Hop til indhold
Missetand

Hvor går grænsen?

Recommended Posts

Jeg begriber ganske enkelt ikke hvordan Dion kan få lov til at færdes på dette forum. Uanset hvor han poster, så nedgør og latterliggør han folk. Ingen respekt for andre overhovedet. Arrogant og bedrevidende uanset hvad emnet måtte være. 
Jeg ved ikke hvad andres holdning er til det. Men jeg nærmer mig punktet hvor jeg dropper EG pga af typer som Dion og enkelte andre. Det er da sørgeligt hvis folk der rent faktisk bidrager med noget til siden begynder at skride. Ene og allene fordi enkelte får lov til at opføre sig som det passer dem. Nok skal der være højt til loftet. Men det KAN da ikke være rigtigt at denne opførsel er okay set med ledelsens optik? 

• Synes godt om 9

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

Jeg går udfra du har anmeldt en del indlæg fra den pågældende profil til moderatorerne, så det med al tydelighed fremgår at profilen ikke bidrager med noget godt.

hilsen sejanus

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uanset hvad, ville det da være ufatteligt dumt at droppe Eroguide på grund af typer som Dionysos. Så får typer som Dionysos jo lige netop den magt, de nødig skulle have, til at trække sådan nogle sites som dét her ned i sølet og ødelægge muklighederne for at føre nogle ordentlige debatter.

Hvis man trækker sig, vinder de typer jo - er det dét, du vil ha', Missetand?

Næppe.

Så derfor handler det om at blive og imødegå disse typer. De ér jo i mindretal, og mindretallet skal vel ikke ha' lov til at fordrive flertallet?

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen det forstår jeg skam udemærket. Det kan bare ikke være rigtigt at den opførsel er i orden.
Havde forum så i det mindste haft en funktion så man kunne smide folk på ignore. Det ville da hjælpe en smule.....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes faktisk, ignore er et selvpåført handicap mere end en hjælp til noget som helst.

Hvis man ignorerer folk, ved man jo netop slet ikke, hvad der foregår.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ledelsen er udemærket klar over hvad det drejer sig om.

Det var nu ikke det jeg spurgte om.

Jeg spurgte om du havde anmeldt specifikke poster fra profilen.

Det letter arbejdet for moderatorerne når de skal finde problem indlæg og du kan endda få en kommentar direkte fra en moderator på din anmeldelse.

Og det er også den korrekte måde at gøre det på hvis man har problemer med indlæg på eroguide.

Måske er de endda mere lydhøre overfor en korrekt anmeldelse af en profil, end fra folk der for truer med at skride fordi de synes andre er åndssvage. Det er jo en trussel der er hørt rigtig mange gange før.

Jeg er helt enig i at dionysos er lidt af en spade, men anmeld dog manden i stedet for at true med at skride.

Hvis du skrider vil du alligevel være glemt om tre uger, det gælder ikke kun dig men langt de fleste medlemmer her på EG inklusiv mig selv.

Redigeret af sejanus
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Missetand.

I en gammel julesang hed en af linierne: "Når du strammer garnet, kvæler du jo barnet". Den lader vi lige stå.

Jeg synes ikke om hans skriv, eller hans holdning, når det er sagt, er jeg fra tid til anden, når jeg ser folks/jeres/de andres reaktion på det jeg skrev i tvivl om, det var i orden det jeg skrev.

Kunne jeg have formuleret mig anderledes, kunne jeg have været mindre aroogant/uvenlig/venlig, men det jeg skrev i det øjeblik, det mente jeg, men fik jeg den mening til dig ? Dig der måske var et helt andet sted? Sårede jeg dig, ville jeg såre dig, ville jeg svirpe dig eller ville jeg blot fortælle dig at du skulle tænke dig om ?

Missetand

Vi har noget, som ind imellem næsten er helt uspiseligt, som vi ind i mellem hader, men som din far og min far og dem i vore familier kæmpede og sloges for, og døde for, trampet ihjel på fælleden, vores ytringsfrihed.

Vores ytringsfrihed skal ikke bestemmes af størrelsen på vores bankbog og dermed den advokat vi har råd til, vores ytringsfrihed skal bestemmes af vores samvittighed (eller gud om du vil).

For Missetand, med ytringsfriheden, hører jo også viljen til at vælge at lytte, eller lade være. Og med det at lade være med at lade sig provokere. En provokatør har jo ikke nødvendigvis ret fordi han giver sig til kende.

Missetand..jeg kan godt lide et ordslagsmål (altså mig), jeg kan også komme ind i det ordslagsmål provokeret, ingen fejl på det. Jeg kan sagtens "tabe" et sådant slagsmål, fordi min argumentation ikke er i orden, det er der ikke noget i vejen med, for så blev man så klog, een over næsen, og det var det.

Skulle man, i mit objektiv, stritte nogen ud til "højre" eller "venstre" og det mener jeg slet ikke man skal gøre for så får de mere opmærksomhed end fortjent, så er det dem med "mellembeskederne", i.e. hverdagens ispapir.

Hverdagens "ispapir", er dem der skriver i en diskurs, uden at bibringe den noget, som f.eks Fraiser i strengen omkring "Kærlighed", nu skal han ikke stå som enkeltstående eksempel, men det var lige ved hånden. Men det menneske, viser sin virkelighed, ved at vise sig i en diskurs, der egentlig ikke kommer ham ved, for han har ikke noget at bidrage med, lidt lige som at åbne en fremmed dør, f.eks. ind i et klasseværelse og råbe "regnvejr" midt i en matematiktime.

Men jeg ved, at "ispapiret" enten skyller i kloakken eller bare opløses og tages af gadefejeren, så han/det er lige så ligegyldig, som han er i sin virkelige hverdag.

Venlig hilsen

Bendix

Redigeret af Bendix Westinghouse
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Havde forum så i det mindste haft en funktion så man kunne smide folk på ignore. Det ville da hjælpe en smule.....

Jamen sådan en findes, jeg synes bare rent personligt, at det er en falliterklæring at vælge denne løsning

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

Missetand du bliver sgu bare her. Basta. Love you long time, you remember me. Vil da nødig undvære din fede humor.

Og nej det er ikke salgsgas. Griner

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville egentlig hellere diskutere, hvad der får sådan en som ham til at opføre sig så upassende, i betragtning af at han er anonym. Bevares vi kan alle i en ophedet  debat komme til at sige noget dumt. Men ligefrem at insistere på at svine folk til i en debat, hvor man er anonym, det er mig en gåde.

Vi har noget, som ind imellem næsten er helt uspiseligt, som vi ind i mellem hader, men som din far og min far og dem i vore familier kæmpede og sloges for, og døde for, trampet ihjel på fælleden, vores ytringsfrihed.

Bendix, da dine forfædre sloges for, og døde for ytringsfriheden, havde mine forfædre travl med at kæmpe for brødet. Ytringsfrihed er som end ofte både flov og usmagelig. Frihed til at kalde piger for luder, Arbedsløse og lavtlønnede for tabere, bistandsmodtagere for nasserøve, folk med anden hudfarve for perkere og neger, osv., osv.

Når man så er så heldig, at man kan bruge den hellige ytringsfrihed anonym. Så er der bare fest og ballade.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Missetand du bliver sgu bare her. Basta. Love you long time, you remember me. Vil da nødig undvære din fede humor.

Og nej det er ikke salgsgas. Griner

You me boom boom? :D

Ville også nødig undvære dig. Men finder det ganske og aldeles urimeligt at man kan få lov til at opføre sig sådan :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville egentlig hellere diskutere, hvad der får sådan en som ham til at opføre sig så upassende, i betragtning af at han er anonym. Bevares vi kan alle i en ophedet  debat komme til at sige noget dumt. Men ligefrem at insistere på at svine folk til i en debat, hvor man er anonym, det er mig en gåde.

Bendix, da dine forfædre sloges for, og døde for ytringsfriheden, havde mine forfædre travl med at kæmpe for brødet. Ytringsfrihed er som end ofte både flov og usmagelig. Frihed til at kalde piger for luder, Arbedsløse og lavtlønnede for tabere, bistandsmodtagere for nasserøve, folk med anden hudfarve for perkere og neger, osv., osv.

Når man så er så heldig, at man kan bruge den hellige ytringsfrihed anonym. Så er der bare fest og ballade.

Det tror jeg også helt sikkert der kunne komme en land snak ud af. Men til hvilken ende?

Og ja ytringsfrihed kommer med et ansvar. Man kan godt udtale sig kritisk om andre folk og/eller deres meninger uden at være ekstremt nedladende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Den numse den bliver bare her hvor den hører hjemme! Basta, -end of story, capish?

Det er også mig en gåde at det er acceptabelt, ved godt der skal være højt til loftet, meeeeennnn...

Derudover så forstår jeg ikke at hvis han har været grov på chatten, og blevet bannet der, burde en banning ikke gælde hele forum, i mine øjne gir det ikke mening, håber da moderator, admin, alleviator, deputy, -bare en, vil komme med en forklaring på det?

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

You me boom boom? :D

Ville også nødig undvære dig. Men finder det ganske og aldeles urimeligt at man kan få lov til at opføre sig sådan :(

Yes you and me bom bom but remember alot pinochiokugler yes. :P

Aii fuck nu ham Dino der. Vi har det jo ind imellem ret sjovt ikke.

Altså jeg får da nogle godyle grineflip herinde. Man må tage det sure med det søde. Det sure kan nok pisse os alle af ind imellem, men så skrider jeg bare på kålormen Aiiiii den legeplads blev sgu for klam. Bruger hyggesnak nu. Og det er da som regel sjovt.

I like humoren dernede :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Helt enig Molly. Det burde gælde for både chat og forum. 
Okay min numse bliver hvis din gør ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det tror jeg også helt sikkert der kunne komme en land snak ud af. Men til hvilken ende?

Og ja ytringsfrihed kommer med et ansvar. Man kan godt udtale sig kritisk om andre folk og/eller deres meninger uden at være ekstremt nedladende.

Det er så ynkelig, at opføre sig ubegrundet dårlig anonym

Den numse den bliver bare her hvor den hører hjemme! Basta, -end of story, capish?

Det er også mig en gåde at det er acceptabelt, ved godt der skal være højt til loftet, meeeeennnn...

Derudover så forstår jeg ikke at hvis han har været grov på chatten, og blevet bannet der, burde en banning ikke gælde hele forum, i mine øjne gir det ikke mening, håber da moderator, admin, alleviator, deputy, -bare en, vil komme med en forklaring på det?

Undskyld Molly. hvergang jeg forsøger at læse dine indlæg, så falder jeg i staver over din billede.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes, at begge jer to røvhuller skal blive.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvorfor svare i egentlig på de dumme bemærkninger når i er så træt af dem, er det ikke bedrer at tie dem ihjel i stedet for at i kaster mere benzin på bålet

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sunny the best

hvorfor svare i egentlig på de dumme bemærkninger når i er så træt af dem, er det ikke bedrer at tie dem ihjel i stedet for at i kaster mere benzin på bålet

Joooow. Kigger lidt små flov ned i tastaturet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Joooow. Kigger lidt små flov ned i tastaturet.

Hæ hæ. Når vi nu er færdige med at hygge os med ham der Dinofisikasketten, så kan Knallert få ham med ned i hyggesnak, hvor knallert ynder at være.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Undskyld knallert, skal ikke ske igen, vi burde jo være bedre end det, og kun holde os til dine sjove indlæg i hyggesnak...

Men når det er sagt, så syntes jeg det er noget mærkeligt noget at man kun bliver bannet for en del af eroguide, gir' du mig ikke ret i det? På den måde viser man da lidt at det er acceptabelt adfærd han udviser, lidt ala' du har været en uartig knægt, så du må ikke lege der, men du må gerne lege her....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld knallert, skal ikke ske igen, vi burde jo være bedre end det, og kun holde os til dine sjove indlæg i hyggesnak...

Men når det er sagt, så syntes jeg det er noget mærkeligt noget at man kun bliver bannet for en del af eroguide, gir' du mig ikke ret i det? På den måde viser man da lidt at det er acceptabelt adfærd han udviser, lidt ala' du har været en uartig knægt, så du må ikke lege der, men du må gerne lege her....

det kan du have ret i, men der kommer vel også en straf mere hvis han bliver ved

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet er jo at det jo egentlig er ret sjovt. Nu snakker jeg ikke om det forkastelige han skriver, men det at køre lidt på hinanden.

Jeg er da helt klar over at det ikke er politisk korrekt, men der er jo en grund til at så mange gider at svare på den slags indlæg.

Som jeg har set det, så trækker de kontroversielle indlæg væsentlig mere opmærksomhed og hvordan kan det nu være?

Mest af alt så minder det jo lidt om en fægtekamp, hvor man hele tiden får mulighed for at give endnu et stød og det appelere til vores menneskelige natur.

Det er en sikker måde at fægte på, for her er der ingen der bløder og ingen der dør.

Jeg siger ikke at det er rigtigt, at han får lov til at gøre, som han gør, men vi har alle valget at ignore ham, men det gør vi ikke og sålænge vi svare og duellerer med ham, så vinder han.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...