Hop til indhold
Guest Pia Lindblad

Stort GangBang i Club 18 på Istedgade 2-4 maj

Recommended Posts

Jeg skal ikke udpege synderen/erne, men det er uendeligt dårlig stil at man ikke har planlagt det scenarie at for få dukker op, og at folk så skal informeres pr sms/mail/hjemmeside om aflysningen.

Det virker til at de rette personer ikke har taget ansvar.

Så svært er det vel heller ikke i en så mobil verden som vi lever i, at skrive en fælles sms/email til alle der har tilmeldt sig, for at oplyse om aflysningen?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har forstået det sådan at man bare skulle komme at der ikke var nogen tilmelding 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Det er jo fint nok i alle er sure, især jer der ikke mødte op. :mrgreen:

Det undrer mig dog at jeg her fra EG er den eneste der har meldt ud at jeg rent faktisk mødte op på en af dagene.

Mit spørgsmål er hvor alle dem der i trådene var meget entusiastiske blev af.  ?

Det lover jo ikke godt for fremtidige initiativer omkring club 18.

Sejanus

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej den er vist en død sild ....

Men sjovt at se hvordan hovedpersonerne (læs: Jasmin) voldsomt debatterer emner, der åbenlyst vækker anstød i andre tråde (noget BS fra Dionysos), mens denne tråd negligeres fuldstændigt.

Ikke engang brandslukning ud fra kommercielle hensyn forsøges der på.

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men sjovt at se hvordan hovedpersonerne (læs: Jasmin) voldsomt debatterer emner, der åbenlyst vækker anstød i andre tråde (noget BS fra Dionysos), mens denne tråd negligeres fuldstændigt.

Jeg undrer mig også over, der ikke kommer en officiel forklaring, men også over at hvis der ikke var nogen kunder fredag aften, at pigerne så ikke fik tid til at skrive om det her på Eroguide.

Måske blev folk væk, fordi de troede stedet ville blive overrendt og de bare ville komme til at stå i kø ud på gaden. Havde de nu fredag aften fortalt, at de manglede nogle mænd at udnytte og lovet gratis fadøl til de 10 første - så var der da hurtigt kommet gang i butikken  :wink:

Lørdag ændres åbningstiden så uden varsel til kl. 19 og aflyses senere åbenbart helt sammen med søndagsarrangementet - og uden nogen anden forklaring end at der ikke var nogen mænd - men hvordan kunne de vide det på forhånd? Og de mænd, der lørdag om eftermiddagen kom til en lukket og låst dør, havde måske som Sejanus ikke tid om aftenen, hvor arrangementet så åbenbart også blev aflyst.

Personligt syntes jeg måske det med at starte ud med et brag 3 dage i træk var lidt overkill - det havde måske været bedre at starte ud lidt mere i det små med kun nogle få timer en enkelt dag, for at kunne se om det kunne bære og evt. justere lidt på konceptet.

Ideen var ihvertfald god, men nu desværre tabt på gulvet - om det skal tillægges mændene der ikke mødte op eller pigerne der ikke stod distancen - det er et spørgsmål ?

Redigeret af Jernsvinet
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skulle ind og lure lidt forleden dag. Blev også helt forvrret over måden priserne var skrevet. Og ikke mindst måden det hele skulle fungere på. Men nu har jeg så heller ikke nogen erfaring med GB. Har læst at Valhalla her i jylland har kørt GB med stor succes. Der tog de en fast pris pr kunde. Tror det er mere overskueligt for kunden med en fast pris. :)

På den igen tøser. Smiler :) I

Ja selvfølgelig! Der skal være en flat rate og så er der ellers fri adgang til alle herlighederne indenfor tidsrummet. Hvad nu, hvis man fx. havde kneppet lidt for de 500 var lidt væk og så gerne lige slikke lidt i en af dåserne igen?? Skulle man så slippe en plov igen?? Det er jo ren galmantias!!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja selvfølgelig! Der skal være en flat rate og så er der ellers fri adgang til alle herlighederne indenfor tidsrummet. Hvad nu, hvis man fx. havde kneppet lidt for de 500 var lidt væk og så gerne lige slikke lidt i en af dåserne igen?? Skulle man så slippe en plov igen?? Det er jo ren galmantias!!

Hvis det skulle være flatt-rate, skulle du nok regne med at måtte slippe kr. 1.500,- eller mere up-front [ved indgangen] for f.eks 2 timer, hvor det så bare drejer sig om at hoppe på, så snart der er et ledigt hul. Og kan du så ikke mere end 1 gang - eller ikke når at komme til igen indenfor tidsrummet - så har du jo sådan set spildt 2 plovmænd - det er jo endnu mere galimatias  :wink:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Se nu er der jo gået lidt debat i den her streg...så jeg ved faktisk ikke om vi skal fortsætte under debatboardet?

Men admin og co kan jo flytte mit indlæg hvis de mener vi skal derned.

Nu kan det jo godt være jeg har misforstået de priser der har været angivet til det her gangbang, men som jeg forstod det, kunne drengene få det hele med 2 piger til næsten ingenting i forhold til normale priser, to lækre unge piger.

Hele koret af drenge har siddet og råbt : halleluja for et godt tiltag, men desværre bor jeg i Jylland, desværre kan jeg ikke om aften, desværre er jeg bortrejst, desværre skal jeg ud og gå med hunden.

Så kommer dagen, og pigerne har siddet og lavet ballondyr af gummierne og foldet servietter af køkkenrullen og til sidst sagt...nu går jeg hjem fadme!

Så er det lidt svært at gå ind og skrive....alt aflyst...for det var ingen succe! vi vil alle være en succe, vi vil sjældent indrømme at vi ikke er det, men stedet kunne have skrevet det!

Så kan jeg ikke lade være med at tænke på en person...som igen og igen, har skrevet om at hvis bare pigerne og et sted fandt sammen, og priserne var lave nok, så stod mændene i kø!

Gentagende gange har vi læst det, hvis bare det blev gjort som i Tyskland, så tjente pigerne kassen! Udregninger om dit eller dat. og når nogen holdte et Gangbang, spurgte vedkomne ind til ting, som om hans tid blev sat i stå, hvis han tog en pause imens han spiste lækkerrier imens.

Vedkomne indkaldte til møde i Club 18....det blev aflyst (ret mig hvis jeg husker galt) grundet manglende tilslutning)

Nu er vedkomnes teori om at lave Tysklands-ting i Danmark afprøvet, og drengene stod ikke i kø, trods de lave priser.

Flot gjort af jer piger der lavet gangbanget  I brugte tid og lyst og satte jer op til det og afprøvet om der var noget i Vedkomnes teori , som denne streg vidner om, der bestemt ikke var. Glem brokkerriene....(de var jo ude med hunden og luftet katten og skulle tidligt i seng) men det er jo heller ikke dem der har siddet i seletøj og lavet ballondyr.

Redigeret af Lady Cherie
  • Synes godt om 9

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mener bare, at hvis man laver et arrangement og sender "invitationer" ud, så må man også gennemføre festen, selvom der ikke kommer lige så mange gæster, som man havde håbet på.

Med al respekt for de involverede, så vil jeg sige at det er en smule uprofessionelt bare at lukke og slukke.

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det var IKKE os der valgte at aflyse, bare fordi at det ikke liige gik som det var tænkt, men klubben selv der valgte det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var IKKE os der valgte at aflyse, bare fordi at det ikke liige gik som det var tænkt, men klubben selv der valgte det.

Jamen så ved vi jo, at klub18 ikke er voksne nok til at afholde sådan et arrangement i fremtiden.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

til trods for hvor mange underlødige kommentarer der kan samles i et enkelt indlæg af DramaQueen - så skal jeg gerne give mit besyv med selv om jeg absolut intet har at bidrage med fordi jeg ved lige præcis så lidt som alle jer andre... 

min weekend forløb sådan her:

jeg var der fredag... havde en super sjov dag... desværre ikke så mange aktive deltagere men en skide sjov dag og lidt sex og en del nordmænd der syntes jeg var et hit og var meget gavmilde med drikkepengene  :)  Fik mødt 2 herinde fra EG der præsenterede sig og vi fik en super snak og en masse feedback

Jeg fik mødt Bly der er en absolut skøn og dejlig pige... en kvinde der er umulig ikke at knus-elske når man møder hende :) 

lørdag skulle jeg ikke være med.... og var derfor ikke i kontakt med nogen fordi jeg tillod mig at være til et privat familiearrangement... 

søndag morgen klokken 06 ringer jeg til Pia .... og får at vide at det er aflyst.... og at jeg ikke skal dukke op 

og det er faktisk den samlede viden jeg har om tingene... for jeg har ikke snakket med Pia og /eller Bly siden søndag morgen kl 06 og har i øvrigt ligget syg igår og idag...

undskyld mange gange at jeg ikke lever for at tilfredsstille andres nysgerrighed om noget jeg ikke aner en skid om og derfor ikke havde det fjerneste at kunne bidrage med

Hvis der er flere der har behov for at få mit bidrag om noget jeg ikke aner noget om og ikke har planer om at undersøge yderligere da jeg ikke en anden gang har tænkt mig at deltage i noget der aflyses uden varsel - så står jeg gerne til rådighed med en masse gætterier.. 

hvis i ønsker svar der er fyldestgørende og repræsenterer sandheden, så opfordrer jeg jer på det kraftigste til at spørge Pia eller Klub 18 da det var dem der traf beslutningerne og blot gav besked om aflysningen 6 timer før jeg troede jeg skulle møde op... 

• Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg

Se nu er der jo gået lidt debat i den her streg...så jeg ved faktisk ikke om vi skal fortsætte under debatboardet?

Men admin og co kan jo flytte mit indlæg hvis de mener vi skal derned.

Nu kan det jo godt være jeg har misforstået de priser der har været angivet til det her gangbang, men som jeg forstod det, kunne drengene få det hele med 2 piger til næsten ingenting i forhold til normale priser, to lækre unge piger.

Hele koret af drenge har siddet og råbt : halleluja for et godt tiltag, men desværre bor jeg i Jylland, desværre kan jeg ikke om aften, desværre er jeg bortrejst, desværre skal jeg ud og gå med hunden.

Så kommer dagen, og pigerne har siddet og lavet ballondyr af gummierne og foldet servietter af køkkenrullen og til sidst sagt...nu går jeg hjem fadme!

Så er det lidt svært at gå ind og skrive....alt aflyst...for det var ingen succe! vi vil alle være en succe, vi vil sjældent indrømme at vi ikke er det, men stedet kunne have skrevet det!

Så kan jeg ikke lade være med at tænke på en person...som igen og igen, har skrevet om at hvis bare pigerne og et sted fandt sammen, og priserne var lave nok, så stod mændene i kø!

Gentagende gange har vi læst det, hvis bare det blev gjort som i Tyskland, så tjente pigerne kassen! Udregninger om dit eller dat. og når nogen holdte et Gangbang, spurgte vedkomne ind til ting, som om hans tid blev sat i stå, hvis han tog en pause imens han spiste lækkerrier imens.

Vedkomne indkaldte til møde i Club 18....det blev aflyst (ret mig hvis jeg husker galt) grundet manglende tilslutning)

Nu er vedkomnes teori om at lave Tysklands-ting i Danmark afprøvet, og drengene stod ikke i kø, trods de lave priser.

Flot gjort af jer piger der lavet gangbanget I brugte tid og lyst og satte jer op til det og afprøvet om der var noget i Vedkomnes teori , som denne streg vidner om, der bestemt ikke var. Glem brokkerriene....(de var jo ude med hunden og luftet katten og skulle tidligt i seng) men det er jo heller ikke dem der har siddet i seletøj og lavet ballondyr.

Verdens længste stråmand, Cherie.

Problemet var jo, som du også kan læse dig frem til, at de arrangerende piger netop IKKE lyttede til kundernes ønsker.

Synes der fremgår ret tydeligt, at det gennem trumfede koncept ikke rigtigt nogensinde faldt i god jord ude over hos en enkelt eller to, der dog ærligt meldte ud på forhånd, at de var forhindrede, fordi de er bosatte i Jylland.

Men tænk HVIS pågældende alligevel havde haft et 'window of opportunity' og var sprunget på IC3en.....

Redigeret af McQueen
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og det syntes du så ikke, at du havde lyst til at fortælle her lørdag formiddag, hvor du ellers skriver flittigt??

Redigeret af McQueen
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

til trods for hvor mange underlødige kommentarer der kan samles i et enkelt indlæg af DramaQueen - så skal jeg gerne give mit besyv med selv om jeg absolut intet har at bidrage med fordi jeg ved lige præcis så lidt som alle jer andre...

min weekend forløb sådan her:

jeg var der fredag... havde en super sjov dag... desværre ikke så mange aktive deltagere men en skide sjov dag og lidt sex og en del nordmænd der syntes jeg var et hit og var meget gavmilde med drikkepengene :) Fik mødt 2 herinde fra EG der præsenterede sig og vi fik en super snak og en masse feedback

Jeg fik mødt Bly der er en absolut skøn og dejlig pige... en kvinde der er umulig ikke at knus-elske når man møder hende :)

lørdag skulle jeg ikke være med.... og var derfor ikke i kontakt med nogen fordi jeg tillod mig at være til et privat familiearrangement...

søndag morgen klokken 06 ringer jeg til Pia .... og får at vide at det er aflyst.... og at jeg ikke skal dukke op

og det er faktisk den samlede viden jeg har om tingene... for jeg har ikke snakket med Pia og /eller Bly siden søndag morgen kl 06 og har i øvrigt ligget syg igår og idag...

undskyld mange gange at jeg ikke lever for at tilfredsstille andres nysgerrighed om noget jeg ikke aner en skid om og derfor ikke havde det fjerneste at kunne bidrage med

Hvis der er flere der har behov for at få mit bidrag om noget jeg ikke aner noget om og ikke har planer om at undersøge yderligere da jeg ikke en anden gang har tænkt mig at deltage i noget der aflyses uden varsel - så står jeg gerne til rådighed med en masse gætterier..

hvis i ønsker svar der er fyldestgørende og repræsenterer sandheden, så opfordrer jeg jer på det kraftigste til at spørge Pia eller Klub 18 da det var dem der traf beslutningerne og blot gav besked om aflysningen 6 timer før jeg troede jeg skulle møde op...

Jeg er glad for, at du er kommet ovenpå igen, Jasmin...nu du ikke har kunne skrive herinde hverken i går eller i dag......eller hvordan? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

nu er det vel club 18 eller pia der burde skrive at det var aflyst, da det var dem der aflyste. 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er glad for, at du er kommet ovenpå igen, Jasmin...nu du ikke har kunne skrive herinde hverken i går eller i dag......eller hvordan?  :wink:

jamen hvorfor skulle jeg ?

hvad klubben vælger at gøre eller ikke gøre er ikke mit problem og det er ikke noget jeg skylder nogen at skrive noget om..  jeg kan ikke få øje på hvorfor jeg skulle skrive noget som helst om noget jeg ikke ved noget om.. 

er det fordi du ønsker at jeg skal tilfredstille din nysgerrighed med en masse ukvalificerede gætterier ??

Og det syntes du så ikke, at du havde lyst til at fortælle her lørdag formiddag, hvor du ellers skriver flittigt??

hvorfor er det at du hele tiden prøver at holde os piger ansvarlige ? 

1: arrangementet var klubbens - vi piger var inviteret til at deltage - vi skulle bare møde op - no more no less

2: det var IKKE os piger der aflyste... vi var klar som vi skulle være... 

3: vi fik ikke nogen videre forklaringer... så hvordan skal vi videreformidle halve oplysninger der i øvrigt ikke er vores ansvar at formidle

4: konceptet var klubbens... markedsføring, set-up... alt var klubbens ide og initiativ - pigerne havde intet at gøre med planlægningen!!!

nu må du altså spænde hjelmen og placere ansvaret hos arrangørerne i stedet for hele tiden at insinuere at vi som deltagere havde et ansvar og at vi har gjort noget forkert...

at tingene ikke bliver meldt ud er nu engang arrangørernes ansvar... og det har de ikke forvaltet som de skulle... 

at du retter din malplacerede galde mod de piger klubben inviterede (og faktisk brændte af) er totalt utidigt... 

Redigeret af Jasmin
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pigerne er jo ikke i et ansættelsesforhold!

Men selvstændige med egne kundeforhold.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvorfor er det at du hele tiden prøver at holde os piger ansvarlige ?

1: arrangementet var klubbens - vi piger var inviteret til at deltage - vi skulle bare møde op - no more no less

2: det var IKKE os piger der aflyste... vi var klar som vi skulle være...

3: vi fik ikke nogen videre forklaringer... så hvordan skal vi videreformidle halve oplysninger der i øvrigt ikke er vores ansvar at formidle

nu må du altså spænde hjelmen og placere ansvaret hos arrangørerne i stedet for hele tiden at insinuere at vi som deltagere havde et ansvar og at vi har gjort noget forkert...

at tingene ikke bliver meldt ud er nu engang arrangørernes ansvar... og det har de ikke forvaltet som de skulle...

at du retter din malplacerede galde mod de piger klubben inviterede (og faktisk brændte af) er totalt utidigt...

Tør nu øjnene Jasmin....

Var sgu da jeres kunder...og jer kunderne i givet fald ville komme for.

Og det da især i dette forum! Er jo her, jeg ikke bare forstår, I to ikke skrev....kritiserer jer sgu da ikke for ikke at melde bredt ud i gaden...

Handler vel om at beskytte sin forretning....er bare forundret over tavsheden så længe...og fordi jeg med mit kendskab til branchen betragtede særligt dig som en mere seriøs kommunikator og marketeer.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var engang en klog man der sagde "Den der har evnen, har også pligten"

Jeg synes på en eller anden måde stadig at Bly og Jasmin lige skulle være kommet med en opdatering her på siden.

I besidder begge evnerne til at behandle Jeres gæster på en professionel og ansvarlig måde også selv om I ikke var direkte ansvarlige

for arrangementet.

Håber ikke i tager dette indlæg ilde op, men det var trods alt Jer, som var hovedpersonerne i den aflyste event.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg tager det på sin vis ilde op

hvis hovedattraktionen ikke dukker op på Roskildefestivallen - så er det altså RF der skal melde ud at koncerten ikke afholdes - ikke whoever der nu ikke kommer.. 

jeg havde ubetinget intet administrativt ansvar ifht det event... derfor heller ikke kommunikativt... 

men fordi klubben ikke var ansvaret voksent og meldte ud som de burde - så sender i nu aben videre til Bly og mig... og det er faktisk ikke ok

Bly og jeg havde ikke noget ansvar for eventuelle kunder for det var ikke os der inviterede... 

Bly og jeg havde ikke noget ansvar for aflysningen for det var ikke vores ide

og Bly og jeg havde ubetinget intet ansvar overfor potentielle gæster ud over at møde op som aftalt... og det gjorde vi og det var vi parate til

ansvar for besøgende/potentielle besøgende lå udelukkende hos klubben.... og vi burde som piger have kunnet stole på at klubben var deres ansvar voksent og at de havde aflyst af rette kanaler

Redigeret af Jasmin
  • Synes godt om 9

Del dette indlæg

Link til indlæg

sjovt nok at pia ikke skriver noget her. har hun fået kolde fødder 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan man jo også undre sig lidt over den reaktion i kommer med, for der var tilsyneladende ikke mange der gik forgæves.

Ingen af jer der skriver her, havde jo tænkt jer at komme alligevel, så hvorfor så sur på pigerne

Undrer mig bare lidt over reaktionen over en aflysning af noget, som ingen havde tænkt sig at deltage i

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men du tror altså ikke, Jasmin, at Rolling Stones eller lign. i respekt for deres fans, straks de ved det, vil annoncere aflysninger og ændringer i deres Tour (der jo bekendt fører dem til Orange 3. juli)??

Der må jeg så skuffe dig....deres nyligt aflyste tur Downunder blev selvfølgelig straks annonceret på deres egen website (ligeledes nye datoer): http://www.rollingstones.com/tickets/

Kunderne er jo i sidste ende græsk-katolske med, HVEM der aflyser....ofte har man jo ingen anelse om kommandovejene. Det du skriver er jo nyt for alle....men falder altid tilbage på den enkelte....måske uretfærdigt.

Og så er skaden jo heller ikke større end som så...Club18 er dog færdige....

Redigeret af McQueen
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan man jo også undre sig lidt over den reaktion i kommer med, for der var tilsyneladende ikke mange der gik forgæves.

Ingen af jer der skriver her, havde jo tænkt jer at komme alligevel, så hvorfor så sur på pigerne

Undrer mig bare lidt over reaktionen over en aflysning af noget, som ingen havde tænkt sig at deltage i

Det har da i hvert fald været et EG medlem ved døren....

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...