Hop til indhold
Guest Dionysos

Hvad danske ludere bør koste

Recommended Posts

Gæst

Nå i har nok rigtig fået afsporet en tilfældig tråd med noget hygge ævl her til aften. Desværre har jeg ikke haft mulighed for at deltage. jeg ville ellers gerne have diskuteret med ham Andreas. han ser ud til at have nogle interessante og fornuftige argumenter.

Ham der Dionysos har da vist held med at provokere her til aften. Og det er også ret risikofrit at gøre, når man skriver helt anonym. Jeg mener det er jo noget lort at kalde betjenten nede på strøget for en hiposvin, og han arbejdsgiver bryder sig ikke om at blive kaldt kapitalist. Der er så mange man ikke kan kalde hvad man vil, fordi de ved hvem man er. Men er man anonym så!!!

Mon han når han besøger en pige, på nogen tidspunkt kalder hende for luder?

Nå noget hel andet er at Line lige så gerne vil have en tilfældig fra gaden, end hendes stamkunde Jernsvinet. Hun er vel træt af at hygge med en gris. Og lige nu invitere hun dionysos til at besøge hende. Jeg glæder mig til at få en referat af mødet.

Jeg har bestemt IKKE sagt jeg hellere vil have det ene frem for det andet!! Jeg sagde at jeg nu faktisk godt kunne lide besøg fra " gaden" da jeg godt kan lide at møde nye mennesker... Stor læse/ forståelsesfejl fra dig M... Ja jeg invitere gerne og du også velkommen... Mvh Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du hygger dig rigtigt, gør du ikke min kære Dion

Det er skide sjovt at nedgøre andre, når man sidder sikkert bag sit nick.

Jeg tænker bare på hvordan du egentlig er når du er ude hvor man kan se dig, når du ikke er beskyttet af at være anonym.

Jeg tænker at du er et svagt menneske der nyder at såre andre. Det får dig til at føle dig stor og stærk og jeg føler mig ret sikker på at bag dit nick, der skjuler der sig en meget usikker og utilstrækkelig person, der tænder på at gøre andre ondt.

Blev du moppet meget som barn?

Bliver du stadig moppet som voksen, hvis du da er det

Du er med vilje ondskabsfuld og lever af at nedværdige andre. Kun en meget lille person har brug for den slags.

Jeg håber at du en dag indser at det ikke gør dig til en bedre person, eller at det gør dig bedre end andre mennesker og jeg håber at du en dag vil finde din plads her i livet, en plads som vil gøre dig glad og lykkelig, for jeg føler mig overbevist om at du trænger til lidt glæde i dit ynkelige liv.

Hvis du har brug for en til at snakke med eller bare en til at trøste dig lidt, så vil jeg gerne stå til rådighed, for det er tydeligt at du nok har brug for lidt hjælp.

Jeg ser det du skriver som et råb på opmærksom hed og måske i virkeligheden et råb om hjælp

Har du brug for hjælp???

hvis du har, så skriv til mig, du må gerne skrive til mig i pm og jeg lover dig selvfølgelig fuld diskretion

Med venlig hilsen Toddy

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Min tråd er åbenbart ikke mere ynkelig end at du læser med hele vejen på sidelinjen... Så stop nu dig selv og lad være med at følge den ik´? :)

Hva'dælen, -det må vi skrive ned i kalenderen, en oprigtig anmodning om at lade være med at læse dine bombardementer, -consider it done.... 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Monte.

Synes du ikke bare du skulle gøre som du hele tiden har gjort mens denne tråd har kørt -blande dig udenom? :)

Nej, når jeg er på EG så gider jeg sgu ikke tale om personligheds-analyser og andet samfundsvidenskabeligt lort. Det har jeg så rigeligt af i min hverdag. Jeg er på EG for at tale om ludere og FISSE. Men hvis du gerne vil diskutere EInsteins relativitetsteori eller ornitologers gennemsnitlige budget på kikkert-udstyr og vedligeholdelsesudgifter hertil på EG, så synes jeg du skal oprette din egen tråd om det.

Min tråd er åbenbart ikke mere ynkelig end at du læser med hele vejen på sidelinjen... Så stop nu dig selv og lad være med at følge den ik´? :)

Hvorfor må jeg ikke læse med og blande mig - jeg har ikke kaldt tråden ynkelig - hvor ser du det??? Finder du nu bare på ting igen?

Jeg har kaldt din jagt på opmærksomhed for ynkelig.

Hvorfor vil du ikke bruge tid på personligheds-analyser?? du bruger da hjertens gerne tid på ævl og kævl, så det handler nok mere om at du i din iver for at pisse folk af - endnu en gang - har fået sagt noget vrøvl som nogen udfordrer dig på. Så vælger du en dårlig undskyldning for ikke at forsvare dit synspunkt... DET ER SØLLE!!!  og dårlig debat-kultur

Jeg kan da følge alle de tråde jeg vil og deltage som det passer mig - så tør nu øjnene

Redigeret af Montezi
  • Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Tror sgu bare at hans problem er at han har en lille grim tissemand og det skal så gå ud over alle andre. Og så den sgu ikke længere.

Sunny :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tror sgu bare at hans problem er at han har en lille grim tissemand og det skal så gå ud over alle andre. Og så den sgu ikke længere.

Sunny :P

Han har jo åbent indrømmet at han har yderst svært ved at få fisse (altså den gratis slags). Så måske har du ret.......

Del dette indlæg

Link til indlæg

He He

Lad nu være med at hidse jer op, hvorfor seks sider ? :cool:

Nu er det så mig der skal "cracke" hemmeligheden, og nu kommer den, desværre :mad:

Uanset om vi vil det eller ej, så har vort lille Danmark en rangstige, i toppen er vort kongehus, derefter banker, og hvad har vi haft, og i bunden, helt nede i bunden kommer: parkeringsvagten.

Tænk på hvad han kommer ud for, hver eneste dag, af ukvemsord, nedgørelse, ja endog trusler. Jobbet, på nederste trin i vort samfund.

Hvad får jer til, at deltage i Dion Parkeringsvagts tråd ? I så jo allerede i hans overskrift i tråden, hans frustration.

Mvh

Bendix

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Æichhhh Bendix. Nu har jeg siddet og ventet i 13 sider for at afsløre at manden bare har en lille tissemand. Griner.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har bestemt IKKE sagt jeg hellere vil have det ene frem for det andet!! Jeg sagde at jeg nu faktisk godt kunne lide besøg fra " gaden" da jeg godt kan lide at møde nye mennesker... Stor læse/ forståelsesfejl fra dig M... Ja jeg invitere gerne og du også velkommen... Mvh Line

Jeg takker for indbydelsen. Men jeg gider altså ikke møde ham der dinolortimund eller hvad er det nu han hedder?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad får jer til, at deltage i Dion Parkeringsvagts tråd ? I så jo allerede i hans overskrift i tråden, hans frustration.

Mvh

Bendix

Hvad giver egentlig dig ret til at nedgøre parkeringsvagter?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Kære D.

Jeg bliver da nysgerrig på dig nu... Så mit forslag er, at invitere dig til, at besøge mig på en halvvagt og så måske få en god snak og forståelse for hinanden. Du kunne få et indblik i mit arbejde (og jeg og mine kollegaer)og jeg vil bruge alt min ( her kommer videregående uddannelse ind...) pædagogiske/ psykologiske viden og tålmodighed til at forklare og vise dig min/ vores verden.. Hvad siger du til det? Jeg giver kaffe... Mvh Line

En kop kaffe? :D

Jeg kunne så endda forstå hvis du havde tilbudt et slaw fisse... Eller bare et blowjob... Men nej... :D

PS: Med mit forbrug af ludere, får jeg jævnligt indblik i jeres arbejde. Endda helt tæt på :grin: ,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Sunny

At mennesker der vælger at være parkeringsvagter m ikke k har en lille..(pjovert), er ikke kun noget man kender på "spindesiden", dem kender vi også her ovre på "Herretoilettet.

mvh

Bendix

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Hvorfor vil du ikke bruge tid på personligheds-analyser?? du bruger da hjertens gerne tid på ævl og kævl, så det handler nok mere om at du i din iver for at pisse folk af - endnu en gang - har fået sagt noget vrøvl som nogen udfordrer dig på. Så vælger du en dårlig undskyldning for ikke at forsvare dit synspunkt... DET ER SØLLE!!!  og dårlig debat-kultur

Jeg kan da følge alle de tråde jeg vil og deltage som det passer mig - så tør nu øjnene

Orker nærmest ikke at svare på dit ævl. Hvorfor vil du ikke bruge tid på personligheds-analyser?? Hør på dig selv man...

At du forsøger at dreje en debat om hvad danske ludere bør koste over på en debat om personligheds-analyser, se DET ER SØLLE!!! og dårlig debat-kultur...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Sunny :P

Er egentlig overrasket over at vi skulle helt frem til indlæg nr. 255 før at én trak "lille diller"-kortet.

Men husk kære Sunny -Der findes ikke små tissemænd, kun ladeportsfisser ;) .

Kan du -og I andre nu sove godt, jeg er daffet i seng for i dag.

Redigeret af Dionysos

Del dette indlæg

Link til indlæg

Orker nærmest ikke at svare på dit ævl. Hvorfor vil du ikke bruge tid på personligheds-analyser?? Hør på dig selv man...

At du forsøger at dreje en debat om hvad danske ludere bør koste over på en debat om personligheds-analyser, se DET ER SØLLE!!! og dårlig debat-kultur...

Endnu engang en "smuk" undvige manøvre. Bevidst at ignorere mandens pointe og fordreje det til noget andet. Se DET ER SØLLE!!! og dårlig debat kultur....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Er egentlig overrasket over at vi skulle helt frem til indlæg nr. 255 før at én trak "lille diller"-kortet.

Men husk kære Sunny -Der findes ikke små tissemænd, kun ladeportsfisser ;) .

Kan du høre at jeg synger duet med Medina nu. Jeg er da ligeglad jeg er ligeglad, jeg er da ligeglad, jeg er ligeglad. Jeg er da ligeglad jeg er ligeglad. Jeg er da ligeglad jeg er ligeglad.

:P.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad giver egentlig dig ret til at nedgøre parkeringsvagter?

Det kan du på en flad tallerken (og jeg har aldrig fået en bøde fra en af dem). De har valgt en ussel levevej, i mit objektiv (og jeg skrev mit objektiv).

Og jeg afskyr deres valg af levevej,

Men det er min mening som jeg respekterer at du kan have en anden holdning til.

mvh

Bendix

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og igen min kære Dino

Det er dig og ingen andre der viser dårlig kultur, menneskesyn og gennerel opdragelse.

Din måde at udtrykke dig på viser så stor en ringe agt for andre mennesker at det kun kan betyde at du ikke respektere dig selv.

Intet er jo mere tydeligt i den måde du vælger at udtrykke dig selv på. Der er ingen form for seriøsitet i dine indlæg, kun nedværdigende udtryk om andre.

Det giver jo kun en mening og det er at du har behov for at hævde dig frem for andre.

Det tyder jo igen på at du er en meget usikker lille person, der har behov for at nedgøre andre, for at fremhævde dig selv, bare en lille smule.

Desværre syntes jeg ikke rigtigt at det virker og jeg mener at det får dig til at virke endnu mere ynkelig end du måske i virkeligheden er, selvom jeg dog efterhånden tvivler.

En stor mand ville indse at han havde opført sig forkert og ville på nuværende tidspunkt give alle en undskyldning for sit snævertsyn, men en lille usikker mand vil jo nok fortsætte sine angreb og sine nedværdigende kommentaterer.

Hvad er du???

Måske det var på tide at du indså at folk for længst har set hvad du er for en svag type og indrømmer det overfor dig selv.

Jeg er sikker på at folk vil acc din svaghed, sålænge du prøver at arbejde med den og ikke udsætter andre for den igen.

Mit tilbud står stadig ved magt og jeg tror at du ville have gavn af at modtage en smule hjælp, for at på den måde komme videre i dit liv.

Venlig hilsen Toddy

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan du på en flad tallerken (og jeg har aldrig fået en bøde fra en af dem). De har valgt en ussel levevej, i mit objektiv (og jeg skrev mit objektiv).

Og jeg afskyr deres valg af levevej

En P-vagt der går rundt på P-pladsen ved indkøbscentret med masser af ledige P-pladser og lurer på dem, der bare glemmer at stille skiven - kan jeg også kun afsky - det er simpelthen for lavt at synke.

Men P-vagten, der udskriver bøder til dem der parkerer til géne for fremkommeligheden - han er da OK  :-P

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

En P-vagt der går rundt på P-pladsen ved indkøbscentret med masser af ledige P-pladser og lurer på dem, der bare glemmer at stille skiven - kan jeg også kun afsky - det er simpelthen for lavt at synke.

Men P-vagten, der udskriver bøder til dem der parkerer til géne for fremkommeligheden - han er da OK  :-P

Det kan der ikke være to meninger om Jernsvin, fnis, men tror du han har et job i et privat eller kommunalt firma ? Loool

besked forstået

mvh

Bendix

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var ikke mig der drejede debatten over på personligheds-analyse - jeg spørger blot om hvorfor du undviger at svare en anden debattør, med sådan en søgt undskyldning - når du nu gider bruge tid på alt muligt andet ligegyldigt lort.

Dårlig debat-kultur er at snakke udenom og komme med dårlige undskyldninger for hvorfor man ikke kan svare på modstanderens spørgsmål og kritik. Du har tydeligvis roet di selv langt ind i sivene, og prøver at camouflere det ved at skyde på andre, i stedet for at forholde dig til modpartens argumenter... DET ER SØLLE!!

Du har startet en debat, men du ønsker ikke rigtig at fuldføre den, fordi du bliver udfordret - derfor påpeger jeg blot at du slet ikke er interesseret i debatten i sig selv, den er bare en undskyldning for at provokere andre brugere og tale ned til dem.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og jeg afskyr deres valg af levevej,

Men det er min mening som jeg respekterer at du kan have en anden holdning til.

mvh

Bendix

Jamen jeg er da sikker på, at de har valgt deres levevej en sted hvor der var frit valg på alle hylder. Og at de vil nøjes med 120kr i timen bare fordi de har en sadistisk lyst til at gå ude i alt slags vejr og blive ugleset. Syntes du hellere de skulle have blevet bistandsmodtagere???

Gad vist hvilke ædle gerninger sådan en som dig går og laver?

I en anden tråd er der en som luftede tanken om at slette sin profil på grund af ham der Dinorøvimund. Men sådan en som dig gør da akkurat det samme.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Strengen her kører nu meget på personlige angreb fra en del brugere, direkte eller indirekte, fremfor at debattere et emne og sådan har det været et stykke tid.

Mon ikke hver en sten er vendt i forhold til trådstarters emne for længe siden.

Strengen låses nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...