Hop til indhold
Guest Dionysos

Hvad danske ludere bør koste

Recommended Posts

Guest Liderligfyr

Ja og langt langt de fleste danske piger træffer man på en klinik med faste priser.

Aros du virker som en der har været med i lang tid :-) Hvis vi tager de private piger, har jeg så ret i det virker som om der er prisfald hos dem? F.eks Jasmin med 800 kr for 30 min eller har det altid været sådan?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smukkvinde

Ville aldrig lave en aftale med dig det da helt sikkert..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Smukkvinde

Så er der gang i den igen. Fedt :sad:  Jubiii fantastisk

???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men når du browser profiler igennem kan du ikke se om der er kemi.

Det kan godt være du har en fornemmelse af at du måske ville have kemi med én bestemt luder ved at se hendes billeder og læse hendes profil. Men du ved det sgu ikke før du har prøvet hende.

Nej, det har du da fuldstændig ret i.

Men jeg har prøvet mig frem, været mange steder, fået gode oplevelser, fået dårlige oplevelser - for sluttelig at blive fast husbuk hos en pige, som opfylder mine forventninger. Og aldrig har skuffet.

Der har vist sig et hav af forhold, der gør, at jeg klikker godt med netop den pige.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Igen tyer du til små perfide person angreb. Who's the idiot?

Det var ikke et personangreb. Det var et råd til en anden debattør. Med medfølgende begrundelse for hvorfor rådet gives :D .

Men nej. Diskutér du bare videre med Aros. Det er helt ok. Det skal der væree plads til. Jeg vil blande mig udenom.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Du mangler så stadig at vise mig noget bare halv seriøs dokumentation om skumle bagmænd. Og hvor stor en del af brancen de rent faktisk driver. Så indtil det sker, så har dine udtalelser om mig og min viden nul og niks vægt.

Selvfølgelig tager pigerne på en klinik "husets pris". Det er logik for perlehøns. Kan lige forestille mig en stemning der ville blive blandt pigerne på den respektive klinik hvis de konstant underbød hinanden. Men i bund og grund er det STADIG udbud og efterspørgsel. Også selvom der skulle hænde at være en bagmand indblandet. Hvis prisen var for høj, så ville der ganske enkelt ikke være kunder i butikken.

Jeg besøger personligt aldrig klinikker af 2 årsager. 1, det er for upersonligt. 2, priserne er for høje for mig, Heldigvis findes der ufattelig mange selvstændige danske piger derude med fornuftige priser.

Og noget helt andet. Du maner altså jeg skal holde mig væk fra en tråd hvis jeg ikke er enig med tråd starter? Det er der sørme meget logik i må jeg sige....

Nu løfter du jo ikke selv nogen dokumentation for dine løse forkerte påstande. Jeg har redegjort for mine argumenter, og ligepræcis hvordan en som dig opfatter sandhedsværdien af disse lever jeg nok med.

Du har stadig ikke forstået at det IKKE er og IKKE kan være udbud og efterspørgsel der bestemmer den enkelte piges pris, som du påstår. Det er det IKKE. Prisen dikteres af huset/klinikken.

Når en selvstændig erhvervsdrivende TVINGES til at sætte prisen af en anden, er det IKKE og kan det ALDRIG være fri prisdannelse.

Hvis det var udbud og efterspørgsel så svar mig på hvorfor Jasmin blev smidt ud af en klinik iflg hende selv, fordi hun gerne ville holde happy hour og få en bedre indtjening ? Det måtte hun netop ikke. Pigerne/de selvstændige erhvervsdrivende må ikke tage de priser de gerne vil have.

Det kan IKKE være fri prisdannelse der bestemmer hvilken pris Sofie skal tage, når Sofie får at vide andet steds fra at hun SKAL tage den og den pris.

Beklager de store bogstaver og at jeg skal skære det ud i pap, men det er åbenbart nødvendigt for at Missetand kan forstå det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen jeg siger jo netop at det er rigtigt at priserne er dikteret på klinikker. Men uanset hvem der står bag. En skummel bagmand, mutter eller en solidarisk gruppe af kvinder. Så er prislejet hvor det er fordi de KAN. Hvis prisen var for høj kom kunderne jo ikke vel. Og hvis pigerne på den enkelte klinik virkelig enstemmigt mente prisen var for høj, så er det da ret simpelt at gøre noget ved. Klinikken smider næppe hele banden på porten.
Er det den ideelle verden? nej gu er det da ej. Men det er virkeligheden som den er lige nu. Og hvis den skal ændres, så er der KUN en måde at gøre det på. Stop med at besøge klinikker med for høje priser. Der er tonsvis af private piger som yder en suplim service. Men siden folk flokkes til klinikker, så tyder det jo på at priserne er hvor de "skal være"

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Her kommer folk som mig rendende igen, helt bananas.

Altså - hvad er det du prøver at siger Aros? At priserne på klinikker ikke er markedsanpassede? Er det det?
En advokat ansatt i en advokatbyrå sætter ikke sine egne priser. Ikke heller en arkitekt på et arkitektfirma. Ikke en gang hvis de er flere selvstendige der går sammen under samme paraply. Hvis de ikke får nogle opgaver fra markedet, lukker de eller justerer sine priser.
Hvis Cassiopeia, Seduction og alt hvad de heder, ikke har nogle kunder, så justerer de på nogen måde. Det er hvad udbud og efterspørgsel drejer sig om. Så jeg aner faktiskt ikke hvorfor det afsporer i en debat om at pigerne på klinik ikke individuelt sætter prisen?
Noget andet: De udenlandske pigerne her på besøg betaler ikke ret meget skat og arbejder så det ryger den tid de er her. De danske piger bliver nødt at holde skattefar blid, og de allerfleste arbejder ikke hver dag; mänge kun nogen dag om ugen. Jeg tror simpelt hen ikke de allerfleste danske piger skulle gide arbejde under disse betingelser - uanset hvis de får mange kunder eller ikke.

Måske er spørgsmålet hvorfor de udenlandske pigerne koster så meget, når de faktiskt ikke betaler skat nogetsteds? 
I øvrigt virker det til at Føtex fungerer nogenlunde, på trods af at mælken er dyrere end på Netto.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, kemi, kemi og atter kemi er det vigtigste. Så må pigen gene være tyk eller tynd, høj eller lav, blondine eller sortdette.

Borende lynkineser...du overrasker til stadighed med dit alsidige sprog og brug af sjældne fremmedord...?!

Jeg ved, hvad en "brunette" er, men hvad f..... er en "sortdette"? :cool::mrgreen:

P.S.: Jeg var lige ved at give trådstarter Dionysos et "like" for hans indlæg - ikke så meget pga. indholdet som pga. modet(!)

Min forventning var, at såvel lyserøde som de forskellige talende jakkesæt ville stå i kø for at få lov at rive arme og ben af dig pga. overskriften... :D:lol:

Men i det store og hele har folk vist reageret temmelig roligt på dine lidt specielle "ideer"... :)

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min forventning var, at såvel lyserøde som de forskellige talende jakkesæt ville stå i kø for at få lov at rive arme og ben af dig pga. overskriften... :D:lol:

Men i det store og hele har folk vist reageret temmelig roligt på dine lidt specielle "ideer"... :)

Man er vel blevet lidt blasé efterhånden.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Her kommer folk som mig rendende igen, helt bananas.

I øvrigt virker det til at Føtex fungerer nogenlunde, på trods af at mælken er dyrere end på Netto.

B

Okay B1 eller B2 - Ved ikke præcis hvem af dem du er, men

- Hvis det ikke fungerede med lavere priser for Netto, så kan de jo lige så godt hæve prisen på deres mælk til samme niveau som Føtex og opnå større avance ikke? Eller det er de måske for dumme til...

(Håber ikke det at starte en sætning med "Okay" giver for mange minuspoint)...

Redigeret af Dionysos

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Mit indlæg taler vel næppe de lyserødes sag, så det skal ties ihjel :) .

Og det er fair nok.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Okay B1 eller B2 - Ved ikke præcis hvem af dem du er, men

- Hvis det ikke fungerede med lavere priser for Netto, så kan de jo lige så godt hæve prisen på deres mælk til samme niveau som Føtex og opnå større avance ikke? Eller det er de måske for dumme til...

Nu ved jeg ikke hvad du mener med B1 eller B2? Er det noget sjovt?

Nu er det jo sådan at Netto's identitet er lave priser, ikke? Men mange af de priser vi tror er lave, kun for at mælken er det - er faktiskt ikke så lave som vi tror, Og det konceptet fungerer.

Føtex har et andet koncept. Ligesom udenlandske piger på to-ugers-besøg er et andet koncept en danske piger på klinik.

B1 og 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Det er meget simpelt faktisk, og du går ikke Bananas, Bananas.

Pigerne er selvstændige erhvervsdrivende. De er ikke partner i et advokatfirma ikke f.eks.

Det er vigtig at man holder sig for øje at pigerne driver deres egen lille virksomhed. Det skal de gøre, hvis de vil overholde bl.a. skattelovgivningen. De arbejder også på flere forskellige steder, mange af dem har forskellige muttere osv.

Er man selvstændig erhvervsdrivende bør man kunne sætte sine egne priser frit. Det kan pigerne ikke.

Derfor kan der ikke statueres fri prisdannelse. Det kan det aldrig være når du Bananas ikke selv må bestemme hvad du skal tage for den ydelse du i din virksomhed sælger. Længere er den ikke. Hvis I vil benægte dette, så værsgo, jeg er ligeglad, men det er forkert i mine øjne og jeg ved også lidt om hvordan man i økonomisk teori rent faktisk definerer fri prisdannelse.

Noget andet og så alligevel ikke

Alle alarmklokker burde jo ringe, hvis man ser at de førende danske klinikker har samme priser.

Prøv at tænk jer hvis det skete på et andet marked end massagemarkedet, som er gråt og lyssky, så ville konkurrencestyrelsen straks indlede undersøgelser af om der dikteres faste priser.

En ovegang var der en håndfuld kørelærer der kørte med samme priser i Århus. De fik en dom for at de ikke havde fri prisdannelse. Det er klart at de førende danske klinikker bl.a. i København og Århus har en interesse i at de ikke konkurrerer på prisen og pudsigt nok kører de også med samme priser. Det er næppe et tilfælde vel. Tag det bare roligt, det er ikke mit vigtigste argument så kør ikke mundkløveri på dette, det er bare en sidebemærkning.  Der er mange andre lignende eksempler. Grunden til at pigernes priser kan dikteres for et stort vedkommende er netop at de ikke selv kan vælge deres pris for deres ydelse på den klinik de er. Så ville du se en helt anderledes og netop fri prisdannelse hvis de kunne det. Det kan de ikke. Derfor kan man opleve at betale den samme pris for ½ time hos utallige danske piger på førende danske klinikker rundt om i København. Fri prisdannelse : nej.

Det vigtigste er at pigerne ikke kan tage den pris for den ydelse som de vil i den virksomhed i de har.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Dionysos

Nu ved jeg ikke hvad du mener med B1 eller B2? Er det noget sjovt?

HAHAHAHAHAHAHAHA

Kan ikke tro du er seriøs, men smider for en sikkerheds skyld alligevel et lille link til dig:

Redigeret af Dionysos

Del dette indlæg

Link til indlæg

Borende lynkineser...du overrasker til stadighed med dit alsidige sprog og brug af sjældne fremmedord...?!

Jeg ved, hvad en "brunette" er, men hvad f..... er en "sortdette"? :cool::mrgreen:

Hej Hammerhaj. Nej!

Der eksisterer så sandelig ikke noget autoriseret ord på dansk for en pige med sort hår, så jeg tillod mig at opfinde et, før noget eventuelt anglofilt kom ind i billedet :D :D :D.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nå Aros - så forstår jeg bedre hvad du prøver at sige. Kartellen der ser til at varerne ikke kan fås billigere andetsteds i området. Måske er det sådan blandt klinikkerne. Men det ændrer jo ikke på det faktum at der faktiskt findes andre steder at købe sex på - både fra udenlandske og danske piger. Og stadig har klinikkerne sine kunder.  Det er alligevel ikke en monopolsituation. Der må jo være noget de kan tilbyde sin kundekrets?

Tilmindstens frem til den dag vi alle kan købe Dionysos fremragende pige/pris-måleværktøj. Der kommer en tid, når vi kigger tilbage og forundres over at vi kunde leve og have sex uden dette mirakuløse instrument. Endelig sex frit fra dumme følelser, kemi, personlighed at andet humant vrøvl.

Alle B man kan tælle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

HAHAHAHAHAHAHAHA

Kan ikke tro du er seriøs, men smider for en sikkerheds skyld alligevel et lille link til dig:

'>

Nårh du er skizofren. Fair nok. Bare mine 500 minuspoint ikke bogføres som 1000 på den konto...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Det har du ret i Bananas.

Men pigernes priser på de danske førende klinikker er kun ens, fordi priserne bliver dikteret for dem.

Hvis de piger havde fri prisdannelse på deres ydelser i deres virksomheder, ville nogen nok gøre som Jasmin gjorde, holde happy hour i ny og næ, hvilket var en god økonomisk succes for hende, skrev hun. Det vil aldrig forekomme for de piger, der får dikteret deres priser, Jasmin gjorde det engang, så røg hun ud.

Fri prisdannelse for disse piger : nej.

Men naturligvis er det mere nuanceret end som så, og fint at du kommer med nuancerne, for selvfølgelig findes der alternativer til disse klinikker og andre muligheder for os kunder, og derved er der også konkurrence på markedet i forhold til bordellernes faste priser, men prisen er ikke fri for den enkelte pige, den enkelte virksomhed, når pigen arbejder på klinik, og det er pudsigt at alle de danske førende klinikker tager præcis det samme for ½ time, så kan man kalde det karteldannelse eller ej.

Så at kalde prisdannelsen på dette marked for frit og påstå at de danske piger bare kan tage den pris de vil for deres ydelse, det er i mine øjne forkert at påstå. Min årsag til at gå ind i denne debat var den stigende påstand om at pigerne bare kunne tage den pris de ville for deres ydelse, og derved er der fri prisdannelse på dette marked, det mener jeg ikke er tilfældet fuldt ud overhovedet idet der er rigtig mange danske piger der arbejder på en klinik hvor de får dikteret deres priser. Men det har jeg vist meget udførligt fortalt nu mange gange :D

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

HAHAHAHAHAHAHAHA

Dionysos er jo romernes Bacchus.

Altså vinguden.

Ham vil jeg nu gå ud og dyrke oven på alt det her i denne steng. Altså må en god Barolo nu lade livet.

Måske skal jeg endda ligefrem sige tak for at få en undskyldning?

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

udenfor klinikverdenen er prisdannelsen fri.. med de fleste der opererer udenfor vælger alligevel at skele til "kartellets"-priser. 

Men som altid - den der har grisen - bestemmer prisen :) - hvis altså der er købere nok....

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

udenfor klinikverdenen er prisdannelsen fri.. med de fleste der opererer udenfor vælger alligevel at skele til "kartellets"-priser.

Men som altid - den der har grisen - bestemmer prisen :) - hvis altså der er købere nok....

Den gælder nu altid. Det er sælger der bestemmer prisen- altid. Også i lavkonjuktur hvor der ikke er mange købe. Nogen sænker prisen, nogen yder mere og nogen forlader markedet. Det er kun forfængelige købere der tror de har bestemt en pris ;)

Skal du have en pris på smertegrænsen, så byder du lidt mere idet sælger er ved at pakke sammen. Er han ikke alt for sur accepterer han dit forhøjede bud. Er sælger derimod rig nok, og sur nok, beder han dig nok om at stikke........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Problemet med dig Missetand er at du udtaler dig skråsikkert om en masse ting, som du enten ikke har forstået først eller ikke ved noget om.

Fri prisdannelse, udbud og efterspørgsel, betyder at den selvstændige erhvervsdrivende selv kan sætte deres priser.

Pigerne er selvstændige erhvervsdrivende. Når de arbejder på en klinik skal de følge husets priser. Det ved alle, du burde vide det også på trods af din åbenbart begrænsede viden. Ergo kan der ikke være tale om at pigerne sætter deres priser ud fra udbud og efterspørgsel, som du påstår.

Er du seriøst virkelig ikke vidende om at en pige på et bordel eller klinik skal tage husets priser ? Utroligt, der er da flere piger herinde der har skrevet det samme og enhver ved det da.

Mht skumle bagmænd, så ved du vel at visse motorcykelbander driver en lang række bordeller, direkte eller indrekte. Du kan såmænd også læse adskillige debatindlæg herinde fra piger som har udtalt at navngivne bordeller som Aarhuspigerne f.eks. har en træls bag"mand". Ellers så læs litteratur fra eks-rockere, politiets udtalelser i pressen osv.

Endelig hvis du ikke kan lide denne debat så spring den over. Det er heller ikke alle dine debatindlæg rundt omkring der har ret meget substans og som kan irritere folk, men du har da også lov til at bruge din ytringsfrihed ligesom andre har.

Aros - jeg kender temmeligt meget til Branchen og hvem der ejer hvad.

Jeg har til dags dato ikke hørt om et eneste Bordel med danske piger som er ejet af rockere.

Der sidder ganske rigtigt en skør kvinde bag Århuspigerne som har truet med alverdens ulykker udført af 'rocker' lignende typer.

Men det blev efterfølgende opklaret at Rockerne INTET havde med dette at gøre.

Jeg ved at Politiet er ved at gendanne Task force grupperne rundt om i landet igen.

Og denne gang handler det om de udenlandske piger og deres bagmænd.

Og det resultat er jeg meget spændt på.

For det er om noget en meget velorganiseret del af branchen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Det er pudsigt du skriver dette men eks rockere og politiet har sagt noget andet end dig. Nu skriver jeg også direkte og indirekte og der er du vel kvinde nok til at erkende at rockerne har en finger med i spillet ligesom visse bander har.

Men det er for mig ikke det væsentlige i denne debat heller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...