvinet. Hun er vel træt af at hygge med en gris. Og lige nu invitere hun dionysos til at besøge hende. Jeg glæder mig til at få en referat af mødet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må nok indrømme, at jeg undrer mig over, at så mange gider spilde tid på at svare på Dionysos tåbelige og uddokkumenterede  men velformulerede påstande om alt muligt. Som oftest bruger han også et ret nedladende sprog :mrgreen:

Der har for nylig været en tråd om trolde Er det ikke sådan en, vi har at gøre med her?

Du har ret. Men havde jeg været hjemme i aftes, så havde jeg helt bestemt hygget mig med at være med. Men jeg praler heller ikke af en høj iq.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

hhhmmm, så snart du bliver mødt med modargumenter, så tager du kattelemmen ud, som en kujon.

Gider ikke??? nej da - det er da fordi du ikke gider... pudsigt med al den energi du ellers har lagt i denne tråd... men kun for at provokere... når du bliver udfordret til reel debat, så gider du pludselig ikke :o

Stop nu dig selv... denne her jagt på opmærksomhed er bare ynkelig.

Hej Monte.

Synes du ikke bare du skulle gøre som du hele tiden har gjort mens denne tråd har kørt -blande dig udenom? :)

Nej, når jeg er på EG så gider jeg sgu ikke tale om personligheds-analyser og andet samfundsvidenskabeligt lort. Det har jeg så rigeligt af i min hverdag. Jeg er på EG for at tale om ludere og FISSE. Men hvis du gerne vil diskutere EInsteins relativitetsteori eller ornitologers gennemsnitlige budget på kikkert-udstyr og vedligeholdelsesudgifter hertil på EG, så synes jeg du skal oprette din egen tråd om det.

Min tråd er åbenbart ikke mere ynkelig end at du læser med hele vejen på sidelinjen... Så stop nu dig selv og lad være med at følge den ik´? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...